HR INSTITUTE Sp.z o.o.

Czy to Twoja firma?

HR INSTITUTE Sp.z o.o. praca

Bielsko-Biała

         

HR INSTITUTE Sp.z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
zarządzanie / dyrekcja sprzedaż / zakupy administracja biurowa / praca biurowa obsługa klienta / call center bhp / ochrona środowiska

Oferty pracy HR INSTITUTE Sp.z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Praca HR INSTITUTE Sp.z o.o.

  • Handlowiec

    HR INSTITUTE Sp.z o.o.
    • Mysłowice
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • 6 000-9 000 zł / mies.
    Aplikuj szybko
    Polecana
    Dodana

Mapa HR INSTITUTE Sp.z o.o.

Oddział Katowice

HR INSTITUTE Sp.z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Profil firmy:
HR INSTITUTE Sp.z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Wrocław
  3. Katowice
  4. Kraków
  5. Warszawa
  6. Bydgoszcz
  7. Częstochowa
  8. Opole
  9. Pruszków
  10. Sosnowiec

Data aktualizacji: 01.05.2024

Praca HR INSTITUTE Sp.z o.o. - oferty archiwalne

  • Asystent/ka DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH

    HR INSTITUTE Sp.z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Witaj! Jesteśmy grupą Linguajob.pl – Twoim przewodnikiem w świecie językowych możliwości. Nasza siedziba znajduje się w sercu dynamicznego Katowic, gdzie od 2023 roku pasjonujemy się połączeniem profesjonalistów z branży językowej z ich wymarzonymi ścieżkami kariery. Nasza specjalność to doradztwo i rekrutacja językowa. Rozumiemy, jak ważne jest znalezienie odpowiedniego miejsca, gdzie Twoje umiejętności językowe będą docenione i rozwijane. Dlatego stworzyliśmy portal pracy Linguajob.pl, który jest dedykowany właśnie specjalistom takim jak Ty – tłumaczom, lektorom, lingwistom i wszystkim, dla których języki są nie tylko pracą, ale i pasją. Założycielami naszej firmy są Zofia Musiał i Agnieszka Sylwia Terlecka, które dzięki swojej wizji i determinacji zbudowały platformę, która służy zarówno pracodawcom, jak i pracownikom. Chociaż nie możemy się pochwalić długą historią, to nasze zaangażowanie i świeże spojrzenie na rynek pracy językowej szybko zyskują uznanie. Nie znamy granic – nasz portal jest miejscem, gdzie każdy specjalista językowy może znaleźć oferty pracy, które idealnie odpowiadają jego kwalifikacjom i oczekiwaniom. Jesteśmy dumni z tego, co robimy, i z każdym dniem pracujemy na to, by Linguajob.pl był synonimem sukcesu w branży językowej. Zapraszamy do współpracy – razem możemy tworzyć językowe historie sukcesu!


      Dla naszego Klienta, firmy specjalizującej się w ekspertyzach z zakresu ochrony środowiska, poszukujemy rzetelnej i zorganizowanej kandydatki/ta na stanowisko: Asystent/ka ds. administracyjno-biurowych.

      Miejsce pracy: Bielsko Biała

      Zakres obowiązków


      • bieżąca obsługa biura i obiegu wewnętrznych dokumentów
      • prowadzenie katalogu umów
      • monitoring zużycia i zamawianie materiałów biurowych
      • nadawanie przesyłek pocztowych/kurierskich
      • wprowadzanie danych od klientów systemu CRM
      • tworzenie zestawień, raportów i rejestrów związanych z działaniami Spółki
      • wprowadzanie i dekretacja faktur przychodzących w systemie
      • obsługa zapytań oraz nadzór nad realizacją zamówień
      • obsługa informacyjna szkoleń
      • uzupełnianie i pilnowania kalendarza spotkań
      • umawianie i organizowanie spotkań na zlecenie Przełożonego
      • obsługa informacyjna szkoleń

