Visa
Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 02.02.2024
Asystent / Asystentka Zarządu
ITZU Jobs Polska
Miejsce pracy
-
Olsztyn, warmińsko-mazurskie
Pracownik biurowy
Umowa o pracę
Twój zakres obowiązków:
- pełnienie funkcji asystenckich dla Zarządu firmy, m.in. prowadzenie kalendarza spotkań, organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych oraz wyjazdów służbowych,
- przygotowywanie, kompletowanie, weryfikowanie i przekazywanie niezbędnej dokumentacji,
- dbanie o proces obiegu informacji i dokumentów,
- dbanie o serwis urządzeń biurowych: drukarki, kserokopiarki, klimatyzatory, ekspres itp.,
- wsparcie w działaniach skierowanych na optymalizację procesów,
- tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach wewnętrznych i zewnętrznych.
Nasze wymagania:
- doświadczenie min. 2 lata na podobnym stanowisku
- wykształcenie wyższe (mile widziany kierunek administracja)
- dobra znajomość obsługi MS Office (Excel, Word)
- znajomość języka angielskiego na poziomie min B1
- znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i interpersonalne
- umiejętność pracy w zespole
- doskonała organizacja pracy własnej
- dokładność, sumienność terminowość i dyskrecja
- dyspozycyjność
- stabilne zatrudnienie - umowa o pracę.
- zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie
- wsparcie szkoleniowe.
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności.
- pełnienie funkcji asystenckich dla Zarządu firmy, m.in. prowadzenie kalendarza spotkań, organizacja i obsługa spotkań wewnętrznych i zewnętrznych oraz wyjazdów służbowych,
- przygotowywanie, kompletowanie, weryfikowanie i przekazywanie niezbędnej dokumentacji,
- dbanie o proces obiegu informacji i dokumentów,
- dbanie o serwis urządzeń biurowych: drukarki, kserokopiarki, klimatyzatory, ekspres itp.,
- wsparcie w działaniach skierowanych na optymalizację procesów,
- tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w kontaktach wewnętrznych i zewnętrznych.
Nasze wymagania:
- doświadczenie min. 2 lata na podobnym stanowisku
- wykształcenie wyższe (mile widziany kierunek administracja)
- dobra znajomość obsługi MS Office (Excel, Word)
- znajomość języka angielskiego na poziomie min B1
- znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i interpersonalne
- umiejętność pracy w zespole
- doskonała organizacja pracy własnej
- dokładność, sumienność terminowość i dyskrecja
- dyspozycyjność
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie - umowa o pracę.
- zdobycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie
- wsparcie szkoleniowe.
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności.
Praca alert - powiadomienia
Pracownik biurowy, Olsztyn
Podobne oferty pracy
Przenieśliśmy Cię na zewnętrzny formularz, z którego korzysta pracodawca do zbierania CV kandydatów.
Oferty pracy, które mogą Cię zainteresować:
-
Specjalista ds. afiliacji/ Praca Zdalna | w DOMU | Przez Internet |
ŁUKASZ CICHOCKI UBEZPIECZENIA- Warszawa
- umowa o pracę
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Polecana PopularnaDodana