Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 08.04.2024

Główny księgowy w Referacie finansowo-księgowym

Wojewódzki Inspektorat Farmaceutyczny w Olsztynie
  • Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

- praca administracyjno-biurowa w siedzibie urzędu;

- wykonywanie zadań pod presją czasu;

- stanowisko pracy zlokalizowane na I piętrze w budynku urzędu, z windą (brak podjazdów, drzwi w odpowiedniej szerokości dla osób niepełnosprawnych);

- narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze przez co najmniej połowę dobowego wymiaru pracy (powyżej 4 godzin dziennie).

  • opracowywanie i aktualizowanie dokumentów wewnętrznych regulujących obszar rachunkowości i gospodarki finansowej jednostki, w tym w szczególności zasad (polityki) rachunkowości, Zakładowego Planu Kont, instrukcji obiegu i kontroli dowodów księgowych - zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • prowadzenie pełnej księgowości syntetycznej i analitycznej zgodnie z obowiązującymi przepisami o finansach publicznych i o rachunkowości, z uwzględnieniem budżetu jednostki w układzie zadaniowym
  • opracowywanie planu finansowego i dysponowanie środkami budżetowymi zgodnie z obowiązującymi przepisami i planem finansowym jednostki
  • sporządzanie sprawozdań budżetowych, w tym w układzie zadaniowym oraz sprawozdań finansowych
  • ujmowanie listy płac w ewidencji księgowej, prowadzenie dokumentacji ubezpieczeniowej (ZUS), podatkowej (US) oraz sporządzanie sprawozdań do GUS
  • sprawowanie nadzoru nad gospodarką finansową i realizacja systemu kontroli zarządczej z obszaru rachunkowości i gospodarki finansowej jednostki
  • obsługa programów: bankowość elektroniczna, Informatycznego Systemu Obsługi Budżetu Państwa -TREZOR, programów finansowo-księgowych i płacowych- PUMA, Płatnik
  • prawidłowe i terminowe rozliczanie należności i zobowiązań finansowych oraz rozliczeń publiczno - prawnych (ZUS, US i inne)

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe ekonomiczne (studia magisterskie)
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w księgowości
  • znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o rachunkowości, a także przepisów dotyczących podatków i ubezpieczeń
  • znajomość przepisów o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: średnie ekonomiczne
  • co najmniej 6 lat doświadczenia zawodowego w księgowości
  • doświadczenie w prowadzeniu rachunkowości w jednostkach sektora finansów publicznych
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem
  • znajomość pakietu MS Office, programu kadrowo-płacowego PUMA, Płatnik, Trezor
  • nieposzlakowana opinia, wysoka kultura osobista
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne lub gotowość do poddania się postępowaniu sprawdzającemu mającemu na celu uzyskanie poświadczenie bezpieczeństwa
  • komunikatywność, samodzielność, dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań
Powrót do listy ofert