Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 05.04.2024

Kierownik oddziału ds. kierowania Dyspozytornią Medyczną

Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu
  • Poznań, wielkopolskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera oraz urządzeń biurowych i radiowych
  • zadania wykonywane w siedzibie Dyspozytorni Medycznej (ul. Wiśniowa 13a) oraz w siedzibie Urzędu (al. Niepodległości 16/18)
  • konieczność poruszania się po terenie urzędu w celu przekazania lub odebrania dokumentów
  • stanowisko pracy znajduje się na II piętrze budynku przy ul. Wiśniowej 13a oraz na V piętrze budynku przy Al. Niepodległości 16/18
  • praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin na dobę
  • stanowisko pracy wyposażone w meble biurowe dostosowane do wymagań określonych dla stanowisk administracyjno – biurowych
  • drzwi wejściowe do pokoi biurowych o szerokości 70 cm
  • pomieszczenia higieniczno-sanitarne w budynku nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich
  • opracowuje szczegółowy sposób funkcjonowania dyspozytorni medycznej, z uwzględnieniem zapewnienia ciągłości jej funkcjonowania oraz organizacji pracy dyspozytorów medycznych
  • opracuje plan postępowania w przypadku wystąpienia awarii uniemożliwiającej przyjmowanie i obsługę powiadomień o zdarzeniach i zgłoszeń alarmowych na podstawie wytycznych, o których mowa w art. 25a ust. 4 ustawy o PRM
  • nadzoruje pracę dyspozytorów medycznych, ze szczególnym uwzględnieniem sposobu przeprowadzania rozmów, decyzji podejmowanych w zakresie dysponowania oraz odmów zadysponowania zespołów ratownictwa medycznego, obsługi zdarzeń, w tym zdarzeń z dużą liczbą poszkodowanych
  • przygotowuje, weryfikuje i aktualizuje wykazy i opracowania niezbędne podczas realizacji zadań przez dyspozytorów medycznych
  • dokonuje oceny sposobu realizacji zadań przez dyspozytorów medycznych na podstawie formularza oceny pracy dyspozytora medycznego, uwzględniającego kryteria oceny pracy dyspozytora medycznego, o których mowa w art.27a ust. 2 pkt 5 ustawy o PRM
  • opracowuje plany i sprawozdania finansowe dotyczące funkcjonowania dyspozytorni medycznej
  • nadzoruje realizację zadań w zakresie doskonalenia zawodowego dyspozytorów medycznych
  • podejmuje działania organizacyjno-planistyczne w zakresie zapewnienia prawidłowego funkcjonowania poszczególnych stanowisk w dyspozytorni medycznej
  • udostępnia w imieniu Wojewody Wielkopolskiego dane z SWD PRM podmiotom uprawnionym
  • współpracuje z podmiotami ratowniczymi w celu zapewnienia spójności i właściwej koordynacji działań związanych ze zdarzeniami i zgłoszeniami alarmowymi
  • udziela odpowiedzi na skargi dotyczące funkcjonowania dyspozytorni medycznej

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe - ukończone co najmniej studia pierwszego stopnia na kierunku pielęgniarstwo i posiadanie kwalifikacji wymaganych dla pielęgniarki systemu lub uzyskanie co najmniej tytułu zawodowego licencjata wymaganego dla ratownika medycznego (zgodnie z art. 25b ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym)
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w zakresie realizacji zadań na stanowisku dyspozytora medycznego
  • znajomość ustawy o Państwowym Ratownictwie Medycznym oraz aktów wykonawczych do ustawy
  • znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz ustawy o działalności leczniczej
  • znajomość ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • znajomość Systemu Wspomagania Dowodzenia PRM
  • umiejętność sporządzania analiz z wykorzystaniem środowiska MS Excel oraz precyzyjnego formułowania wniosków wynikających z generowanych raportów
  • dobra organizacja pracy własnej oraz podległych pracowników
  • umiejętność analitycznego podejścia do problemów
  • dobra organizacja pracy własnej oraz podległych pracowników
  • asertywność, efektywna komunikacja, radzenie sobie ze stresem
  • umiejętność pracy w zespole
  • kreatywność
  • dynamiczne podejście do zadań
  • umiejętność argumentowania
  • umiejętność pracy pod presją czasu
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: brak
  • doświadczenia zawodowego

Oferujemy

  • Dodatek stażowy (do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy)
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw. trzynastka)
  • Nagrody wypłacane z funduszu nagród uzależnione od osiąganych wyników pracy
  • Ruchomy czas pracy (możliwość rozpoczęcia pracy w godz. 7.00-8.30)
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego (szkolenia w oparciu o indywidualny program rozwoju zawodowego, dofinansowanie do studiów podyplomowych i kursów językowych)
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników
  • Możliwość otrzymania dofinansowania do różnych form aktywności kulturalno-oświatowej i sportowo-rekreacyjnej (w tym kart sportowych)
  • Możliwość skorzystania z atrakcyjnej oferty ubezpieczenia grupowego
  • Stołówka pracownicza
  • Stojaki na rowery na terenie Urzędu
  • Praca w siedzibie Urzędu położonej w dogodnej lokalizacji w centrum miasta
Powrót do listy ofert