Specjalista ds. analiz inwestycyjnych
Zawód: analityk
| Rodzaj: umowa o pracę
Zakres obowiązków
- Udział w sporządzaniu harmonogramów rzeczowo - finansowych inwestycji niezbędnych do przyjęcia planu nakładów inwestycyjnych, planu postępowań zakupowych
- Sporządzanie sprawozdań niezbędnych do monitorowania realizacji inwestycji
- Udział w formułowaniu opinii i stanowisk Biura do zgłaszanych przez jednostki zewnętrzne inicjatyw inwestycyjnych
- Ocena efektywności zrealizowanych przedsięwzięć inwestycyjnych w aspekcie osiągnięcia założonych celów oraz przyjętej Strategii Spółki
- Współpraca z zespołami projektowymi oraz innymi Biurami w ramach struktury realizacji projektu w zakresie zapewnienia dobrej jakości danych
- Przygotowywanie umów, niezbędnej do ogłoszenia postępowań zakupowych (dokumentacja projektowa, roboty budowlane, nadzór)
- Uzgadnianie dokumentów (w tym faktur) dotyczących płatności dla Wykonawcy
- Udział w identyfikacji i zapobieganiu ryzyk w realizacji kontraktu/projektu - raportowanie do właściwych komórek organizacyjnych
- Przygotowywanie dokumentacji projektowej i raportów do kontroli wewnętrznej/zewnętrznej
Wymagania
- Wykształcenie wyższe
- Co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego, mile widziane doświadczenie na stanowisku związanym z realizacją projektów inwestycyjnych (znajomość realizacji projektów z dofinansowaniem ze środków UE będzie dodatkowym atutem)
- Znajomość pakietu MS Office i MS Project na poziomie średnio - zaawansowanym
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole i budowania relacji
- Skrupulatność i dokładność
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Otwartość na zmiany
Specjalista ds. Telematyki i Kontraktów
Zawód: administrator
| Rodzaj: umowa o pracę
ICC - Specjalista ds. Telematyki i Kontraktów
Biuro Teleinformatyki PKP Intercity to największy polski operator kolejowy, który uruchamia ok. 380 pociągów dziennie. Łączy centra miast oraz ośrodki turystyczne, a także umożliwia wygodne podróżowanie po Europie. Zatrudnia 8,5 tys. pracowników w całym kraju.
Specjalista ds. Telematyki i Kontraktów
Zakres obowiązków
- Monitorowanie ciągłości i poprawności działania urządzeń zamontowanych na taborze kolejowym
- Analizowanie i diagnozowanie usterek w działaniu systemów i urządzeń telematycznych na taborze kolejowym
- Usuwanie usterek związanych z awariami urządzeń telematycznych – dla urządzeń nieobjętych gwarancją producenta/ dostawcy
- Przeprowadzanie konfiguracji/ rekonfiguracji urządzeń telematycznych na taborze kolejowym
- Podejmowanie działań naprawczych bezpośrednio na taborze, w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości pracy urządzeń telematycznych
- Podejmowanie innych działań interwencyjnych związanych z zapewnieniem ciągłości funkcjonowania taborowych urządzeń IT
- Udział w określaniu standardów i wytycznych technicznych w zakresie rozwiązań telematycznych w taborze kolejowym, w szczególności dotyczących urządzeń IT
- Udział w odbiorach technicznych dotyczących nowego i zmodernizowanego taboru, w zakresie instalacji oraz działania urządzeń i systemów telematycznych
- Analiza dokumentów w powyższych zakresach, proponowanie stosownych zapisów oraz ostateczne zatwierdzanie propozycji dokumentów końcowych
Wymagania
- Wykształcenie wyższe techniczne
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku 2 lata
- Umiejętności techniczne
- Znajomość teoretycznych i praktycznych aspektów z zakresu zarządzania i monitorowania infrastrukturą sieciową z uwzględnieniem bezprzewodowych mobilnych sieci WiFi, sieci LAN, protokołów internetowych w tym TCP/IP
- Znajomość mobilnych rozwiązań IoT
- Umiejętność analizy wymagań funkcjonalnych
- Gotowość do pracy w terenie (odbiory techniczne)
- Dokładność, sumienność, odpowiedzialność
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
Stanowisko ds. monitorowania wdrożenia strategii i portfela projektów strategicznych oraz opracowani
