Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 08.04.2024

Inspektor wojewódzki ds. gospodarki nieruchomościami Skarbu Państwa

Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
  • Kraków, małopolskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych ( kontrole zewnętrzne w siedzibach starostw

powiatowych, stres związany z rozpatrywaniem spraw dotyczących mienia o dużej wartości pod presją czasu)

W przypadku pracy biurowej w siedzibie Urzędu pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty).

Część pomieszczeń higieniczno - sanitarnych posiada pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Odległość od stanowiska pracy chronionej do najbliższego ustępu nie przekracza 50 m, a w przypadku konieczności korzystania wyłącznie z pomieszczenia w pełni przystosowanego do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim istnieje możliwość dotarcia do tego rodzaju pomieszczenia przy wykorzystaniu dźwigu osobowego i/lub pochylni.

  • Analizuje i weryfikuje zgromadzony materiał dowodowy, formułuje wnioski i zalecenia w sprawach dotyczących wyrażania przez wojewodę zgody na działania starostów wykonujących zadania zlecone z zakresu gospodarki nieruchomościami Skarbu Państwa. Ocenia prawidłowość rozdysponowania nieruchomości oraz przydatność pod względem dowodowym oraz kompletność dokumentów i informacji dotyczących stanu prawnego nieruchomości. Opracowuje projekty pism, rozstrzygnięć i zarządzeń, a także sporządza ocenę prawidłowości prowadzonych czynności przetargowych przez komisje przetargowe powołane przez starostów dla potrzeb rozdysponowania nieruchomości Skarbu Państwa
  • Przeprowadza kontrole w siedzibach starostów w zakresie realizacji zadań z zakresu administracji rządowej w sprawach dotyczących gospodarowania nieruchomościami Skarbu Państwa
  • Prowadzi postępowania administracyjne w sprawach dotyczących przekazywania mienia Skarbu Państwa jednostkom samorządu terytorialnego oraz stwierdzania/potwierdzania reprezentacji Wód Polskich
  • Umieszcza na stronie BIP Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie wykazy nieruchomości i ogłoszenia o przetargach dotyczących nieruchomości Skarbu Państwa
  • Przygotowuje projekty odpowiedzi na interwencje poselskie, senatorskie oraz skargi, wnioski i petycje

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji publicznej – potwierdzone kopiami świadectw pracy lub innych dokumentów
  • znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o gospodarce nieruchomościami, ustawy Kodeks cywilny w zakresie umów obligacyjnych, ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne, ustawy o księgach wieczystych i hipotece, ustawy o Krajowym Zasobie Nieruchomości, a także orzecznictwa organów wyższej instancji i sądów administracyjnych
  • znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej oraz wiedza z zakresu administracji publicznej
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce, głębokiej analizy przepisów
  • umiejętność argumentowania i negocjacji
  • umiejętność obsługi komputera, w tym znajomość pakietu programów MS Office
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe prawnicze lub administracyjne
  • co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w zakresie gospodarki nieruchomościami
  • odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu
  • umiejętność pracy w zespole
  • umiejętność analitycznego myślenia
  • komunikatywność

Oferujemy

Terminowo wypłacane wynagrodzenie

Indywidualny rozkład czasu pracy

Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy

Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych

Dopłata do biletów na imprezy kulturalne

Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu

Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną

Dofinansowanie do wypoczynku pracowników

Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Niskooprocentowane pożyczki (w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych)

Wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach (w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych)

Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej

Możliwość rozwoju i współpracy z ekspertami

Dobra lokalizacja

Dobra atmosfera pracy

Powrót do listy ofert