Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 12.04.2024

Inspektor wojewódzki ds. nadzoru i kontroli w pomocy społecznej

Zachodniopomorski Urząd Wojewódzki w Szczecinie
  • Szczecin, zachodniopomorskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • Charakter pracy: administracyjno-biurowy, w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym,
  • Stanowisko pracy wyposażone jest w komputer, monitor ekranowy – obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie,
  • Większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej - praca z dokumentami,
  • Stanowisko pracy znajduje się w pomieszczeniu biurowym na drugim piętrze budynku ZUW, częściowo dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych (winda, brak podjazdów, urządzenia sanitarno-higieniczne na każdej kondygnacji).

  • Nadzoruje sposób realizacji zadań pomocy społecznej przez samorządy, w tym poprzez prowadzenie indywidualnych spraw, skarg, wniosków.
  • Przeprowadza kontrole jednostek organizacyjnych pomocy społecznej w zakresie poziomu świadczonych usług, w tym w zakresie zgodności zatrudnienia pracowników z wymaganymi kwalifikacjami.
  • Przeprowadza kontrole placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku, prowadzonych na podstawie przepisów o działalności gospodarczej.
  • Przygotowuje projekty decyzji zezwalających lub cofających zezwolenie na prowadzenie domów pomocy społecznej i placówek zapewniających całodobową opiekę osobom niepełnosprawnym, przewlekle chorym lub osobom w podeszłym wieku.
  • Współpracuje z podmiotami niepublicznymi oraz ministrem właściwym do spraw zabezpieczenia społecznego w zakresie realizacji zadań wynikających z ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie.
  • Ustala zakres i formy współpracy wojewody z podmiotami niepublicznymi.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe magisterskie na kierunku lub w zakresie: prawo, administracja, ekonomia, pedagogika, pedagogika specjalna, praca socjalna, socjologia, psychologia, polityka społeczna, politologia, politologia i nauki społeczne, zarządzanie lub marketing
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w pomocy społecznej na stanowisku, na którym były realizowane zadania z zakresu pomocy społecznej, w podmiotach o których mowa w §19 ust. 1 pkt 3 Rozporządzenia Ministra Rodziny i Polityki Społecznej z dnia 9 grudnia 2020r. w sprawie nadzoru i kontroli w pomocy społecznej (Dz. U. z 2020r. poz. 2285)
  • znajomość przepisów prawa z zakresu pomocy społecznej, w szczególności dotyczących nadzoru i kontroli w pomocy społecznej
  • znajomość: ustawy o pomocy społecznej, kpa, kodeksu cywilnego, kodeksu rodzinnego i opiekuńczego, ustawy o świadczeniach zdrowotnych finansowanych ze środków publicznych, ustawy o ochronie zdrowia psychicznego, ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o osobach starszych , rozporządzenie w sprawie organizacji, przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków oraz aktów wykonawczych do tych ustaw
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później.
  • wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
  • specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej

Oferujemy

· terminowo wypłacane wynagrodzenie zasadnicze w wysokości ok. 74 400 zł brutto rocznie

· stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę

· praca w korpusie służby cywilnej

·dodatki do wynagrodzenia: dodatek stażowy (min. 5% -max. 20%, uzależniony od stażu pracy), dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "13 pensja", nagrody jubileuszowe przyznawane zgodnie z obowiązującymi przepisami

· fundusz socjalny (ZFŚS) - dofinansowanie wypoczynku tzw. „wczasów pod gruszą”, finansowe benefity w okresie wiosennym i jesiennym oraz z okazji Dnia Dziecka, zakładowe pożyczki na preferencyjnych warunkach, bezzwrotna pomoc finansowa w trudnych sytuacjach itd.

·możliwość pracy samodzielnej i uczestnictwa w ciekawych projektach oraz w zespołach interdyscyplinarnych

· możliwość dołączenia do ubezpieczenia grupowego oraz zdrowotnego

· dofinansowanie do karty sportowej Multisport

·szkolenia interpersonalne i specjalistyczne w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego

· możliwość ubiegania się o mianowanie na urzędnika służby cywilnej, co uprawnia – po zdanym egzaminie - do dodatkowych uprawnień (np. dodatkowy urlop do 12 dni, dodatek finansowy, większa ochrona zatrudnienia i wynagrodzenia)

· możliwość refundacji części kosztów za studia i kursy językowe

· praca w zabytkowym budynku, położonym w centrum miasta na Wałach Chrobrego

Powrót do listy ofert