SMART-HR

Czy to Twoja firma?

SMART-HR praca

Katowice

Witaj! Jesteśmy Smart HR, Twoim zaufanym partnerem w dziedzinie rekrutacji, zlokalizowanym w sercu dynamicznie rozwijającego się Katowic. Nasza specjalność to kompleksowe doradztwo personalne oraz rekrutacja pracowników na wszystkie szczeble w organizacji. Rozumiemy, jak ważny jest dla Ciebie czas i jak cenny jest każdy członek Twojego zespołu. Dlatego też w Smart HR stawiamy na innowacyjność i jakość, korzystając z najnowocześniejszych metod pozyskiwania talentów, które są sprawdzone i efektywne.


Nasza oferta to nie tylko standardowe rekrutacje. Rozumiemy zróżnicowane potrzeby rynku pracy, dlatego oferujemy również rekrutacje pracowników z różnych obszarów Polski na zasadach innych niż regulowane przez kodeks pracy, takie jak działalność gospodarcza, kontrakt czy umowa cywilnoprawna. Wyróżnia nas również SMART-JOB COACHING – inicjatywa, która wspiera kandydatów w rozwoju ich karier zawodowych, pomagając im w pełni wykorzystać swój potencjał.

W Smart HR wierzymy, że kluczem do sukcesu jest zrozumienie zarówno potrzeb naszych klientów, jak i aspiracji kandydatów. Nasze podejście jest zawsze indywidualne i skrojone na miarę, co pozwala nam budować trwałe relacje i efektywnie łączyć światy biznesu i talentów. Chociaż nie możemy podzielić się naszą historią czy szczegółami dotyczącymi naszej pozycji na rynku, możesz być pewien, że jako Twoi partnerzy w rekrutacji, zawsze dążymy do osiągnięcia najlepszych wyników, które przekładają się na Twój sukces.

Zapraszamy do kontaktu i współpracy z Smart HR – razem możemy tworzyć zespoły, które są nie tylko kompetentne, ale i zaangażowane w realizację wspólnych celów.

SMART-HR najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
it (informatyka) sprzedaż / zakupy zarządzanie / dyrekcja logistyka / spedycja / transport inżynieria / technologia / technika

Oferty pracy SMART-HR

Praca alert - powiadomienia

Praca SMART-HR

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dodatkowe ubezpieczenie
  • Prywatna opieka lekarska
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • System premiowy
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Szkolenie stanowiskowe

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa SMART-HR

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

SMART-HR poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Profil firmy:
SMART-HR
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Wrocław
  3. Katowice
  4. Kraków
  5. Bielsko-Biała
  6. Poznań
  7. Łódź
  8. Gliwice
  9. Bydgoszcz
  10. Lublin

Data aktualizacji: 01.05.2024

Praca SMART-HR - oferty archiwalne

  • Elektronik Automatyk

    SMART-HR
    • Opole
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego klienta – międzynarodowej firmy z branży FMCG, będącej jedną z najbardziej rozpoznawalnych marek w branży żywieniowej, poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko:

      Elektronik Automatyk

      Miejsce pracy: Opole

      Zakres obowiązków

      • Diagnozowanie awarii w obszarze utrzymania ruchu, usterek, analizę ich przyczyn i zapobieganie ich wystąpieniu w przyszłości,
      • Konserwację i remonty maszyn, urządzeń oraz instalacji elektrycznych,
      • Programowanie sterowników PLC,
      • Uruchomienia nowych projektów oraz optymalizację pracujących już systemów automatyki,
      • Wykonywanie instalacji elektrycznych,
      • Zarządzanie częściami zamiennymi i materiałami technicznymi,
      • Współpracę z dostawcami zewnętrznymi przy serwisowaniu urządzeń.

      Wymagania

      • Wykształcenia minimum średniego o profilu technicznym,
      • Doświadczenia w obszarze utrzymania ruchu,
      • Znajomości języka angielskiego,
      • Świadectwa kwalifikacji E do 1 kV,
      • Sprawnego poruszania się w systemie Windows,
      • Znajomość programowania sterowników PLC Siemens S7,
      • Dyspozycyjności do pracy na 3 zmiany,
      • Prawa jazdy kategorii B.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie,
      • Możliwość zdobywania doświadczenia i rozwoju w jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku międzynarodowym,
      • Pakiety benefitów: medyczny, sportowy, socjalny oraz dofinansowanie do obiadów w kantynie zakładowej,
      • Duże możliwości rozwoju zawodowego w profesjonalnie zorganizowanej firmie.
  • Account Manager - obalový průmysl

    SMART-HR
    • Cieszyn
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Pro našeho klienta - mezinárodní výrobní společnosti, která je lídrem ve svém odvětví, hledáme osobu na pozici:

      Account Manager - obalový průmysl

      Pracovní místo: Ostrava/Olomouc/Morava/Klodzká kotlina/

      Zakres obowiązków

      • Aktivní rozvoj přidružených trhů prostřednictvím získávání nových klientů a obsluhu stávajících partnerů,
      • Plnění prodejního rozpočtu na svěřeném území,
      • Plánování a uskutečňování osobních setkání s klienty,
      • Vedání obchodních jednání a uzavírání smluv,
      • Monitorování a analýzu situace na trhu,
      • Přípravu a prezentaci následně iniciování řešení zaměřených na systematický růst prodeje,
      • Průběžné hlášení výsledků práce,
      • Budování pozitivního obrazu společnosti na místním trhu.

