Coberon Sp. z o.o.

Coberon Sp. z o.o.

Coberon Sp. z o.o.  - Pomaganie ludziom na całym świecie w znalezieniu wymarzonej pracy. W 1999 roku brytyjscy, amerykańscy i szwedzcy przedsiębiorcy założyli Chronos Consulting, kierując się misją dostarczania najlepszych usług HR. Będąc częścią Coberon-Chronos Group, jesteśmy teraz obecni w ponad 51 lokalizacjach i biurach ze wsparciem i doświadczeniem międzynarodowego i wielojęzycznego zespołu. Europa, Bliski Wschód, Afryka, USA, Ameryka Łacińska, Azja - nasi lokalni eksperci z dogłębną znajomością rynków lokalnych czekają, aby pomóc Tobie i Twojej firmie.

Coberon Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
w kategoriach zawodowych:
administracja biurowa / praca biurowa bhp / ochrona środowiska sprzedaż / zakupy hr / kadry logistyka / spedycja / transport

Oferty pracy Coberon Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Praca Coberon Sp. z o.o.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Prywatna opieka lekarska

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa Coberon Sp. z o.o.

Siedziba główna

Coberon Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe i kontaktowe - Coberon Sp. z o.o.

Pełna nazwa
COBERON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Iwonicka 37 02-924 Warszawa
NIP
5213710254
REGON
362801337
KRS
0000581715
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
22.10.2015
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Informacja i komunikacja

  • 63.11.Z Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność
  • 62.01.Z Działalność związana z oprogramowaniem
  • 62.02.Z Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki
  • 62.03.Z Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi
  • 62.09.Z Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 69.20.Z Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe
  • 70.22.Z Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 78.10.Z Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników
  • 78.20.Z Działalność agencji pracy tymczasowej
  • 78.30.Z Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o firmie Coberon Sp. z o.o.

3.7

Na podstawie 3 oceny z Google.

Kamil Filiński

Kamil Filiński

"Polecam!!"

2 lata temu

O Be

O Be

2 lata temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 25.03.2024

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach

Profil firmy:
Coberon Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Bydgoszcz

Data aktualizacji: 01.03.2024

Praca Coberon Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Inżynier ds. Nowych Uruchomień (branża szklana)

    Coberon Sp. z o.o.
    • Bolesławiec
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dzień dobry,

      Dla naszego Klienta, producenta szklanych opakowań poszukujemy osoby na stanowisko:

      Inżynier ds. Nowych Uruchomień (branża szklana)

      Lokalizacja: Bolesławiec


      Zakres obowiązków


      • Zarządzanie procesem związanym z wdrożeniem nowego produktu, procesu;

      • Wprowadzenie do produkcji nowego produktu poprzez nadzorowanie nad parametrami całego procesu produkcyjnego;

      • Aktywny udział w pracach nad redukcją odpadu produkcyjnego;

      • Praktyczne zastosowanie zasad Lean Manufacturing we wdrażanych działaniach;

      • Zarządzanie próbami związanymi z wdrażaniem nowych produktów lub innych narzędzi, nowych materiałów lub parametrów procesu;

      • Przygotowywanie dokumentacji niezbędnej na stanowisku pracy do nadzorowania produkcji wyrobów takich jak specyfikacje, rysunki;

      • Prowadzenie szkoleń związanych z nowym produktem lub procesem;

      • Raportowanie efektywności wdrażanych rozwiąza.;

      • Zapewnienie doskonałej, proaktywnej komunikacji z zespołem oraz innymi działami;

      • Przestrzeganie zasad bezpieczeństwa BHP, pomaga w ocenie ryzyka oraz opracowuje plany naprawcze.

      Wymagania


      • Wykształcenia wyższego technicznego;

      • Minimum 2 lata praktyki na stanowisku inżyniera w zakładach produkcyjnych przy wdrożeniach projektów, produktu;

      • Znajomość zagadnień związanych z Lean Manufacturing, Six Sigma;

      • Doświadczenia w rozwiązywaniu problemów z wykorzystaniem narzędzi problem solving;

      • Doświadczenia we wdrażaniu nowych rozwiązań i zmian na liniach produkcyjnych;

      • Analitycznego myślenia;

      • umiejętności organizacji własnego czasu pracy oraz kreatywności i nastawienia na realizację zadań;

      • Profesjonalna obsług pakietu MS Office;

      • Biegła znajomości języka angielskiego umożliwiającego.

