Foreign Personnel Service sp. z o.o.

Czy to Twoja firma?

Foreign Personnel Service sp. z o.o. praca

Łódź

Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla (m.in. operatorzy maszyn, wózków widłowych, brygadziści) do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także przetwórczej, logistycznej i wielu innych. Klientami FPS są największe polskie zakłady pracy, dzięki czemu spółka dysponuje szerokim doświadczeniem rekrutacyjnym i operacyjnym.

Foreign Personnel Service sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
produkcja / przemysł praca fizyczna inżynieria / technologia / technika motoryzacja magazyn

Oferty pracy Foreign Personnel Service sp. z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Foreign Personnel Service sp. z o.o.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Foreign Personnel Service sp. z o.o.

Siedziba główna

Foreign Personnel Service sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach

Profil firmy:
Foreign Personnel Service sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Kraków
  2. Poznań
  3. Wrocław
  4. Warszawa
  5. Zielona Góra

Data aktualizacji: 01.05.2024

Praca Foreign Personnel Service sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Planista Produkcji (stanu magazynowego)

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską firmą rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje pracowników liniowych, specjalistów średniego szczebla oraz kadrę managerską. Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych.

      Obecnie dla Naszego Klienta, światowego lidera z branży oświetleniowej poszukujemy osoby zainteresowanej podjęciem się pracy na stanowisku: PLANISTA PRODUKCJI (stanu magazynowego) w Pile. Praca na tym stanowisku wymaga bycia kreatywnym i adaptacyjnym. Poszukujemy myślących przyszłościowo innowatorów z pasją do zrównoważonego rozwoju. Mamy możliwość relokacji pracownika z dowolnego miejsca wraz z rodziną za pomocą pakietu relokacyjnego zapewnionego przez Pracodawcę.

      PLANISTA PRODUKCJI (stanu magazynowego)

      Miejsce pracy: Piła – praca stacjonarna (możliwość relokacji pracownika wraz z rodziną)

      Zakres obowiązków

      W ramach współpracy oferujemy:

      • stabilne zatrudnienie w Zespole ds. Łańcucha Dostaw w oparciu o umowę o pracę z docelowym Pracodawcą (pierwsza umowa na 6 miesięcy),
      • atrakcyjne wynagrodzenie miesięczne dopasowane do kwalifikacji + premia roczna za wyniki,
      • pakiet relokacyjny,
      • pakiet benefitów: pakiet ZFŚS, ubezpieczenie PZU na życie, , karta Multisport,
      • współpracę z szybko rozwijającą się firmą o ugruntowanej pozycji na rynku globalnym,
      • szerokie możliwości nauki, rozwoju oraz budowania kariery zawodowej,
      • pracę w przyjaznym i stale wspierającym się zespole.

      Wymagania

      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • doświadczenie w pracy z systemem SAP oraz w pracy w dziale łańcucha dostaw,
      • znajomość metod planistycznych oraz analityczny tok myślenia,
      • znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B1/B2),
      • znajomość MS Office (szczególnie MS Excel),
      • umiejętność proaktywnego rozwiązywania problemów, zarządzania czasem oraz organizacji pracy,
      • entuzjazm, determinacja, zespołowe dążenie do realizacji wyznaczonych celi.



      Oferujemy

      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • zapewnienie dostępności komponentów niezbędnych do realizacji zamówień Klientów zgodnie z ustalonym czasem realizacji oraz utrzymanie ciągłości produkcji,
      • obliczanie zapotrzebowania na zamówienie pod kątem zapewnienia krótko i długoterminowej elastyczności,
      • monitorowanie stanu zapasów komponentów oraz regularne analizowanie strategii ich magazynowania,
      • analiza danych i raportowanie związane z łańcuchem dostaw w systemie SAP.

      Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 576 255 558 lub przesłania CV na adres: tomasz.pajaski@fps-work.pl.

  • Nastawiacz Maszyn

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Legnica
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • запрошуємо працівників з України
    • Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską firmą rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje pracowników liniowych, specjalistów średniego szczebla oraz kadrę managerską. Naszymi Klientami są przedsiębiorstwa z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także logistycznej i wielu innych. . Cieszymy się zaufaniem Klientów dzięki sprawnej obsłudze i nowatorskiemu podejściu do rekrutacji pracowników.

      Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

      USTAWIACZ MASZYN

      Miejsce pracy: Legnica

      Zakres obowiązków

      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • ustawianie (przygotowywanie) automatów tokarskich wielowrzecionowych zgodnie ze zleceniem przezbrojenia oraz obsługa automatu tokarskiego zgodnie z instrukcją obsługi , konserwacja, naprawa drobnych usterek
      • właściwe wykorzystanie maszyn i urządzeń materiałów, oprzyrządowania i urządzeń kontrolno- pomiarowych
      • współudział w przygotowaniu maszyn odpowiednio do wymagań procesu technologicznego, uruchamianie i śledzenie prawidłowej obróbki części
      • optymalizacja czasu pracy maszyn
      • wykonywanie zadań produkcyjnych zgodnie z planem
      • udział w próbach wdrożenia nowych technologii, próbach oprzyrządowania

      Wymagania

      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • wykształcenie średnie lub zawodowe o profilu technicznym (preferowane techniczne mechaniczne)
      • doświadczenie w pracy wykonywanej na tożsamym stanowisku, przy obróbce skrawaniem, z automatami tokarskimi sześciowrzecionowymi, centrami obróbczymi i automatami tokarskimi nowoczesnymi CNC z oprogramowaniem Sinumerik, Fanuc
      • znajomość rysunku technicznego lub gotowość do samokształcenia się w tym zakresie
      • umiejętność obsługi suwmiarki i mikrometru
      • umiejętność obsługi komputera
      • zaangażowanie, dokładność
      • gotowość do pracy w systemie III zmianowym (praca od poniedziałku do piątku)
      • umiejętność pracy w zespole

      Oferujemy

      W ramach współpracy oferujemy:

      • umowę o pracę zawartą z docelowym Pracodawcą
      • premię uznaniową w wysokości około minimum 500, 00 zł brutto
      • stabilne warunki zatrudnienia
      • atrakcyjne wynagrodzenie, motywujący miesięczny system premiowania, nagrody jubileuszowe, wynagrodzenie za godziny nadliczbowe wypłacane co miesiąc
      • możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach oraz zdobycie uprawnień i kwalifikacji zawodowych
      • prywatny pakiet opieki medycznej oraz możliwość objęcia nią rodziny na atrakcyjnych warunkach
      • możliwość skorzystania z Ubezpieczenia na Życie siebie i rodziny na preferencyjnych warunkach
      • dodatkowa premia za polecenie pracownika
      • ekstra dodatek do wynagrodzenia za długi urlop
      • dodatkowy płatny urlop ,,losowy’’ w wymiarze 3 dni
      • ambitne wyzwania zawodowe w nieustannie rozwijającym się parku maszynowym z niezawodnymi wielowrzecionowymi automatami krzywkowymi, centrami obróbczymi oraz automatami tokarskimi CNC najnowszej generacji
      • przyjazne warunki pracy , w pełni odpowiadające wymaganiom bezpieczeństwa i higieny pracy

      Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 733 855 552 lub przesłania CV: justyna.mrowka@fps-work.pl.

  • Kierownik działu Utrzymania Ruchu

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Pabianice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską firmą rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje pracowników liniowych, specjalistów średniego szczebla oraz kadrę managerską. Naszymi Klientami są przedsiębiorstwa z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także logistycznej i wielu innych. . Cieszymy się zaufaniem Klientów dzięki sprawnej obsłudze i nowatorskiemu podejściu do rekrutacji pracowników.

      Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

      KIEROWNIK DZIAŁU UTRZYMANIA RUCHU

      Miejsce pracy: Pabianice


      Zakres obowiązków

      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • Kierowanie pracą warsztatu,
      • Systemowe planowanie i dbałość o właściwy poziom techniczny wykonywanych remontów, konserwacji, przeglądów technicznych maszyn,
      • Konsultowanie projektów nowych uruchomień, procesów technologicznych i prac inwestycyjnych,
      • Nadzór nad dokumentacją maszyn,
      • Ustalanie budżetu na inwestycje i koszty ogólne działu.



      Wymagania

      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • Wykształcenie wyższe techniczne,
      • Doświadczenie w zarządzaniu,
      • Znajomość specyfiki eksploatacji urządzeń i maszyn linii technologicznej,
      • Znajomość języka angielskiego,
      • Minimum kilkuletnie doświadczenie w dziale utrzymania ruchu na stanowisku kierowniczym.



      Oferujemy

      W ramach współpracy oferujemy:

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
      • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności;
      • Świadczenia socjalne, dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego i zajęć sportowych;
      • Ciekawą pracę w międzynarodowym środowisku w firmie o uznanej pozycji producentów opakowań z tworzyw sztucznych,
      • Możliwość rozwoju i awansu.

      Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 733 855 552 lub przesłania CV: justyna.mrowka@fps-work.pl

  • Planista Produkcji (stanu magazynowego)

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Opole
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską firmą rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje pracowników liniowych, specjalistów średniego szczebla oraz kadrę managerską. Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych.

      Obecnie dla Naszego Klienta, światowego lidera z branży oświetleniowej poszukujemy osoby zainteresowanej podjęciem się pracy na stanowisku: PLANISTA PRODUKCJI (stanu magazynowego) w Pile. Praca na tym stanowisku wymaga bycia kreatywnym i adaptacyjnym. Poszukujemy myślących przyszłościowo innowatorów z pasją do zrównoważonego rozwoju. Mamy możliwość relokacji pracownika z dowolnego miejsca wraz z rodziną za pomocą pakietu relokacyjnego zapewnionego przez Pracodawcę.

      PLANISTA PRODUKCJI (stanu magazynowego)

      Miejsce pracy: Piła – praca stacjonarna (możliwość relokacji pracownika wraz z rodziną)

      Zakres obowiązków

      W ramach współpracy oferujemy:

      • stabilne zatrudnienie w Zespole ds. Łańcucha Dostaw w oparciu o umowę o pracę z docelowym Pracodawcą (pierwsza umowa na 6 miesięcy),
      • atrakcyjne wynagrodzenie miesięczne dopasowane do kwalifikacji + premia roczna za wyniki,
      • pakiet relokacyjny,
      • pakiet benefitów: pakiet ZFŚS, ubezpieczenie PZU na życie, , karta Multisport,
      • współpracę z szybko rozwijającą się firmą o ugruntowanej pozycji na rynku globalnym,
      • szerokie możliwości nauki, rozwoju oraz budowania kariery zawodowej,
      • pracę w przyjaznym i stale wspierającym się zespole.

      Wymagania

      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • doświadczenie w pracy z systemem SAP oraz w pracy w dziale łańcucha dostaw,
      • znajomość metod planistycznych oraz analityczny tok myślenia,
      • znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B1/B2),
      • znajomość MS Office (szczególnie MS Excel),
      • umiejętność proaktywnego rozwiązywania problemów, zarządzania czasem oraz organizacji pracy,
      • entuzjazm, determinacja, zespołowe dążenie do realizacji wyznaczonych celi.



      Oferujemy

      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • zapewnienie dostępności komponentów niezbędnych do realizacji zamówień Klientów zgodnie z ustalonym czasem realizacji oraz utrzymanie ciągłości produkcji,
      • obliczanie zapotrzebowania na zamówienie pod kątem zapewnienia krótko i długoterminowej elastyczności,
      • monitorowanie stanu zapasów komponentów oraz regularne analizowanie strategii ich magazynowania,
      • analiza danych i raportowanie związane z łańcuchem dostaw w systemie SAP.

      Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 576 255 558 lub przesłania CV na adres: tomasz.pajaski@fps-work.pl.

