Pracodawca - ANTAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

       

Oferty pracy ANTAL SP. Z O.O

Aktualnie brak ofert pracy od tego pracodawcy.

Archiwalne ogłoszenia

Kierownik Utrzymania Ruchu
Pracownik umysłowy   |  umowa o pracę
Gliwice
Szczegóły
Zakres obowiązków

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży automotive, poszukujemy:

 

Kierownik Utrzymania Ruchu

 

Obowiązki:

  • Zapewnienie ciągłości pracy maszyn i urządzeń w zakresie mechaniki i automatyki.
  • Przygotowywanie planów przeglądów oraz remontów w oparciu o analizę sprawności technicznej maszyn, urządzeń i instalacji.
  • Dbanie o właściwy poziom techniczny wykonywanych remontów, konserwacji, przeglądów technicznych maszyn, urządzeń oraz instalacji zakładu.
  • Kontrola przeprowadzania i rejestrowania przeprowadzanych inspekcji, napraw i testów.
  • Analiza przyczyn i skutków awarii, ciągła poprawa wskaźnika dostępności maszyn.
  • Współpraca ze wszystkimi działami zakładu.
  • Konsultowanie z zarządem prac inwestycyjnych.
  • Planowanie zakupów części zamiennych i potrzebnych materiałów.
  • Nadzór nad przygotowywaniem do uruchomienia oraz nad uruchomieniem nowych maszyn i urządzeń.
  • Nadzorowanie prawidłowej eksploatacji urządzeń technicznych, zgodnie z przepisami BHP, energetycznymi oraz PPOŻ i UDT.
  • Nawiązywanie kontaktów z zewnętrznymi działami serwisowymi.
  • Zarzadzanie zespołem pracowników (mechaników, elektryków i automatyków), w tym planowanie i organizowanie pracy podległych pracowników w sposób bezpieczny i zgodny z zasadami BHP, nadzorowanie i rozliczanie realizacji powierzanych zadań
  • Aktywny udział w definiowaniu i wdrażaniu działań związanych z optymalizacją kosztów oraz działań ciągłego doskonalenia.
  • Reprezentowanie działu podczas audytów klienta, procesu, ISO TS, WCM itp.
  • Zapewnienie podległemu zespołowi niezbędnych środków do pracy (w tym również odzieży i środków ochrony).
Wymagania
  • Co najmniej 3 letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem ludzkim na produkcji (konieczne)
  • Dobra znajomość języka angielskiego (konieczne)
  • Uprawnienia energetyczne/SEP
  • Umiejętności zarządcze z zastosowaniem nowoczesnych metod organizowania utrzymania ruchu – TPM
  • Znajomość zagadnień z zakresu automatyki i mechaniki.
  • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej.
  • Znajomość zasad mechaniki i budowy maszyn.
  • Znajomość zasad prowadzenia prac konserwacyjnych i remontowych urządzeń
Planista Produkcji w Dziale Logistyki
Logistyk   |  umowa o pracę
Czechowice-Dziedzice
Szczegóły
Zakres obowiązków

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży automotive zlokalizowanej w Czechowicach-Dziedzicach, szukamy obecnie osób zainteresowanych pracą na stanowisku:

 

 

Customer Service / Planista Produkcji w Dziale Logistyki

 

 

Zakres obowiązków:

  • Codzienna współpraca i komunikacja z Klientem w obszarze customer care (analizowanie zamówień od Klienta i dbanie o ich prawidłowe harmonogramowanie),
  • Podejmowanie działań zmierzających do utrwalenia pozytywnych relacji z Klientem,
  • Współudział w realizacji zamówień Klientów,
  • Współudział w planowaniu i organizacji transportów do Klientów,
  • Współudział w nadzorze nad reklamacjami logistycznymi zgłoszonymi przez Klientów,
  • Udział w inwentaryzacjach oraz analiza powstałych niezgodności,
  • Monitorowanie poziomu zapasów wyrobów gotowych i utrzymywanie ich właściwego poziomu,
  • Sporządzanie i korygowanie na bieżąco tygodniowych planów produkcyjnych na podstawie zamówień Klienta wg Klientów i terminów realizacji oraz poziomu zapasów wyrobów gotowych, surowców i produkcji w toku,
  • Monitorowanie realizacji zamówień produkcyjnych i utrzymywanie ich właściwego poziomu,
  • Nadzorowanie i zamawianie materiałów pomocniczych do produkcji
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej (preferowane w przemyśle motoryzacyjnym lub w produkcji wysokoseryjnej),
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel),
  • Znajomość systemów ERP,
  • Zdolności komunikacyjne,
  • Nastawienie na Klienta,
  • Umiejętność przystosowania się do zmiennych warunków biznesowych,
  • Bardzo dobra organizacja pracy, systematyczność, odpowiedzialność

 

Absolwentów z językiem niderlandzkim (poziom min. B1)
Doradca   |  umowa o pracę
Katowice
Szczegóły
Zakres obowiązków

►      Codzienny kontakt w języku niderlandzkim w procesach biznesowych prowadzonych przez klienta (customer service,            księgowość, bankowość, administracja, reaserch)

►      Dbałość o pracę zgodną ze standardami wyznaczonymi przez firmę

►      Rozwiązywanie problemów z określonego obszaru biznesowego

►      Uczestnictwo w ciekawych projektach zlecanych na potrzeby firmy

►      Projekty z zakresu analizy i pozyskiwania danych

Wymagania

►      Znasz język angielski w stopniu komunikatywnym (co najmniej poziom A2/B1), a także posługujesz się w stopniu                  komunikatywnym językiem niderlandzkim (min. B1/B2)

►      Masz niewielkie doświadczenie zawodowe i chcesz je rozwinąć lub chcesz zacząć robić coś nowego

►      Front Office nie jest Ci straszny, a może lepiej czujesz się w Back Office?

►      Chcesz rozwijać się w księgowości, a może interesuje Cię Customer Service? 

Adres

ul. Gwiaździsta 66
53-413 Wrocław
województwo dolnośląskie
powiat Wrocław
gmina Wrocław-Krzyki

Dodatkowe informacje

NIP: 8951770374
REGON: 932789687
KRS: 0000105676

Dyrektor generalny

Artur Piotr Skiba
Data wpisu do Rejestru Przedsiębiorców: 09-04-2002
Źródło: GUS, KRS

Pracodawcy z miasta Wrocław