Visa
Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 01.04.2024
Specjalista ds. zamówień publicznych
Alojzy Jakóbik
Miejsce pracy
-
Kielce, świętokrzyskie
Pracownik biurowy
Umowa o pracę
1. Opis stanowiska pracy:
1) Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych po stronie Zamawiającego.
2) Sprawdzanie ofert pod względem formalnym,
3) Udzielanie merytorycznego wsparcia uczestnikom procesu udzielania zamówień publicznych,
4) Przygotowanie dokumentacji zamówieniowej m.in. SWZ, projektów umów, ogłoszeń, zapytań ofertowych,
5) Prowadzenie korespondencji z wykonawcami,
6) Realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych
7) Obsługa publikatorów BZP i platform zakupowych.
8) Sporządzanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
2. Od kandydatów oczekujemy:
1) Wykształcenie wyższe (preferowane prawnicze, administracyjne, ekonomiczne lub podyplomowe studia w zakresie zamówień publicznych)
2) Znajomości ustawy Prawo zamówień publicznych.
3) Co najmniej roczny staż pracy na stanowisku, na którym do podstawowych obowiązków pracownika należało przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych
4) Praktyczna znajomość programów MS Office (Word i Excel); umiejętność obsługi narzędzi informatycznych stosowanych w procesie udzielania zamówień publicznych
5) Umiejętności samodzielnego działania i podejmowania decyzji.
6) Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, zaangażowanie
7) Bardzo dobrej organizacji czasu pracy i rzetelności.
3. Dodatkowym atutem będzie:
1) Doświadczenie w przeprowadzeniu postępowań po stronie Zamawiającego.
1) Prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych po stronie Zamawiającego.
2) Sprawdzanie ofert pod względem formalnym,
3) Udzielanie merytorycznego wsparcia uczestnikom procesu udzielania zamówień publicznych,
4) Przygotowanie dokumentacji zamówieniowej m.in. SWZ, projektów umów, ogłoszeń, zapytań ofertowych,
5) Prowadzenie korespondencji z wykonawcami,
6) Realizacja zadań wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych
7) Obsługa publikatorów BZP i platform zakupowych.
8) Sporządzanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych.
2. Od kandydatów oczekujemy:
1) Wykształcenie wyższe (preferowane prawnicze, administracyjne, ekonomiczne lub podyplomowe studia w zakresie zamówień publicznych)
2) Znajomości ustawy Prawo zamówień publicznych.
3) Co najmniej roczny staż pracy na stanowisku, na którym do podstawowych obowiązków pracownika należało przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych
4) Praktyczna znajomość programów MS Office (Word i Excel); umiejętność obsługi narzędzi informatycznych stosowanych w procesie udzielania zamówień publicznych
5) Umiejętności samodzielnego działania i podejmowania decyzji.
6) Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, zaangażowanie
7) Bardzo dobrej organizacji czasu pracy i rzetelności.
3. Dodatkowym atutem będzie:
1) Doświadczenie w przeprowadzeniu postępowań po stronie Zamawiającego.
Praca alert - powiadomienia
Pracownik biurowy, Kielce
Podobne oferty pracy
Przenieśliśmy Cię na zewnętrzny formularz, z którego korzysta pracodawca do zbierania CV kandydatów.
Oferty pracy, które mogą Cię zainteresować:
-
Specjalista ds. afiliacji/ Praca Zdalna | w DOMU | Przez Internet |
ŁUKASZ CICHOCKI UBEZPIECZENIA- Warszawa
- umowa o pracę
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Polecana PopularnaDodana
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Domaszowice
-
Praca Dąbrowa
-
Praca Kostomłoty Pierwsze
-
Praca Wola Kopcowa
-
Praca Cedzyna
-
Praca Wiśniówka
-
Praca Masłów Pierwszy
-
Praca Sitkówka
-
Praca Miedziana Góra
-
Praca Nowiny
-
Praca Kowala
-
Praca Niestachów
-
Praca Kajetanów
-
Praca Brynica
-
Praca Bilcza
-
Praca Bolechowice
-
Praca Piaseczna Górka
-
Praca Chełmce
-
Praca Piekoszów
-
Praca Kranów