EXPORT MANAGER
Komandor S.A.
Miejsce pracy
-
Radom, mazowieckie
Inny
Umowa o pracę
Firma KOMANDOR S.A. - zatrudni osobę na stanowisku EXPORT MANAGERA
Do zadań pracownika będzie należało poszukiwanie oraz obsługa klientów na rynkach zagranicznych w szczególności w krajach europy południowej.
Do podstawowych zadań pracownika będzie należało:
- aktywne poszukiwanie nowych klientów i rynków zbytu,
- budowa strategii na nowych rynkach,
- budowanie pozytywnych relacji biznesowych i wzajemnego zaufania w relacji z klientami oraz zapewnienie wsparcia na etapie procesu sprzedaży,
- monitorowanie i raportowanie potrzeb rynku oraz monitorowanie rynku i konkurencji,
- raportowanie wyników pracy,
- prowadzenie szkoleń dla klientów z ofertowanych narzędzi handlowych i produktów.
- posiadanie umiejętności sprzedażowych oraz interpersonalnych,
- łatwość nawiązywania kontaktów z klientami,
- minimum dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- prawo jazdy kategorii B,
- wykształcenie średnie/wyższe,
- obsługa komputerów i oprogramowania MS Office,
- gotowość do pracy w niestandardowych godzinach oraz gotowość do wyjazdów w delegację,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej.
Mile widziane:
- znajomość innych języków obcych,
- doświadczenie w sprzedaży na rynkach zagranicznych,
- znajomość branży wyposażenia wnętrz.
- pracę w znanej firmie o uguntowanej pozycji,
- zatrudnienie na umowę o pracę albo B2B,
- pracę w przyjaznym zespole oraz wsparcie ze strony kierownictwa oraz pracowników,
- system premiowy,
- ciekawe wyzwania w pracy i możliwość rozwoju.
ZAPRASZAMY DO REKRUTACJI!
-
Do zadań pracownika będzie należało poszukiwanie oraz obsługa klientów na rynkach zagranicznych w szczególności w krajach europy południowej.
Do podstawowych zadań pracownika będzie należało:
- aktywne poszukiwanie nowych klientów i rynków zbytu,
- budowa strategii na nowych rynkach,
- budowanie pozytywnych relacji biznesowych i wzajemnego zaufania w relacji z klientami oraz zapewnienie wsparcia na etapie procesu sprzedaży,
- monitorowanie i raportowanie potrzeb rynku oraz monitorowanie rynku i konkurencji,
- raportowanie wyników pracy,
- prowadzenie szkoleń dla klientów z ofertowanych narzędzi handlowych i produktów.
Wymagania
- posiadanie umiejętności sprzedażowych oraz interpersonalnych,
- łatwość nawiązywania kontaktów z klientami,
- minimum dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- prawo jazdy kategorii B,
- wykształcenie średnie/wyższe,
- obsługa komputerów i oprogramowania MS Office,
- gotowość do pracy w niestandardowych godzinach oraz gotowość do wyjazdów w delegację,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej.
Mile widziane:
- znajomość innych języków obcych,
- doświadczenie w sprzedaży na rynkach zagranicznych,
- znajomość branży wyposażenia wnętrz.
Oferujemy
- pracę w znanej firmie o uguntowanej pozycji,
- zatrudnienie na umowę o pracę albo B2B,
- pracę w przyjaznym zespole oraz wsparcie ze strony kierownictwa oraz pracowników,
- system premiowy,
- ciekawe wyzwania w pracy i możliwość rozwoju.
ZAPRASZAMY DO REKRUTACJI!
-
Dodana
Wygasa
(za 3 dni temu)
Praca alert - powiadomienia
Inny, Radom
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Rajec Szlachecki
-
Praca Sołtyków
-
Praca Rajec Poduchowny
-
Praca Cerekiew
-
Praca Makowiec
-
Praca Mazowszany
-
Praca Kotarwice
-
Praca Maków
-
Praca Parznice
-
Praca Antoniówka
-
Praca Kowala-Stępocina
-
Praca Klwatka Królewska
-
Praca Młodocin Mniejszy
-
Praca Zakrzew
-
Praca Skaryszew
-
Praca Jastrzębia
-
Praca Piaseczno
-
Praca Jedlnia-Letnisko
-
Praca Wolanów
-
Praca Niemianowice