      Oferujemy


      • Stabilne zatrudnienie w dynamicznie rozwijającej się organizacji;

      • Rozwój w międzynarodowym otoczeniu;

      • Konkurencyjny system wynagradzania i motywowania;

      • Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych (ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, dofinansowania wakacyjne, dofinansowanie kantyny pracowniczej);

      • Rozwój wiedzy technicznej oraz metodologii prowadzenia projektów;

      • Możliwość zdobywania nowych doświadczeń i podnoszenia kompetencji zawodowych.

  • Key Account Manager POS

    Coberon Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dzień dobry

      Dla jednego z naszych klientów, lidera w branży produkcyjnej, aktualnie poszukujemy:

      Key Account Manager (branża POS)



      Zakres obowiązków


      • Minimum 2-letnie doświadczenie w sprzedaży w branży opakowań;
      • Znajomość branży opakowań – POS;
      • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
      • Doskonałe umiejętności interpersonalne i sprzedażowe;
      • Orientacja na realizację zadań;
      • Prawo jazdy kat. B,

      Wymagania


      • Współpraca z kluczowymi klientami firmy;

      • Pozyskiwanie nowych klientów oraz ustalanie warunków współpracy;

      • Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych;

      • Reprezentowanie firmy oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych;

      • Pielęgnowanie dobrego wizerunku firmy na rynku.

      Oferujemy


      • Stabilną i interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
      • Niezbędne narzędzia pracy;
      • Szeroki program szkoleń;
      • Przyjazną atmosferę pracy.
  • Key Account Manager (tektura falista)

    Coberon Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dzień dobry,

      Dla jednego z naszych klientów – firmy z branży produkcyjnej, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

      Key Account Manager (tektura falista)


      Zakres obowiązków


      • Utrzymywanie kontaktów z najważniejszymi klientami firmy i pozyskiwanie nowych klientów;
      • Przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji z klientem;
      • Bieżący kontakt z europejską organizacją sprzedaży;
      • Monitorowanie rynku;
      • Realizacja planów sprzedaży;
      • Dbanie o wizerunek firmy.

      Wymagania


      • Min. 2-3 letnie doświadczenie zawodowe w dziale sprzedaży, preferowana branża opakowań lub firmy poligraficzne;
      • Wykształcenie wyższe;
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
      • Znajomość pakietu MS Office;
      • Wysokie umiejętności organizacyjne;
      • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów;
      • Dyspozycyjność;
      • Prawo jazdy kat.B.

      Oferujemy

      • Pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej i przyjaznym zespole;
      • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i umiejętności;
      • System premiowy uzależniony od osiąganych wyników;
      • Możliwość rozwoju zawodowego;
      • Dodatki i benefity (opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).

  • Księgowa/księgowy (znajomość języka angielskiego)

    Coberon Sp. z o.o.
    • Malbork
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dla naszego Klienta, wiodącej firmy z branży produkcyjnej poszukujemy osoby na następujące stanowisko:

      Księgowa/księgowy (znajomość języka angielskiego)

      Lokalizacja: Malbork


      Zakres obowiązków

      • organizacja, zarządzanie i wsparcie merytoryczne zakładu,

      • sporządzanie deklaracji, zeznań podatkowych (VAT i CIT), ZUS, bilansów, sprawozdań finansowych (rocznych i kwartalnych) zgodnie z obowiązującymi przepisami,

      • pełnienie funkcji zarządczej w księgowości - reprezentowanie spółki przed US i ZUS oraz organami publicznymi, dbanie o politykę rachunkowości,

      • badanie cashflow, rezerw a także przygotowywanie prognoz finansowych,

      • współpraca z urzędami, bankami oraz organami podatkowymi,

      • przygotowanie raportów na potrzeby zarządu,

      • znajomość kadr i płac,

      • zbudowanie systemu księgowego zgodnie z potrzebami firmy.

