Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 18.04.2024

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Ottobock Polska
  • Poznań, wielkopolskie

Inny

Umowa o pracę

Ottobock to nowoczesna firma medyczna z tradycjami odnosząca sukcesy od 100 lat na rynku światowym. Działalność firmy skoncentrowana jest na ludzkich potrzebach. Oferując najwyższej jakości sprzęt ortopedyczno-rehabilitacyjny,
w tym protezy kończyn, wózki inwalidzkie, stabilizatory stawów, czy też sprzęt dziecięcy Ottobock dąży do poprawy jakości życia wielu osób, a także zapewnienia im mobilności oraz niezależności.

Obecnie poszukujemy kandydatów/tek na stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

Obowiązki:
• Przyjmowanie i procesowanie telefonicznych i mailowych zamówień i zgłoszeń serwisowych
• Kontakt z zagraniczną centralą firmy w kwestii realizacji zamówień
• Obsługa zleceń przekazywanych przez klientów/pacjentów, doradztwo w przypadku zapytań, dbałość o utrzymanie dobrych relacji z kontrahentami,
• Formalna analiza zasadności reklamacji od klientów i pacjentów oraz ich terminowe rozpatrywanie,
• Pisanie formalnych odpowiedzi / pism w sprawach reklamacyjnych
• Administrowanie dokumentacją i korespondencją z klientami oraz pacjentami (B2B i B2C),
• Odpowiedzialność za gospodarkę magazynową (przychody, rozchody, inwentaryzacje),
• Wystawianie faktur i innej dokumentacji w zintegrowanym systemie komputerowym,
• Współpraca z innymi działami firmy,
• Opracowywanie raportów, archiwizacja danych.


Nasze wymagania:
• Dobra znajomość języka angielskiego (B2) - wymóg konieczny,
• Bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
• Swoboda w prowadzeniu rozmów telefonicznych oraz dobra dykcja,
• Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
• Wykształcenie wyższe (mile widziane wykształcenie techniczne, np. inżynieria biomedyczna)
• Umiejętność pracy z dużym zakresem samodzielności i odpowiedzialności,
• Odporność na stres,
• Umiejętność zarządzania czasem i organizacji pracy,
• Komunikatywność, umiejętność pracy zespołowej ,
• Wysoka kultura osobista.
Mile widziane:
• Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klienta
• Umiejętność obsługi programu SAP B1.


Oferujemy;
• Stabilne warunki zatrudnienia - pełen etat w oparciu o umowę o pracę.
• Przejrzysty system premiowy.
• Benefity – w pełni darmową opiekę medyczną, ubezpieczenia grupowe, kartę sportową (Multisport/Multilife), dofinansowanie do nauki języka angielskiego.
• Przyjazną atmosferę pracy w zespole profesjonalistów i ich merytoryczne wsparcie.
• Pracę w miejscu, gdzie kluczowymi wartościami są pasja, praca zespołowa i fachowość.


Administratorem Państwa danych osobowych objętych zakresem niniejszych działań publikacji jest OTTO BOCK POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą w Poznaniu (adres:
ul. Koralowa 3, 61-029 Poznań), wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu pod numerem KRS: 0000117673; kapitał zakładowy: 1 628 000 złotych; NIP: 9720816993, REGON: 6310668840.
Dane osobowe będą przetwarzane w celu realizacji procesu naboru pracowników. Podanie danych jest dobrowolne, lecz bez ich podania nie będzie możliwa realizacja celu publikacji ogłoszenia. Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych praz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania, poprawiania danych i inne prawa zgodnie
z przepisami RODO. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania i ochrony danych osobowych podane są Polityce przetwarzania danych osobowych dostępnej na stronie internetowej i w siedzibie Administratora.
Powrót do listy ofert