  • Operator maszyn i urządzeń

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Wolsztyn
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • запрошуємо працівників з України
    • Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla (m.in. operatorzy maszyn, wózków widłowych, brygadziści) do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także przetwórczej, logistycznej i wielu innych. Klientami FPS są największe polskie zakłady pracy, dzięki czemu spółka dysponuje szerokim doświadczeniem rekrutacyjnym i operacyjnym.

      Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

      OPERATOR MASZYN I URZĄDZEŃ

      Branża: materiały budowlane

      Lokalizacja: Powodowo


      Zakres obowiązków

      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • Bieżąca obsługa maszyn i urządzeń sterowanych komputerowo (np. prasa hydrauliczna i mechaniczna, transporter łańcuchowy i taśmowy, przenośnik chwytakowy, przesuwnica, mieszalnia)
      • Konserwacja i kontrola stanu technicznego maszyn,
      • Analizowanie i usuwanie drobnych awarii maszyn i urządzeń.




      Wymagania

      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • Doświadczenie min. 2 lata w zakładzie produkcyjnym,
      • Łatwość nauki obsługi maszyn sterowanych komputerowo,
      • Umiejętność obsługi narzędzi kontrolnych i pomiarowych,
      • Samodzielność, dokładność i umiejętność pracy w zespole.

      Mile widziane:

      • Uprawnienia UDT na wózki widłowe lub suwnice,
      • Znajomość podstawowych zagadnień z mechaniki lub elektryki/elektroniki

      Oferujemy

      W ramach współpracy oferujemy:

      • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę u docelowego pracodawcy,
      • Atrakcyjna stawka godzinowa + premia,
      • Możliwość awansu na stanowisko Brygadzisty (później Kierownika Zakładu),
      • Benefity: karta Multisport, opieka medyczna,
      • Przyjazną atmosferę w pracy w nowoczesnym środowisku.

      Zainteresowane osoby proszę o przesłanie cv lub kontakt telefoniczny: 733 855 552 lub przesłania CV na adres: justyna.mrowka@fps-work.pl

  • Planista Produkcji (stanu magazynowego)

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Piła
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską firmą rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje pracowników liniowych, specjalistów średniego szczebla oraz kadrę managerską. Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych.

      Obecnie dla Naszego Klienta, światowego lidera z branży oświetleniowej poszukujemy osoby zainteresowanej podjęciem się pracy na stanowisku: PLANISTA PRODUKCJI (stanu magazynowego) w Pile. Praca na tym stanowisku wymaga bycia kreatywnym i adaptacyjnym. Poszukujemy myślących przyszłościowo innowatorów z pasją do zrównoważonego rozwoju. Mamy możliwość relokacji pracownika z dowolnego miejsca wraz z rodziną za pomocą pakietu relokacyjnego zapewnionego przez Pracodawcę.

      PLANISTA PRODUKCJI (stanu magazynowego)

      Miejsce pracy: Piła – praca stacjonarna (możliwość relokacji pracownika wraz z rodziną)



      Zakres obowiązków

      W ramach współpracy oferujemy:

      • stabilne zatrudnienie w Zespole ds. Łańcucha Dostaw w oparciu o umowę o pracę z docelowym Pracodawcą (pierwsza umowa na 6 miesięcy),
      • atrakcyjne wynagrodzenie miesięczne dopasowane do kwalifikacji + premia roczna za wyniki,
      • pakiet relokacyjny,
      • pakiet benefitów: pakiet ZFŚS, ubezpieczenie PZU na życie, , karta Multisport,
      • współpracę z szybko rozwijającą się firmą o ugruntowanej pozycji na rynku globalnym,
      • szerokie możliwości nauki, rozwoju oraz budowania kariery zawodowej,
      • pracę w przyjaznym i stale wspierającym się zespole.

      Wymagania

      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • doświadczenie w pracy z systemem SAP oraz w pracy w dziale łańcucha dostaw,
      • znajomość metod planistycznych oraz analityczny tok myślenia,
      • znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B1/B2),
      • znajomość MS Office (szczególnie MS Excel),
      • umiejętność proaktywnego rozwiązywania problemów, zarządzania czasem oraz organizacji pracy,
      • entuzjazm, determinacja, zespołowe dążenie do realizacji wyznaczonych celi.



      Oferujemy

      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • zapewnienie dostępności komponentów niezbędnych do realizacji zamówień Klientów zgodnie z ustalonym czasem realizacji oraz utrzymanie ciągłości produkcji,
      • obliczanie zapotrzebowania na zamówienie pod kątem zapewnienia krótko i długoterminowej elastyczności,
      • monitorowanie stanu zapasów komponentów oraz regularne analizowanie strategii ich magazynowania,
      • analiza danych i raportowanie związane z łańcuchem dostaw w systemie SAP.

      Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 576 255 558 lub przesłania CV na adres: tomasz.pajaski@fps-work.pl.

  • Planista Produkcji (stanu magazynowego)

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Gorzów Wielkopolski
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską firmą rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje pracowników liniowych, specjalistów średniego szczebla oraz kadrę managerską. Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych.

      Obecnie dla Naszego Klienta, światowego lidera z branży oświetleniowej poszukujemy osoby zainteresowanej podjęciem się pracy na stanowisku: PLANISTA PRODUKCJI (stanu magazynowego) w Pile. Praca na tym stanowisku wymaga bycia kreatywnym i adaptacyjnym. Poszukujemy myślących przyszłościowo innowatorów z pasją do zrównoważonego rozwoju. Mamy możliwość relokacji pracownika z dowolnego miejsca wraz z rodziną za pomocą pakietu relokacyjnego zapewnionego przez Pracodawcę.

      PLANISTA PRODUKCJI (stanu magazynowego)

      Miejsce pracy: Piła – praca stacjonarna (możliwość relokacji pracownika wraz z rodziną)

      Zakres obowiązków

      W ramach współpracy oferujemy:

      • stabilne zatrudnienie w Zespole ds. Łańcucha Dostaw w oparciu o umowę o pracę z docelowym Pracodawcą (pierwsza umowa na 6 miesięcy),
      • atrakcyjne wynagrodzenie miesięczne dopasowane do kwalifikacji + premia roczna za wyniki,
      • pakiet relokacyjny,
      • pakiet benefitów: pakiet ZFŚS, ubezpieczenie PZU na życie, , karta Multisport,
      • współpracę z szybko rozwijającą się firmą o ugruntowanej pozycji na rynku globalnym,
      • szerokie możliwości nauki, rozwoju oraz budowania kariery zawodowej,
      • pracę w przyjaznym i stale wspierającym się zespole.