      Wymagania

      • min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej lub pokrewnej,

      • wykształcenia wyższego kierunkowego (finanse i rachunkowość/finanse/bankowość lub pokrewne),

      • dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności Excel) oraz programu Symfonia,

      • dobrej znajomości języka angielskiego (poziom minimum B1),

      • biegłej znajomości zagadnień z zakresu rachunkowości oraz prawa podatkowego.

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,

      • atrakcyjne wynagrodzenie,

      • pozytywną atmosferę.

  • Junior Accountant (AR)/Młodszy Specjalista z j. angielskim w dziale należności

    Coberon Sp. z o.o.
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Obecnie dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko:

      Junior Accountant (AR)/Młodszy Specjalista z j. angielskim w dziale należności

      Lokalizacja: Szczecin

      Zakres obowiązków

      Realizacja procesów księgowych w obszarze rozliczania należności;

      Codzienna komunikacja w języku angielskim;

      Wsparcie w czynnościach związanych z zamknięciem miesiąca, przygotowywaniem raportów i zestawień księgowych;

      Kontakt z klientami z różnych krajów, udzielanie wyjaśnień, weryfikacja i rozwiązywanie problemów;

      Udział w procesach standaryzacji oraz ulepszeń procesowych.

      Wymagania

      Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację – warunek konieczny;

      Wykształcenie kierunkowe (finanse i rachunkowość lub pokrewne);

      Komunikatywność, dokładność i systematyczność oraz motywacja do pracy w finansach;

      Dobra znajomość programu MS Excel;

      Oferta skierowana jest zarówno do absolwentów (techników i/lub uczelni), jak i osób posiadających już doświadczenie w obszarze rachunkowości lub księgowości.

      Oferujemy

      Naszym pracownikom oferujemy rozwój w międzynarodowym środowisku przy realizacji ciekawych projektów z obszaru odnawialnych źródeł energii elektrycznej. Bazując na wieloletnim doświadczeniu oraz stabilnej pozycji na rynku, skupiamy się na ciągłym doskonaleniu poprzez innowacyjne rozwiązania i świeże spojrzenie. Połączenie właściwego zarządzania, przyjaznej atmosfery pracy i zaangażowania całej kadry, pozwala na rozwój osobisty i zawodowy naszych pracowników.

  • AP Accountant

    Coberon Sp. z o.o.
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Obecnie dla naszego klienta poszukujemy osoby na stanowisko:

      AP Accountant

      Lokalizacja: Szczecin



      Zakres obowiązków

      Księgowanie faktur dla wszystkich spółek grupy;

      Rozliczanie sald z dostawcami;

      Zapewnienie odpowiedniego przechowywania wszystkich zeskanowanych faktur;

      Ścisła współpraca z działami wewnętrznymi w celu rozwiązywania problemów dotyczących faktur i płatności;

      Utrzymywanie doskonałych relacji z klientami poprzez skuteczną i terminową komunikację;

      Tworzenie / aktualizacja instrukcji pracy;

      Wdrażanie usprawnień procesów w celu zwiększenia efektywności oraz aktywny udział w standaryzacji procesów;

      Wspieranie innych zespołów (AR, GL);

      Wymagania

      Wykształcenie wyższe (finanse lub rachunkowość);

      Wcześniejsze doświadczenie w obszarze AP, najlepiej w sektorze SSC / BPO;

      Dobra znajomość języka angielskiego (min poziom B2),

      Znajomość systemów MS Office i ERP;

      Zawodnik zespołowy z solidnymi umiejętnościami samoorganizacji, zwracający uwagę na szczegóły i otwarty na nowe wyzwania w szybko rozwijającej się organizacji

      Oferujemy

      Naszym pracownikom oferujemy rozwój w międzynarodowym środowisku przy realizacji ciekawych projektów z obszaru odnawialnych źródeł energii elektrycznej. Bazując na wieloletnim doświadczeniu oraz stabilnej pozycji na rynku, skupiamy się na ciągłym doskonaleniu poprzez innowacyjne rozwiązania i świeże spojrzenie. Połączenie właściwego zarządzania, przyjaznej atmosfery pracy i zaangażowania całej kadry, pozwala na rozwój osobisty i zawodowy naszych pracowników.

  • Personnel Controlling Specialist

    Coberon Sp. z o.o.
    • Jarosław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • For our client in the packaging industry, we are looking for a person to fill the position: Personnel Controlling Specialist in location Poznań or Jarosław

      Personnel Controlling Specialist


      Responsibilities

      • Preparation of the annual budget for labour costs, forecasts - in close cooperation with the accounting and controlling department and as required by management;
      • Regular controlling the realisation of HR KPI's (FTE, holidays, absenteeism rate, overtime) and budget implementation, indicating exceedances, improper implementation, proposing measures to implement the labour budget and indicators at the level required by the management board - close cooperation with the managers of all departments at the Jaroslaw plant;
      • Analysis of the payroll salary structure, updating, identifying gaps;
      • Calculating the basis and amounts of annual bonuses for employees in all bonus programs in accordance with the internal regulations and global guidelines. Calculation of accruals for annual awards for the needs of the accounting department.
      • Calculating actuarial accruals, holiday accruals, accruals for annual awards.
      • Prepare employment reports and forecasts for the management.
      • Store and archive documents relating to the above tasks so as to protect them from destruction, loss or access of unauthorized persons.
      • Prepare yearly employment budget and labour costs budget as per the guidelines of the Finance Dept.
      • Prepare lists, reports and analyses for the Accounting and Controlling dept. needs.
      • Support the NCE Executive, HR Director and Europe HQ in the Compensation & Benefits Management;
      • Update the labour cost forecast for the Controlling on a monthly basis, proposing and initiating activities aimed at reducing labour costs in Jaroslaw Plant.
      • Timely delivery of Total Reward Statement documents to all employees, updating the document to the current needs and requirements of the employer;
      • Prepare calculations and simulations regarding annual increases for the needs of the management board;
      • Prepare current data on job evaluation, grades levels, identifying gaps and initiating process improvements;
      • Analyse external “Payroll Reports”;
      • Introducing necessary improvements in the reporting automation process in systems, close cooperation with UNIT-4;
      • Close cooperation with GBS Team in order to keep proper position structure in the systems (SuccessFactors, TETA HR), creating new positions in the system;
      • Job information management (number, position, grade, nomenclature)
      • Coordination of activities as part of changes in the organizational structure (new line, projects);
      • Performing other duties and tasks ordered by the supervisor.

      Requirements

      • High analytical skills;
      • High mathematical abilities;
      • Ability to work under time pressure;
      • Ability to work in a team;
      • Precision, thoroughness, accuracy;
      • Assertiveness.
      • Languages: English written and oral advanced.
      • Experience: At least 4 years of experience at a similar position.
      • Understanding of the database interrelations.
      • Knowledge of MS Office (Excel: advance level, Good knowledge of Word, PowerPoint).
      • Very good knowledge of payroll programmes (TETA HR – nice to have).

      We offer

      • Interesting job in a company with an established market position.
      • Opportunity for professional development.
      • Employment contract and good pay conditions adequate to skills, commitment and work results.

      Aplikuj

  • Personnel Controlling Specialist

    Coberon Sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • For our client in the packaging industry, we are looking for a person to fill the position: Personnel Controlling Specialist in location Poznań or Jarosław

