Znajdź wymarzoną
ofertę pracy i APLIKUJ

Pracodawca - Opstalent

                 

Oferty pracy Opstalent

Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta biznesowego

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
Opstalent
Wrocław
08-01-2021

Archiwalne ogłoszenia

Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta biznesowego
Zawód: specjalista ds. obsługi klienta   |  Rodzaj: umowa o pracę
Wrocław
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • Rozwiązywanie problemów technicznych z systemem HRowym
  • Praca z systemem HRowym i jego BackOffice (wraz ze skryptami SQL)
  • Komunikacja mailowa z klientami B2B oraz oddziałem w Irlandii
  • Obsługa systemów i narzędzi Microsoft, Remote Desktop, etc
  • Szukanie rozwiązanie przez działanie w środowisku testowym
Wymagania
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
  • Wysoko rozwinięte zdolności analityczne
  • Doświadczenie w technicznym wsparciu klienta korporacyjnego
  • Umiejętność logicznego myślenia i wyciągania wniosków oraz szukania nieoczywistych rozwiązań
  • Zorientowanie na cel, cierpliwość, konsekwencja
  • Znajomość pracy z pulpitem zdalnym będzie atutem
  • Mile widziane doświadczenie z bazami SQL i platformą Salesforce
  • Dyspozycyjność w dni robocze w godz. 9-17,10-18 i 11.30-19.30
Project Management Officer
Zawód: specjalista ds. obsługi klienta   |  Rodzaj: umowa o pracę
Wrocław
Szczegóły

Opstalent - Project Management Officer Project Management Officer Wrocław Dołącz do międzynarodowej, patchworkowej rodziny OpsTalent - Przychodzimy do pracy z uśmiechem, nawet w poniedziałki! Chętnie sobie pomagamy i cenimy wspólnie spędzony czas. W OpsTalent stawiamy na kulturę, którą sami budujemy według wartości 5H. Kiedy przekraczasz próg naszego biura, na pewno wyczujesz pozytywną atmosferę, dobrą dawkę humoru i szacunek, którym się darzymy. Dla nas praca to nie tylko zawodowa satysfakcja, ale realizowanie projektów z pasją.Zobacz, jacy jesteśmy: www.opstalent.com

Zakres obowiązków
  • Wsparcie Project Managerów w zdefiniowanym obszarze 
  • Zarządzanie zadaniami w wewnętrznym systemie
  • Sporządzanie cyklicznych raportów, kalkulacji, zestawień dotyczących realizacji projektów
  • Dbanie o poprawność danych w raportach i aktualizację danych w plikach
  • Monitorowanie i nadzorowanie statusu realizacji projektów
  • Przygotowywanie estymacji kosztów, uzupełnianie zestawień finansowych
  • Identyfikacja odstępstw od planu budżetu i ich analiza
  • Zamykanie zadań w systemach do zarządzania projektami
  • Wdrażanie zmian w projekcie, wsparcie przy implementacji nowych projektów
  • Zarządzanie dokumentacją: aktualizowanie statusów odpowiednimi danymi,
  • Prowadzenie dokumentacji projektowej
  • Współpraca z innymi działami firmy (PM, TL, ICT, księgowość)
  • Zarządzanie komunikacją oraz dokumentacją w projektach,
  • Koordynowanie wewnętrznych procesów w ramach PMO oraz utrzymanie standardów i procedur
Wymagania
  • 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
  • Angielski na poziomie C1 w mowie i piśmie
  • Znajomość MS Excel na poziomie zaawansowanym
  • Umiejętność analitycznego myślenia, szybkiego rozwiązywania problemów
  • Umiejętność ekonomicznego planowania działań wg potrzeb klienta
  • Doświadczenie w raportowaniu projektów i zarządzaniu harmonogramem oraz zasobami
  • Mile widziana znajomość metodyk zarządzania projektami
  • Umiejętność priorytetyzacji zadań i organizacji pracy własnej
  • Gotowość do pracy przy wsparciu wielu projektów jednocześnie
  • Elastyczność względem wprowadzanych zmian w projekcie
  • Wielozadaniowość i umiejętność działania ad hock
  • Systematyczność i dokładność w pracy
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Dyplomacja i wysoki poziom kultury osobistej
Project Management Officer
Zawód: specjalista ds. obsługi klienta   |  Rodzaj: umowa o pracę
Wrocław
Szczegóły
Zakres obowiązków
Wymagania
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • znajomość języka angielskiego
  • znajomość Excela w stopniu zawaansowanym (
Opstalent Polska sp. z o.o.
53-111 Wrocław
Ślężna 132

Pracodawcy z miasta Wrocław