      Wymagania

      • 2leté zkušenosti na obchodní pozici v oboru obalů z lepenky,
      • Znalost práce na počítači a používání balíku MS Office,
      • Aktivní řidičský průkaz skupiny B,
      • Schopnost analyzovat trh a praktické využití vyplývajících závěrů,
      • Zapojení a orientaci na dosažení stanovených cílů,
      • Dobrou organizační dovednost, samostatnost při práci a motivaci pro práci v terénu,
      • Dobrou znalost anglického jazyka.

      Oferujemy

      • Stabilní zaměstnání na základě pracovní smlouvy,
      • Atraktivní odměnu skládající se z pevné části a provizí,
      • Nutný pracovní nářadí (včetně možnosti užívat vozidlo pro osobní potřebu),
      • Balíček dalších benefitů (školení, soukromá zdravotní péče, životní pojištění, sociální fond),
      • Rozvojový program zvyšující kvalifikaci,
      • Přátelskou a otevřenou pracovní atmosféru,
      • Mobilní práci a flexibilní pracovní režim.
  • Account Manager - obalový průmysl

    SMART-HR
    • Racibórz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Pro našeho klienta - mezinárodní výrobní společnosti, která je lídrem ve svém odvětví, hledáme osobu na pozici:

      Account Manager - obalový průmysl

      Pracovní místo: Ostrava/Olomouc/Morava/Klodzká kotlina/

      Zakres obowiązków

      • Aktivní rozvoj přidružených trhů prostřednictvím získávání nových klientů a obsluhu stávajících partnerů,
      • Plnění prodejního rozpočtu na svěřeném území,
      • Plánování a uskutečňování osobních setkání s klienty,
      • Vedání obchodních jednání a uzavírání smluv,
      • Monitorování a analýzu situace na trhu,
      • Přípravu a prezentaci následně iniciování řešení zaměřených na systematický růst prodeje,
      • Průběžné hlášení výsledků práce,
      • Budování pozitivního obrazu společnosti na místním trhu.

      Wymagania

      • 2leté zkušenosti na obchodní pozici v oboru obalů z lepenky,
      • Znalost práce na počítači a používání balíku MS Office,
      • Aktivní řidičský průkaz skupiny B,
      • Schopnost analyzovat trh a praktické využití vyplývajících závěrů,
      • Zapojení a orientaci na dosažení stanovených cílů,
      • Dobrou organizační dovednost, samostatnost při práci a motivaci pro práci v terénu,
      • Dobrou znalost anglického jazyka.

      Oferujemy

      • Stabilní zaměstnání na základě pracovní smlouvy,
      • Atraktivní odměnu skládající se z pevné části a provizí,
      • Nutný pracovní nářadí (včetně možnosti užívat vozidlo pro osobní potřebu),
      • Balíček dalších benefitů (školení, soukromá zdravotní péče, životní pojištění, sociální fond),
      • Rozvojový program zvyšující kvalifikaci,
      • Přátelskou a otevřenou pracovní atmosféru,
      • Mobilní práci a flexibilní pracovní režim.
  • Account Manager - obalový průmysl

    SMART-HR
    • Czechy
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Pro našeho klienta - mezinárodní výrobní společnosti, která je lídrem ve svém odvětví, hledáme osobu na pozici:

      Account Manager - obalový průmysl

      Pracovní místo: Ostrava/Olomouc/Morava/Klodzká kotlina/

      Zakres obowiązków

      • Aktivní rozvoj přidružených trhů prostřednictvím získávání nových klientů a obsluhu stávajících partnerů,
      • Plnění prodejního rozpočtu na svěřeném území,
      • Plánování a uskutečňování osobních setkání s klienty,
      • Vedání obchodních jednání a uzavírání smluv,
      • Monitorování a analýzu situace na trhu,
      • Přípravu a prezentaci následně iniciování řešení zaměřených na systematický růst prodeje,
      • Průběžné hlášení výsledků práce,
      • Budování pozitivního obrazu společnosti na místním trhu.

      Wymagania

      • 2leté zkušenosti na obchodní pozici v oboru obalů z lepenky,
      • Znalost práce na počítači a používání balíku MS Office,
      • Aktivní řidičský průkaz skupiny B,
      • Schopnost analyzovat trh a praktické využití vyplývajících závěrů,
      • Zapojení a orientaci na dosažení stanovených cílů,
      • Dobrou organizační dovednost, samostatnost při práci a motivaci pro práci v terénu,
      • Dobrou znalost anglického jazyka.