      Wymagania

      • min. 1-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • wykształcenie minimum licencjat i rozpoczęty II stopień nauki lub wyższe
      • biegła znajomość obsługi komputera, pakietu Microsoft Office
      • umiejętność korzystania z narzędzi digitalowych i nowoczesnych form komunikacji z Klientem
      • umiejętność szybkiego wyszukiwania informacji
      • umiejętność pracy w zespole i nawiązywanie pozytywnych relacji
      • samodzielność i odpowiedzialne podejmowanie decyzji
      • umiejętność raportowania pracy własnej
      • umiejętność zarządzania kalendarzem i czasem pracy
      • miejsce zamieszkania Bielsko-Biała lub okolice
      • prawo jazdy kat. B

      Mile widziane:

      • doświadczenie w obszarze obsługi Klientów, usług szkoleniowych i/lub sprzedażowych
      • doświadczenie w WordPress i umiejętność „lekkiego pióra”
      • zainteresowania z zakresu ochrony środowiska i BHP

      Oferujemy

      • zdobywanie doświadczenia na początku drogi zawodowej w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku z ponad 35-letnim stażem
      • poszerzania kompetencji w zakresie pracy z narzędziami digitalowymi
      • pracę pod koordynatorem w zakresie rozwiązań dla ochrony środowiska (asortyment techniczny - sorbenty, szkolenia)
      • pracę w formie stacjonarnej
      • zatrudnienie preferowane w oparciu o B2B lub umowę o pracę/ umowę zlecenie
      • możliwość bezpłatnego udziału w szkoleniach i eventach organizowanych przez Pracodawcę
      • niezbędne narzędzia do pracy stacjonarnej i zdalnej
      • miłą i przyjazną atmosferę pracy
  • Specjalista ds. obsługi klienta z j. duńskim

    HR INSTITUTE Sp.z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • Dla naszego Klienta do Działu Eksportu, poszukujemy osoby ze znajomością j.duńskiego.

      Zakres obowiązków

      • telefoniczna obsługa klienta sprzedażowa i posprzedażowa dedykowanego rynku
      • komunikacja z klienta w j.duńskim( telefoniczna, mailowa, poprzez inne komunikatory)
      • utrzymywanie pozytywnych relacji z partnerami zagranicznymi
      • zapewnienie najwyższej jakości obsługi

      Wymagania

      • bardzo dobra obsługa komputera w zakresie MS Office
      • biegłą znajomość j.duńskiego
      • bardzo dobra znajomość j.angielskiego
      • znajomość specyfiki pracy lub doświadczenie w obszarze customer service
      • nastawienie na realizację celów
      • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole

      Oferujemy

      • umowę o pracę i atrakcyjny system wynagrodzeń
      • samodzielność i decyzyjność
      • pracę zdalną
      • system motywacyjny i rozwój zawodowy
  • Specjalista ds. ochrony środowiska

    HR INSTITUTE Sp.z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Nasz Klient, stabilna firma specjalizująca się w :

      • outsourcingu ekologiczny;
      • doradztwie prawne i techniczne w obszarze ochrony środowiska;
      • specjalistyczne dokumentacje środowiskowe;
      • pomiary emisji oraz badania środowiska gruntowo-wodnego w akredytowanym laboratorium;
      • prowadzenie działań naprawczych w przypadku szkody w środowisku (proces remediacji)

      poszukuje kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. ochrony środowiska.

      Zakres obowiązków

      • Samodzielne opracowywanie dokumentacji z zakresu: PZ, ROŚ, KIP, pozwolenia sektorowe ( powietrze odpady), raporty początkowe, operaty wodnoprawne.
      • Samodzielne pozyskiwanie danych w oparciu o dostępne i wiarygodne źródła dotyczące realizowanych opracowań;
      • Prowadzenie uzgodnień merytorycznych z klientem;
      • Nadzór merytoryczny nad pozyskanymi danymi w zakresie realizowanych projektów;
      • Koordynowanie realizacji oddelegowanych zadań w celu zapewnienia jakości dostarczenia wystandaryzowanej dokumentacji do klienta zewnętrznego;
      • Stała obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy
      • Monitoring trendów branżowych i współtworzenie działań marketingowych, kampanii promocyjnych, wewnętrznych działań CRM