      Wymagania

      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • doświadczenie w pracy z systemem SAP oraz w pracy w dziale łańcucha dostaw,
      • znajomość metod planistycznych oraz analityczny tok myślenia,
      • znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym (B1/B2),
      • znajomość MS Office (szczególnie MS Excel),
      • umiejętność proaktywnego rozwiązywania problemów, zarządzania czasem oraz organizacji pracy,
      • entuzjazm, determinacja, zespołowe dążenie do realizacji wyznaczonych celi.



      Oferujemy

      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • zapewnienie dostępności komponentów niezbędnych do realizacji zamówień Klientów zgodnie z ustalonym czasem realizacji oraz utrzymanie ciągłości produkcji,
      • obliczanie zapotrzebowania na zamówienie pod kątem zapewnienia krótko i długoterminowej elastyczności,
      • monitorowanie stanu zapasów komponentów oraz regularne analizowanie strategii ich magazynowania,
      • analiza danych i raportowanie związane z łańcuchem dostaw w systemie SAP.

      Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 576 255 558 lub przesłania CV na adres: tomasz.pajaski@fps-work.pl.

  • Kierownik działu Zakupów

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Płock
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską firmą rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje pracowników liniowych, specjalistów średniego szczebla oraz kadrę managerską. Naszymi Klientami są przedsiębiorstwa z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także logistycznej i wielu innych. . Cieszymy się zaufaniem Klientów dzięki sprawnej obsłudze i nowatorskiemu podejściu do rekrutacji pracowników.

      Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

      KIEROWNIK DZIAŁU ZAKUPÓW

      Miejsce pracy: Płock


      Zakres obowiązków

      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • Aktywne kierowanie i rozwijanie procesów zakupowych
      • Nadzór na procesami realizowanymi na zewnątrz
      • Dokonywanie oceny i wyboru dostawców
      • Pozyskiwanie nowych źródeł zakupów i negocjowanie kontraktów z nowymi oraz obecnymi dostawcami
      • Realizacja projektów z zakresu zapewnienia dostaw zgodnie z budżetem i harmonogramem produkcji
      • Nadzór nad zgodnością dostaw w zakresie ilości i cen,
      • Motywowanie dostawcy do rozwoju Systemu Zarządzania Jakością
      • Benchmark dostawców
      • Resourcing-pozyskiwanie alternatywnych źródeł dostaw,
      • Monitorowanie, mierzenie i analizowanie podległych procesów SZJ oraz wdrażanie działań niezbędnych do osiągnięcia zaplanowanych wyników



      Wymagania

      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki techniczne
      • Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
      • Wysoko rozwinięte umiejętności prowadzenia negocjacji handlowych
      • Bardzo dobra znajomość programu MS Excel
      • Umiejętność analitycznego myślenia, wyciągania wniosków i prezentacji danych
      • Bardzo dobra organizacja czasu pracy, samodzielność, asertywność
      • Prawo jazdy kat. B

      Oferujemy

      W ramach współpracy oferujemy:

      • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej, istniejącą na rynku od ponad 30 lat
      • Możliwość zdobycia bogatego doświadczenia oraz rozwoju zawodowego,
      • Pracę w dynamicznym i otwartym zespole
      • Szkolenia podnoszące kompetencje twarde i miękkie
      • Dofinansowanie szkoleń i kursów

      Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 733 855 552 lub przesłania CV na adres: justyna.mrowka@fps-work.pl

  • Kierownik Magazynu branża: wiązki kablowe

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Wieluń
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską firmą rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje pracowników liniowych, specjalistów średniego szczebla oraz kadrę managerską. Naszymi Klientami są przedsiębiorstwa z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także logistycznej i wielu innych. . Cieszymy się zaufaniem Klientów dzięki sprawnej obsłudze i nowatorskiemu podejściu do rekrutacji pracowników.

      Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

      KIEROWNIK MAGAZYNU

      Branża: wiązki kablowe

      Miejsce pracy: Wieluń


      Zakres obowiązków

      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • Nadzorowanie sprawnego działania magazynu,
      • Organizowanie i koordynowanie pracy personelu magazynowego,
      • Planowanie i koordynowanie płynnego przepływu towarów i dokumentacji magazynowej,
      • Poszukiwanie i wdrażanie optymalnych rozwiązań na zagospodarowanie przestrzeni magazynowej,
      • Koordynacja funkcjonowania magazynu z pracą działu produkcji, zakupów, logistyki i dystrybucji,
      • Odpowiedzialność za zgodność stanów magazynowych i bezpieczeństwo przechowywania towarów,
      • Odpowiedzialność za sprawne funkcjonowanie oraz wymianę sprzętu i wyposażenia magazynu,
      • Kontrola stanu technicznego urządzeń , nadzór utylizacji opakowań, nadzór na polityką gospodarki opakowań,
      • Koordynowanie procesu zagospodarowania materiałów nierotujących,
      • Nadzór nad okresowym złomowaniem materiałów,
      • Procesy konfekcji kabli, przewijania bębnów.




      Wymagania

      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • Doświadczenia na stanowisku kierowniczym w firmie, która obsługuję produkcje,
      • Znajomość zasad działania logistyki magazynowej i systemów WMS,
      • Umiejętność efektywnego zarządzania ludźmi i bardzo dobra organizacja pracy,
      • Minimum 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
      • Znajomość zasad BHP oraz prawa pracy.

      Oferujemy

      W ramach współpracy oferujemy:

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z docelowym Pracodawcą,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy oraz systemu premiowego,
      • Pracę w komfortowych warunkach,
      • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,
      • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego,
      • Pakiet benefitów m.in. świąteczne świadczenia pieniężne, ubezpieczenie medyczne, paczki świąteczne dla dzieci.

      Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 733 855 552 lub przesłania CV: justyna.mrowka@fps-work.pl

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem czeskim lub słowackim

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Świebodzice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską firmą rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje pracowników liniowych, specjalistów średniego szczebla oraz kadrę managerską. Naszymi Klientami są przedsiębiorstwa z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także logistycznej i wielu innych. . Cieszymy się zaufaniem Klientów dzięki sprawnej obsłudze i nowatorskiemu podejściu do rekrutacji pracowników.

      Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

      SPECJALISTA DS. OBSŁIUGI KLIENTA z językiem czeskim lub słowackim

      Miejsce pracy: Świebodzice




      Zakres obowiązków

      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • telefoniczna i mailowa obsługa Klientów w języku czeskim/słowackim
      • praca z systemem BDO
      • współpraca z działem handlowym

      Wymagania

      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • biegła znajomość języka czeskiego/słowackiego
      • doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta min. 1 rok
      • znajomość obsługi komputera

      Oferujemy

      W ramach współpracy oferujemy:

      • stabilne zatrudnienie u docelowego pracodawcy – umowa o pracę
      • ciekawą pracę w prężnie rozwijającej się firmie
      • atrakcyjne warunki finansowe
      • pracę w młodym, miłym i ambitnym zespole
      • premie na święta Bożonarodzeniowe i Wielkanocne
      • coroczne imprezy Wigilijne z wysokimi loteriami pieniężnymi (nawet 5000 zł w gotówce)
      • coroczne imprezy integracyjne (wręczanie dyplomów dla najlepszych pracowników, konkursy, zabawy – do wygrania bilety na koncerty, mecze)
      • pakiety medyczne, dentystyczne, kosmetyczne o wartości do 780 zł
      • konkursy dla dzieci - do wygrania tablety, bony do sklepów z artykułami dziecięcymi
      • paczki na święta dla pracowników oraz ich dzieci
      • karty Sodexo dla dzieci pracowników o wartości 150 zł
      • niezbędny sprzęt do pracy (laptop, telefon)

      Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 733 855 552 lub przesłania CV: justyna.mrowka@fps-work.pl

  • Kierownik Robót Elektryczych

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Płock
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską firmą rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje pracowników liniowych, specjalistów średniego szczebla oraz kadrę managerską. Naszymi Klientami są przedsiębiorstwa z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także logistycznej i wielu innych. . Cieszymy się zaufaniem Klientów dzięki sprawnej obsłudze i nowatorskiemu podejściu do rekrutacji pracowników.

      Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

      KIEROWNIK ROBÓT ELEKTRYCZNYCH

      Miejsce pracy: Duninów Duży (pow. Płock)


      Zakres obowiązków

      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • analizę dokumentacji technicznych
      • specyfikowanie materiałów do zamówień
      • planowanie, organizację i nadzór nad realizacją robót elektrycznych
      • kontrolę pracy podległych brygad i podwykonawców
      • zatwierdzanie przerobów
      • nadzór nad usuwaniem wad i usterek
      • rozliczanie finansowe robót elektrycznych



      Wymagania

      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • wykształcenie wyższe techniczne – elektrotechnika, elektryka
      • uprawnienia budowlane wykonawcze elektryczne
      • minimum 2 lata doświadczenia w bezpośrednim wykonawstwie w zakresie robót instalacyjnych i sieciowych jako inżynier lub kierownik robót elektrycznych
      • znajomość rozwiązań technicznych
      • znajomość programów: MS Office, AutoCad
      • znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym



      Oferujemy

      W ramach współpracy oferujemy:

      • stabilną pracę i możliwość rozwoju zawodowego w dużym przedsiębiorstwie budowlanym
      • udział w realizacji ciekawej inwestycji
      • atrakcyjne wynagrodzenie i bogaty pakiet socjalny
      • przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole
      • opieka medyczna - pakiet można poszerzyć dla rodziny, są pakiety stomatologiczne oraz rehabilitacyjne
      • ubezpieczenie 24 h
      • karta MultiSport
      • akcjonariat pracowniczy
      • Prywatny Fundusz Emerytalny
      • Mieszkanie (ewentualnie pokój maksymalnie 2 osobowy)
      • szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe
      • możliwość nauki języka angielskiego

      Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 733 855 552 lub przesłania CV: justyna.mrowka@fps-work.pl

  • Head of Finance & Administration (Kraków - możliwość pracy zdalnej)

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Rzeszów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską firmą rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje pracowników liniowych, specjalistów średniego szczebla oraz kadrę managerską. Naszymi Klientami są przedsiębiorstwa z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także logistycznej i wielu innych. . Cieszymy się zaufaniem Klientów dzięki sprawnej obsłudze i nowatorskiemu podejściu do rekrutacji pracowników.

      Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

      HEAD OF FINANCE & ADMINISTRATION

      Miejsce pracy: Kraków


      Zakres obowiązków

      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • Nadzór nad kompleksową realizacją procesów w zakresie Finansów i Administracji,
      • Zarządzanie zespołem specjalistów,
      • Wsparcie integracji działu z pozostałymi działami organizacji,
      • Optymalizacja procesów w dziale, wdrożenie ścieżek efektywnej komunikacji i zarządzania wiedzą w dziale,
      • Przygotowywanie raportów i analiz dotyczących sytuacji finansowej organizacji,
      • Nadzór nad prawidłowym przebiegiem płatności i funkcjonowaniem rachunków bankowych,
      • Współpraca z instytucjami finansowymi i państwowymi,
      • Współpraca z zewnętrzną firmą w sprawie obsługi kadrowej i księgowej,
      • Negocjowanie umów z kontrahentami,
      • Działania interwencyjne w sytuacjach sporów z kluczowymi klientami,
      • Nadzór nad zarzadzaniem wiedzą w dziale, tworzenie standardów ciągłego doskonalenia pracy zespołu.



