Specjalista do spraw zamówień publicznych

  • Mysłowice, śląskie pow. Mysłowice

Specjalista ds. administracji

Umowa o pracę

Pełny etat

Zakres obowiązków

Umowa o pracę na czas określony

Wymagania

  • Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
  • Zawody: Specjalista do spraw zamówień publicznych (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
  • Inne wymagania: wymagane wykształcenie min. średnie, 6 miesięcy w ofertowaniu zamówień publicznych, znajomość MS Office, dokładność, skrupulatność, umiejętność pracy w zespole
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 4 835 do 6 962 PLN
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
CBOP
Dodana
Wygasa (za 1 miesiąc temu)
Powrót do listy ofert

Podobne oferty pracy