      Personnel Controlling Specialist


      Responsibilities

      • Preparation of the annual budget for labour costs, forecasts - in close cooperation with the accounting and controlling department and as required by management;
      • Regular controlling the realisation of HR KPI's (FTE, holidays, absenteeism rate, overtime) and budget implementation, indicating exceedances, improper implementation, proposing measures to implement the labour budget and indicators at the level required by the management board - close cooperation with the managers of all departments at the Jaroslaw plant;
      • Analysis of the payroll salary structure, updating, identifying gaps;
      • Calculating the basis and amounts of annual bonuses for employees in all bonus programs in accordance with the internal regulations and global guidelines. Calculation of accruals for annual awards for the needs of the accounting department.
      • Calculating actuarial accruals, holiday accruals, accruals for annual awards.
      • Prepare employment reports and forecasts for the management.
      • Store and archive documents relating to the above tasks so as to protect them from destruction, loss or access of unauthorized persons.
      • Prepare yearly employment budget and labour costs budget as per the guidelines of the Finance Dept.
      • Prepare lists, reports and analyses for the Accounting and Controlling dept. needs.
      • Support the NCE Executive, HR Director and Europe HQ in the Compensation & Benefits Management;
      • Update the labour cost forecast for the Controlling on a monthly basis, proposing and initiating activities aimed at reducing labour costs in Jaroslaw Plant.
      • Timely delivery of Total Reward Statement documents to all employees, updating the document to the current needs and requirements of the employer;
      • Prepare calculations and simulations regarding annual increases for the needs of the management board;
      • Prepare current data on job evaluation, grades levels, identifying gaps and initiating process improvements;
      • Analyse external “Payroll Reports”;
      • Introducing necessary improvements in the reporting automation process in systems, close cooperation with UNIT-4;
      • Close cooperation with GBS Team in order to keep proper position structure in the systems (SuccessFactors, TETA HR), creating new positions in the system;
      • Job information management (number, position, grade, nomenclature)
      • Coordination of activities as part of changes in the organizational structure (new line, projects);
      • Performing other duties and tasks ordered by the supervisor.

      Requirements

      • High analytical skills;
      • High mathematical abilities;
      • Ability to work under time pressure;
      • Ability to work in a team;
      • Precision, thoroughness, accuracy;
      • Assertiveness.
      • Languages: English written and oral advanced.
      • Experience: At least 4 years of experience at a similar position.
      • Understanding of the database interrelations.
      • Knowledge of MS Office (Excel: advance level, Good knowledge of Word, PowerPoint).
      • Very good knowledge of payroll programmes (TETA HR – nice to have).

      We offer

      • Interesting job in a company with an established market position.
      • Opportunity for professional development.
      • Employment contract and good pay conditions adequate to skills, commitment and work results.

      Aplikuj

  • Pracownik produkcji - do przyuczenia obsługi maszyn

    Coberon Sp. z o.o.
    • Ożarów Mazowiecki
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dla naszego klienta z branży opakowań poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko pracownik produkcji (do przyuczenia obsługi maszyn).Lokalizacja: Ożarów Mazowiecki

      Pracownik produkcji - do przyuczenia obsługi maszyn


      01/2024

      Obowiązki

      • Obsługa maszyn montujących formy drukowe, maszyny do cięcia folii oraz maszyny laminującej.
      • Obsługa linii produkcyjnej / montażowej,
      • Obsługa specjalistycznych urządzeń mechanicznych i narzędzi,
      • Realizacja produkcji zgodnie z wyznaczonymi procedurami,
      • Rejestracja parametrów procesu produkcyjnego,
      • Zapewnienie ciągłości pracy na linii produkcyjnej,
      • Utrzymywanie standardów czystości, czyli czyszczenie maszyn i obszaru produkcyjnego,
      • Uczestnictwo w działaniach usprawniających pracę,
      • Przestrzeganie zasad BHP.

      Wymagania

      • Doświadczenie w pracy na produkcji.
      • Chęć do przyuczenia obsługi maszyn montujących formy drukowe, maszyny do cięcia folii oraz maszyny laminującej.
      • Wykształcenie średnie.
      • Umiejętność obsługi komputera i programów komputerowych.
      • Umiejętność czytania podstawowej dokumentacji technicznej.
      • Zdolność do szybkiego uczenia się.
      • Mile widziane:
      • Doświadczenie na podobnym stanowisku.

      Oferujemy

      • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę.
      • Praca w szybko rozwijającej się firmie.
      • Możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.

      Aplikuj

  • Technolog (tworzywa sztuczne)

    Coberon Sp. z o.o.
    • Wąbrzeźno
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Opis oferty pracy

      Obecnie dla naszego klienta z branży opakowań, poszukujemy osoby na stanowisko:

      Technolog
      Lokalizacja: Wąbrzeźno

      Opis stanowiska:

      * optymalizacja procesów produkcji,
      * przygotowanie materiałów i próbek do badań certyfikacyjnych,
      * rozwiązywanie problemów jakościowych,
      * przygotowywanie receptur do planowanej produkcji,
      * nadzorowanie produkcji wyrobów zgodnie z obowiązującą dokumentacją,
      * testowanie i wprowadzanie do produkcji nowych surowców i półproduktów.

      Wymagania:
      * wykształcenie wyższe techniczne / chemiczne (mile widziane w zakresie przetwórstwa tworzyw sztucznych, inżynierii materiałowej, chemii polimerów),
      * komunikatywna znajomość języka angielskiego,
      * zainteresowanie tematyką przetwórstwa tworzyw sztucznych,
      * bardzo dobra znajomość programów MS Word i MS Excel,
      * umiejętność współpracy w zespole,
      * samodzielność w działaniu.

      Oferujemy:
      * stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
      * motywacyjny system wynagradzania,
      * jasno określona ścieżka rozwoju,
      * dofinansowanie kursów i szkoleń oraz nauki języka angielskiego,
      * przyjazna atmosfera,
      * dodatkowe benefity tj. ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do wypoczynku, darmowe bilety na basen.
      * ryczałt na dojazdy dla osób spoza Wąbrzeźna.

      Technolog (tworzywa sztuczne)








      Aplikuj

  • Specjalista ds. Projektowania opakowań

    Coberon Sp. z o.o.
    • Śrem
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Opis oferty pracy

      W związku z rosnącymi potrzebami naszego partnera z obszaru produkcji opakowań, poszukujemy osoby do pełnienia funkcji:

      Specjalista ds. Projektowania opakowań
      Miejsce pracy: Śrem


      Zakres zadań:
      ● Kreowanie innowacyjnych projektów opakowań i stoisk z wykorzystaniem różnorodnych materiałów, w tym tektury falistej.

      ● Opracowywanie rysunków technicznych, umożliwiających precyzyjne oszacowanie i wycenę narzędzi.

      ● Realizacja prototypów w oparciu o wizualizację cyfrową.

      ● Udzielanie wsparcia technicznego klientom w kwestiach konstrukcji opakowań i stoisk.

      ● Efektywna współpraca z działami produkcji oraz sprzedaży.


      Wymagania:
      ● Znajomość środowiska pracy w programie CAD (preferowany ArtiosCAD).

      ● Kompetencje w zakresie rysunku technicznego.

      ● Mile widziane doświadczenie w obszarze projektowania opakowań, ale istnieje możliwość nauki.

      ● Umiejętność efektywnej pracy zespołowej oraz doskonałe umiejętności komunikacyjne.


      Oferujemy:
      ● Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w renomowanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

      ● Możliwość rozwoju zawodowego oraz szkolenia.

      Specjalista ds. Projektowania opakowań








      Aplikuj

  • Spedytor morski

    Coberon Sp. z o.o.
    • Gdynia
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Opis oferty pracy

      Dla naszego Klienta międzynarodowej firmy logistycznej,poszukujemy kandydatów na stanowisko:

      Spedytor Morski
      Miejsce pracy: Gdynia

      ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
      Obsługa kluczowych klientów firmy z regionu Polski Północnej
      Bezpośrednia współpraca z oddziałami firmy na całym świecie;
      Generowanie w systemach zarządzania dokumentów wewnętrznych związanych z w/w czynnościami;
      Negocjację stawek z podwykonawcami (armatorzy, przewoźnicy drogowi itp.)

      WYMAGANIA:
      wykształcenie min. średnie
      bardzo dobra znajomość języka angielskiego, znajomość innych języków, w szczególności niemieckiego, jest dodatkowym atutem
      charyzma, zdolności interpersonalne, komunikatywność
      min. 3 letnie doświadczenie w logistyce morskiej lub spedycji na stanowisku Spedytora
      bardzo dobra organizacja pracy, sumienność, dokładność
      umiejętność pracy w zespole

      OFERUJEMY:
      ambitne stanowisko w globalnej, szybko rozwijającej się firmie logistycznej, jednej z największych w Polsce
      interesująca pracę w młodym i wciąż rozwijającym się zespole
      stabilne warunki zatrudnienia

      *Prosimy o załączenie do aplikacji następującej klauzuli: "Niniejszym wyrażam dobrowolnie zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim CV przez Coberon Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Iwonickiej 37, 00-924 Warszawa, do celów związanych z procesem rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o Ochronie Danych Osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom z Coberon Sp. z o.o. oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z procesem rekrutacji. Przysługuje mi prawo dostępu do moich danych i ich poprawiania."

      Spedytor morski








      Aplikuj

  • Kolorysta - Operator Mieszalni Farb

    Coberon Sp. z o.o.
    • Ożarów Mazowiecki
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dla naszego klienta z branży opakowań poszukujemy osóbę na stanowisko:Kolorysta - operator mieszalni farbLokalizacja: cała Polska

      Kolorysta - Operator Mieszalni Farb


      01/2024

      Obowiązki

      • Recepturowanie i mieszanie farb drukarskich;
      • Zamawianie farb i lakierów na podstawie planu produkcji;
      • Ewidencja stanu magazynowego farb i lakierów;
      • Obsługa spektrofotometru, densytometru oraz urządzeń pomocniczych w mieszalni farb;
      • Nadzór parametrów roztworu nawilżającego;
      • Opisywanie i zabezpieczenie oraz dystrybuowanie wykonanej produkcji zgodnie z zasadami przyjętymi w dziale;
      • Współpraca z zespołem technologów oraz dostawcami materiałów niezbędnych do produkcji.

      Wymagania

      • Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 rok;
      • Znajomość programu InkFormulation Software
      • Dobra organizacja pracy;
      • Umiejętność współpracy i dobrej komunikacji z innymi pracownikami;
      • Mile widziane: wykształcenie poligraficzne oraz doświadczenie w pracy z drukiem.

      Oferujemy

      • Pakiet świadczeń socjalnych
      • Pracę w firmie promującej kulturę organizacyjną nastawioną na ludzi, ich rozwój i współpracę
      • Szansę na rozwój zawodowy
      • Stabilne zatrudnienie

      Aplikuj

  • Technolog

    Coberon Sp. z o.o.
    • Wąbrzeźno
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Technolog


      Obowiązki

      • optymalizacja procesów produkcji,
      • przygotowanie materiałów i próbek do badań certyfikacyjnych,
      • rozwiązywanie problemów jakościowych,
      • przygotowywanie receptur do planowanej produkcji,
      • nadzorowanie produkcji wyrobów zgodnie z obowiązującą dokumentacją,
      • testowanie i wprowadzanie do produkcji nowych surowców i półproduktów.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe techniczne / chemiczne (mile widziane w zakresie przetwórstwa tworzyw sztucznych, inżynierii materiałowej, chemii polimerów),
      • komunikatywna znajomość języka angielskiego,
      • zainteresowanie tematyką przetwórstwa tworzyw sztucznych,
      • bardzo dobra znajomość programów MS Word i MS Excel,
      • umiejętność współpracy w zespole,
      • samodzielność w działaniu.

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
      • motywacyjny system wynagradzania,
      • jasno określona ścieżka rozwoju,
      • dofinansowanie kursów i szkoleń oraz nauki języka angielskiego,
      • przyjazna atmosfera,
      • dodatkowe benefity tj. ubezpieczenie grupowe, dofinansowanie do wypoczynku, darmowe bilety na basen.
      • ryczałt na dojazdy dla osób spoza Wąbrzeźna.

      Aplikuj

Pracodawcy w Warszawie