Twoje wsparcie w rekrutacji
Znajdź wymarzoną
ofertę pracy i APLIKUJ

Pracodawca - CREDIT SUISSE (POLAND) SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

RP.II.411-123/08 skan uchwały spółki o zmianie adresu - przy ofpr/17/4993

Oferty pracy CREDIT SUISSE (POLAND) Sp. z o.o.

Aktualnie brak ofert pracy od tego pracodawcy

Archiwalne ogłoszenia

STARSZY SPECJALISTA DS. OPERACJI BANKOWYCH
Zawód: bankowiec, bankier   |  Rodzaj: umowa o pracę
Wrocław
Szczegóły
Zakres obowiązków
1. Wspieranie klientów banku w prowadzeniu operacji na papierach wartościowych.
2. Monitorowanie otwartych transakcji i inicjowanie akcji prowadzących do ich poprawnego księgowania w systemach banku.
3. Identyfikacja transakcji wysokiego ryzyka i odpowiednie reagowanie.
4. Odpowiadanie na zapytania klientów odnośnie potencjalnych i otwartych transakcji.
5. Prowadzenie i / lub udział w projektach wymagających specjalistycznej wiedzy oraz znajomości procesów i procedur w banku.
Praca w godz.: 8:00-16:00.
Wymagania
Zawody:
Specjalista bankowości (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenia:
wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: wyższe z bankowości/administracja biznesu lub pokrewne
Języki:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Inne wymagania:
1) wykształcenie: wyższe z bankowości/administracja biznesu lub pokrewne,
2) staż pracy: ponad 3-letnie doświadczenie w dziedzinie działań bankowych, w tym min. rok na stanowisku specjalisty ds. operacji bankowych 3) umiejętność-specjalność:
1. Znajomość transakcji finansowych i specyfiki klientów powierniczych obsługiwanych przez zespół we Wrocławiu.
2. Umiejetność pracy w międzynarodowym, wielokulturowym środowisku.
3. Umiejetność właściwego priorytetyzowania zadań i wykonywania pracy pod presja czasu.
4. Umiejetność pracy w zespole.
5. Umiejetności analityczne, analizowania informacji i wyciągania logicznych wniosków.
4) inne:
bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie C1 ze względu na międzynarodowy charakter pracy,
znajomość języka portugalskiego i hiszpańskiego będzie dodatkowym atutem
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
NIE
KIEROWNIK DO SPRAW NADZORU RYZYKA KREDYTOWEGO
Zawód: kierownik   |  Rodzaj: umowa o pracę
Wrocław
Szczegóły
Zakres obowiązków
1. Tworzenie wyczerpujących raportów na zlecenie i na podstawie ustalonych przez przełożonego ram czasowych, jak również sprawdzanie dokładności i jakości danych.
2. Efektywne uczestnictwo w zleconych projektach i telekonferencjach.
3. Proaktywne identyfikowanie, zgłaszanie oraz efektywne rozwiązywanie braków kontrolnych i problemów (na przykład: problemy dotyczące danych lub aplikacji).
4. Usprawnianie oraz zarządzanie polityką i procedurami kredytowymi.
5. Bezpośrednia komunikacja z odbiorcami raportów z różnych działów i zapewnienie że ich wymagania dotyczące poprawności danych i czasu dostarczenia raportów są spełnione.
5. Nadzorowanie pracy pracowników oraz utrzymywanie i budowanie relacji z kluczowymi interesariuszami.
6. Przeprowadzanie i koordynowanie scenariuszy testowych w środowisku UAT na podstawie zdefiniowanych planów.
Wymagania
Zawody:
Pozostali kierownicy do spraw finansowych
Wykształcenia:
wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Języki:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Inne wymagania:
1) wykształcenie: wyższe magisterskie (kierunek: ekonomia),
2) staż pracy: min. 5 letnie doświadczenie zawodowe w branży finansowej,
3) umiejętność-specjalność:
- znajomość zagadnień finansowych,
- znajomość produktów finansowych,
- znajomość języka baz danych SQL,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- wysoka komunikatywność, umiejętność organizacji pracy,
- wysoko rozwinięte zdolności analityczne,
- umiejętność pracy w zespole, a także pracy samodzielnej,
4) inne:
- biegła znajomość języka angielskiego ze względu na międzynarodowy charakter pracy,
- posiadanie Certyfikatu CFA lub FRM
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
NIE
TRADE MANAGEMENT & MIDDLE OFFICE SPECIALIST 2
Zawód: księgowy   |  Rodzaj: umowa o pracę
Wrocław
Szczegóły
Zakres obowiązków
1. Zapewnienie wydajnej obsługi i wsparcia działu Front Office.

