Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 05.04.2024

Inspektor ds. łączności i informatyki

Komenda Powiatowa Policji w Limanowej
  • Limanowa, małopolskie pow. limanowski

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

- Praca w systemie jednozmianowym, ośmiogodzinnym, w sytuacjach wyjątkowych, tj. w przypadku wystąpienia awarii itp. uzależniona od zaistniałych potrzeb.

- Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.

- Praca na wysokości powyżej 3 metrów.

- Nie występują szkodliwe oraz niebezpieczne warunki pracy.

- Pomieszczenia biurowe usytuowane na parterze budynku Komendy.

- Praca w siedzibie urzędu i w terenie (wyjazdy m.in. do podległych komisariatów oraz posterunków Policji w związku z koniecznością montażu, konfiguracji i napraw urządzeń systemów łączności).

- Urząd mieści się w budynku trzykondygnacyjnym - brak windy.

  • Zapewnienie ciągłej sprawności technicznej urządzeń i systemów łączności przewodowej i bezprzewodowej, urządzeń zasilających w celu prawidłowego funkcjonowania łączności w jednostce i między jednostkami.
  • Konserwacja, montaż urządzeń łączności i węzła OST112, systemów monitoringu i sprzętu teleinformatycznego znajdujących się na stanie KPP Limanowa i jednostek podległych.
  • Wykonywanie określonych w przepisach i dokumentach czynności administracyjnych związanych z funkcjonowaniem systemów teleinformatycznych w komórkach organizacyjnych Komendy i jednostkach podległych.
  • Dokonywanie w systemie KCIK, SIO, PSI: sprawdzeń, rejestracji osób i podmiotów.
  • Sporządzanie protokołów brakowania sprzętu łączności i informatyki sprzętu przeznaczonego do wybrakowania do Wydziału Łączności i Informatyki KWP w Krakowie.
  • Realizowanie zadań związanych z terminalami noszonymi MTN.
  • Ewidencjonowanie sprzętu informatyki KPP Limanowa i jednostek podległych zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie oraz wprowadzanie do systemu SWOP.
  • Rejestracja utraconych pojazdów, dokumentów, rzeczy, osób poszukiwanych i zaginionych, papierów wartościowych, urządzeń przemysłowych, kont bankowych w aplikacji KSIPWWW (wprowadzanie, modyfikacja i odwoływanie, usuwanie).

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego na podobnym stnanowisku
  • uprawnienia do SEP do 1kv
  • umiejętność konserwacji i obsługi urządzeń elektronicznych
  • umiejętność posługiwania się przyrządami pomiarowymi oraz narzędziami serwisowymi
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi informatycznej w jednostkach organizacyjnych Policji
  • szkolenie z aplikacji KSIP
  • obsługa programów komputerowych wykorzystywanych w urzędzie
  • Poświadczenie bezpieczeństwa dopuszczające do informacji niejawnych oznaczone klauzulą „tajne”

Oferujemy

  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
Powrót do listy ofert