Czy to Twoja firma?

INDUCOMP INDUSTRIAL COMPONENTS sp. z o.o. praca

Izabelin

Oferty pracy INDUCOMP INDUSTRIAL COMPONENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca INDUCOMP INDUSTRIAL COMPONENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Mapa INDUCOMP INDUSTRIAL COMPONENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Siedziba główna

Praca INDUCOMP INDUSTRIAL COMPONENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - oferty archiwalne

  • Specjalista Ds. Negocjacji cen i Zaopatrzenia Strategicznego

    INDUCOMP INDUSTRIAL COMPONENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zajmujemy się przetwórstwem tworzyw sztucznych, takich jak montażowe taśmy dwustronnie klejące, folie, laminaty, pianki i gumy techniczne.Oferujemy rozbudowaną gamę produktów dla firm z sektora motoryzacyjnego, , budownictwa, AGD, elektroniki i elektrotechniki.Firma Inducomp, w ciągu ostatnich lat, podjęła nowy kierunek rozwoju, koncentrując się na tworzeniu i produkcji profesjonalnych taśm klejących.Dzięki wiedzy, zaangażowaniu oraz pracy naszego zespołu pracowników, stworzyliśmy nową markę taśm klejących IPT. Marka IPT łączy w sobie innowacyjność, zaawansowaną technologię oraz wszechstronność zastosowań.

      Specjalista Ds. Negocjacji cen i Zaopatrzenia Strategicznego


      Obowiązki

      • Poszukiwanie nowych dostawców oraz produktów w obszarze tworzyw sztucznych folie, taśmy, laminaty, itp.
      • Negocjowanie z wybranymi dostawcami warunków handlowych,
      • Zbieranie i rekomendowanie otrzymanych ofert,
      • Analiza rynku i identyfikowanie źródeł zakupu,
      • Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z potencjalnymi i obecnymi dostawcami,
      • Bliska współpraca z innymi działami firmy,
      • Raportowanie
      • Audytowanie dostawców,
      • Udział w targach branżowych.

      Wymagania

      • Masz doświadczenie w pracy, w obszarze zakupów i/lub handlu tworzyw sztucznych,
      • Posługujesz się płynnie językiem angielskim (w mowie i piśmie),
      • Nie masz problemów z obsługą programów z pakietu MS Office (w szczególności Excel),
      • Masz wysoko rozwinięte zdolności analityczne – potrafisz i lubisz pracować z liczbami,
      • Potrafisz gromadzić informacje z różnych źródeł oraz łączyć je wyciągając trafne wnioski i rekomendacje,
      • Umiesz efektywnie organizować swoją pracę, a przy tym działasz w sposób uporządkowany i dokładny.
      • Jeśli lubisz pracę w zespole a swoją postawą wprowadzasz do zespołu optymizm i zaangażowanie to czekamy właśnie na Ciebie!


      Aplikuj

  • Brand Manager (Sektor Przemysłowy)

    INDUCOMP INDUSTRIAL COMPONENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zajmujemy się przetwórstwem tworzyw sztucznych, takich jak montażowe taśmy dwustronnie klejące, folie, laminaty, pianki i gumy techniczne.Oferujemy rozbudowaną gamę produktów dla firm z sektora motoryzacyjnego, , budownictwa, AGD, elektroniki i elektrotechniki.Firma Inducomp, w ciągu ostatnich lat, podjęła nowy kierunek rozwoju, koncentrując się na tworzeniu i produkcji profesjonalnych taśm klejących.Dzięki wiedzy, zaangażowaniu oraz pracy naszego zespołu pracowników, stworzyliśmy nową markę taśm klejących IPT. Marka IPT łączy w sobie innowacyjność, zaawansowaną technologię oraz wszechstronność zastosowań.

      Brand Manager (Sektor Przemysłowy)


      Obowiązki

      • Planowanie, koordynacja i realizacja działań marketingowych zgodnie z założonym budżetem i planem,
      • Współtworzenie z działem handlowym strategii marketingowej w tym strategii dotarcia do klienta B2B,
      • Wprowadzanie nowej gamy produktów IPT na rynki Europejskie, dbałość o spójność komunikacji na poziomie globalnym i lokalnym
      • Opracowywanie i wdrażanie długoterminowej strategii marketingowej i komunikacyjnej
      • Budowanie efektywnych lejków marketingowych,
      • Prowadzenie skutecznych kampanii marketingowych z analizą i raportowaniem wyników,
      • Tworzenie inspirujących treści na platformach społecznościowych (Facebook i Linkedin),
      • Aktywne uczestnictwo w tworzeniu wartościowych treści na firmowego bloga
      • Współpraca z renomowanymi agencjami marketingowymi i efektywne zarzadzanie ich pracą,
      • Analiza rynku i aktualnych trendów branży samoprzylepnych taśm montażowych,
      • Prowadzenie działań komunikacyjnych i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy z zastosowaniem narzędzi marketing automation

