Visa
Specjalista ds. organizacyjnych
-
Garwolin, mazowieckie pow. garwoliński
Urzędnik
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
Praca biurowa, w siedzibie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Garwolinie w pomieszczeniach biurowych usytuowanych na I piętrze budynku.
Praca w systemie codziennym (od poniedziałku do piątku) w godzinach 7.30-15.30.
Wyjazdy słuzbowe krajowe.
Praca z wykorzystaniem komputera i innych urzadzeń biurowych (narzędzia i materiały do pracy: komputer, kserokopiarka, skaner, drukarka, telefon, faks, niszczarka).
Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin.
Oświetlenie naturalne i sztuczne. Budynek nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, brak windy i podjazdów, pomieszczenia higieniczno - sanitarne nieprzystosowane dla osób niepełnosprawnych.
-
Realizowanie zadań z zakresu planowania pracy komendy powiatowej.
-
Organizowanie odpraw służbowych, narad i konferencji z udziałem komendanta powiatowego.
-
Prowadzenie archiwum komendy powiatowej i spraw związanych z archiwizacją dokumentów tj. przyjmowania dokumentów do archiwum, udostępniania dokumentów i brakowania dokumentów.
-
Prowadzenie spraw obiegu dokumentów i instrukcji kancelaryjnej w komendzie powiatowej.
-
Przygotowywanie zbiorczych analiz oraz wniosków z zakresu działania komendy powiatowej.
-
Organizowanie systemu i koordynacji kontroli wewnętrznej komórek organizacyjnych komendy powiatowej i jednostki ratowniczo - gasniczej.
-
Prowadzenie kancelarii ogólnej komendanta powiatowego.
-
Realizowanie zadań z zakresu skarg i wniosków, prowadzenie ewidencji skarg i wniosków dla komendy powiatowej.
Wymagania
-
wykształcenie: średnie
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji przy realizacji zadań zbliżonych do zadań na stanowisku.
-
Znajomość kodeksu postępowania administracyjnego.
-
Bardzo dobra znajomość obsługi programów MS Office.
-
Znajomość przepisów ustawy o Państwowej Straży Pożarnej.
-
Znajomość obowiązujących przepisów z zakresu archiwizacji, skarg i wniosków.
-
oświadczenie o zatrudnieniu czy w okresie od dnia 22 lipca 1944 do dnia 31 lipca 1990 pracował/a lub pełnił/a służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub był/a współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
-
doświadczenia zawodowego w administracji przy realizacji zadań zbliżonych do zadań na stanowisku
-
Prawo jazdy kategorii B.
-
Umiejętność pracy w zespole.
-
Wysoka kultura osobista.
-
Systematyczność, terminowość i dokładność.
-
Zdolność analitycznego myślenia.
-
Dyspozycyjność.
-
Umiejętność nawiązywania kontaktów.
Oferujemy
-
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
-
Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
-
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
-
Miejsce parkingowe na terenie urzędu
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Garwolin
-
Dodana
-
Dodana