Czy to Twoja firma?

HR Consulting sp. z o.o. praca

Poznań

Od momentu naszego powstania w 2002 roku, w HR Consulting Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, skupiamy się na dostarczaniu usług najwyższej klasy w obszarze pracy tymczasowej oraz rekrutacji i selekcji pracowników produkcyjnych i magazynowych. Jesteśmy dumni, że uznawani jesteśmy za jednego z liderów w branży Doradztw Personalnych i Agencji Pracy Tymczasowej, co potwierdza nasza pozycja rynkowa i zaufanie, jakim obdarzają nas nasi Klienci.


Nasze motto, "Jesteśmy Agentem Twojej Pracy", odzwierciedla naszą misję i zaangażowanie w tworzenie wartości dla zarówno pracodawców, jak i pracowników. Zespół HR Consulting, liczący od 11 do 50 specjalistów, jest zawsze gotowy, by zrealizować każde zlecenie w wyznaczonym czasie, szczegółowo rozpoznając i precyzyjnie zaspokajając potrzeby naszych Klientów.

Wyróżnia nas nie tylko doświadczenie i profesjonalizm, ale także jedne z najwyższych stawek w Poznaniu, wewnętrzne systemy motywacyjne oraz oferty pracy dostosowane do indywidualnych oczekiwań naszych pracowników. Oferujemy lekkie prace produkcyjne i magazynowe w młodych zespołach, nowoczesnych zakładach pracy, z możliwością zatrudnienia blisko miejsca zamieszkania. Rozumiemy, jak ważne jest pogodzenie pracy z nauką, dlatego nasze oferty są elastyczne i dostosowane do potrzeb studentów, umożliwiając pracę przez cały rok akademicki.

Nasze wartości - pozytywne nastawienie, życzliwość i uczciwość - są podstawami udanej współpracy i kształtują kulturę naszej organizacji. W HR Consulting wierzymy, że te wartości są kluczem do budowania długotrwałych relacji zarówno z naszymi pracownikami, jak i partnerami biznesowymi.

Zapraszamy do współpracy z HR Consulting Sp. z o.o. - razem możemy osiągnąć więcej. Nasza historia i doświadczenie są gwarancją sukcesu i satysfakcji z wyboru profesjonalnego partnera w obszarze usług HR.

HR Consulting Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
praca fizyczna administracja biurowa / praca biurowa księgowość / ekonomia hr / kadry obsługa klienta / call center

Oferty pracy HR Consulting Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Praca HR Consulting Sp. z o.o.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa HR Consulting Sp. z o.o.

Adres rejestrowy

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

HR Consulting Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 10 miesiącach

Profil firmy:
HR Consulting Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Poznań
  3. Inowroclaw
  4. Łódź
  5. Krosno
  6. Warszawa

Data aktualizacji: 01.05.2024

Praca HR Consulting Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Kompletacja zamówień w magazynie

    HR Consulting Sp. z o.o.
    • Oborniki
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      • kompetcja zamówień
      • pakowanie towaru

      Wymagania

      • dysopozycyjnosć do pracy dwuzmianowej
      • pełnoletność

      Oferujemy

      • parcę od poniedziałku do piątku
      • darmowy transport do miejsca pracy ( Murowana Goślina)
      • atrakcyjne wynagrodzenie
  • Pracownik/ca działu konfekcji

    HR Consulting Sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Pracownik/ca działu konfekcji


      Twój zakres obowiązków

      • Praca przy pakowaniu drobnych produktów
      • Segregowanie produktów według daty ważności
      • Naklejanie etykiet na gotowe produkty

      Wymagania pracodawcy

      • Zaangażowanie w powierzone obowiązki
      • Dyspozycyjność do pracy zmianowej

      Pracodawca oferuje

      • Pracę od poniedziałku do piątku
      • Możliwość wyboru zmian - do wyboru 2 albo tylko 3 zmiana
      • Bezpłatny, szybki dojazd autobusom - praca w Poznaniu
      • Stabilne zatrudnienie

