Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 29.03.2024

Inspektor ds. administracyjnych

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie
  • Szczecin, zachodniopomorskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Praca biurowa z użyciem monitora ekranowego i urządzeń biurowych (drukarka, kserokopiarka, niszczarka). Praca wykonywana w pozycji siedzącej. Obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych.

Praca wymaga: zachowania tajemnicy, dyskrecji, bardzo dobrej organizacji pracy własnej, umiejętności pracy pod presją czasu oraz umiejętności rozwiązywania problemów.

  • Realizacja czynności kancelaryjnych (rejestracja korespondencji przychodzącej w systemie EZD - Elektroniczne Zarządzanie Dokumentacją, dokonywanie odwzorowań korespondencji, segregacja i dystrybucja poczty)
  • Prowadzenie i archiwizacja składu chronologicznego
  • Prowadzenie spraw związaych z gospodarowaniem majątkiem Skarbu Państwa (prowadzenie bieżącej analizy stanu majątku, dokumentowanie i załatwianie spraw związanych z zagospodarowaniem zbędnych lub zużytych składników majątku zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i procedurami)
  • Wykonywanie innych zadań zespołu ds. administracyjnych (współpraca z pracownikami i wsparcie w zakresie wykonywania innych zadań, zastępstwa w razie nieobecności pracowników działu w ramach posiadanych umiejętności i kompetencji)
  • Organizacja i obsługa narad i szkoleń
  • Uczestnictwo w komisjach inwentaryzacyjnych (weryfikacja prowadzonej ewidencji majątku w stosunku do stanu faktycznego)
  • Mile widziane umiejętności w prowadzeniu spraw wg. ustawy prawo zamówień publicznych np. zamówienia w trybie z wolnej ręki lub do 130 tys. zł

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego wykonywanie czynności kancelaryjnych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Dyskrecja i zachowanie tajemnicy korespondencji
  • Wysoka kultura osobista
  • Umiejętność wykonywania czynności kancelaryjnych
  • Umiejętność obsługi programów komputerowych typu edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, poczta elektroniczna
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych (kserokopiarka, skaner, fax)
  • Umiejętność organizowania i planowania pracy
  • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • Zdolność analitycznego myślenia
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe związane z instrukcją kancelaryjną, archiwizacją dokumentów
  • doświadczenia zawodowego
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwjąjcym swobodne posługiwanie się nim
  • Znajomość EZD
  • Mile widziane umiejętności z zakresu zamówień publicznych, np. prowadzenie postępowań w trybie z wolnej ręki

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Powrót do listy ofert