      Oferujemy

      • Stabilní zaměstnání na základě pracovní smlouvy,
      • Atraktivní odměnu skládající se z pevné části a provizí,
      • Nutný pracovní nářadí (včetně možnosti užívat vozidlo pro osobní potřebu),
      • Balíček dalších benefitů (školení, soukromá zdravotní péče, životní pojištění, sociální fond),
      • Rozvojový program zvyšující kvalifikaci,
      • Přátelskou a otevřenou pracovní atmosféru,
      • Mobilní práci a flexibilní pracovní režim.
  • Account Manager – branża opakowań

    SMART-HR
    • Racibórz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego Klienta międzynarodowej firmy produkcyjnej, będącej liderem w swojej branży, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Account Manager – branża opakowań

      Miejsce pracy: Ostrawa/Ołomuniec/Morawy/Kotlina Kłodzka/

      Zakres obowiązków

      • Aktywny rozwój podległych rynków poprzez pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługę dotychczasowych kontrahentów,
      • Realizację budżetu sprzedaży na powierzonym terenie,
      • Planowanie i realizację spotkań bezpośrednich z klientami,
      • Prowadzenie negocjacji handlowych i sporządzanie umów,
      • Monitorowanie i analizowanie sytuacji rynkowej,
      • Przygotowywanie i prezentowanie, a następnie inicjowanie rozwiązań ukierunkowanych na systematyczny wzrost sprzedaży,
      • Bieżące raportowanie wyników pracy,
      • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku lokalnym.

      Wymagania

      • 2-letniego doświadczenia na stanowisku handlowym w branży opakowań z tektury,
      • Biegłej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office,
      • Czynnego prawa jazdy kat. B,
      • Umiejętności analizy rynku oraz praktycznego wykorzystania płynących z niej wniosków,
      • Zaangażowania i orientacji na realizację założonych celów,
      • Dobrej organizacji pracy, samodzielności w działaniu i motywacji do pracy w terenie,
      • Dobrej znajomość języka angielskiego.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i premiowej,
      • Niezbędne narzędzia pracy (m.in. samochód z możliwością użytkowania do celów prywatnych),
      • Pakiet dodatkowych benefitów (szkolenia, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, fundusz socjalny),
      • Program rozwojowy podnoszący kwalifikacje,
      • Przyjazną i otwartą atmosferę pracy,
      • Prace mobilną i elastyczny system pracy.
  • Account Manager – branża opakowań

    SMART-HR
    • Cieszyn
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego Klienta międzynarodowej firmy produkcyjnej, będącej liderem w swojej branży, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Account Manager – branża opakowań

      Miejsce pracy: Ostrawa/Ołomuniec/Morawy/Kotlina Kłodzka/

      Zakres obowiązków

      • Aktywny rozwój podległych rynków poprzez pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługę dotychczasowych kontrahentów,
      • Realizację budżetu sprzedaży na powierzonym terenie,
      • Planowanie i realizację spotkań bezpośrednich z klientami,
      • Prowadzenie negocjacji handlowych i sporządzanie umów,
      • Monitorowanie i analizowanie sytuacji rynkowej,
      • Przygotowywanie i prezentowanie, a następnie inicjowanie rozwiązań ukierunkowanych na systematyczny wzrost sprzedaży,
      • Bieżące raportowanie wyników pracy,
      • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku lokalnym.

      Wymagania

      • 2-letniego doświadczenia na stanowisku handlowym w branży opakowań z tektury,
      • Biegłej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office,
      • Czynnego prawa jazdy kat. B,
      • Umiejętności analizy rynku oraz praktycznego wykorzystania płynących z niej wniosków,
      • Zaangażowania i orientacji na realizację założonych celów,
      • Dobrej organizacji pracy, samodzielności w działaniu i motywacji do pracy w terenie,
      • Dobrej znajomość języka angielskiego.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i premiowej,
      • Niezbędne narzędzia pracy (m.in. samochód z możliwością użytkowania do celów prywatnych),
      • Pakiet dodatkowych benefitów (szkolenia, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, fundusz socjalny),
      • Program rozwojowy podnoszący kwalifikacje,
      • Przyjazną i otwartą atmosferę pracy,
      • Prace mobilną i elastyczny system pracy.
  • Account Manager – branża opakowań

    SMART-HR
    • Czechy
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego Klienta międzynarodowej firmy produkcyjnej, będącej liderem w swojej branży, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Account Manager – branża opakowań

      Miejsce pracy: Ostrawa/Ołomuniec/Morawy/Kotlina Kłodzka/

      Zakres obowiązków

      • Aktywny rozwój podległych rynków poprzez pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługę dotychczasowych kontrahentów,
      • Realizację budżetu sprzedaży na powierzonym terenie,
      • Planowanie i realizację spotkań bezpośrednich z klientami,
      • Prowadzenie negocjacji handlowych i sporządzanie umów,
      • Monitorowanie i analizowanie sytuacji rynkowej,
      • Przygotowywanie i prezentowanie, a następnie inicjowanie rozwiązań ukierunkowanych na systematyczny wzrost sprzedaży,
      • Bieżące raportowanie wyników pracy,
      • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy na rynku lokalnym.

