Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 09.04.2024

Starszy specjalista ds. realizacji zadań wynikających z koordynacji systemów zabezpieczenia społeczn

Warmińsko-Mazurski Urząd Wojewódzki w Olsztynie
  • Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

- praca administracyjno-biurowa w siedzibie Urzędu,

- kontakt z klientem zewnętrznym,

- okresowe wyjazdy służbowe,

- narzędzia i materiały pracy - komputer, urządzenia biurowe, praca przy komputerze co najmniej przez połowę dobowego wymiaru czasu pracy (powyżej 4 godzin dziennie),

- wyznaczone stanowiska do parkowania dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika, podjazdy dla osób niepełnosprawnych od strony ul. Kopernika i Al. Marsz. J. Piłsudskiego – wejście do budynku z asystentem, winda przystosowana dla osób niepełnosprawnych, ciągi komunikacyjne, drzwi oraz toaleta o odpowiedniej szerokości dostosowane do poruszania się na wózku.

  • Prowadzi postępowania dotyczące świadczeń rodzinnych, świadczenia wychowawczego oraz jednorazowego świadczenia z tytułu urodzenia dziecka w ramach koordynacji systemu zabezpieczenia społecznego poprzez współpracę z instytucjami właściwymi i łącznikowymi krajów członkowskich Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii, Lichtensteinu i Szwajcarii i opracowuje projekty decyzji w sprawach świadczeń w celu przyznania bądź odmowy przyznania uprawnień określonych przepisami prawa;
  • Przyjmuje i opracowuje formularze z serii E 400 oraz standardowe dokumenty elektroniczne tzw. SED-y stosowane w korespondencji między instytucjami właściwymi ds. świadczeń rodzinnych, świadczenia wychowawczego oraz jednorazowego świadczenia z tytułu urodzenia dziecka w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Norwegii, Islandii, Lichtensteinu i Szwajcarii w celu właściwej realizacji zadań;
  • Dokonuje tłumaczeń korespondencji z instytucji właściwych państw członkowskich na potrzeby załatwiania indywidualnych spraw klienta w celu właściwej realizacji zadań.
  • Prowadzi rejestry w zakresie koordynacji świadczeń rodzinnych, świadczenia wychowawczego oraz jednorazowego świadczenia z tytułu urodzenia dziecka, wskazane przez przełożonych w celu monitorowania realizacji zadań;
  • Merytorycznie rozpatruje skargi i wnioski dotyczące koordynacji świadczeń rodzinnych, świadczenia wychowawczego oraz jednorazowego świadczenia z tytułu urodzenia dziecka wypływające do wojewody w celu zapewnienia prawidłowości realizacji zadań.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • co najmniej do 1 roku doświadczenia zawodowego w administracji
  • znajomość ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci (Dz. U. z 2023r., poz. 810)
  • znajomość ustawy z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych (Dz. U. z 2024r., poz. 323)
  • znajomość ustawy z dnia 17 listopada 2021 r. o rodzinnym kapitale opiekuńczym (Dz. U. z 2023 r., poz. 883 ze zm.)
  • znajomość Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 883/2004 z dnia 29 kwietnia 2004r. w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego
  • znajomość Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 987/2009 z dnia 16 września 2009r. dotyczącego wykonywania rozporządzenia (WE) Nr 883/2004 z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego,
  • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
  • znajomość ustawy o finansach publicznych, w zakresie: Dział I, Rozdział 5 – Zasady gospodarowania środkami publicznymi - art. od 42 do 53
  • znajomość instrukcji kancelaryjnej - Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • wykorzystanie wiedzy i doskonalenie zawodowe, rzetelność, organizacja pracy i zorientowanie na osiąganie celów, współpraca, komunikacja.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
  • co najmniej 1 rok doświadczenie w zakresie świadczeń rodzinnych, świadczenia wychowawczego oraz jednorazowego świadczenia z tytułu urodzenia dziecka
  • znajomość na poziomie średniozaawansowanym języka obcego krajów objętych koordynacją systemów zabezpieczenia społecznego, tj. angielskiego, niemieckiego, norweskiego, duńskiego, szwedzkiego, francuskiego itp.

Oferujemy

· „trzynaste wynagrodzenie”

· ruchomy czas pracy – możliwość rozpoczęcia pracy pomiędzy godziną 6.00 a 9,.00

· pakiet szkoleń

· możliwość dofinansowania innych form rozwoju zawodowego związanych ze stanowiskiem pracy

· pakiet socjalny (dofinansowanie do wypoczynku dla pracownika, karty sportowe)

· stabilność zatrudnienia

· miłą atmosferę pracy

· regularnie wypłacane wynagrodzenie

Powrót do listy ofert