Znajdź wymarzoną
ofertę pracy i APLIKUJ

Pracodawca - Whites Sp. z o.o.

Agencja digitalowa Whites od 8 lat wspiera największe polskie firmy w budowaniu widoczności w sieci. Specjalizujemy się w marketingu w wyszukiwarkach, performance marketingu, jak również w content marketingu i social media. Whites to w tej chwili zespół ponad 90 specjalistów. Wierzymy, że nasza siła tkwi w zespołowości, dlatego działamy demokratycznie, budujemy partnerskie relacje i wymieniamy się wiedzą. Stań się częścią Whites i buduj z nami zgrany zespół Client Service!

Oferty pracy Whites Sp. z o.o.

Aktualnie brak ofert pracy od tego pracodawcy

Archiwalne ogłoszenia

Programista narzędzi analitycznych
Zawód: programista   |  Rodzaj: umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły

Agencja Whites od 8 lat wspiera największe polskie firmy w budowaniu widoczności w sieci. Specjalizujemy się w marketingu w wyszukiwarkach, performance marketingu, jak również w content marketingu i social media. Whites to w tej chwili zespół ponad 90 specjalistów . Wierzymy, że nasza siła tkwi w zespołowości, dlatego działamy demokratycznie, budujemy partnerskie relacje i wymieniamy się wiedzą. Podejmij wyzwanie i stań się częścią Whites!

Nasza siła tkwi w pracy zespołowej! Wszyscy pracujemy nad budowaniem partnerskich relacji z naszymi klientami. Dzielimy się wiedzą i rozwijamy się, wspólnie realizując wartościowe projekty digitalowe. W ciągu ostatniego roku nasz zespół powiększył się o ponad 30 specjalistów. Razem tworzymy miejsce pracy, w którym chętnie przebywamy. Z dumą wspieramy oddolne inicjatywy, jak wewnętrzna akcja DKMS, warsztaty w Zespole Szkół w Instytucie „Pomnik – Centrum Zdrowia Dziecka” czy wspólny bieg w Runmageddonie. Dołącz do nas i realizuj się w Whites!

Zakres obowiązków
  • Implementacjąa oraz konfigurowanie narzędzi do analityki internetowej
  • Wdrażanie skryptów przy zastosowaniu Google Tag Managera
  • Przeprowadzanie audytów ustawień analityki internetowej, naprawą zdiagnozowanych błędów
  • Tworzenie raportów w Data Studio
Wymagania
  • Obługa narzędzia: Google Tag Managera oraz Google Analytics 
  • Analityczny i otwarty umysł
  • Podstawy JavaScript lub chcesz zdobyć swoje pierwsze doświadczenie i wiedzę w tym zakresie
  • Komunikatywność - lubisz pracę w zespole
  • Umiejętność organizacji swojego czasu pracy
  • Samodzielność, proaktywność 
  • Chęć do nauki i jesteś otwarty/-a na nowe wyzwania
  • Język angielski minimum na poziomie komunikatywnym
Junior Marketing Specialist
Zawód: specjalista ds. marketingu   |  Rodzaj: umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły

 Agencja digitalowa Whites od 8 lat wspiera największe polskie firmy w budowaniu widoczności w sieci. Specjalizujemy się w marketingu w wyszukiwarkach, performance marketingu, jak również w content marketingu i social media. Whites to w tej chwili zespół ponad 90 specjalistów. Wierzymy, że nasza siła tkwi w zespołowości, dlatego działamy demokratycznie, budujemy partnerskie relacje i wymieniamy się wiedzą. Stań się częścią Whites i buduj z nami zgrany zespół Marketingu! Junior Marketing Specialist
[Warszawa/ aktualnie pracujemy zdalnie] 

Zakres obowiązków
  • Intensywna nauka nad współtworzeniem i realizacją strategii marketingowej agencji
  • Rozwijanie umiejętności i tworzeniem komunikacji
  • Zarządzanie stroną internetową agencji
  • Współpraca z grafikami i specjalistami od kampanii typu performance
  • Współorganizacja eventów firmowych i branżowych
  • Działania w ramach kampanii Employer Brandingowych
  • …i wiele innych, bo u nas zadania zmieniają się każdego dni