      Wymagania

      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: ekonomiczne, administracja, finanse, zarzadzanie, prawo),
      • Minimum 5 lat doświadczenia w obszarze administracji i/lub finansów,
      • Minimum 1,5 roku doświadczenia w zarządzaniu zespołem,
      • Znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
      • Znajomość prawa z zakresu podatków i prawa pracy.



      Oferujemy

      W ramach współpracy oferujemy:

      • Zdefiniowanej ścieżki rozwoju, dopasowanej do poziomu Twojego doświadczenia i mocnych stron,
      • Stabilnej pracy w dynamicznie rozwijającej się Agencji, pakietu benefitów (Multisport, opieka medyczna, budżety na eventy integracyjne),
      • Pracy z ambitnymi i ciekawymi projektami,
      • Swobodnej atmosfery pracy i bezpiecznych warunków, w tym możliwości pracy zdalnej lub z biura,
      • Szkoleń produktowych, branżowych, kompetencyjnych oraz biblioteczki pełnej wiedzy branżowej,
      • Nowoczesne biuro z możliwością parkowania,
      • Atrakcyjny pakiet premiowy,
      • Elastyczność.

      Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 733 855 552 lub przesłania CV: justyna.mrowka@fps-work.pl

  • Kierownik Produkcji

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Wieluń
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską firmą rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje pracowników liniowych, specjalistów średniego szczebla oraz kadrę managerską. Naszymi Klientami są przedsiębiorstwa z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także logistycznej i wielu innych. . Cieszymy się zaufaniem Klientów dzięki sprawnej obsłudze i nowatorskiemu podejściu do rekrutacji pracowników.

      Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

      KIEROWNIK PRODUKCJI

      Miejsce pracy: Wieluń


      Zakres obowiązków

      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • Przygotowywanie planów produkcji – nadzorowanie planistów produkcji,
      • Nadzorowanie prac wykonywanych zgodnie z harmonogramem,
      • Koordynowanie zadań realizowanych przez zespół,
      • Sporządzanie raportów i analizy wydajności produkcji,
      • Zapewnienie właściwych warunków pracy BHP,
      • Określanie wydziałowych planów produkcyjnych,
      • Współpraca z innymi działami w firmie,
      • Planowanie grafików pracy,
      • Reprezentowanie firmy na zewnątrz,
      • Rozwiązywanie sytuacji kryzysowych,
      • Wdrażanie najnowszych rozwiązań technologicznych – optymalizacja procesów produkcyjnych,
      • Negocjowanie ofert z potencjalnymi partnerami biznesowymi.



      Wymagania

      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • Doświadczenie na podobnym stanowisku około 3 lat,
      • Samodzielność, dobra organizacja,
      • Doświadczenie w realizacji projektów technicznych,
      • Umiejętność rozwiązywania problemów technicznych,
      • Umiejętność organizacji czasu pracy i zarządzania priorytetami,
      • Umiejętność efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi,
      • Wykształcenie wyższe.

      Oferujemy

      W ramach współpracy oferujemy:

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy oraz systemu premiowego,
      • Pracę w komfortowych warunkach,
      • Narzędzia niezbędne do wykonywania pracy,
      • Szerokie możliwości rozwoju zawodowego,
      • Pakiet benefitów m.in. świąteczne świadczenia pieniężne, ubezpieczenie medyczne, paczki świąteczne dla dzieci.

      Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 733 855 552 lub przesłania CV: justyna.mrowka@fps-work.pl

  • Inżynier Produkcji

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Wieluń
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską firmą rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje pracowników liniowych, specjalistów średniego szczebla oraz kadrę managerską. Naszymi Klientami są przedsiębiorstwa z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także logistycznej i wielu innych. . Cieszymy się zaufaniem Klientów dzięki sprawnej obsłudze i nowatorskiemu podejściu do rekrutacji pracowników.

      Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

      INŻYNIER PRODUKCJI

      Miejsce pracy: Wieluń




      Zakres obowiązków

      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • Przygotowywanie wielokreskowych schematów wykonawczych w oparciu o ideowe schematy jedno kreskowe,
      • Przygotowywanie BOM (specyfikacji materiałowej) w oparciu o schematy elektryczne, dobór materiałów do założeń projektowych,
      • Opracowywanie technologii w oparciu o schematy elektryczne,
      • Opracowywanie technicznej dokumentacji projektowej oraz wprowadzanie zmian w dokumentacji technicznej zgodnie z wymaganiami klienta,
      • Tworzenie własnych projektów – schematów oraz specyfikacji materiałowych, ocena dokumentacji technicznej projektów własnych i obcych,
      • Pełna odpowiedzialność za dokumentację techniczną wdrażanych do produkcji produktów (dokumentacja rysunkowa i specyfikacje materiałowej, wraz z technologią wykonania itd.),
      • Ścisła współpraca z Działem Produkcji, Działem Jakości, Działem Przygotowani Produkcji, oraz Działem ofertowania,
      • Nadzór techniczny nad prefabrykacją wiązek kablowych i szaf sterowniczych,
      • Bieżące uzgodnienia techniczne z klientem,
      • Optymalizacja procesów produkcyjnych.

      Wymagania

      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • Doświadczenie na podobnym stanowisku,
      • Znajomość zagadnienia automatyki zabezpieczeń, sterowania, pomiarów,
      • Umiejętność wykonywania obliczeń elektrycznych,
      • Znajomość obsługi programów, 3D CAD,
      • Dobra znajomość środowiska Windows, pakietu MS Office,
      • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca kontakt z klientem,
      • Umiejętność pracy zespołowej oraz dobra organizacja pracy własnej,
      • Wykształcenie wyższe techniczne elektryk/automatyk/mechatronik.

      Oferujemy

      W ramach współpracy oferujemy:

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • Szkolenia i możliwości podnoszenia kwalifikacji zawodowych,
      • Uczestnictwo w projektach dających możliwość rozwoju i wykorzystania zdobytej wiedzy,
      • Zniżki na zakupy w sklepie firmowym,
      • Pakiet benefitów m.in. świąteczne świadczenia pieniężne, ubezpieczenie medyczne, paczki świąteczne dla dzieci.

      Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 733 855 552 lub przesłania CV: justyna.mrowka@fps-work.pl

  • Telefoniczna Obsługa Klienta

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Sopot
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • 4 000-5 500 zł / mies.
    • Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską firmą rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje pracowników liniowych, specjalistów średniego szczebla oraz kadrę managerską. Cieszymy się zaufaniem Klientów dzięki sprawnej obsłudze i nowatorskiemu podejściu do rekrutacji pracowników.

      Obecnie dla Naszego Klienta, poszukuje osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

      TELEFONICZNA OBSŁUGA KLIENTA

      Miejsce pracy: Sopot

      Tryb pracy: jedna zmiana (7:30-15:30)


      Zakres obowiązków

      Do Twoich zadań należeć będzie:

      • Aktywna sprzedaż literatury,
      • Aktualizacja danych kontaktowych,
      • Telefoniczna obsługa klientów,
      • Utrzymywanie i poszerzanie relacji z klientami,
      • Obsługa posprzedażowa.



      Wymagania

      Aplikuj, jeśli:

      • Płynnie porozumiewasz się w języku polskim (w piśmie i mowie),
      • Potrafisz obsługiwać komputer,
      • Masz swobodę w komunikacji telefonicznej,
      • Umiesz z łatwością nawiązywać kontakty,
      • Mile widziane doświadczenie na stanowisku sprzedażowym.



      Oferujemy

      Ci:

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie z możliwością przejścia na umowę pracę,
      • Wynagrodzenie od 3500 do 5000 zł / brutto – dla uczniów i studentów jest to stawka na rękę
      • Pracę w systemie jednozmianowym (7:30-15:30),
      • Możliwość rozwoju umiejętności sprzedażowych i komunikacyjnych,
      • Dobre warunki i pracę w przyjaznej atmosferze.

      Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu: 578 255 550 lub przesyłania CV przez przycisk „Aplikuj” bądź na adres: angelina.stencel@fps-work.pl.

  • Ślusarz / Mechanik w dziale Utrzymania Ruchu - możliwość przyuczenia

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Ostrów Wielkopolski
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla (m.in. operatorzy maszyn, wózków widłowych, brygadziści) do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także przetwórczej, logistycznej i wielu innych. Klientami FPS są największe polskie zakłady pracy, dzięki czemu spółka dysponuje szerokim doświadczeniem rekrutacyjnym i operacyjnym.

      Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku

      ŚLUSARZ / MECHANIK w dziale Utrzymania Ruchu – możliwość przyuczenia

      Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski



      Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 576 877 775.


      Zakres obowiązków


      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • Nadzór i utrzymywanie prawidłowej pracy maszyn, urządzeń i instalacji użytkowanych w fabryce,
      • Udział w ustalaniu przyczyn powstałych awarii, usuwanie awarii i ich skutków oraz prowadzenie działań zapobiegających awariom,
      • Wykonywanie napraw i remontów zgodnie z dokumentacją oraz pełną wiedzą i sztuką fachową,
      • Wykonywanie innych poleceń przełożonego w ramach posiadanych kompetencji i uprawnień.


      Wymagania


      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne o profilu mechanik lub ślusarz,
      • mile widziane doświadczenie lub praktyki w dziale utrzymania ruchu w firmie produkcyjnej,
      • umiejętność czytania rysunków technicznych,
      • uprawnienia elektryczne SEP min. do 1 kV,
      • umiejętność obsługi elektronarzędzi oraz narzędzi ręcznych,
      • otwartość na wiedzę oraz zaangażowanie.


      Oferujemy


      W ramach współpracy oferujemy:

      • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio u docelowego Pracodawcy,
      • stawka godzinowa uzależniona od posiadanych umiejętności i kwalifikacji,
      • benefity: bony świąteczne oraz wyprawka szkolna dla dzieci,
      • pracę na jedną lub dwie zmiany od poniedziałku do piątku (do ustalenia),
      • zgrany i przyjazdy zespół,
      • merytoryczne wsparcie starszych stażowo kolegów.

  • Operator Maszyny Produkcyjnej / Pracownik Produkcji

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Solec Kujawski
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • 4 000-4 500 zł / mies.
    • Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla (m.in. operatorzy maszyn, wózków widłowych, brygadziści) do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także przetwórczej, logistycznej i wielu innych. Klientami FPS są największe polskie zakłady pracy, dzięki czemu spółka dysponuje szerokim doświadczeniem rekrutacyjnym i operacyjnym.

      Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

      OPERATOR MASZYNY PRODUKCYJNEJ / PRACOWNIK PRODUKCJI

      Branża: papiernicza

      Lokalizacja: Solec Kujawski



      Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 576 877 775 lub CV na adres: kamila.swies@fps-work.pl .


      Zakres obowiązków


      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • Ustawianie i obsługa maszyny produkcyjnej
      • Realizacja planu produkcji zgodnie z zaplanowanym harmonogramem
      • Dbanie o prawidłowy przebieg procesu produkcji
      • Kontrola jakościowa wyprodukowanych wyrobów

      Wymagania


      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • Wykształcenie minimum techniczne lub zawodowe
      • Dyspozycyjność do pracy na 3 zmian (6-14/14-22/22-6)
      • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
      • Mile widziane uprawnienia na wózki widłowe i suwnice
      • Sumienność i dokładność w codziennej pracy


      Oferujemy


      W ramach współpracy oferujemy:

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z docelowym Pracodawcą
      • Konkurencyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia
      • Pakiet pozapłacowy: bony na święta, wczasy pod gruszą, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
      • Pracę w rodzinnej i przyjaznej atmosferze

  • Magazynier - operator wózka widłowego

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Solec Kujawski
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla (m.in. operatorzy maszyn, wózków widłowych, brygadziści) do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także przetwórczej, logistycznej i wielu innych. Klientami FPS są największe polskie zakłady pracy, dzięki czemu spółka dysponuje szerokim doświadczeniem rekrutacyjnym i operacyjnym.

      Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku

      MAGAZYNIER – OPERATOR WÓZKA WIDŁOWEGO

      Lokalizacja: Solec Kujawski


      Zainteresowane osoby zapraszam do kontaktu telefonicznego: 576 877 775 lub CV na adres: kamila.swies@fps-work.pl .

      Zakres obowiązków


      W ramach zajmowanego stanowiska, będziesz odpowiedzialny za:

      • Transport oraz załadunek/rozładunek towaru
      • Przestrzeganie zasad BHP
      • Obsługa wózka widłowego oraz terminalu (skaner)


      Wymagania


      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      • Aktualne uprawnienia do obsługi wózków widłowych
      • Dyspozycyjność do pracy na II zmiany (6-14, 14-22)
      • Sumienność i dokładność w codziennej pracy


      Oferujemy


      W ramach współpracy oferujemy:

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z docelowym Pracodawcą,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanego doświadczenia i kwalifikacji,
      • Pracę w systemie dwu zmianowym,
      • Pakiet pozapłacowy: bony na święta, wczasy pod gruszą, możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
      • Pracę w rodzinnej i przyjaznej atmosferze.

  • Spedytor drogowy (krajowy lub międzynarodowy)

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Cześć! Jesteśmy Foreign Personnel Service Sp. z o.o. – wiodąca polska agencja rekrutacyjna, specjalizująca się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy i Azji.

      Naszymi Klientami są największe polskie zakłady pracy, dzięki czemu spółka dysponuje szerokim doświadczeniem rekrutacyjnym i operacyjnym.

      Obecnie dla naszego Klienta, lidera w branży logistycznej, poszukujemy istnych rekinów spedycji, którzy już pierwsze doświadczenie w branży mają za sobą.

      Masz doświadczenie w spedycji? Praca na giełdach transportowych nie jest Ci obca? Czujesz, że to jest to, co chciałbyś robić w życiu? Świetnie! Zapraszamy do udziału w rekrutacji.

      SPEDYTOR DROGOWY (krajowy lub międzynarodowy)

      Miejsce pracy: Gdańsk

      Zakres obowiązków

      Twoje zadania na tym stanowisku:

      • Realizację usług spedycji drogowej (krajowej lub międzynarodowej),
      • Pracę na giełdach transportowych,
      • Budowanie i rozwijanie relacji z Klientami oraz Przewoźnikami,
      • Aktywne pozyskiwanie zleceń transportowych i przewoźników.



      Wymagania

      Aplikuj, jeśli:

      • Masz doświadczenie na stanowisku spedytora całopojazdowego,
      • Umiejętność pracy na giełdach transportowych Timocom, Transporeon, Trans.eu,
      • Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu aut,
      • Wiedza na temat rynku transportowego w obszarze kraju lub Europy,
      • Dobra organizacja pracy i orientacja na osiągane wyniki,
      • Mile widziana znajomość programu SPEED oraz praktyczna znajomość pracy w MS Excel.

      Oferujemy

      W ramach współpracy oferujemy:

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bez pośrednictwa agencji,
      • Pracę stacjonarną na jedną zmianę od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy,
      • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, karta rabatowa na paliwo i wiele innych,
      • Możliwość rozwoju i awansu na stanowisko Starszego Spedytora lub stanowiska kierownicze,
      • Szkolenia branżowe i ogólnorozwojowe,
      • Bardzo dobrą i rodzinną atmosferę pracy.

      Zainteresowane osoby proszę o przesłanie CV na adres: martyna.mikuszewska@fps-work.pl

  • Spedytor drogowy (krajowy lub międzynarodowy)

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Cześć! Jesteśmy Foreign Personnel Service Sp. z o.o. – wiodąca polska agencja rekrutacyjna, specjalizująca się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy i Azji.

      Naszymi Klientami są największe polskie zakłady pracy, dzięki czemu spółka dysponuje szerokim doświadczeniem rekrutacyjnym i operacyjnym.

      Obecnie dla naszego Klienta, lidera w branży logistycznej, poszukujemy istnych rekinów spedycji, którzy już pierwsze doświadczenie w branży mają za sobą.

      Masz doświadczenie w spedycji? Praca na giełdach transportowych nie jest Ci obca? Czujesz, że to jest to, co chciałbyś robić w życiu? Świetnie! Zapraszamy do udziału w rekrutacji.

      SPEDYTOR DROGOWY (krajowy lub międzynarodowy)

      Miejsce pracy: Lublin

      Zakres obowiązków

      Twoje zadania na tym stanowisku:

      • Realizację usług spedycji drogowej (krajowej lub międzynarodowej),
      • Pracę na giełdach transportowych,
      • Budowanie i rozwijanie relacji z Klientami oraz Przewoźnikami,
      • Aktywne pozyskiwanie zleceń transportowych i przewoźników.



      Wymagania

      Aplikuj, jeśli:

      • Masz doświadczenie na stanowisku spedytora całopojazdowego,
      • Umiejętność pracy na giełdach transportowych Timocom, Transporeon, Trans.eu,
      • Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu aut,
      • Wiedza na temat rynku transportowego w obszarze kraju lub Europy,
      • Dobra organizacja pracy i orientacja na osiągane wyniki,
      • Mile widziana znajomość programu SPEED oraz praktyczna znajomość pracy w MS Excel.

      Oferujemy

      W ramach współpracy oferujemy:

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bez pośrednictwa agencji,
      • Pracę stacjonarną na jedną zmianę od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 16:00,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie + system premiowy,
      • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie na życie, karta rabatowa na paliwo i wiele innych,
      • Możliwość rozwoju i awansu na stanowisko Starszego Spedytora lub stanowiska kierownicze,
      • Szkolenia branżowe i ogólnorozwojowe,
      • Bardzo dobrą i rodzinną atmosferę pracy.

      Zainteresowane osoby proszę o przesłanie CV na adres: martyna.mikuszewska@fps-work.pl

Pracodawcy w Łodzi