Sprzedaż ubezpieczeń

acbiznes.pl
  • Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Pracownik biurowy

Umowa o pracę

Oferta Pracy

Twój zakres obowiązków
• aktywna sprzedaż telefoniczna produktów ubezpieczeniowych do klientów nowych i obecnych
• min. 2 lata doświadczenia zawodowego w obszarze ubezpieczeń
• rozwój powierzonego portfela Klientów
• utrzymywanie relacji z dotychczasowymi klientami. Odnawianie umów.
• negocjowanie warunków umów, przygotowywanie zapytań ofertowych i porównań ofert i innych niezbędnych dokumentów
• administrowanie korespondencją i dokumentacją, praca z danymi w systemach, raportowanie.

Nasze wymagania
• doświadczenia w sprzedaży telefonicznej produktów ubezpieczeniowych
• dobra znajomość aplikacji MS Office, w szczególności Excela
• dokładność, sumienność, pracowitość
• bardzo dobra organizacja pracy oraz nastawienie na wysoką jakość, samodzielność
• chęć do zdobywania nowej wiedzy, umiejętność współpracy
• znajomość produktów ubezpieczeniowych ze szczególnym uwzględnieniem produktów komunikacyjnych będzie dodatkowym atutem
• umiejętność sprawnej obsługi komputera
• orientacja na wynik
To oferujemy
• umowa o pracę/ samozatrudnienie
• wynagrodzenie składające się z podstawy i comiesięcznych premii przy wyrobieniu planu powyżej minimum
• szkolenia
• możliwość wdrażania nowych pomysłów

Kontakt:
@ lub facebook
Dodana
Wygasa (za 6 dni temu)
Powrót do listy ofert