      Aplikuj

  • ASYSTENT/KA ZARZĄDU

    HR Consulting Sp. z o.o.
    • Mikołów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • ASYSTENT/KA ZARZĄDU


      Twój zakres obowiązków

      • Wspomaganie Zarządu w wykonywaniu obowiązków służbowych
      • Zapewnianie sprawnego funkcjonowania biura Zarządu
      • Przygotowywanie pism oraz sporządzanie uchwał i zarządzeń Prezesa Zarządu
      • Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej
      • Prowadzenie kalendarza spotkań Zarządu
      • Asystowanie i pomoc we wszystkich działaniach Zarządu
      • Obsługa spotkań, wewnętrznych i zewnętrznych konferencji, szkoleń i eventów
      • Współpraca ze wszystkimi jednostkami organizacyjnymi oraz innymi Spółkami w Grupie Kapitałowej.

      Wymagania pracodawcy

      • Minimum 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – min. B2 – warunek konieczny
      • Wykształcenie wyższe licencjackie, mile widziane na kierunkach administracyjnych
      • Umiejętność doskonałej organizacji pracy własnej oraz Przełożonych
      • Umiejętność logicznego myślenia, selekcjonowania informacji oraz ich źródeł
      • Umiejętność zadawania pytań, precyzowania poleceń
      • Umiejętność obsługi komputera (pakiet MS Office)
      • Umiejętność współpracy w zespole, otwartość, komunikatywność, odpowiedzialność
      • Wielozadaniowość, wysoka odporność na stres i zmieniające się okoliczności
      • Dyskrecja
      • Wysoka kultura osobista

      Pracodawca oferuje

      • Umowę o pracę
      • Stabilność zatrudnienia
      • Możliwość rozwoju w strukturach firmy (kompetencyjnego oraz stanowiskowego)
      • Możliwość wykorzystywania języka angielskiego w bieżącej pracy
      • Profesjonalne, prestiżowe środowisko zawodowe
      • Preferencyjne warunki pakietu zdrowotnego oraz sportowego
      • Zniżki pracownicze na produkty firmy

      • Posiadasz doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku Asystentki/a Top Managementu?
      • Pragniesz dołączyć do Zespołu Profesjonalistów u rzetelnego pracodawcy, który umożliwi doskonalenie w administracji biurowej?
      • Chcesz rozwijać swoje umiejętności interpersonalne w dynamicznym środowisku w Grupie Kapitałowej działającej m.in. w branży FASHION?
      • Znasz bardzo dobrze język angielski i chcesz go wykorzystywać w codziennej pracy?
      • Masz zmysł organizacyjny i cechuje Cię zamiłowanie do szczegółów jednocześnie?
      • Jeśli odpowiedź brzmi 5 x TAK - nie zwlekaj, to oferta właśnie dla CIEBIE????

      Aplikuj

  • Executive Assistant/ Koordynator Wsparcia Zespołu z językiem niemieckim i angielskim

    HR Consulting Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Executive Assistant/ Koordynator Wsparcia Zespołu z językiem niemieckim i angielskim