      Wymagania

      • 2-letniego doświadczenia na stanowisku handlowym w branży opakowań z tektury,
      • Biegłej obsługi komputera i znajomości pakietu MS Office,
      • Czynnego prawa jazdy kat. B,
      • Umiejętności analizy rynku oraz praktycznego wykorzystania płynących z niej wniosków,
      • Zaangażowania i orientacji na realizację założonych celów,
      • Dobrej organizacji pracy, samodzielności w działaniu i motywacji do pracy w terenie,
      • Dobrej znajomość języka angielskiego.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i premiowej,
      • Niezbędne narzędzia pracy (m.in. samochód z możliwością użytkowania do celów prywatnych),
      • Pakiet dodatkowych benefitów (szkolenia, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, fundusz socjalny),
      • Program rozwojowy podnoszący kwalifikacje,
      • Przyjazną i otwartą atmosferę pracy,
      • Prace mobilną i elastyczny system pracy.
  • Specjalista ds. Zakupów Energii Elektrycznej i Paliwa Gazowego

    SMART-HR
    • Toruń
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego klienta – dynamicznie rozwijającego się lidera w zakresie doradztwa energetycznego i gazowego, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Specjalista ds. Zakupów Energii Elektrycznej i Paliwa Gazowego

      Miejsce pracy: Warszawa, woj. mazowieckie

      Zakres obowiązków

      • Prowadzenie procesów zakupowych energii elektrycznej i gazu ziemnego,
      • Obsługę aplikacji zakupowych sprzedawców,
      • Prowadzenie zapytań ofertowych w celu wyboru najlepszej oferty sprzedażowej dla klienta,
      • Analizę i negocjowanie umów, a także dostosowywanie warunków oferty do klienta,
      • Sporządzanie zestawień, symulacji i prostych budżetów,
      • Weryfikację poprawności rozliczeń,
      • Utrzymywanie pozytywnych relacji ze sprzedawcami,
      • Analizę rynku.

      Wymagania

      • Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
      • Umiejętności prowadzenia negocjacji, analiz oraz obsługi kilku procesów jednocześnie,
      • Bardzo dobrej znajomości Excela,
      • Utrzymywania profesjonalnych relacji z kontrahentami,
      • Umiejętności tworzenia treściwych i estetycznych prezentacji,
      • Pozytywnego nastawienia i otwartości na naukę nowych rzeczy.

      Oferujemy

      • Stabilną pracę w silnie rozwijającej się firmie i branży z wieloletnią tradycją,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym,
      • Pracę pełną wyzwań, gwarantującą rozwój zawodowy,
      • Bogaty pakiet benefitów (ubezpieczenie grupowe i pakiet medyczny, a także dofinansowanie do szkoleń / studiów podyplomowych),
      • Niezbędne narzędzia pracy,
      • Przyjazną i otwartą atmosferę pracy.
  • Specjalista ds. Zakupów Energii Elektrycznej i Paliwa Gazowego

    SMART-HR
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego klienta – dynamicznie rozwijającego się lidera w zakresie doradztwa energetycznego i gazowego, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Specjalista ds. Zakupów Energii Elektrycznej i Paliwa Gazowego

      Miejsce pracy: Warszawa, woj. mazowieckie

      Zakres obowiązków

      • Prowadzenie procesów zakupowych energii elektrycznej i gazu ziemnego,
      • Obsługę aplikacji zakupowych sprzedawców,
      • Prowadzenie zapytań ofertowych w celu wyboru najlepszej oferty sprzedażowej dla klienta,
      • Analizę i negocjowanie umów, a także dostosowywanie warunków oferty do klienta,
      • Sporządzanie zestawień, symulacji i prostych budżetów,
      • Weryfikację poprawności rozliczeń,
      • Utrzymywanie pozytywnych relacji ze sprzedawcami,
      • Analizę rynku.

      Wymagania

      • Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
      • Umiejętności prowadzenia negocjacji, analiz oraz obsługi kilku procesów jednocześnie,
      • Bardzo dobrej znajomości Excela,
      • Utrzymywania profesjonalnych relacji z kontrahentami,
      • Umiejętności tworzenia treściwych i estetycznych prezentacji,
      • Pozytywnego nastawienia i otwartości na naukę nowych rzeczy.

      Oferujemy

      • Stabilną pracę w silnie rozwijającej się firmie i branży z wieloletnią tradycją,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym,
      • Pracę pełną wyzwań, gwarantującą rozwój zawodowy,
      • Bogaty pakiet benefitów (ubezpieczenie grupowe i pakiet medyczny, a także dofinansowanie do szkoleń / studiów podyplomowych),
      • Niezbędne narzędzia pracy,
      • Przyjazną i otwartą atmosferę pracy.
  • Specjalista ds. Importu z j. greckim

    SMART-HR
    • Rzeszów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • 15 000-25 000 zł / mies.
    • Dla naszego klienta firmy handlowej, specjalizującej się w sprzedaży hurtowej świeżych owoców i warzyw na rynku polskim i zagranicznym, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Specjalista ds. Importu z j. greckim

      Miejsce pracy: Bronisze, woj. mazowieckie,

      praca zdalna

      Zakres obowiązków

      • Pozyskiwanie nowych producentów owoców i warzyw głównie na terenie Grecji,
      • Planowanie oraz kompleksową realizację procesów zakupowych, w tym prowadzenie negocjacji zakupowych,
      • Utrzymywanie profesjonalnych relacji z kontrahentami,
      • Stałe monitorowanie i analiza rynku,
      • Nadzorowanie jakości zakupionego towaru oraz rozpatrywanie reklamacji jakościowych,
      • Ścisłą współpracę z działem Zakupów,
      • Raportowanie wyników pracy.

