Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 19.04.2024

Starszy referent ds. organizacji i archiwizacji

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Szczecinku
  • Szczecinek, zachodniopomorskie pow. szczecinecki

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • praca administracyjno-biurowa , w systemie codziennym, od poniedziałku do piątku w godz. 7.30 – 15.30,
  • możliwość wyjazdów służbowych i szkoleń,
  • kontakty z podmiotami zewnętrznymi,
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
  • większość czynności wykonywanych w pozycji siedzącej,
  • narzędzia i materiały do pracy – komputer, kserokopiarka, niszczarka, skaner,
  • praca na I piętrze budynku,
  • pomieszczenie jasne (oświetlenie naturalne i sztuczne),
  • występują bariery architektoniczne: toaleta nie dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich, brak windy, brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobą niewidomym oraz osobą z uszkodzonym słuchem.
  • prowadzi sekretariatu komendanta powiatowego
  • realizuje zadania z zakresu planowania pracy komendy powiatowej
  • organizuje odprawy służbowe, narady i konferencje z udziałem komendanta powiatowego
  • opracowywuje i ewidencjonuje zarządzenia, decyzje, rozkazy, instrukcje i wytyczne komendanta powiatowego
  • prowadzi obieg dokumentów w komendzie powiatowej
  • obsługuje system Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
  • prowadzi archiwum zakładowe i sprawy związane z archiwizacją dokumentów
  • przygotowuje analizy oraz wnioski z zakresu działania komendy powiatowej
  • zajmuje się ewidencją urlopów, zwolnień lekarskich i innych nieobecności
  • realizuje zadania z zakresu skarg i wniosków

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego
  • prawo jazdy kat. B
  • umiejętność sporządzania pism
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
  • komunikatywność
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe administracja
  • doświadczenia zawodowego
  • kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia
  • znajomość przepisów ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
  • umiejętność obsługi systemu EZD
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
Powrót do listy ofert