      Wymagania

      • min. 3 letnie doświadczenie branżowe lub na podobnym stanowisku
      • samodzielność w opracowywaniu ekspertyz i analiz
      • wykształcenie profilowe z zakresu ochrony środowiska
      • sumienność, dokładność, systematyczność
      • umiejętność pracy zespołowej
      • zamiłowanie do ochrony środowiska
      • znajomość branży przemysłowej ( dodatkowy atut )

      Oferujemy

      • umowę o pracę
      • stałe wynagrodzenie
      • kwartalną system motywacyjny
      • dostęp do e-platformy i stałe doskonalenie kompetencji zawodowych
      • pracę w centrum Bielska Białej
      • komfort przestrzeni biurowej
      • pracę w ambitnym zespole
  • Regionalny Kierownik Handlowy

    HR INSTITUTE Sp.z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dla naszego Klienta, firmy dostarczajacej akcesoria i urządzenia dla ciągłości produkcji maszyn, poszukujemy ambitnego Regionalnego Kierownika Handlowego.



      Zakres obowiązków


      • Wyznaczanie planów sprzedaży, egzekwowanie wyników, wspieranie działań prospectingu i pozyskiwania nowych i strategicznych klientów firmy
      • Zarządzanie zespołem sprzedażowym, wsparcie mentoringowe oraz przeprowadzanie „ job on the training”
      • Analizowanie wyników sprzedaży zgodnie z założonymi celami, wprowadzanie planów naprawczych
      • Pozyskiwanie strategicznych klientów firmy
      • Przeprowadzanie ocen okresowych pracowników
      • Udział w tworzeniu strategii sprzedaży
      • Sprawdzanie postępu sprzedaży oraz ustalanie planów w regionach
      • Nadzór nad wprowadzaniem standardów sprzedaży i obsługi klientów
      • Negocjowanie z kluczowymi klientami w celu zwiększenia efektywności
      • Monitorowanie i analiza czynników mających znaczący wpływ na sprzedaż

      Wymagania

      • umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych

      • wykształcenie techniczne
      • udokumentowane wyniki sprzedażowe
      • wysoka motywacja do działania i orientacja na realizację celów sprzedażowych

      • umiejętność planowania i organizowania pracy własnej oraz umiejętność pracy pod presją czasu

      • umiejętność systematycznej i samodzielnej budowy bazy klientów

      • prawo jazdy kat. B

      Oferujemy

      • umowa o pracę lub B2B i system premiowy i prowizyjny

      • samodzielność w podejmowaniu decyzji
      • rozwój zawodowy poprzez cykliczne szkolenia
      • samochów służbowy
      • telefon komórkowy
  • Przedstawiciel Handlowy

    HR INSTITUTE Sp.z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dla naszego Klienta, firmy dostarczajacej akcesoria i urządzenia dla ciągłości produkcji maszyn, poszukujemy doświadczonego Przedstawiciela Handlowego.



      Zakres obowiązków


      • Realizowanie planów sprzedażowych
      • Przeprowadzanie rozmów handlowych z klientem B2B w terenie ( praca w biurze i w terenie )
      • Obsługa i nawiązywanie pozytywnych relacji w oparciu o standardy firmy
      • Rozbudowywanie własnego portfolio klientów strategicznych
      • Negocjowanie z kluczowymi klientami w celu zwiększenia efektywności
      • Monitorowanie i analiza czynników mających znaczący wpływ na sprzedaż

      Wymagania

      • umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych

      • wykształcenie techniczne
      • udokumentowane wyniki sprzedażowe
      • wysoka motywacja do działania i orientacja na realizację celów sprzedażowych

      • umiejętność planowania i organizowania pracy własnej oraz umiejętność pracy pod presją czasu

      • umiejętność systematycznej i samodzielnej budowy bazy klientów

      • prawo jazdy kat. B

      Oferujemy

      • umowa o pracę lub B2B i system premiowy i prowizyjny

      • samodzielność w podejmowaniu decyzji
      • rozwój zawodowy poprzez cykliczne szkolenia
      • samochów służbowy
      • telefon komórkowy
  • Kierownik Handlowy

    HR INSTITUTE Sp.z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dla naszego Klienta, firmy dostarczajacej akcesoria i urządzenia dla ciągłości produkcji maszyn, poszukujemy doświadczonego Kierownika Handlowego.



