Doradca Techniczno-Handlowy
LHH
Miejsce pracy
-
Olsztyn, warmińsko-mazurskie
Budowlaniec
Umowa o pracę
Praca zdalna
Dla Naszego Klienta z branży budowlanej, poszukujemy osoby na stanowisko:
Regionalnego Doradcy Techniczno – Handlowego (województwo: warmińsko-mazurskie, Olsztyn)
Zakres obowiązków:
- pozyskiwanie nowych klientów - sprzedaż usługi produktów budowlanych pod najem do wykorzystania na budowach typu: szalunki, płyty, stropy, podpory, słupy, wsporniki itp – praca wyłącznie na terenie województwa warmińsko-mazurskiego,
- przygotowywanie ofert oraz administrowanie dokumentacji operacyjnej,
- bieżący kontakt z klientem oraz nadzorowanie realizacji zamówień (weryfikacja ewentualnych uszkodzeń sprzętu zwracanego z budowy),
- współpraca z działem administracji i logistyki (m.in. monitorowanie dostaw materiałów do klienta, weryfikacja prawidłowego zafakturowania klienta).
- wykształcenie techniczne / inżynieryjne – kierunek budownictwo,
- umiejętności analityczne – umiejętność szybkich wyliczeń/kalkulacji – warunek konieczny,
- umiejętności sprzedażowe – wyszukiwanie nowych klientów,
- ambitne i samodzielne podejście do pracy,
- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- prawo jazdy kat. B - gotowość do pracy w terenie 60% czasu praca w terenie, 40% praca zdalna z domu (około 20 000 km/rocznie).
- umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz system prowizyjny (rozliczany kwartalnie),
- możliwość rozwoju zawodowego dla osób poszukujących zatrudnienia w branży budowlanej,
- możliwość rozwinięcia umiejętności analitycznych oraz sprzedażowych,
- niezbędne narzędzia do pracy: telefon, laptop, samochód służbowy (Ford Focus Turbo Diesel) z możliwością wykorzystywania do celów prywatnych,
- elastyczne godziny pracy – samodzielność w organizowaniu czasu pracy,
- benefity pozapłacowe: współfinansowana prywatna opieka medyczna PZU Ubezpieczenia , Benefit system – platforma kafeteria- karta sportowa Multisport, kursy i szkolenia językowe współfinansowane.
ETAPY REKRUTACJI
• Zbiór CV oraz kontakt z wybranymi kandydatami.
• Rozmowa z Konsultantem LHH RS.
• Pierwsze spotkanie online z Klientem (Country Manager) – w aplikacji Teams.
• Drugie spotkanie na miejscu z Klientem (Country Manager) w Olsztynie.
Regionalnego Doradcy Techniczno – Handlowego (województwo: warmińsko-mazurskie, Olsztyn)
Zakres obowiązków:
- pozyskiwanie nowych klientów - sprzedaż usługi produktów budowlanych pod najem do wykorzystania na budowach typu: szalunki, płyty, stropy, podpory, słupy, wsporniki itp – praca wyłącznie na terenie województwa warmińsko-mazurskiego,
- przygotowywanie ofert oraz administrowanie dokumentacji operacyjnej,
- bieżący kontakt z klientem oraz nadzorowanie realizacji zamówień (weryfikacja ewentualnych uszkodzeń sprzętu zwracanego z budowy),
- współpraca z działem administracji i logistyki (m.in. monitorowanie dostaw materiałów do klienta, weryfikacja prawidłowego zafakturowania klienta).
Wymagania
- wykształcenie techniczne / inżynieryjne – kierunek budownictwo,
- umiejętności analityczne – umiejętność szybkich wyliczeń/kalkulacji – warunek konieczny,
- umiejętności sprzedażowe – wyszukiwanie nowych klientów,
- ambitne i samodzielne podejście do pracy,
- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- prawo jazdy kat. B - gotowość do pracy w terenie 60% czasu praca w terenie, 40% praca zdalna z domu (około 20 000 km/rocznie).
Oferujemy
- umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz system prowizyjny (rozliczany kwartalnie),
- możliwość rozwoju zawodowego dla osób poszukujących zatrudnienia w branży budowlanej,
- możliwość rozwinięcia umiejętności analitycznych oraz sprzedażowych,
- niezbędne narzędzia do pracy: telefon, laptop, samochód służbowy (Ford Focus Turbo Diesel) z możliwością wykorzystywania do celów prywatnych,
- elastyczne godziny pracy – samodzielność w organizowaniu czasu pracy,
- benefity pozapłacowe: współfinansowana prywatna opieka medyczna PZU Ubezpieczenia , Benefit system – platforma kafeteria- karta sportowa Multisport, kursy i szkolenia językowe współfinansowane.
ETAPY REKRUTACJI
• Zbiór CV oraz kontakt z wybranymi kandydatami.
• Rozmowa z Konsultantem LHH RS.
• Pierwsze spotkanie online z Klientem (Country Manager) – w aplikacji Teams.
• Drugie spotkanie na miejscu z Klientem (Country Manager) w Olsztynie.
Dodana
Wygasa
(za 6 dni temu)
Praca alert - powiadomienia
Budowlaniec, Olsztyn
Podobne oferty pracy
-
DodanaAplikuj bez CV
-
Dodana
Podobne oferty pracy
-
Operator Żurawia Samojezdnego (bez języka)
Roko Sp.z.o.o- Niemcy
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana
Przenieśliśmy Cię na zewnętrzny formularz, z którego korzysta pracodawca do zbierania CV kandydatów.
Oferty pracy, które mogą Cię zainteresować:
-
Inżynier Robót Elektrycznych
ACE INSTAL Sp. z o.o.- Płock
- umowa o pracę
- 10 000-14 000 zł / mies.
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana -
Operator Żurawia Samojezdnego (bez języka)
Roko Sp.z.o.o- Niemcy
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana