Czy to Twoja firma?

ALTIOS POLSKA sp. z o.o., praca

Kraków

ALTIOS POLSKA Sp. z o.o.,

ALTIOS POLSKA Sp. z o.o., najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
inżynieria / technologia / technika it (informatyka) bhp / ochrona środowiska księgowość / ekonomia sprzedaż / zakupy

Oferty pracy ALTIOS POLSKA Sp. z o.o.,

Praca alert - powiadomienia

Praca ALTIOS POLSKA Sp. z o.o.,

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Elastyczny czas pracy

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa ALTIOS POLSKA Sp. z o.o.,

Siedziba główna

ALTIOS POLSKA Sp. z o.o., poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 7 miesiącach

Profil firmy:
ALTIOS POLSKA Sp. z o.o.,
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Kraków
  3. Wrocław
  4. Bielsko-Biała
  5. Myślenice
  6. Piaseczno
  7. Bydgoszcz
  8. Katowice
  9. Pruszków

Data aktualizacji: 01.05.2024

Praca ALTIOS POLSKA Sp. z o.o., - oferty archiwalne

  • Krajowy Manager Sprzedaży

    ALTIOS POLSKA Sp. z o.o.,
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Witaj kandydacie! Aktualnie prowadzimy rekrutacje na stanowisko: Krajowy Manager Sprzedaży. Zainteresowanych zapraszamy do aplikacji! Krajowy Manager Sprzedaży będzie kluczowym członkiem zespołu handlowego pełniącym strategiczną rolę dla firmy, wdrażając strategię i strukturę wzmacniania i rozszerzania sieci partnerów.

      Krajowy Manager Sprzedaży


      Twój zakres obowiązków

      • Krajowy Manager Sprzedaży będzie kluczowym członkiem zespołu handlowego pełniącym strategiczną rolę dla firmy, wdrażając strategię i strukturę wzmacniania i rozszerzania sieci partnerów.
      • Wykorzystanie silnej marki Guilbert Express do tworzenia okazji do up-sellingu i cross-sellingu z istniejącymi partnerami;
      • Identyfikacja dużych firm, które mogą bezpośrednio skorzystać z gamy produktów oferowanych przez Guilbert Express.
      • Wiodąca rola w promowaniu marki Guilbert Express w Polsce.
      • Wspieranie polskiego dystrybutora w celu zwiększenia liczby sklepów DIY, które będą sprzedawać produkty Guilbert Express.
      • Negocjowanie umów z hurtowniami, w ramach których proponowany jest optymalny wybór produktów;
      • Proaktywny kontakt i odwiedzanie hurtowni w celu budowania portfolio klientów i identyfikacji potencjału sprzedaży
      • Utrzymywanie biznesu i rozwijanie nowych kanałów w celu zapewnienia 20% rocznego wzrostu;
      • Aktualizowanie wiedzy na temat produktów, a tym samym proaktywne konsultowanie się z ekspertami ds. produktów w celu uzyskania porad technicznych.
      • Analiza segmentów rynku B2B, takich jak logistyka, przemysł i budownictwo;
      • Stworzenie planu strategii i segmentacji w zakresie podejścia do tych rynków;
      • Wdrażanie tego planu poprzez działania marketingowe i aktywne poszukiwanie klientów.

      Wymagania pracodawcy

      • Wykształcenie wyższe lub odpowiednie doświadczenie.
      • Doświadczenie w sprzedaży B2B z hurtowniami i/lub dystrybutorami w sektorze budowlanym.
      • Znajomość rynku polskiego.
      • Umiejętność negocjacji i budowania trwałych relacji.
      • Język polski ojczysty (lub płynny) oraz dobra znajomość angielskiego i/lub francuskiego.
      • Znajomość MS Office i ERP, znajomość SAP mile widziana.
      • Zorientowany na klienta, posiadający silne umiejętności komunikacyjne, umiejący słuchać klientów i komunikować w sposób klarowny i zwięzły.
      • Samodzielny, posiadający poczucie odpowiedzialności i podejście zadaniowe.
      • Dobrze zorganizowany, zorientowany na procesy i efektywny z dobrą umiejętnością zarządzania czasem.
      • Potrafiący identyfikować nowe okazje i dobrze negocjować oraz przekonywać klientów.
      • Rozwiązujący problemy, łatwo identyfikujący sytuację klienta i formułujący rozwiązanie.
      • Budujący relacje oparte na szacunku i dobrej współpracy zarówno wewnątrz firmy jak i z klientami.
      • Elastyczny, łatwo dostosowuje się do ciągle zmieniającego się otoczenia związanego z rozpoczynaniem nowej działalności.

