Zakres obowiązków
•przyjmowanie rezerwacji na sale w gmachu głównym UWr.;
•prowadzenie korespondencji związanej z wynajmem sal;
•przygotowywanie umów i innych dokumentów związanych z najmem sal w tym sporządzanie faktur i rozliczeń wewnętrznych;
•współorganizowanie uroczystości akademickich;
•prowadzenie spraw i współpraca w zakresie administracyjno - gospodarczym z użytkownikami pomieszczeń obiektu;
•redagowanie pism zleconych przez kierownika Zespołu;
•prowadzenie ksiąg inwentarzowych – ewidencji składników majątkowych gmachu głównego UWr.;
•sporządzane protokołów likwidacji składników majątkowych;
•zgłaszanie informacji o awariach odpowiednim działom technicznym bądź firmom zewnętrznym;
•kontrola wykonywanych prac na terenie gmachu głównego, w tym usług porządkowych, drobnych napraw, itp.
Miejsce pracy: pl. Uniwersytecki 1, 50-137 Wrocław
Kontakt kandydatów z pracodawcą: praca@uwr.edu.pl
Praca w godzinach od 7,30-15.30
Oferta w sali: E , C
Wymagania
Wykształcenia:
wyższe (w tym licencjat), brak
Inne wymagania:
Wykształcenie wyższe
: umiejętność obsługi komputera (word, excel na poziomie średniozaawansowanym m.in. filtrowanie) oraz innych urządzeń biurowych;
•doświadczenie w obsłudze aplikacji księgowych;
•doświadczenie w pracy administracyjnej;
•staranność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole;
•wysoka kultura osobista, umiejętność nawiązywania kontaktów i komunikatywność;
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
NIE