      Twój zakres obowiązków

      • Koordynacja spraw i projektów dotyczących wspieranego Działu zarówno w zakresie kontaktów zewnętrznych, jak też ze strony innych komórek wewnątrz organizacji
      • Organizowanie podróży krajowych i międzynarodowych, zarządzanie kalendarzami, wsparcie w organizacji spotkań
      • Redagowanie pism formalnych, korespondencji e-mail, materiałów do prezentacji i ofert
      • Tworzenie lub modyfikowanie prezentacji MS PowerPoint, dokumentów MS Excel lub dokumentów w programie MS Word, w tym dokumentacji pre-, post- i transakcyjnej
      • Zarządzanie procesami obiegu dokumentów, w tym praca z systemami wewnętrznymi i klienckimi
      • Pomoc Zespołom Business Development w działaniach związanych z relacjami z Klientami: organizowanie i uczestniczenie w spotkaniach, rozmowach adekwatnie do potrzeb
      • Wprowadzanie wszelkich niezbędnych danych Klientów do systemów i baz danych, nadzór nad ich aktualizacją
      • Organizacja eventów wspólnie lub we współpracy z zespołem Business Development
      • Udział w realizacji projektów i zadań specjalnych, ad hoc, w miarę potrzeb
      • Wsparcie procesu billingu, nadzorowanie systemu do rozliczania godzin i czuwanie nad jego bieżącą aktualizacją (Time Sheety)
      • Rozliczanie wydatków, faktur, nadzorowanie kosztów, współpraca z Działem Księgowości/Billingu

      Wymagania pracodawcy

      • Biegła znajomość języka niemieckiego i angielskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny
      • Min. 5 lat doświadczenia, w międzynarodowej organizacji, preferowane w kancelarii prawnej na stanowiskach Executive Assistant, Legal Assistant lub analogicznych
      • Doświadczenie we wsparciu zdalnym przełożonych w strukturze rozproszonej geograficznie, szczególnie w organizacjach na terenie niemieckiego obszaru językowego
      • Zaawansowana znajomość pakietu MS Office (Word, Outlook, PowerPoint and Excel)
      • Wysoko rozwinięte umiejętności organizacji, zarządzania projektami, umiejętność rozwiązywania problemów, wielozadaniowość
      • Umiejętność zarządzania czasem w dynamicznym środowisku, o zmieniających się priorytetach i pod presją czasu
      • Dokładność, skrupulatność
      • Życzliwość, pomocność, elastyczność
      • Wysoka kultura osobista

      Pracodawca oferuje

      • Umowę o pracę, długofalowy charakter zatrudnienia w stabilnej, prestiżowej branży
      • Możliwość pracy w profesjonalnym zespole, w międzynarodowym środowisku, w skali europejskiej i globalnej
      • Zatrudnienie w firmie o silnej pozycji rynkowej w prestiżowej branży
      • Możliwość codziennego wykorzystywania języków obcych
      • Perspektywy ciągłego rozwoju zawodowego
      • Ciekawe zadania i interesujące wyzwania w codziennej pracy
      • Możliwość pracy hybrydowej (po okresie wdrożenia) w modelu 3 (biuro) + 2 (zdalnie)
      • Prywatną opiekę medyczną
      • Kartę sportową i ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach

      • Znasz bardzo dobrze język niemiecki i chcesz go wykorzystywać praktycznie w codziennej pracy z native speakerami?
      • Znasz bardzo dobrze język angielski i chcesz go nadal doskonalić?
      • Koordynacja zadań, zarządzanie projektami dużymi i małymi to Twój żywioł?
      • Jednocześnie masz oko do szczegółów i jesteś Mistrzynią/Mistrzem w zadaniach administracyjnych i zarządzaniu dokumentami?
      • Chcesz dołączyć do zespołu ekspertów w międzynarodowym środowisku, u pracodawcy, który oferuje wysokie standardy i umożliwi dalsze doskonalenie zawodowe?
      • Jeśli odpowiedź brzmi 5 x TAK - nie zwlekaj, to oferta właśnie dla CIEBIE????