      Pracodawca oferuje

      • Ciekawe wyzwania związane z odpowiedzialnością za rozwijanie polskiej spółki grupy.
      • Istniejący stabilny biznes w Polsce, produkty sprawdzone na rynku;
      • Bardzo przyjazne, inkluzywne środowisko pracy w dynamicznej, rodzinnej firmie z ponad wiekową tradycją
      • Konkurencyjny pakiet wynagrodzeń z atrakcyjnymi benefitami,
      • Na początku przewidziane jest kilka szkoleń we Francji. Po pełnym wdrożeniu praca głównie w terenie (klienci w całej Polsce) na zasadzie pracy zdalnej.

      Aplikuj

  • Krajowy Manager Sprzedaży

    ALTIOS POLSKA Sp. z o.o.,
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Witaj kandydacie! Aktualnie prowadzimy rekrutacje na stanowisko: Krajowy Manager Sprzedaży. Zainteresowanych zapraszamy do aplikacji! Krajowy Manager Sprzedaży będzie kluczowym członkiem zespołu handlowego pełniącym strategiczną rolę dla firmy, wdrażając strategię i strukturę wzmacniania i rozszerzania sieci partnerów.

      Krajowy Manager Sprzedaży


      Twój zakres obowiązków

      • Wykorzystanie silnej marki Guilbert Express do tworzenia okazji do up-sellingu i cross-sellingu z istniejącymi partnerami;
      • Identyfikacja dużych firm, które mogą bezpośrednio skorzystać z gamy produktów oferowanych przez Guilbert Express.
      • Wiodąca rola w promowaniu marki Guilbert Express w Polsce.
      • Wspieranie polskiego dystrybutora w celu zwiększenia liczby sklepów DIY, które będą sprzedawać produkty Guilbert Express.
      • Negocjowanie umów z hurtowniami, w ramach których proponowany jest optymalny wybór produktów;
      • Proaktywny kontakt i odwiedzanie hurtowni w celu budowania portfolio klientów i identyfikacji potencjału sprzedaży
      • Utrzymywanie biznesu i rozwijanie nowych kanałów w celu zapewnienia 20% rocznego wzrostu;
      • Aktualizowanie wiedzy na temat produktów, a tym samym proaktywne konsultowanie się z ekspertami ds. produktów w celu uzyskania porad technicznych.
      • Analiza segmentów rynku B2B, takich jak logistyka, przemysł i budownictwo;
      • Stworzenie planu strategii i segmentacji w zakresie podejścia do tych rynków;
      • Wdrażanie tego planu poprzez działania marketingowe i aktywne poszukiwanie klientów.

      Wymagania pracodawcy

      • Wykształcenie wyższe lub odpowiednie doświadczenie.
      • Doświadczenie w sprzedaży B2B z hurtowniami i/lub dystrybutorami w sektorze budowlanym.
      • Znajomość rynku polskiego.
      • Umiejętność negocjacji i budowania trwałych relacji.
      • Język polski ojczysty (lub płynny) oraz dobra znajomość angielskiego i/lub francuskiego.
      • Znajomość MS Office i ERP, znajomość SAP mile widziana.
      • Zorientowany na klienta, posiadający silne umiejętności komunikacyjne, umiejący słuchać klientów i komunikować w sposób klarowny i zwięzły.
      • Samodzielny, posiadający poczucie odpowiedzialności i podejście zadaniowe.
      • Dobrze zorganizowany, zorientowany na procesy i efektywny z dobrą umiejętnością zarządzania czasem.
      • Potrafiący identyfikować nowe okazje i dobrze negocjować oraz przekonywać klientów.
      • Rozwiązujący problemy, łatwo identyfikujący sytuację klienta i formułujący rozwiązanie.
      • Budujący relacje oparte na szacunku i dobrej współpracy zarówno wewnątrz firmy jak i z klientami.
      • Elastyczny, łatwo dostosowuje się do ciągle zmieniającego się otoczenia związanego z rozpoczynaniem nowej działalności.

      Pracodawca oferuje

      • Ciekawe wyzwania związane z odpowiedzialnością za rozwijanie polskiej spółki grupy.
      • Istniejący stabilny biznes w Polsce, produkty sprawdzone na rynku;
      • Bardzo przyjazne, inkluzywne środowisko pracy w dynamicznej, rodzinnej firmie z ponad wiekową tradycją
      • Konkurencyjny pakiet wynagrodzeń z atrakcyjnymi benefitami,
      • Na początku przewidziane jest kilka szkoleń we Francji. Po pełnym wdrożeniu praca głównie w terenie (klienci w całej Polsce) na zasadzie pracy zdalnej.

      Aplikuj

Pracodawcy w Krakowie