Zawód: analityk
| Rodzaj: umowa o pracę
Zakres obowiązków
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- śledzenie krajowych i międzynarodowych trendów ekologicznych związanych z działalnością firmy,
- wykonywanie analiz zlecanych przez kierownictwo biura oraz Zarząd Spółki
z zakresu działalności Spółki, pozyskiwanie danych z innych komórek merytorycznych Spółki,
- przygotowywanie wniosków, informacji oraz innych materiałów na posiedzenia Zarządu Spółki oraz informacji i opracowań dla poszczególnych Członków Zarządu Spółki,
- wyszukiwanie informacji w powszechnie dostępnych źródłach oraz ich agregacja,
- przygotowanie, edycja dokumentów oraz materiałów informacyjnych,
- monitorowanie, prowadzenie przeglądu realizacji projektów strategicznych oraz generowanie raportów z systemu monitorowania projektów,
- przygotowywanie prezentacji w MS PowerPoint m.in.: o statusie realizacji projektów,
- prowadzenie repozytorium projektów strategicznych – monitorowanie kompletności dokumentacji projektowej,
- opracowywanie raportów, zestawień, podsumowań.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (mile widziane: ekonomia, zarządzanie, prawo, administracja, marketing, finanse,
- wiedza z zakresu analiz strategicznych oraz zarządzania portfelem projektów,
- doświadczenie analityczne, w raportowaniu - 1 rok,
- znajomość MS Office, w szczególności: Excel, Word, MS Project,
- dobra organizacja pracy,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
- dokładność,
- orientacja na rezultat.
Oferujemy:
- pracę u największego pracodawcy na rynku przewozów kolejowych,
- benefity pozapłacowe m.in. zniżka na przejazdy kolejowe, pakiety medyczne i sportowe, dofinansowanie do nauki i szkoleń, dofinansowanie do wczasów,
- wsparcie aktywności sportowych – drużyny firmowe,
- dodatkowy dzień wolny w roku - 25.11. Dzień Kolejarza,
- pracę na odpowiedzialnym stanowisku,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- pracę w dynamicznym środowisku,
- narzędzia niezbędne do pracy,
- pracę w oparciu o umowę o pracę
Aplikacje prosimy przesyłać do dnia 27.12.2020 r.
Wymagania
- MS Project
- Microsoft Excel
- Planowanie strategiczne
- Strategia
- Zarządzanie portfelem projektów
- Strategia kreatywna
- Realizacja projektów
- Microsoft Excel (w stopniu zaawansowanym)
- koordynacja projektów
- prowadzenie projektów
- Zarządzanie strategiczne
- zarządzanie projektami i portfelem projektów
- Wdrożenia
- Planowanie projektów
- wdrożenia rozwiązań
- Myślenie strategiczne
- Wdrożenia projektów
- Ekologia
Stanowisko ds. obsługi umów i nawiązywania relacji
Zawód: pracownik administracyjno - biurowy
| Rodzaj: umowa o pracę
Zakres obowiązków
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- przygotowanie analiz i prognoz merytorycznych na potrzeby realizacji nowych projektów/ umów,
- opracowania wymagań biznesowych dla rozwoju funkcjonalności systemów samoobsługowych kanałów sprzedaży,
- harmonogramowanie prac związanych z realizacją projektów,
- nadzór nad realizacją projektów, raportowanie postępów prac i analiza ryzyk,
- prowadzenie korespondencji z partnerami biznesowymi, utrzymywanie stałych relacji z partnerami w ramach zawartych umów,
- opracowywanie wniosków/ uchwał na zarząd, w tym współpraca z działem prawnym,
- monitoring środków zabezpieczonych na realizację umów,
- koordynacja obiegu dokumentów oraz przygotowanie rozliczeń związanych z projektami/ umowami.
Wymagania
- wykształcenie wyższe,
- łatwość w przyswajaniu wiedzy,
- doświadczenie w pracy związanej z kształtowaniem elektronicznych, samoobsługowych systemów sprzedaży, aplikacji mobilnych lub serwisów online,
- mile widziane doświadczenie w zarządzaniu projektami,
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum komunikatywnym, mile widziana znajomość języka niemieckiego,
- samodzielność, dobra organizacja pracy, nakierowanie na rezultat.
