Visa
Inspektor ds. administracyjnych
-
Szczecin, zachodniopomorskie
Urzędnik
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
Praca biurowa z użyciem monitora ekranowego i urządzeń biurowych (drukarka, kserokopiarka, niszczarka). Praca wykonywana w pozycji siedzącej. Obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych.
Praca wymaga: zachowania tajemnicy, dyskrecji, bardzo dobrej organizacji pracy własnej, umiejętności pracy pod presją czasu oraz umiejętności rozwiązywania problemów.
-
Realizacja czynności kancelaryjnych (rejestracja korespondencji przychodzącej w systemie EZD - Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją, dokonywanie odwzorowań korespondencji, segregacja i dystrybucja poczty)
-
Prowadzenie i archiwizacja składu chronologicznego
-
Prowadzenie spraw związaych z gospodarowaniem majątkiem Skarbu Państwa (prowadzenie bieżącej analizy stanu majątku, dokumentowanie i załatwianie spraw związanych z zagospodarowaniem zbędnych lub zużytych składników majątku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i procedurami)
-
Wykonywanie innych zadań zespołu ds. administracyjnych (współpraca z pracownikami i wsparcie w zakresie wykonywania innych zadań, zastępstwa w razie nieobecności pracowników działu w ramach posiadanych umiejętności i kompetencji)
-
Organizacja i obsługa narad i szkoleń
-
Uczestnictwo w komisjach inwentaryzacyjnych (weryfikacja prowadzonej ewidencji majątku w stosunku do stanu faktycznego)
-
Mile widziane umiejętności w prowadzeniu spraw wg. ustawy prawo zamówień publicznych np. zamówienia w trybie z wolnej ręki lub do 130 tys. zł
Wymagania
-
wykształcenie: średnie
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego wykonywanie czynności kancelaryjnych
-
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
-
Dyskrecja i zachowanie tajemnicy korespondencji
-
Wysoka kultura osobista
-
Umiejętność wykonywania czynności kancelaryjnych
-
Umiejętność obsługi programów komputerowych typu edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, poczta elektroniczna
-
Umiejętność obsługi urządzeń biurowych (kserokopiarka, skaner, fax)
-
Umiejętność organizowania i planowania pracy
-
Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
-
Zdolność analitycznego myślenia
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: wyższe związane z instrukcją kancelaryjną, archiwizacją dokumentów
-
doświadczenia zawodowego
-
Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwjąjcym swobodne posługiwanie się nim
-
Znajomość EZD
-
Mile widziane umiejętności z zakresu zamówień publicznych, np. prowadzenie postępowań w trybie z wolnej ręki
Oferujemy
-
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
-
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
-
Miejsce parkingowe na terenie urzędu
-
Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
-
Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Szczecin