Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Utrzymanie Klienta)

nazwa.pl
  • Krosno, podkarpackie pow. Krosno

Inny

Umowa o pracę

Marka nazwa.pl jest częścią NetArt Group, który działa globalnie w prawie 100 krajach na całym świecie.

Dostarczamy usługi w technologii CloudHosting, w tym pocztę biznesową CloudMail z pełną ochroną 2FA. W naszej ofercie, oprócz hostingu, dostępne są serwery VPS, usługi Cloud Backup, Mail Backup, nowoczesne certyfikaty SSL ECDSA i usługi CDN. Umożliwiamy rejestrację ponad 300 różnych rozszerzeń domen. Jesteśmy operatorem własnej chmury obliczeniowej.

Działamy zgodnie z normą bezpieczeństwa informacji ISO 27001, świadcząc usługi w nowoczesnych Data Center zlokalizowanych w Europie, Ameryce Północnej i na innych zamieszkałych kontynentach. Przepustowość sieci nazwa.pl do innych operatorów wynosi ponad 400 Gbps, a jako uczestnik kluczowych dla globalnego Internetu punktów wymiany ruchu zapewniamy Klientom szybką międzynarodową transmisję danych. Kompleksowość i innowacyjność to główne cechy naszej oferty, która jest wybierana przez użytkowników oczekujących nowoczesnych i zaawansowanych usług. Klienci nazwa.pl otrzymują wsparcie techniczne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku, a kontakt z zespołem pomocy technicznej możliwy jest przez infolinię, czat, pocztę e-mail i media społecznościowe.

Od 1997 roku z usług NetArt Group skorzystało już ponad 1 000 000 Klientów, którzy zarejestrowali ponad 5 000 000 domen, uruchomili ponad 500 000 hostingów i aktywowali ponad 1 000 000 certyfikatów SSL.

Spółka nazwa.pl wraz ze wszystkimi spółkami celowymi zatrudnia blisko 300 pracowników, których praca skoncentrowana jest na dostarczaniu usług na najwyższym światowym poziomie. Łączy młodość i doświadczenie. Kilkudziesięciu pracowników nazwa.pl jest już z nami ponad 10 lat, a średni staż w nazwa.pl wśród wszystkich zatrudnionych osób to prawie 5 lat.

Firma nazwa.pl została nagrodzona przez Państwową Inspekcję Pracy w ramach konkursu „Pracodawca – organizator pracy bezpiecznej”. Spółka odznaczyła się nie tylko doskonałym przestrzeganiem przepisów prawa pracy, ale również wprowadzeniem szeregu istotnych udogodnień, których celem była poprawa jakości pracy i zadowolenia pracowników.

Szukamy osoby, która będzie odpowiedzialna za kontakt z Klientami poprzez różne kanały komunikacji (telefon, poczta elektroniczna).

JAKO LIDER TECHNOLOGICZNY OFERUJEMY:
• pracę w organizacji o wiodącej pozycji na rynku,
• rozwój w największej firmie w Europie Środkowo-Wschodniej świadczącej usługi hostingu w chmurze,
• udział w ekscytującej ekspansji zagranicznej na 160 rynków całego świata,
• profesjonalny proces wdrożenia,
• możliwość realizowania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań,
• szeroka perspektywa awansu w strukturach organizacji,
• możliwość pracy w 100% zdalnej,
• rozbudowane zaplecze socjalne oraz system licznych benefitów,
• wydarzenia firmowe sprzyjające integracji zespołów,
• stałe podnoszenie kompetencji poprzez rozwinięty system szkoleń,
• elastyczną formę współpracy,
• nowoczesne i dobrze skomunikowane biuro w Krośnie.

PROFIL KANDYDATA:
• łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz swobodnej konwersacji z innymi osobami,
• chęć poszerzania wiedzy oraz otwartość na codzienne wyzwania,
• doświadczenie w obsłudze Klienta,
• umiejętność sprawnego tworzenia komunikatów związanych z obsługą Klienta,
• umiejętności wyszukiwania, selekcji i porządkowania informacji z Sieci.

ZAKRES ZADAŃ I ODPOWIEDZIALNOŚCI:
• telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta w zakresie świadczonych usług,
• negocjacje warunków przedłużenia umów z obecnymi Klientami,
• oferowanie dodatkowych usług odpowiadających na aktualne potrzeby obsługiwanych Klientów,
• budowanie długotrwałych relacji z Klientami oraz tworzenie pozytywnego wizerunku firmy.

Podoba Ci się taka perspektywa? Aplikuj za pomocą formularza!
Dodana
Wygasa (za 5 dni temu)
Powrót do listy ofert