      Aplikuj

  • Specjalistka/a ds. Social Media i Marketingu Internetowego - Akcesoria Beauty & More

    HR Consulting Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Specjalistka/a ds. Social Media i Marketingu Internetowego - Akcesoria Beauty & More


      Twój zakres obowiązków

      • Planowanie, tworzenie i moderacja treści w mediach społecznościowych
      • Projektowanie oraz realizacja płatnych kampanii reklamowych na różnych platformach społecznościowych
      • Realizacja działań z zakresu Influencer Marketingu, współpraca z influencerami i twórcami oraz nadzorowanie współpracy
      • Współpraca z grafikami, fotografami i agencjami interaktywnymi w celu przygotowania materiałów i działań promocyjnych w internecie
      • Nadzór i obsługa firmowych stron internetowych
      • Tworzenie treści i materiałów zgodnie z zasadami SEO
      • Monitorowanie oraz optymalizacja wydajności kampanii
      • Umiejętność analizy danych i raportowania wyników

      Wymagania pracodawcy

      • Minimum dwuletnie doświadczenie na podobnym stanowisku (warunek konieczny)
      • Praktyczna znajomość mediów społecznościowych (Facebook, Instagram, TikTok, LinkedIn) oraz panujących trendów
      • Doświadczenie w obszarze marketingu internetowego i prowadzenia projektów/kampanii cyfrowych
      • Dobra znajomość narzędzi, takich jak Meta Business Suite, Business Manager, Canva, CMS Wordpress, Google Analytics oraz wyczucie graficzne i UX
      • Doświadczenie w briefowaniu materiałów graficznych
      • Bardzo dobra znajomość języka polskiego i umiejętności redakcji tekstów
      • Umiejętność efektywnego zarządzania projektami
      • Umiejętność projektowania materiałów graficznych

      Pracodawca oferuje

      • Umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • Długofalowy horyzont zatrudnienia
      • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i umiejętności
      • System premiowy
      • Bezpłatną prywatną opiekę medyczną
      • Możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie dla pracowników
      • Możliwość zakupu produktów firmowych po atrakcyjnych cenach
      • Kartę Multisport i prywatne zajęcia z tenisa
      • Możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach oraz on the job
      • Pyszną kawę o poranku i owocowe poniedziałki
      • Super nowoczesne biuro
      • Pracę zdalną w piątki
      • Unikalnie pozytywną atmosferę????

      • Szukasz rzetelnego pracodawcy, który jest liderem rynkowym?
      • Jesteś fanem marketingu internetowego i social mediów?
      • Masz lekkie pióro i dbasz o język komunikacji dopasowany do grupy docelowej?
      • Znasz się na analizach skuteczności działań internetowych?
      • Masz doświadczenie w pracy z grafikami, fotografami, agencjami kreatywnymi/interaktywnymi?
      • Jeśli odpowiedź brzmi 5 x TAK - nie zwlekaj, to oferta właśnie dla CIEBIE????

      Aplikuj

  • Młodszy Specjalista ds Rekrutacji

    HR Consulting Sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Młodszy Specjalista ds Rekrutacji


      Twój zakres obowiązków

      • pierwsza selekcja przesłanych cv pracowników produkcyjnych i magazynowych,
      • telefoniczny kontakt z kandydatami i umawianie na spotkania,
      • odpowiedzialność za zapełnienie wszystkich zaplanowanych w firmie spotkań rekrutacyjnych, nawet do kilkudziesięciu osób dziennie
      • zamieszczanie ogłoszeń rekrutacyjnych,
      • rekrutacja w social mediach,
      • inne drobne prace biurowo-administracyjne.

      Nasze wymagania

      • komunikatywność,
      • umiejętność nawiązywania pozytywnych relacji,
      • wytrwałość i nastawienie na cel,
      • preferowane doświadczenie w obsłudze Klienta,
      • wykształcenie min. średnie preferowane wyższe,
      • umiejętność dobrej organizacji własnej pracy.

      To oferujemy

      • stacjonarną pracę w centrum Poznania w ramach umowy o pracę,
      • stabilność oraz atrakcyjne wynagrodzenie,
      • bardzo miłą atmosferę pracy w młodym, prężnym i otwartym zespole.

      Prosimy o umieszczenie numeru referencyjnego w tytule maila.

      Aplikuj

Pracodawcy w Poznaniu