Twoje wsparcie w rekrutacji
Znajdź wymarzoną
ofertę pracy i APLIKUJ

Pracodawca - UBS BUSINESS SOLUTIONS POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Oferty pracy UBS BUSINESS SOLUTIONS POLAND Sp. z o.o.

ADMINISTRATOR SYSTEMÓW IT, SPECJALISTA, LIDER ZESPOŁU

Zawód: informatyk Rodzaj: umowa o pracę
UBS BUSINESS SOLUTIONS POLAND Sp. z o.o.
1. Nadzorowanie codziennej pracy i wyników zespołu. 2. Kontrola eskalacji i skarg klientów. 3. Monitorowanie efektywności zespołu pod kątem SLA/KPI, wprowadzanie zmian ...
od 7000 zł
UoP brutto/mies.
Wrocław
18-11-2020
od 7000 zł
UoP brutto/mies.

SPECJALISTA DS. WSPARCIA AUTOMATYZACJI

Zawód: informatyk Rodzaj: umowa o pracę
UBS BUSINESS SOLUTIONS POLAND Sp. z o.o.
- pierwszy punkt kontaktu dla klienta wewnętrznego, partnerów biznesowych, centrów technologicznych, w kontekście automatyzacji procesów, - zbieranie informacji w formie ...
od 7533 zł
UoP brutto/mies.
Wrocław
18-11-2020
od 7533 zł
UoP brutto/mies.

Archiwalne ogłoszenia

SPECJALISTA DO SPRAW PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH
Zawód: specjalista ds. finansów   |  Rodzaj: umowa o pracę
Wrocław
Szczegóły
Zakres obowiązków
-Księgowanie trades i transferów
-Uzgadnianie transakcji na różnych rynkach
-Weryfikacja transakcji i potwierdzanie ich z agentami
-Otwieranie kont we współpracy i porozumieniu z agentami
Operations Center (TOC)
Praca w godz 8-16
Kontakt z pracodawcą: office@exrelo.pl
Wymagania
Zawody:
Specjalista do spraw rachunkowości inwestycyjnej
Wykształcenia:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Inne wymagania:
1)wykształcenie
WYŻSZE: ekonomia
2) staż pracy
- min 4 letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie finansów, analizie funduszu papierów wartościowych
3) umiejętność specjalność
-bardzo dobra znajomość programów MS Word, Excel, MS Power Point
-zaawansowana wiedza z zakresu SQL, STATA, Statistica, SPSS, EViews
-znajomość procesów bankowych, idealnie w obszarze Wealth Management jak I zagadnień związanych z zarządzaniem ryzykiem
-ekspertyza I znajomość zagadnień regulacyjnych, organizujących oraz funkcjonowania instytucji finansowych
-doświadczenie w przeprowadzaniu analizy danych i formułowanie wniosków na potrzeby prowadzonych projektów
-identyfikowanie powiazań miedzy rożnymi procesami oraz zdolności analitycznego myślenia
-Łatwość w raportowaniu oraz regularne aktualizowanie rynku
-umiejętności analityczno-koncepcyjne, umiejętność zrozumienia kompleksowych procesów i procedur
-samodzielność oraz dokładność w realizacji powierzonych zadań oraz doskonale umiejętności organizacyjne
4) inne (wpisać jakie) ZAAWANSOWANA ZAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, ROSYJSKIEGO I UKRAIŃSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE ZE WZGLĘDU NA MIĘDZYNARODOWY CHARAKTER PRACY
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
NIE
ANALITYK BIZNESOWY, MENEDŻER
Zawód: specjalista ds. finansów   |  Rodzaj: umowa o pracę
Wrocław
Szczegóły
Zakres obowiązków
Współpraca z partnerami biznesowymi z różnych zespołów w obszarze organizacji w celu opracowania koncepcji procesowych oraz wdrożenia ich w działanie- tworzenie raportów I prezentacji w związku z bieżącymi potrzebami biznesowymi- zrozumienie zależności I interakcji pomiędzy zespołami w ramach organizacji- współpraca z regulatorami finansowymi oraz wdrażanie wytycznych w ramach firmy.
Wymagania
Wykształcenia:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Języki:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Inne wymagania:
1) wykształcenie
WYŻSZE: ekonomia
2) staż pracy
- min 5letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie finansów, analizie operacji finansowych
3) umiejętność specjalność
-Identyfikowanie powiazań miedzy rożnymi procesami- MS Excel, MS Power Point na poziomie zaawansowanym -
Znajomość przepisów dotyczących papierów wartościowych i kontraktów terminowych
- praktyczna wiedza z zakresu treningu Poznaj Swojego Klienta (KYC)
-Posiadanie licencji operacyjnych w działalności gospodarczej/ handlu
-Doświadczenie w obszarze dokonywania kontroli procesów wewnętrznych, analizy danych, płatności oraz działań korporacyjnych
-Doświadczenie w identyfikacji potencjalnego ryzyka oraz przeprowadzanie kontroli zorientowanej na ryzyko biznesowe
-Łatwość w raportowaniu oraz regularne aktualizowanie rynku
-Umiejętność przetwarzania transakcji o stałych dochodach
-Doświadczenie w prowadzeniu akcji bezgotówkowych
-Znajomość międzynarodowych regulacji w zakresie dostarczanego serwisu
4) inne (wpisać jakie) ZAAWANSOWANA ZAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
NIE
ANALITYK BIZNESOWY, SPECJALISTA
Zawód: analityk   |  Rodzaj: umowa o pracę
Wrocław
Szczegóły
Zakres obowiązków
-Współpraca z partnerami biznesowymi z różnych zespołów w obszarze organizacji w celu opracowania koncepcji procesowych oraz wdrożenia ich w działanie
-Tworzenie raportów I prezentacji w związku z bieżącymi potrzebami biznesowymi
-Zrozumienie zależności I interakcji pomiędzy zespołami w ramach organizacji
-Współpraca z regulatorami finansowymi oraz wdrażanie wytycznych w ramach firmy.
Wymagania
Wykształcenia:
wyższe (w tym licencjat), brak
Języki:
ukraiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Inne wymagania:
1) wykształcenie
WYŻSZE:
2) staż pracy
- ponad 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
3) umiejętność specjalność
-Udokumentowane doświadczanie w zakresie przeprowadzania analiz biznesowych oraz modelowaniu procesów biznesowych
-Znajomość programów Jira, HPSM, CIRATS, i-SAC, SERA, ECMS, ServiceNOW, AEM, Hootsuite, Bulkmailer, MTBOX, Lotus Notes,
-bardzo dobra znajomość narzędzi MS Office
-Zdolność rozwiązywania problemów w celu osiągnięcia celów biznesowych
-Umiejętności analityczne
-Zdolności organizacyjne
-Doświadczenie we wdrażaniu wymogów regulatorskich

4) inne (wpisać jakie) ZAAWANSOWANA ZAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO ORAZ UKRAIŃSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE ZE WZGLĘDU NA MIĘDZYNARODOWY CHARAKTER PRACY
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
NIE
ANALITYK BIZNESOWY IT - MŁODSZY MENEDŻER
Zawód: analityk   |  Rodzaj: umowa o pracę
Wrocław
Szczegóły
Zakres obowiązków
- nadzór i prowadzenie szczegółowej analizy biznesowej, opracowywanie terminowych, jasnych i spójnych opcji i wymagań biznesowych;
- analiza istniejącego i docelowego stanu, odpowiedzialność za pisanie BRD i specyfikacji;
- kierowanie grupami roboczymi i koordynowanie wymagań z różnych obszarów biznesowych, t.j. Front Office, Middle Office, Operations, Legal & Compliance;
- bezpośrednia praca z różnymi strumieniami IT, dostarczanie projektów oraz ich wymagań;
- prowadzenie projektów przez wszystkie fazy cyklu, w tym tworzenia, analiza biznesowa i zbieranie wymagań, projektowanie IT.
Praca w godz.: 8:00-16:00.
Przewidywany okres zatrudnienia: 3 lata.
Wymagania
Zawody:
Pozostali analitycy finansowi
Wykształcenia:
wyższe (w tym licencjat), brak
Języki:
ukraiński, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Inne wymagania:
1) wykształcenie: wyższe,
2) staż pracy:
- min 3 letnie doświadczenie zawodowe,
- doświadczenie zawodowe w obszarze kontroli finansowej/ kontroli biznesowej,
3) umiejętność-specjalność:
Doskonała znajomość z obszaru analizy biznesowej i realizacji projektów;
Znajomość przepływów handlowych, zarządzania cyklem życia i kontroli;
4) inne:
biegła znajomość języka ukraińskiego w mowie i piśmie
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
NIE
ANALITYK BIZNESOWY IT - MENEDŻER
Zawód: analityk   |  Rodzaj: umowa o pracę
Wrocław
Szczegóły
Zakres obowiązków
1. Określenie rozwiązań informatycznych obejmujących wymagania branży finansowej.
2. Przeprowadzenie kompleksowych wymagań, w tym definiowanie problemu, podejście do rozwiązania, specyfikację, testowanie i wdrażanie.
3. Współpraca ze wszystkimi zaangażowanymi stronami i interesariuszami jako klientami biznesowymi, zarządzaniem projektami, zapewnieniem jakości i zarządzaniem wydaniami.
4. Bycie partnerem innych zespołów IT w celu umożliwienia i prowadzenia wdrożenia.
Praca w godz.: 8:00-16:00.
Wymagania
Zawody:
Pozostali analitycy finansowi
Wykształcenia:
wyższe (w tym licencjat), brak
Języki:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Inne wymagania:
1) wykształcenie: wyższe magisterskie,
2) staż pracy:
- min. 3-letnie doświadczenie na stanowisku analityka biznesowego,
- min. 6-letnie doświadczenie w branży finansowej,
3) umiejętność-specjalność:
Bardzo dobra znajomość programów MS Office (Outlook, Word, Excel w szczególności),
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów oraz umiejętność pracy w zespole,
Doskonałe umiejętności analityczne oraz umiejętność rozwiązywania problemów,
Umiejętność systematyzacji danych,
Znajomość systemów baz danych (Oracle, MS SQL),
Znajomość narzędzi PowerDesigner i Enterprise Architect,
Doświadczenie pracy w Agile,
Terminowość, umiejętność pracy pod presją czasu,
4) inne:
biegła znajomość języka rosyjskiego oraz bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie oraz ze względu na międzynarodowy charakter pracy
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
NIE
ANALITYK BIZNESOWY IT - MENEDŻER
Zawód: analityk   |  Rodzaj: umowa o pracę
Wrocław
Szczegóły
Zakres obowiązków
- Definiowanie rozwiązań biznesowych i wsparcie we wdrażaniu ich;
