Specjalista ds. zakupów i łańcucha dostaw

  • Kielce, świętokrzyskie

Kontroler jakości

Umowa o pracę

Pełny etat

Zakres obowiązków

Umowa o pracę na czas określony

Wymagania

  • Inne wymagania: ; Odpowiedzialność za zakupy administracyjne i towarowe (import). Koordynacja procesu zamówień praca w oparciu o dostawców katalogowych. Współpraca z firmami transportowymi, agencjami celnymi Kontakt z klientami międzynarodowymi - rozmowy telefoniczne w kontekście zamówień złożonych.Obsługa posprzedażowa zamówień bieżących. Aktywna współpraca z Działem Sprzedaży w firmie oraz utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi. Praca z systemem CRM. Bezpośrednia współpraca z działami: handlowym, magazynem, administracją firmy, działem księgowym.
    ; Minimum 2 lata doświadczenia związanego z zakupami towarów. Dobra znajomość języka angielskiego min. B2 warunek konieczny. Swobodne poruszanie się w pakiecie MS Office. Zaangażowanie w powierzone zadania. Profesjonalne podejście do powierzonych zadań.
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 4 300 PLN
  • Opis wynagrodzenia: wynagrodzenie do ustalenia z pracodawcą
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
CBOP
Dodana
Wygasa (za 10 dni temu)
Powrót do listy ofert