- MS Project
- Microsoft Excel
- Planowanie strategiczne
- Strategia
- Zarządzanie portfelem projektów
- Strategia kreatywna
- Realizacja projektów
- Microsoft Excel (w stopniu zaawansowanym)
- koordynacja projektów
- prowadzenie projektów
- Zarządzanie strategiczne
- zarządzanie projektami i portfelem projektów
- Wdrożenia
- Planowanie projektów
- wdrożenia rozwiązań
- Myślenie strategiczne
- Wdrożenia projektów
- Ekologia
Specjalista ds. bezpieczeństwa IT i ciągłości działania
Zawód: administrator
| Rodzaj: umowa o pracę
ICC - Specjalista ds. bezpieczeństwa IT i ciągłości działania
Zespół ds. Bezpieczeństwa IT, Biuro Teleinformatyki PKP Intercity to największy polski operator kolejowy, który uruchamia ok. 380 pociągów dziennie. Łączy centra miast oraz ośrodki turystyczne, a także umożliwia wygodne podróżowanie po Europie. Zatrudnia 8,5 tys. pracowników w całym kraju.
Zespół ds. Bezpieczeństwa IT, Biuro Teleinformatyki Miejsce pracy: Warszawa Region: mazowieckie
Zakres obowiązków
- zarządzanie bezpieczeństwem informacji i ciągłością działania w szczególności ISO 27001 oraz ISO 22301,
- projektowanie, wdrażanie zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych na potrzeby Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji zgodnie z normą ISO 27001,
- systemowe zarządzanie ciągłością działania (BCMS) zgodnie z normą ISO 22301,
- koordynacja zadań z zakresu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg. ISO 27001 i zakresu systemowego zarządzania ciągłością działania (BCMS),
- monitorowanie, analiza i raportowanie stanu zabezpieczeń systemowych (ISO 27001) zidentyfikowanych w ramach procesu zarządzania ryzykiem, zgodnych z polityką bezpieczeństwa informacji,
- przygotowanie i utrzymanie dokumentacji bezpieczeństwa tj. tworzenie wymagań, wytycznych, zasad i procedur Polityki Bezpieczeństwa Informacji oraz zaleceń i instrukcji bezpieczeństwa,
- prowadzenie audytów zgodnych z normą ISO 27001,
- prowadzenie audytów bezpieczeństwa kluczowych urządzeń, systemów i aplikacji informatycznych,
- prowadzenie szkoleń dla pracowników w zakresie SZBI oraz przygotowanie prezentacji i materiałów
- opracowywanie planów, sprawozdań, raportów o stanie bezpieczeństwa informacji i ciągłości działania oraz innych dokumentów wynikających z realizowanych działań.
Wymagania
- wykształcenie wyższe,
- Certyfikat „Audytor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji ISO 27001”,
- doświadczenie jako Audytor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji ISO 27001 - 5 lat,
- doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych,
- znajomość rozporządzenia o ochronie danych osobowych,
- mile widziana znajomość oprogramowania do zarządzania ryzykami (e – risk),
- znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- odporność na stres,
- dobra organizacja pracy i zaangażowanie.
Specjalista w Wydziale Podatków
Zawód: specjalista ds. finansów
| Rodzaj: umowa o pracę
Specjalista w Wydziale Podatków
Biuro Finansów i Rachunkowości
Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie
Zakres obowiązków
- wsparcie zespołu podatkowego w zakresie kompleksowej obsługi Spółki w obszarze VAT, CIT, PCC i podatku od nieruchomości, w tym identyfikacja obszarów potencjalnego ryzyka podatkowego i formułowanie rekomendacji podatkowych,
- weryfikacja umów, porozumień i innych dokumentów w aspekcie podatkowym,
- monitorowanie zmian w przepisach i orzecznictwie podatkowym,
- analiza i dostosowywanie procesów i procedur obowiązujących w Spółce do zmieniających się przepisów prawa podatkowego,
- wsparcie zespołu podatkowego w kalkulacji podatków i przygotowywaniu deklaracji podatkowych (w szczególności VAT, CIT) oraz w procesie realizacji obowiązków z zakresu cen transferowych (TP),
- współpraca z organami skarbowymi w trakcie czynności sprawdzających i kontrolnych oraz przygotowywanie niezbędnej dokumentacji.