      Zakres obowiązków


      • Wyznaczanie planów sprzedaży, egzekwowanie wyników, wspieranie działań prospectingu i pozyskiwania nowych i strategicznych klientów firmy
      • Zarządzanie zespołem sprzedażowym, wsparcie mentoringowe oraz przeprowadzanie „ job on the training”
      • Analizowanie wyników sprzedaży zgodnie z założonymi celami, wprowadzanie planów naprawczych
      • Pozyskiwanie strategicznych klientów firmy
      • Przeprowadzanie ocen okresowych pracowników
      • Udział w tworzeniu strategii sprzedaży
      • Sprawdzanie postępu sprzedaży oraz ustalanie planów w regionach
      • Nadzór nad wprowadzaniem standardów sprzedaży i obsługi klientów
      • Negocjowanie z kluczowymi klientamiw celu zwiększenia efektywności
      • Monitorowanie i analiza czynników mających znaczący wpływ na sprzedaż
      • Tworzenie strategii produktowej / wyposażenie / ceny / promocje / wersje specjalne
      • Rozwój sieci sprzedaży / plany roczne, miesięczne sprzedaży / system bonusowy / system marżowy / poprawa jakości sieci

      Wymagania

      • umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych

      • wykształcenie techniczne
      • udokumentowane wyniki sprzedażowe
      • wysoka motywacja do działania i orientacja na realizację celów sprzedażowych

      • umiejętność planowania i organizowania pracy własnej oraz umiejętność pracy pod presją czasu

      • umiejętność systematycznej i samodzielnej budowy bazy klientów

      • prawo jazdy kat. B

      Oferujemy

      • umowa o pracę lub B2B i system premiowy i prowizyjny

      • samodzielność w podejmowaniu decyzji
      • rozwój zawodowy poprzez cykliczne szkolenia
      • samochów służbowy
      • telefon komórkowy
  • Kierownik Techniczny i Serwisu

    HR INSTITUTE Sp.z o.o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 5 000-7 000 zł / mies.
    • Dla naszego Klienta, firmy dostarczającej akcesoria i urządzenia dla przemysłu i branży automotive w celu utrzymania ciągłości produkcji, poszukujemy pracownika na stanowisko Kierownika Działu Technicznego i Serwisu.


      Zakres obowiązków

      • Koordynowanie prac i wsparcie ich realizacji dla podległego zespołu
      • Raportowanie do przełożonego o zużyciu i zakupie narzędzi ( monitoring kosztów )
      • Planowanie monitoring grafiku prac ( kolejkowanie ) i uzgadnianie dostaw
      • Organizowanie i realizacja wyjazdów do klienta zewnętrznego w celu realizacji zleceń
      • Zapewnienie dostępności i zabezpieczenie surowców i narzędzi: wydawanie gotowych towarów zgodnie z procedurami wewnętrznymi
      • Realizacja prac warsztatowych: cięcie, skręcanie, gięcie, konstruowanie urządzeń prostych
      • Wykonywanie uzgodnień technicznych, opracowywanie wycen i planu ich realizacji u klienta
      • Usprawnianie pracy działu

      Wymagania

      • min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży technicznej
      • wykształcenie wyższe techniczne
      • wykształcenie w kierunku zarządzania zespołem ( mile widziane)
      • praktyczna wiedz z zakresu planowania produkcji, zarządzania projektem w sektorze automotive
      • doświadczenie w rekrutacji pracowników
      • konsekwencja w działaniu, dokładność, sumienność, terminowość
      • umiejętność zarządzania zespołem i budowania dobrych relacji
      • prawo jazdy kat. B

      Oferujemy


      • umowę o pracę
      • stałe wynagrodzenie, atrakcyjny system premii i dodatków funkcyjnych
      • stały system szkoleń zawodowych i kompetencyjnych
      • samodzielność i możliwość rozwoju zespołu dla nowej hali i parku maszyn

      Zapraszamy do przesłania CV na adres email: amusial@linguajob.pl

      Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Pracodawcy w Bielsku-Białej