Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 08.04.2024

Inspektor ds. obsługi kancelaryjnej zadań z zakresu ochrony informacji niejawnych

Komenda Miejska Policji we Włocławku
  • Włocławek, kujawsko-pomorskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • Praca w siedzibie urzędu, wykonywana w pomieszczeniach biurowych,
  • Praca z komputerem.
  • zapewnia prawidłowe funkcjonowanie Odziału Kancelarii Tajnej w KMP Włoclawek,
  • przyjmuje, sprawdza i rejestruje dokumenty niejawne wytworzone przez funkcjonariuszy oraz pracowników,
  • prowadzi i ewidencjonuje dokumenty niejawne w stosownych dziennikach, rejestrach służbowych oraz programie informatycznym Kancelaria Tajna,
  • obsługuje interesantów Kancelarii Tajnej,
  • wykonuje czynności poligraficzne w zakresie powielania dokumentów niejawnych,
  • sporządza półroczne rozliczenia oraz wykazy dokumentów niejawnych, pobieranych przez funkcjonariuszy oraz pracowników,
  • sprawuje bieżący nadzór nad prawidłową obsługą Stanowiska Systemu Niejawnego Policji (SNP),
  • sprawdza i przekazuje do składnicy akt KWP w Bydgoszczy i KMP we Włocławku spisy akt, sporządzane przez funcjonariuszy i pracowników,
  • współpracuje z prokuraturami, sądami, CBŚP oraz Wydziałem ds. OIN KWP w Bydgoszczy.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego pracy w administracji publicznej
  • Umiejętność organizacji pracy własnej i organizowania działań,
  • Umiejętność interpretacji przepisów, komunikowania się,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • umiejętność obslugi komputera,
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: średnie humanistyczne
  • co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w urzędach administracji publicznej
  • Znajomość przepisów resortowych,
  • Umiejętność analizy, syntezy.
  • Poświadczenie dostępu do informacji niejawnych
  • Przeszkolenie z zakresu pracy kancelaryjno-biurowej

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
Powrót do listy ofert