Wymagania
- uprawnienia doradcy podatkowego,
- wykształcenie wyższe (prawo, ekonomia, finanse),
- minimum 4 letnie doświadczenie w pracy związanej z zagadnieniami podatkowymi,
- bardzo dobra znajomość przepisów dotyczących prawa podatkowego oraz ciągła aktualizacja wiedzy,
- umiejętność wykorzystywania przepisów w praktyce,
- dobra organizacja pracy własnej, dokładność, odpowiedzialność za powierzone zadania,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Stanowisko ds. obsługi umów i nawiązywania relacji
Zawód: pracownik administracyjno - biurowy
| Rodzaj: umowa o pracę
Stanowisko ds. obsługi umów i nawiązywania relacji
Wydział Rozwoju Samoobsługowych Kanałów Sprzedaży, Biuro Rozwoju Biznesu i Innowacji
Miejsce pracy: Warszawa
Region: mazowieckie
Zakres obowiązków
- przygotowanie analiz i prognoz merytorycznych na potrzeby realizacji nowych projektów/ umów,
- opracowania wymagań biznesowych dla rozwoju funkcjonalności systemów samoobsługowych kanałów sprzedaży,
- harmonogramowanie prac związanych z realizacją projektów,
- nadzór nad realizacją projektów, raportowanie postępów prac i analiza ryzyk,
- prowadzenie korespondencji z partnerami biznesowymi, utrzymywanie stałych relacji z partnerami w ramach zawartych umów,
- opracowywanie wniosków/ uchwał na zarząd, w tym współpraca z działem prawnym,
- monitoring środków zabezpieczonych na realizację umów,
- koordynacja obiegu dokumentów oraz przygotowanie rozliczeń związanych z projektami/ umowami.
Wymagania
- wykształcenie wyższe,
- łatwość w przyswajaniu wiedzy,
- doświadczenie w pracy związanej z kształtowaniem elektronicznych, samoobsługowych systemów sprzedaży, aplikacji mobilnych lub serwisów online,
- mile widziane doświadczenie w zarządzaniu projektami,
- znajomość języka angielskiego na poziomie minimum komunikatywnym, mile widziana znajomość języka niemieckiego,
- samodzielność, dobra organizacja pracy, nakierowanie na rezultat.
Specjalista ds. bezpieczeństwa IT i ciągłości działania
Zawód: administrator
| Rodzaj: umowa o pracę
Specjalista ds. bezpieczeństwa IT i ciągłości działania
Zakres obowiązków
- zarządzanie bezpieczeństwem informacji i ciągłością działania w szczególności ISO 27001 oraz ISO 22301,
- projektowanie, wdrażanie zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych na potrzeby Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji zgodnie z normą ISO 27001,
- systemowe zarządzanie ciągłością działania (BCMS) zgodnie z normą ISO 22301,
- koordynacja zadań z zakresu Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji wg. ISO 27001 i zakresu systemowego zarządzania ciągłością działania (BCMS),
- monitorowanie, analiza i raportowanie stanu zabezpieczeń systemowych (ISO 27001) zidentyfikowanych w ramach procesu zarządzania ryzykiem, zgodnych z polityką bezpieczeństwa informacji,
- przygotowanie i utrzymanie dokumentacji bezpieczeństwa tj. tworzenie wymagań, wytycznych, zasad i procedur Polityki Bezpieczeństwa Informacji oraz zaleceń i instrukcji bezpieczeństwa,
- prowadzenie audytów zgodnych z normą ISO 27001,
- prowadzenie audytów bezpieczeństwa kluczowych urządzeń, systemów i aplikacji informatycznych,
- prowadzenie szkoleń dla pracowników w zakresie SZBI oraz przygotowanie prezentacji i materiałów
- opracowywanie planów, sprawozdań, raportów o stanie bezpieczeństwa informacji i ciągłości działania oraz innych dokumentów wynikającyc
Wymagania
- wykształcenie wyższe,
- Certyfikat „Audytor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji ISO 27001”,
- doświadczenie jako Audytor Wewnętrzny Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji ISO 27001 - 5 lat,
- doświadczenie we wdrażaniu systemów informatycznych,
- znajomość rozporządzenia o ochronie danych osobowych,
- mile widziana znajomość oprogramowania do zarządzania ryzykami (e – risk),
- znajomość języka angielskiego na poziomie podstawowym,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- odporność na stres,
- dobra organizacja pracy i zaangażowanie.