Wymagania
  • Minimum roczne doświadczenie w online marketingu i chcesz się w nim rozwijać
  • Podstawowa znajomość Google Analitycs oraz innych narzędzi marketingu internetowego
  • Łatwość zarówno pisania, jak i analizowania danych
  • Znajomość trendów w obszarze digitalu i wyróżniają Cię kompetencje analityczne
  • Kreatywność i otwartość, lubisz pracę w zespole
  • Umiejętność organizacji swojego czasu pracy
  • Samodzielność i zorientowanie na cel
  • ’Wiecznym uczeń’ - stale otwartym na nową wiedzę, chętnym do testów i eksperymentów; kolegom i koleżankom z zespołu stale podsyłasz nowinki z dziedziny marketingu
  • Proaktywność - nie czekasz na zadania, nie zrażasz się przeciwnościami, poszukujesz alternatywnych rozwiązań
  • Chęć do nauki i jotwartość na nowe wyzwania
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
Junior Account Manager
Zawód: specjalista ds. e-commerce   |  Rodzaj: umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły
Zakres obowiązków

  • budowaniem partnerskich relacji z klientami oraz pomaganiem w realizacji ich celów biznesowych,
  • uczestniczeniem w procesie nawiązywania nowych kontaktów biznesowych,
  • przygotowywaniem strategii marketingowych, które odpowiadają na potrzeby klientów,
  • uczestniczeniem w każdym etapie pracy z klientem: przygotowanie oferty, prezentacja i negocjacje biznesowe, realizacja projektu,
  • samodzielnym koordynowaniem projektów we współpracy ze wszystkimi działami agencji (SEO, Performance, Social Media czy Content Marketingu),
  • dbaniem o najwyższą jakość, realizację założonych celów i zarządzaniem budżetami projektów,
  • stałym zdobywaniem wiedzy i podnoszeniem kompetencji.

Wymagania
  • masz minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta przy kampaniach/projektach digitalowych,
  • w tematyce SEO/SEM/Content Marketing/Social Media czujesz się jak ryba w wodzie,
  • swobodnie komunikujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie (na poziomie min. B2/C1),
  • posiadasz doświadczenie we współpracy z dużymi i wymagającymi markami,
  • zależy Ci na nieustannym zgłębianiu eksperckiej wiedzy z zakresu digital marketingu,
  • jesteś zorientowany/a na osiąganie celów i jesteś nastawiony na rozwój,
  • masz otwarty umysł i potrafisz spojrzeć na projekt holistycznie,
  • potrafisz się dogadać z każdym - zarówno po stronie klienta, jak i po stronie agencji,
  • jesteś samodzielny/-a, dobrze zorganizowany/-a, dokładny/-a i punktualny/-a nawet jeśli nikt nie patrzy.
Account Manager
Zawód: specjalista ds. e-commerce   |  Rodzaj: umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły
Zakres obowiązków

  • budowaniem partnerskich relacji z klientami oraz realizowaniem ich celów biznesowych,
  • uczestniczeniem w procesie nawiązywania nowych kontaktów biznesowych,
  • przygotowywaniem strategii marketingowych, które odpowiadają na potrzeby klientów,
  • uczestniczeniem w każdym etapie pracy z klientem: przygotowanie oferty, prezentacja i negocjacje biznesowe, realizacja projektu,
  • samodzielnym koordynowaniem projektów we współpracy ze wszystkimi działami agencji (SEO, Performance, Social Media czy Content Marketingu),
  • dbaniem o najwyższą jakość, realizację założonych celów i zarządzaniem budżetami projektów,
  • stałym zdobywaniem wiedzy i podnoszeniem kompetencji.

Wymagania
  • masz minimum 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta przy kampaniach/projektach digitalowych,
  • w tematyce SEO/SEM/Content Marketing/Social Media czujesz się jak ryba w wodzie,
  • swobodnie komunikujesz w języku angielskim w mowie i piśmie (na poziomie min. B2/C1),
  • posiadasz doświadczenie we współpracy z dużymi i wymagającymi markami,
  • zależy Ci na nieustannym zgłębianiu eksperckiej wiedzy z zakresu digital marketingu,
  • jesteś zorientowany/a na osiąganie celów i jesteś nastawiony na rozwój,
  • masz otwarty umysł i potrafisz spojrzeć na projekt holistycznie,
  • potrafisz się dogadać z każdym - zarówno po stronie klienta, jak i po stronie agencji,
  • jesteś samodzielny/a, dobrze zorganizowany/a, dokładny/a i punktualny/a nawet jeśli nikt nie patrzy.
Whites sp. z o.o.
03-840 Warszawa
ul Grochowska 306/308

Pracodawcy z miasta Warszawa