2. Przetwarzanie cyklicznych wydarzeń na kontraktach instrumentów pochodnych OTC.

3. Proaktywne reagowanie na nieprawidłowości wykazane przez dzienne raporty.

4. Udzielanie odpowiedzi na zapytania z innych działów.
Praca w godz. 8-16
Wymagania
Zawody:
Pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 6)
Wykształcenia:
wyższe (w tym licencjat), brak
Języki:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Inne wymagania:
1) wykształcenie
WYŻSZE MAGISTERSKIE (PREFEROWANE KIERUNKI: EKONOMIA, ZARZĄDZANIE)
2 staż pracy MINIMUM 6-MIESIĘCZNE DOŚWIADCZENIE NA PODOBNYM STANOWISKU
3) umiejętność specjalność
Znajomość zagadnień związanych z branżą finansową
oraz rachunkowością
Znajomość systemu kryptowalut
Bardzo dobra znajomość program MS Office (w szczególności Excel)
Wysoko rozwinięta zdolności analityczne
Odporność na stress, umiejetność pracy w zespole, dbałość o szczegóły
4) inne BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO W MOWIE I PIŚMIE ZE WZGLĘDU NA MIĘDZYNARODOWY CHARAKTER PRACY.
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
NIE
SPECJALISTA W ZESPOLE MARKETING MATERIAL COMPLIANCE REVIEW
Zawód: prawnik   |  Rodzaj: umowa o pracę
Wrocław
Szczegóły
Zakres obowiązków
1. Weryfikacja materiałów marketingowych dla producentów z różnych dywizji banku;
2. Kontakt z pracownikami Legal oraz Compliance w celu wyjaśniania wątpliwych kwestii;
3. Wspieranie pracowników banku w zakresie regulacji prawnych dotyczących materiałów promujących usługi finansowe;
4. Telefoniczne oraz mailowe wsparcie w zakresie Compliance;
5. Oraz wykonywanie innych zadań zleconych przez pracodawcę.
Wymagania
Zawody:
Pozostali specjaliści z dziedziny prawa gdzie indziej niesklasyfikowani (wymagany staż - lata: 5)
Wykształcenia:
wyższe (w tym licencjat), prawnicze
Języki:
francuski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Inne wymagania:
1) wykształcenie: wyższe na kierunku prawniczym
2) staż pracy: Ponad 5 lat doświadczenia zawodowego
3) umiejętność specjalność
Umiejętność pracy zespołowej
Znajomość regulacji bankowych (MIFID, MAR)
Umiejętność współpracy z managerami wyższego szczebla
Wysokie zdolności kontrolne i umiejętność bezpośredniego angażowania się w rozwiązywanie problemów
Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
Zdolność ustalania priorytetów, wspaniała organizacja
4) inne
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (w tym znajomość terminologii prawniczej)
Bardzo dobra znajomość języka francuskiego
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
NIE
ANALITYCY KOSZTÓW TRANSAKCYJNYCH
Zawód: analityk   |  Rodzaj: umowa o pracę
Wrocław
Szczegóły
Zakres obowiązków
1.Kontrola kosztów typu BCE oraz Settlement & Custody
2.Zarządzanie systemem EXCALIBUR
3.Zarządzanie danymi / big data management
4.Rachunkowość i kontrola płatności
Praca w godz. 8-16
Wymagania
Zawody:
Pozostali analitycy finansowi (wymagany staż - lata: 1)
Wykształcenia:
wyższe (w tym licencjat), brak
Języki:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Inne wymagania:
1) wykształcenie WYŻSZE
2) staż pracy: min. 1 rok na stanowisku analityka kosztów
3) umiejętność specjalność:
- doświadczenie w zarządzaniu danymi (big data management)
- doświadczenie w analizowaniu i kotroli kosztów oraz znajomość zagadnień i problemów z tym związanych;
- doskonała znajomość MsExcel
- umiejętność i doświadczenie w obsłudze baz danych SQL i Oracle,
- znajomość SAP ( w szczególności SAP CONCUR)
- znajomość i umiejętność obsługi APEX
- rozwinięte zdolności analityczne, zdolność logicznego rozumowania, zorientowanie na szczegóły, umiejętność organizacji pracy
4) inne (wpisać jakie)
-BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO w mowie i piśmie ze względu na międzynarodowy charakter pracy
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
NIE
KIEROWNIK ZESPOŁU - PRODUCT CONTROL
Zawód: kierowca   |  Rodzaj: umowa o pracę
Wrocław
Szczegóły
Zakres obowiązków
- Zarządzanie zespołem: organizacja spotkan 1: 1 / zespolowych, zarządzanie niską wydajnością, kontrola wskaźnikow KPI procesow I kontrola jakości produkcji;
- Weryfikacja dziennych rachunków zysków i strat poprzez porównywanie i rozliczanie bilansów;
- Reprezentacja funkcji PC w kontaktach z innymi dzialami;
- Przeprowadzanie analitycznych przeglądow rachunku zysków i strat oraz bilansu;
- Przeprowadzanie analitycznych przeglądow rachunku zysków i strat dla nowych instrumentow oraz ich bilansu;
- Raportowanie kontroli, w tym odpowiedniej eskalacji problemów, punktow audytowych, poprawy kontroli, raportowanie zdarzeń i dokumentacji SOX.
Praca w godz.: 8-16.
Wymagania
Zawody:
Pozostali kierownicy do spraw obsługi biznesu i zarządzania gdzie indziej niesklasyfikowani
Wykształcenia:
wyższe (w tym licencjat), brak
Języki:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Inne wymagania:
1) wykształcenie wyższe - specjalizacja z rachunkowości, finansów lub administracji biznesu,
2) staż pracy: min. 4-letnie doświadczenie zawodowe w dziale finansów, w tym min. rok na stanowisku kontrolera produktów finansowych,
3) umiejętność specjalność:
- Dbałość o szczegóły procesów oraz doświadczenie z procesami SOX,
- Znajomość zagadnień ustawy SOX i jej wpływu na sprawozdawczość banków i instytucji finansowych,
- Znajomość funkcji Microsoft Excel, takich jak tabele Vlookup i Pivot (korzystne bedzie doświadczenie w Macrach lub R-Studio,
- Znajomość produktów finansowych,
- Wysoka komunikatywność, umiejętność organizacji pracy,
- Umiejętność pracy w zespole, a także pracy samodzielnej,
4) inne:
- biegła znajomość języka angielskiego ze względu na międzynarodowy charakter pracy
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
NIE
SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA VENDOR ACCOUNT
Zawód: księgowy   |  Rodzaj: umowa o pracę
Wrocław
Szczegóły
Zakres obowiązków
1. Rachunkowość i kontrola płatności.
2. Zarządzanie zmianami kont bankowych dostawców.
3. Bezpośredni kontakt telefoniczny/mailowy z dostawcami usług dla BCE
4. Współpraca i kontrola firm zewnętrznych.
5. Wykonywanie nagłych zadań zleconych przez kadrę zarządzającą z zagranicy.
Wymagania
Zawody:
Pozostali pracownicy do spraw rachunkowości i księgowości
Wykształcenia:
wyższe (w tym licencjat), brak
Języki:
angielski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Inne wymagania:
1) wykształcenie: wyższe licencjackie,
2 staż pracy: minimum 1,5-roczne doświadczenie w pracy w branży finansowej,
3) umiejętność-specjalność:
Dobra znajomość zagadnień związanych z finansami,
Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne,
Łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych,
Umiejętność pracy w zespole,
Bardzo dobra znajomość programu MS Office (Outlook, Word i Excel w szczególności),
Terminowość, umiejętność pracy pod presją czasu, sumienność,
4) inne:
biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie ze względu na międzynarodowy charakter pracy
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
NIE
KIEROWNIK ZESPOŁU DS. MODELOWANIA WYCEN INSTRUMENTÓW POCHODNYCH I INSTRUMENTÓW RYNKU KREDYTOWEGO
Zawód: kierownik   |  Rodzaj: umowa o pracę
Wrocław
Szczegóły
Zakres obowiązków
1. Przeprowadzanie weryfikacji wycen z uwzględnieniem przeglądu poprawności wypełnionych danych, ich kompletności, wyliczeń oraz dokumentacji.
2. Kalibracja zewnętrznych czynników ryzyka w oparciu o uznawane dane rynkowe.
3. Zapewnianie, że wszystkie zidentyfikowane odstępstwa są przez zainteresowane strony śledzone (kontrolowane) oraz rozwiązywane.
4. Zapewnianie, że wszystkie odstępstwa i niestandardowe metody weryfikacji wycen są odpowiednio oparte o udokumentowane wnioski stron.
5. Wykonywanie ogólnego przeglądu analitycznego oraz wpływów zmian miesięcznych
6. Regularne inicjowanie i wdrażanie projektów usprawnień
7. Przeprowadzanie weryfikacji wycen z uwzględnieniem przeglądu poprawności wypełnionych danych, ich kompletności, wyliczeń oraz dokumentacji.
Wymagania
Zawody:
Pozostali kierownicy do spraw finansowych
Wykształcenia:
wyższe (w tym licencjat), brak
Języki:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
Inne wymagania:
1) wykształcenie: wyższe, mile widziany kierunek związany z finansami,
2) staż pracy: ponad 6 lat (6 lat i 10 miesięcy) doświadczenia zawodowego, w tym w firmie o profilu finansowym, w tym doświadczenie w banku inwestycyjnym, w tym w obszarze wyceny, ryzyka i kontroli finansowej produktów (Product Control),
3) umiejętność-specjalność:
Bardzo dobre umiejętności analityczne i dochodzeniowe,
Znajomość produktów kredytowych,
Doświadczenie na stanowisku kierowniczym,
Umiejętność pracy zespołowej oraz ścisłej współpracy z różnymi lokalizacjami geograficznymi,
Wysokie zdolności kontrolne i umiejętność bezpośredniego angażowania się w rozwiązywanie problemów,
Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne,
Zdolność ustalania priorytetów, wspaniała organizacja,
4) inne:
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
NIE

Adres

ul. Icchoka Lejba Pereca 1
00-849 Warszawa
województwo mazowieckie
powiat Warszawa
gmina Wola

Dodatkowe informacje

NIP: 5261023646
REGON: 010952247
KRS: 0000035143

Dyrektor generalny

Dorota Katarzyna Józefowicz
Data wpisu do Rejestru Przedsiębiorców: 14-08-2001
Źródło: GUS, KRS

Pracodawcy z miasta Warszawa

Popularni pracodawcy z województwa: Mazowieckie

Grupa PKF
STRABAG
Collins Resorts
Homeglobal
JDM POLAND
Armatis-lc
Talentuno
MBWS
NOSSA Kjag