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe (preferowane marketing, zarządzanie lub pokrewne)
      • Udokumentowane doświadczenie w kreowaniu strategii marketingowej,
      • Doświadczenie we wdrażaniu marek na rynki Europejskie poparte sukcesami
      • Umiejętność efektywnego zarządzania budżetem marketingowym oraz prowadzenia negocjacji z dostawcami usług marketingowych,
      • Umiejętność skutecznego budowania lejków marketingowych,
      • Zdolność do przygotowywania i prezentowania szczegółowych raportów z działań marketingowych,
      • Umiejętność skutecznego budowania lejków marketingowych,
      • Doświadczenie w realizacji kampanii marketingowych B2B,
      • Umiejętności analityczne
      • Podstawowa znajomość narzędzi graficznych ( np. Canva, Photoshop)
      • Znajomość mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn),
      • Znajomość narzędzi SEO, Google Ads, GA4, Google Tag Manager,
      • Biegła znajomość j. angielskiego.
      • Lekkie pióro, umiejętność swobodnego formułowania treści
      • Bardzo dobra organizacja pracy

      Oferujemy

      • Samodzielne, rozwijające się stanowisko dla kreatywnej osoby, chcącej aktywnie wpływać na kształtowanie przyszłości firmy,
      • Zatrudnienie na podstawie umowy B2B lub UoP,
      • Pracę stacjonarną w nowoczesnej siedzibie firmy, z możliwością pracy hybrydowej,
      • Elastyczne godziny pracy od poniedziałku do piątku,
      • Nowoczesne środowisko pracy,
      • Perspektywy rozwoju zawodowego, możliwość podnoszenia kwalifikacji

      Aplikuj

  • Koordynator ds. Marketingu i Komunikacji

    INDUCOMP INDUSTRIAL COMPONENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    • Sochaczew
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zajmujemy się przetwórstwem tworzyw sztucznych, takich jak montażowe taśmy dwustronnie klejące, folie, laminaty, pianki i gumy techniczne.Oferujemy rozbudowaną gamę produktów dla firm z sektora motoryzacyjnego, , budownictwa, AGD, elektroniki i elektrotechniki.Firma Inducomp, w ciągu ostatnich lat, podjęła nowy kierunek rozwoju, koncentrując się na tworzeniu i produkcji profesjonalnych taśm klejących.Dzięki wiedzy, zaangażowaniu oraz pracy naszego zespołu pracowników, stworzyliśmy nową markę taśm klejących IPT. Marka IPT łączy w sobie innowacyjność, zaawansowaną technologię oraz wszechstronność zastosowań.

      Koordynator ds. Marketingu i Komunikacji


      Obowiązki

      • Planowanie, koordynacja i realizacja innowacyjnych działań marketingowych zgodnie z przydzielonym budżetem,
      • Współpraca z działem handlowym w tworzeniu strategii marketingowej, ze szczególnym naciskiem na dotarcie do klienta B2B,
      • Wprowadzanie na rynek Europy nowej gamy produktów IPT, dbałość o spójność komunikacji zarówno na poziomie globalnym, jak i lokalnym,
      • Opracowywanie i wdrażanie długoterminowej strategii marketingowej i komunikacyjnej,
      • Budowanie efektywnych lejków marketingowych,
      • Prowadzenie skutecznych kampanii marketingowych z analizą i raportowaniem wyników,
      • Tworzenie angażujących treści na platformach społecznościowych (Facebook, LinkedIn),
      • Aktywne uczestnictwo w tworzeniu wartościowych treści na firmowego bloga,
      • Zastosowanie narzędzi marketing automation,
      • Współpraca z renomowanymi agencjami marketingowymi i efektywne zarządzanie ich pracą,
      • Analiza rynku oraz śledzenie aktualnych trendów w branży samoprzylepnych taśm montażowych,
      • Prowadzenie działań komunikacyjnych i kreowanie pozytywnego wizerunku firmy.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe (preferowane w obszarze marketingu, zarządzania lub pokrewnych),
      • Udokumentowane doświadczenie w kreowaniu strategii marketingowej,
      • Umiejętność efektywnego zarządzania budżetem marketingowym oraz prowadzenia negocjacji z dostawcami usług marketingowych,
      • Zdolność do przygotowywania i prezentowania szczegółowych raportów z działań marketingowych,
      • Umiejętność skutecznego budowania lejków marketingowych,
      • Doświadczenie w realizacji kampanii marketingowych B2B,
      • Umiejętności analityczne,
      • Podstawowa znajomość narzędzi graficznych (np. Canva, Photoshop),
      • Znajomość mediów społecznościowych (Facebook, LinkedIn),
      • Znajomość narzędzi SEO, Google Ads, GA4, Google Tag Manager,
      • Biegła znajomość języka angielskiego,
      • Przystępny styl pisania / umiejętność swobodnego formułowania treści
      • Bardzo dobra organizacja pracy.

      Oferujemy

      • Samodzielne, rozwijające się stanowisko dla kreatywnej osoby, chcącej aktywnie wpływać na kształtowanie przyszłości firmy,
      • Zatrudnienie na podstawie umowy B2B lub UoP,
      • Pracę stacjonarną w nowoczesnej siedzibie firmy, z możliwością pracy hybrydowej,
      • Elastyczne godziny pracy od poniedziałku do piątku,
      • Nowoczesne środowisko pracy,
      • Perspektywy rozwoju zawodowego, możliwość podnoszenia kwalifikacji

      Aplikuj

Pracodawcy w Izabelinie