Konsultant ds. obsługi infolinii z j. niemieckim
Zawód: specjalista ds. obsługi klienta
| Rodzaj: umowa zlecenie
Zakres obowiązków
- Obsługa czatów internetowych w języku niemieckim
- Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych
- Odbieranie połączeń przychodzących
- Udzielanie informacji odnośnie statusu przesyłki
- Obsługa programów i aplikacji
Wymagania
- Dobra znajomość języka niemieckiego min. poziom C1 (w mowie oraz w piśmie)
- Znajomość języka polskiego w stopniu komunikatywnym (szkolenie w języku polskim)
- Umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym
Specjalista ds. obsługi przesyłek w j. niemieckim
Zawód: specjalista ds. obsługi klienta
| Rodzaj: umowa zlecenie
Zakres obowiązków
- obsługa czatów internetowych w języku niemieckim
- obsługa zgłoszeń reklamacyjnych
- odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów
- udzielanie informacji odnośnie statusu przesyłki
- obsługa programów i aplikacji
Wymagania
- dobra znajomość języka niemieckiego min. poziom C1 (w mowie oraz w piśmie)
- znajomość języka polskiego w stopniu komunikatywnym (szkolenie w języku polskim)
- umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym
- dyspozycyjność do pracy od 150 godzin/msc
Specjalista ds. obsługi posprzedażowej z j. francuskim
Zawód: specjalista ds. obsługi klienta
| Rodzaj: umowa zlecenie
Dołącz do zespołu jednego z francuskich liderów w branży DYI dla domu i ogrodu. Misją firmy jest ułatwianie realizacji projektów DIY od pierwszego pomysłu do ostatniego obrotu śruby. Swoje produkty i rozwiązania firma oferuje poprzez platformę internetową. Naszą rolą jest wsparcie klientów i partnerów handlowych w 6 krajach Europy. Pracuj z nami jako:
Specjalista ds. posprzedażowej obsługi klienta z j. francuskim
Zakres obowiązków
- Udzielanie informacji o przygotowaniu zamówienia, braku w magazynie, opóźnieniu wysyłki
- Przekazywanie informacji na temat wysyłki, problemów z przewoźnikiem lub opóźnienia wysyłki
- Przyjmowanie informacji w związku z otrzymaniem przesyłki, niekompletności dostawy, wadliwego produktu lub jego niezgodności z zamówieniem
- Zmiana i aktualizacja danych kontaktowych
- Udzielanie informacji o fakturach, gwarancjach, zmianie i wycofaniu zamówienia
- Odpowiadanie na pytania techniczne i dotyczące dostawy
Wymagania
- Znajomość języka francuskiego na poziomie C1
- Znajomość języka polskiego na poziomie B1
- Dostępność do pracy w pełnym etacie (min. 150 godzin miesięcznie)
- Dyspozycyjność także w weekendy i święta
- Bardzo dobra obsługa komputera
- Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi
- Szybkość reakcji, zdolność adaptacji i elastyczność
- Silny duch zespołowy
Specjalista ds. posprzedażowej obsługi z j. włoskim
Zawód: specjalista ds. obsługi klienta
| Rodzaj: umowa zlecenie
Dołącz do zespołu jednego z francuskich liderów w branży DYI dla domu i ogrodu. Misją firmy jest ułatwianie realizacji projektów DIY od pierwszego pomysłu do ostatniego obrotu śruby. Swoje produkty i rozwiązania firma oferuje poprzez platformę internetową. Naszą rolą jest wsparcie klientów i partnerów handlowych w 6 krajach Europy.
Jeśli spełniasz wymagania - wyślij swoje CV. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami i zaprosimy na rozmowę skype.
Zakres obowiązków
- Udzielanie informacji o przygotowaniu zamówienia, braku w magazynie, opóźnieniu wysyłki
- Przekazywanie informacji na temat wysyłki, problemów z przewoźnikiem lub opóźnienia wysyłki
- Przyjmowanie informacji w związku z otrzymaniem przesyłki, niekompletności dostawy, wadliwego produktu lub jego niezgodności z zamówieniem
- Zmiana i aktualizacja danych kontaktowych
- Udzielanie informacji o fakturach, gwarancjach, zmianie i wycofaniu zamówienia
- Odpowiadanie na pytania techniczne i dotyczące dostawy
Wymagania
- Znajomość języka włoskiego na poziomie C1
- Znajomość języka polskiego na poziomie B1
- Dostępność do pracy w pełnym etacie (min. 150 godzin miesięcznie)
- Dyspozycyjność także w weekendy i święta
- Bardzo dobra obsługa komputera
- Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi
- Szybkość reakcji, zdolność adaptacji i elastyczność
- Silny duch zespołowy
Specjalista ds. obsługi posprzedażowej z j. niemieckim
Zawód: specjalista ds. obsługi klienta
| Rodzaj: umowa zlecenie
Dołącz do zespołu jednego z francuskich liderów w branży DYI dla domu i ogrodu. Misją firmy jest ułatwianie realizacji projektów DIY od pierwszego pomysłu do ostatniego obrotu śruby. Swoje produkty i rozwiązania firma oferuje poprzez platformę internetową. Naszą rolą jest wsparcie klientów i partnerów handlowych w 6 krajach Europy.