- Zbieranie wymagań biznesowych, takich jak: ewaluacje, analiza, użycie wewnętrznych i zewnętrznych danych, przeprowadzenie wywiadów z użytkownikami końcowymi;
- Wspieranie innych specjalistów poprzez opis procesu biznesowego, uwzględniając strukturę organizacyjną;
- Asystowanie w kontrolach jakości i zarządzaniu projektem.
Wymagania
Zawody:
Pozostali analitycy finansowi
Wykształcenia:
wyższe (w tym licencjat), brak
Języki:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Inne wymagania:
1) wykształcenie: wyższe,
2) staż pracy: min 5-letnie doświadczenie zawodowe (ogółem),
3) umiejętność-specjalność:
- doskonała znajomość interpretacji wymagań biznesowych i przełożenia ich na konkretne rozwiązania,
- rozumienie cyklu życia aplikacji,
- doskonałe umiejętności analityczne, rozwiązywania problemów, umiejętność systematyzacji danych,
- doskonałe umiejętności komunikacyjne,
4) inne: biegła znajomość języka rosyjskiego w mowie i piśmie
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
NIE
SPECJALISTA DS. RYZYKA BIZNESOWEGO
Zawód: specjalista ds. analizy i statystyki   |  Rodzaj: umowa o pracę
Wrocław
Szczegóły
Zakres obowiązków
- praca i rozwijanie ekspertyzy w aspekcie zaleceń regulacyjnych dla instytucji finansowych w USA
- przeprowadzanie projektów mających na celu zmiany procesowe w organizacji
- analiza i opracowywanie danych dla managerów wyższego szczebla i osób decyzyjnych w organizacji
- opracowywanie wewnętrznej komunikacji działu
- organizacja regularnych spotkań wyższego managementu
- utrzymanie i usprawnienie wewnętrznego portalu internetowego
Praca w godz.: 8:00-16:00.
Wymagania
Zawody:
Specjalista analizy i rozwoju rynku
Wykształcenia:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Języki:
rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
rosyjski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
ukraiński, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Inne wymagania:
1) wykształcenie wyższe: ekonomiczne,
2) staż pracy: min. 4-letnie doświadczenie zawodowe w dziedzinie finansów, analizie funduszu papierów wartościowych,
3) umiejętność-specjalność:
- bardzo dobra znajomość programów MS Word, Excel, MS Power Point,
- zaawansowana wiedza z zakresu SQL, STATA, Statistica, SPSS, EViews,
- znajomość procesów bankowych, idealnie w obszarze Wealth Management jak I zagadnień związanych z zarządzaniem ryzykiem,
- ekspertyza i znajomość zagadnień regulacyjnych, organizujących oraz funkcjonowania instytucji finansowych,
- doświadczenie w przeprowadzaniu analizy danych i formułowanie wniosków na potrzeby prowadzonych projektów,
- identyfikowanie powiazań miedzy rożnymi procesami oraz zdolności analitycznego myślenia,
- łatwość w raportowaniu oraz regularne aktualizowanie rynku,
- umiejętności analityczno-koncepcyjne, umiejętność zrozumienia kompleksowych procesów i procedur,
- samodzielność oraz dokładność w realizacji powierzonych zadań oraz doskonale umiejętności organizacyjne,
4) inne:
zaawansowana znajomość języka angielskiego, rosyjskiego i ukraińskiego w mowie i piśmie ze względu na międzynarodowy charakter pracy
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
NIE

Adres

ul. Krakowska 280
32-080 Zabierzów
województwo małopolskie
powiat krakowski
gmina Zabierzów

Dodatkowe informacje

NIP: 6762358128
REGON: 120538258
KRS: 0000289222

Dyrektor generalny

Michał Czesław Stępień
Data wpisu do Rejestru Przedsiębiorców: 26-09-2007
Źródło: GUS, KRS

Pracodawcy z miasta Zabierzów