Pracownik administracyjno-biurowy

Biuro rachunkowe
  • Kielce, świętokrzyskie

Pracownik biurowy

Umowa zlecenie

Biuro rachunkowe w Kielcach poszukuje pracownika na stanowisko administracyjno-biurowe.

Zakres obowiązków:

• samodzielne prowadzenie sekretariatu oraz obsługa klientów,

• przygotowanie umów, wystawianie faktur, prowadzenie rozrachunków należności,

• przygotowywanie dokumentacji bieżącej,

• odbieranie, przygotowywanie do wysyłki i wysyłanie korespondencji, materiałów, dokumentów itp. pocztą, kurierem, drogą elektroniczną,

• obsługa spotkań biznesowych,

• inne prace administracyjno-biurowe.


Wymagania



• doświadczenie na podobnym stanowisku,

• znajomość programów: Subiekt, Rachmistrz, Gratyfikant, Exel,

• wykształcenie wyższe lub średnie ekonomiczne,

• umiejętność organizacji pracy własnej i skrupulatność w wykonywaniu obowiązków.


Oferujemy



• pracę w prężnie rozwijającej się firmie,

• możliwość rozwoju zawodowego,

• niezbędne narzędzia pracy,

• pracę w przyjaznej atmosferze.

CV proszę przesyłać na adres mailowy: @
Dodana
Wygasa (za 5 dni temu)
Powrót do listy ofert