      Wymagania

      • Doświadczenia zawodowego na adekwatnym stanowisku,
      • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i greckiego,
      • Znajomości rynku świeżych owoców i warzyw,
      • Orientacji na realizację celów,
      • Umiejętności budowania relacji biznesowych i komunikatywności,
      • Zdolności analitycznych oraz negocjacyjnych,
      • Umiejętności pracy w zespole,
      • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej, odpowiedzialności i systematyczności,
      • Bardzo dobrej znajomości pakietu Ms Office.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w firmie będącej liderem na rynku w swojej dziedzinie,
      • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
      • Wynagrodzenie w przedziale 15.000-25.000 - uzależnione od posiadanego doświadczenia wraz z systemem prowizyjnym,
      • Niezbędne narzędzia do pracy, w tym samochód służbowy,
      • Pakiet benefitów pozapłacowych (karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)
      • Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji,
      • Przyjazną i otwartą atmosferę pracy.
  • Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy

    SMART-HR
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego klienta – dynamicznie rozwijającej się firmy świadczącej usługi w zakresie doradztwa podatkowego i prawnego,
      lidera na lokalnym rynku outsourcingu usług księgowych i audytu
      , poszukujemy osoby na stanowisko:

      Młodsza Księgowa / Młodszy Księgowy

      Miejsce pracy: Katowice

      Zakres obowiązków

      • Wsparcie obsługi pełnej księgowości klientów zewnętrznych,
      • Wprowadzanie i dekretowanie dokumentów w systemie,
      • Księgowanie dokumentów finansowych,
      • Weryfikację poprawności faktur i dokumentacji,
      • Przygotowanie danych do rozliczeń podatkowych VAT,
      • Bieżące czynności administracyjno-biurowe,
      • Udział w zamknięciach miesiąca.

      Wymagania

      • Wykształcenia kierunkowego (Rachunkowość i Finanse, Księgowość lub pokrewne),
      • Minimum 1,5-letniego doświadczenia w księgowości; doświadczenie w biurze rachunkowym, BSC lub SSC będzie dodatkowym atutem,
      • Znajomości programu księgowego, (enova, Symfonia lub SAP będzie dodatkowym atutem),
      • Podstawowej wiedzy w zakresie prawa podatkowego i rachunkowości,
      • Komunikatywności, energii, umiejętności pracy w zespole i pogodnego usposobienia, bardzo dobrej organizacji pracy własnej, zaangażowania i chęci rozwoju w księgowości.

      Oferujemy

      • Pełne wsparcie, wdrożenie na stanowisko pracy oraz mentoring w trakcie pracy,
      • Pracę w bardzo pozytywnej atmosferze w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
      • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy w systemie hybrydowym,
      • Realna perspektywa awansu na stanowisko Księgowej,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z części stałej i premii oraz inne atrakcyjne benefity (bony świąteczne, ZFŚS, wczasy pod gruszą, imprezy integracyjne i wiele innych),
      • Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji, m.in. poprzez bogaty system szkoleń oraz naukę języka angielskiego w godzinach pracy.
  • Specjalista ds. Importu z j. greckim

    SMART-HR
    • Opole
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • 15 000-25 000 zł / mies.
    • Dla naszego klienta firmy handlowej, specjalizującej się w sprzedaży hurtowej świeżych owoców i warzyw na rynku polskim i zagranicznym, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Specjalista ds. Importu z j. greckim

      Miejsce pracy: Bronisze, woj. mazowieckie,

      praca zdalna

      Zakres obowiązków

      • Pozyskiwanie nowych producentów owoców i warzyw głównie na terenie Grecji,
      • Planowanie oraz kompleksową realizację procesów zakupowych, w tym prowadzenie negocjacji zakupowych,
      • Utrzymywanie profesjonalnych relacji z kontrahentami,
      • Stałe monitorowanie i analiza rynku,
      • Nadzorowanie jakości zakupionego towaru oraz rozpatrywanie reklamacji jakościowych,
      • Ścisłą współpracę z działem Zakupów,
      • Raportowanie wyników pracy.

      Wymagania

      • Doświadczenia zawodowego na adekwatnym stanowisku,
      • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i greckiego,
      • Znajomości rynku świeżych owoców i warzyw,
      • Orientacji na realizację celów,
      • Umiejętności budowania relacji biznesowych i komunikatywności,
      • Zdolności analitycznych oraz negocjacyjnych,
      • Umiejętności pracy w zespole,
      • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej, odpowiedzialności i systematyczności,
      • Bardzo dobrej znajomości pakietu Ms Office.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w firmie będącej liderem na rynku w swojej dziedzinie,
      • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
      • Wynagrodzenie w przedziale 15.000-25.000 - uzależnione od posiadanego doświadczenia wraz z systemem prowizyjnym,
      • Niezbędne narzędzia do pracy, w tym samochód służbowy,
      • Pakiet benefitów pozapłacowych (karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)
      • Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji,
      • Przyjazną i otwartą atmosferę pracy.
  • Specjalista ds. Importu z j. greckim

    SMART-HR
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • 15 000-25 000 zł / mies.
    • Dla naszego klienta firmy handlowej, specjalizującej się w sprzedaży hurtowej świeżych owoców i warzyw na rynku polskim i zagranicznym, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Specjalista ds. Importu z j. greckim

      Miejsce pracy: Bronisze, woj. mazowieckie,

      praca zdalna

      Zakres obowiązków

      • Pozyskiwanie nowych producentów owoców i warzyw głównie na terenie Grecji,
      • Planowanie oraz kompleksową realizację procesów zakupowych, w tym prowadzenie negocjacji zakupowych,
      • Utrzymywanie profesjonalnych relacji z kontrahentami,
      • Stałe monitorowanie i analiza rynku,
      • Nadzorowanie jakości zakupionego towaru oraz rozpatrywanie reklamacji jakościowych,
      • Ścisłą współpracę z działem Zakupów,
      • Raportowanie wyników pracy.

      Wymagania

      • Doświadczenia zawodowego na adekwatnym stanowisku,
      • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i greckiego,
      • Znajomości rynku świeżych owoców i warzyw,
      • Orientacji na realizację celów,
      • Umiejętności budowania relacji biznesowych i komunikatywności,
      • Zdolności analitycznych oraz negocjacyjnych,
      • Umiejętności pracy w zespole,
      • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej, odpowiedzialności i systematyczności,
      • Bardzo dobrej znajomości pakietu Ms Office.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w firmie będącej liderem na rynku w swojej dziedzinie,
      • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
      • Wynagrodzenie w przedziale 15.000-25.000 - uzależnione od posiadanego doświadczenia wraz z systemem prowizyjnym,
      • Niezbędne narzędzia do pracy, w tym samochód służbowy,
      • Pakiet benefitów pozapłacowych (karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)
      • Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji,
      • Przyjazną i otwartą atmosferę pracy.
  • Specjalista ds. Importu z j. greckim

    SMART-HR
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • 15 000-25 000 zł / mies.
    • Dla naszego klienta firmy handlowej, specjalizującej się w sprzedaży hurtowej świeżych owoców i warzyw na rynku polskim i zagranicznym, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Specjalista ds. Importu z j. greckim

      Miejsce pracy: Bronisze, woj. mazowieckie,

      praca zdalna

      Zakres obowiązków

      • Pozyskiwanie nowych producentów owoców i warzyw głównie na terenie Grecji,
      • Planowanie oraz kompleksową realizację procesów zakupowych, w tym prowadzenie negocjacji zakupowych,
      • Utrzymywanie profesjonalnych relacji z kontrahentami,
      • Stałe monitorowanie i analiza rynku,
      • Nadzorowanie jakości zakupionego towaru oraz rozpatrywanie reklamacji jakościowych,
      • Ścisłą współpracę z działem Zakupów,
      • Raportowanie wyników pracy.

      Wymagania

      • Doświadczenia zawodowego na adekwatnym stanowisku,
      • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i greckiego,
      • Znajomości rynku świeżych owoców i warzyw,
      • Orientacji na realizację celów,
      • Umiejętności budowania relacji biznesowych i komunikatywności,
      • Zdolności analitycznych oraz negocjacyjnych,
      • Umiejętności pracy w zespole,
      • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej, odpowiedzialności i systematyczności,
      • Bardzo dobrej znajomości pakietu Ms Office.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w firmie będącej liderem na rynku w swojej dziedzinie,
      • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
      • Wynagrodzenie w przedziale 15.000-25.000 - uzależnione od posiadanego doświadczenia wraz z systemem prowizyjnym,
      • Niezbędne narzędzia do pracy, w tym samochód służbowy,
      • Pakiet benefitów pozapłacowych (karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)
      • Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji,
      • Przyjazną i otwartą atmosferę pracy.
  • Specjalista ds. Importu z j. greckim

    SMART-HR
    • Gorzów Wielkopolski
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • 15 000-25 000 zł / mies.
    • Dla naszego klienta firmy handlowej, specjalizującej się w sprzedaży hurtowej świeżych owoców i warzyw na rynku polskim i zagranicznym, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Specjalista ds. Importu z j. greckim

      Miejsce pracy: Bronisze, woj. mazowieckie,

      praca zdalna

      Zakres obowiązków

      • Pozyskiwanie nowych producentów owoców i warzyw głównie na terenie Grecji,
      • Planowanie oraz kompleksową realizację procesów zakupowych, w tym prowadzenie negocjacji zakupowych,
      • Utrzymywanie profesjonalnych relacji z kontrahentami,
      • Stałe monitorowanie i analiza rynku,
      • Nadzorowanie jakości zakupionego towaru oraz rozpatrywanie reklamacji jakościowych,
      • Ścisłą współpracę z działem Zakupów,
      • Raportowanie wyników pracy.

      Wymagania

      • Doświadczenia zawodowego na adekwatnym stanowisku,
      • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i greckiego,
      • Znajomości rynku świeżych owoców i warzyw,
      • Orientacji na realizację celów,
      • Umiejętności budowania relacji biznesowych i komunikatywności,
      • Zdolności analitycznych oraz negocjacyjnych,
      • Umiejętności pracy w zespole,
      • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej, odpowiedzialności i systematyczności,
      • Bardzo dobrej znajomości pakietu Ms Office.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w firmie będącej liderem na rynku w swojej dziedzinie,
      • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
      • Wynagrodzenie w przedziale 15.000-25.000 - uzależnione od posiadanego doświadczenia wraz z systemem prowizyjnym,
      • Niezbędne narzędzia do pracy, w tym samochód służbowy,
      • Pakiet benefitów pozapłacowych (karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)
      • Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji,
      • Przyjazną i otwartą atmosferę pracy.
  • Specjalista ds. Importu z j. greckim

    SMART-HR
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • 15 000-25 000 zł / mies.
    • Dla naszego klienta firmy handlowej, specjalizującej się w sprzedaży hurtowej świeżych owoców i warzyw na rynku polskim i zagranicznym, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Specjalista ds. Importu z j. greckim

      Miejsce pracy: Bronisze, woj. mazowieckie,

      praca zdalna

      Zakres obowiązków

      • Pozyskiwanie nowych producentów owoców i warzyw głównie na terenie Grecji,
      • Planowanie oraz kompleksową realizację procesów zakupowych, w tym prowadzenie negocjacji zakupowych,
      • Utrzymywanie profesjonalnych relacji z kontrahentami,
      • Stałe monitorowanie i analiza rynku,
      • Nadzorowanie jakości zakupionego towaru oraz rozpatrywanie reklamacji jakościowych,
      • Ścisłą współpracę z działem Zakupów,
      • Raportowanie wyników pracy.

      Wymagania

      • Doświadczenia zawodowego na adekwatnym stanowisku,
      • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i greckiego,
      • Znajomości rynku świeżych owoców i warzyw,
      • Orientacji na realizację celów,
      • Umiejętności budowania relacji biznesowych i komunikatywności,
      • Zdolności analitycznych oraz negocjacyjnych,
      • Umiejętności pracy w zespole,
      • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej, odpowiedzialności i systematyczności,
      • Bardzo dobrej znajomości pakietu Ms Office.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w firmie będącej liderem na rynku w swojej dziedzinie,
      • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
      • Wynagrodzenie w przedziale 15.000-25.000 - uzależnione od posiadanego doświadczenia wraz z systemem prowizyjnym,
      • Niezbędne narzędzia do pracy, w tym samochód służbowy,
      • Pakiet benefitów pozapłacowych (karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)
      • Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji,
      • Przyjazną i otwartą atmosferę pracy.
  • Specjalista ds. Importu z j. greckim

    SMART-HR
    • Bydgoszcz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • 15 000-25 000 zł / mies.
    • Dla naszego klienta firmy handlowej, specjalizującej się w sprzedaży hurtowej świeżych owoców i warzyw na rynku polskim i zagranicznym, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Specjalista ds. Importu z j. greckim

      Miejsce pracy: Bronisze, woj. mazowieckie,

      praca zdalna

      Zakres obowiązków

      • Pozyskiwanie nowych producentów owoców i warzyw głównie na terenie Grecji,
      • Planowanie oraz kompleksową realizację procesów zakupowych, w tym prowadzenie negocjacji zakupowych,
      • Utrzymywanie profesjonalnych relacji z kontrahentami,
      • Stałe monitorowanie i analiza rynku,
      • Nadzorowanie jakości zakupionego towaru oraz rozpatrywanie reklamacji jakościowych,
      • Ścisłą współpracę z działem Zakupów,
      • Raportowanie wyników pracy.

      Wymagania

      • Doświadczenia zawodowego na adekwatnym stanowisku,
      • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i greckiego,
      • Znajomości rynku świeżych owoców i warzyw,
      • Orientacji na realizację celów,
      • Umiejętności budowania relacji biznesowych i komunikatywności,
      • Zdolności analitycznych oraz negocjacyjnych,
      • Umiejętności pracy w zespole,
      • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej, odpowiedzialności i systematyczności,
      • Bardzo dobrej znajomości pakietu Ms Office.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w firmie będącej liderem na rynku w swojej dziedzinie,
      • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
      • Wynagrodzenie w przedziale 15.000-25.000 - uzależnione od posiadanego doświadczenia wraz z systemem prowizyjnym,
      • Niezbędne narzędzia do pracy, w tym samochód służbowy,
      • Pakiet benefitów pozapłacowych (karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)
      • Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji,
      • Przyjazną i otwartą atmosferę pracy.
  • Specjalista ds. Importu z j. greckim

    SMART-HR
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • 15 000-25 000 zł / mies.
    • Dla naszego klienta firmy handlowej, specjalizującej się w sprzedaży hurtowej świeżych owoców i warzyw na rynku polskim i zagranicznym, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Specjalista ds. Importu z j. greckim

      Miejsce pracy: Bronisze, woj. mazowieckie,

      praca zdalna

      Zakres obowiązków

      • Pozyskiwanie nowych producentów owoców i warzyw głównie na terenie Grecji,
      • Planowanie oraz kompleksową realizację procesów zakupowych, w tym prowadzenie negocjacji zakupowych,
      • Utrzymywanie profesjonalnych relacji z kontrahentami,
      • Stałe monitorowanie i analiza rynku,
      • Nadzorowanie jakości zakupionego towaru oraz rozpatrywanie reklamacji jakościowych,
      • Ścisłą współpracę z działem Zakupów,
      • Raportowanie wyników pracy.

      Wymagania

      • Doświadczenia zawodowego na adekwatnym stanowisku,
      • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego i greckiego,
      • Znajomości rynku świeżych owoców i warzyw,
      • Orientacji na realizację celów,
      • Umiejętności budowania relacji biznesowych i komunikatywności,
      • Zdolności analitycznych oraz negocjacyjnych,
      • Umiejętności pracy w zespole,
      • Bardzo dobrej organizacji pracy własnej, odpowiedzialności i systematyczności,
      • Bardzo dobrej znajomości pakietu Ms Office.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w firmie będącej liderem na rynku w swojej dziedzinie,
      • Stabilną i satysfakcjonującą pracę w oparciu o umowę o pracę lub B2B,
      • Wynagrodzenie w przedziale 15.000-25.000 - uzależnione od posiadanego doświadczenia wraz z systemem prowizyjnym,
      • Niezbędne narzędzia do pracy, w tym samochód służbowy,
      • Pakiet benefitów pozapłacowych (karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)
      • Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji,
      • Przyjazną i otwartą atmosferę pracy.
  • Specjalista ds. Sprzedaży – branża stalowa

    SMART-HR
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Dla naszego Klienta – jednego z liderów w branży stalowej na rynku polskim i europejskim, poszukujemy kandydata na stanowisko:

      Specjalista ds. Sprzedaży – branża stalowa
      Miejsce pracy: Warszawa, woj. mazowieckie

      Zakres obowiązków

      • Aktywną sprzedaż produktów oferowanych przez firmę na terenie województwa mazowieckiego, wielkopolskiego i podlaskiego,
      • Pozyskiwanie nowych klientów,
      • Utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami,
      • Prezentację aktualnych promocji i kampanii sprzedażowych,
      • Realizację planów sprzedaży,
      • Sporządzanie raportów i analiz.

      Wymagania

      • Doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w branży stalowej,
      • Wykształcenia wyższego,
      • Wysoko rozwiniętych umiejętności sprzedażowych i negocjacyjnych,
      • Znajomości języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
      • Bardzo dobrej znajomości Excela (analiza danych, tabele przestawne),
      • Prawa jazdy kat. B.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowym,
      • Niezbędne narzędzia pracy,
      • Pakiet benefitów pozapłacowych (prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do karty sportowej, premie roczne),
      • System szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych,
      • Duże możliwości rozwoju zawodowego oraz podnoszenia kwalifikacji,
      • Stabilną pracę w nowoczesnym i przyjaznym środowisku.
  • Płatny Staż dla Studentów ostatniego roku lub Absolwentów

    SMART-HR
    • Sieraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy produkcyjnej, lidera w swojej dziedzinie, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Płatny Staż

      dla Studentów ostatniego roku lub Absolwentów

      Miejsce pracy: Sieraków, woj. wielkopolskie

      Zakres obowiązków

      • Przez pierwszych kilka miesięcy udział w praktycznych szkoleniach w najważniejszych obszarach firmy,
      • Po okresie szkoleń rozpoczęcie realizacji zadań inżynierskich i projektów w docelowym dziale (Utrzymania Ruchu lub Produkcji), w tym możliwość udziału w kluczowych dla firmy projektach,
      • Po zakończeniu okresu wdrożenia kontynuacja pracy w firmie na samodzielnym stanowisku specjalistycznym lub kierowniczym niższego szczebla.

      Wymagania

      • Statusu studenta uczelni technicznej (preferowani absolwenci lub studenci ostatnich lat – mile widziany kierunek „Mechanika i budowa maszyn”),
      • Gotowości do pracy w pełnym wymiarze godzin,
      • Znajomości języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B2),
      • Dużej motywacji i chęci rozwoju zawodowego w kierunku lidera,
      • Samodzielności, proaktywnego działania, zdolności analitycznych.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie stażowe (do 5000 brutto),
      • Zatrudnienie na pełen etat na podstawie umowy o pracę,
      • Udział w 12-miesięcznym płatnym programie stażowym,
      • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w renomowanej firmie i stania się specjalistą w swojej branży,
      • Indywidualny plan rozwoju w kierunku Eksperta lub Lidera po zakończeniu Programu stażowego,
      • Opiekę medyczną, dofinansowanie do karty Multisport, premie świąteczne.

Pracodawcy w Katowicach