Zakres obowiązków
- Udzielanie informacji o przygotowaniu zamówienia, braku w magazynie, opóźnieniu wysyłki
- Przekazywanie informacji na temat wysyłki, problemów z przewoźnikiem lub opóźnienia wysyłki
- Przyjmowanie informacji w związku z otrzymaniem przesyłki, niekompletności dostawy, wadliwego produktu lub jego niezgodności z zamówieniem
- Zmiana i aktualizacja danych kontaktowych
- Udzielanie informacji o fakturach, gwarancjach, zmianie i wycofaniu zamówienia
- Odpowiadanie na pytania techniczne i dotyczące dostawy
Wymagania
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1
- Znajomość języka polskiego na poziomie B1
- Dostępność do pracy w pełnym etacie (min. 150 godzin miesięcznie)
- Dyspozycyjność także w weekendy i święta
- Bardzo dobra obsługa komputera
- Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi
- Szybkość reakcji, zdolność adaptacji i elastyczność
- Silny duch zespołowy
Specjalista ds. posprzedażowej obsługi z j. hiszpańskim
Zawód: specjalista ds. obsługi klienta
| Rodzaj: umowa zlecenie
Dołącz do zespołu jednego z francuskich liderów w branży DYI dla domu i ogrodu. Misją firmy jest ułatwianie realizacji projektów DIY od pierwszego pomysłu do ostatniego obrotu śruby. Swoje produkty i rozwiązania firma oferuje poprzez platformę internetową. Naszą rolą jest wsparcie klientów i partnerów handlowych w 6 krajach Europy.
Zakres obowiązków
- Udzielanie informacji o przygotowaniu zamówienia, braku w magazynie, opóźnieniu wysyłki
- Przekazywanie informacji na temat wysyłki, problemów z przewoźnikiem lub opóźnienia wysyłki
- Przyjmowanie informacji w związku z otrzymaniem przesyłki, niekompletności dostawy, wadliwego produktu lub jego niezgodności z zamówieniem
- Zmiana i aktualizacja danych kontaktowych
- Udzielanie informacji o fakturach, gwarancjach, zmianie i wycofaniu zamówienia
- Odpowiadanie na pytania techniczne i dotyczące dostawy
Wymagania
- Znajomość języka hiszpańskiego na poziomie C1
- Znajomość języka polskiego na poziomie B1
- Dostępność do pracy w pełnym etacie (min. 150 godzin miesięcznie)
- Dyspozycyjność także w weekendy i święta
- Bardzo dobra obsługa komputera
- Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi
- Szybkość reakcji, zdolność adaptacji i elastyczność
- Silny duch zespołowy
Specjalista ds. obsługi przesyłek w j. niemieckim
Zawód: specjalista ds. obsługi klienta
| Rodzaj: umowa zlecenie
Zakres obowiązków
- obsługa czatów internetowych w języku niemieckim
- obsługa zgłoszeń reklamacyjnych
- odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów
- udzielanie informacji odnośnie statusu przesyłki
- obsługa programów i aplikacji
Wymagania
- dobra znajomość języka niemieckiego min. poziom C1 (w mowie oraz w piśmie)
- znajomość języka polskiego w stopniu komunikatywnym (szkolenie w języku polskim)
- umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym
- dyspozycyjność do pracy od 150 godzin/msc
Specjalista ds. posprzedażowej obsługi z j. hiszpańskim
Zawód: specjalista ds. obsługi klienta
| Rodzaj: umowa zlecenie
Dołącz do zespołu jednego z francuskich liderów w branży DYI dla domu i ogrodu. Misją firmy jest ułatwianie realizacji projektów DIY od pierwszego pomysłu do ostatniego obrotu śruby. Swoje produkty i rozwiązania firma oferuje poprzez platformę internetową. Naszą rolą jest wsparcie klientów i partnerów handlowych w 6 krajach Europy.
Zakres obowiązków
- Udzielanie informacji o przygotowaniu zamówienia, braku w magazynie, opóźnieniu wysyłki
- Przekazywanie informacji na temat wysyłki, problemów z przewoźnikiem lub opóźnienia wysyłki
- Przyjmowanie informacji w związku z otrzymaniem przesyłki, niekompletności dostawy, wadliwego produktu lub jego niezgodności z zamówieniem
- Zmiana i aktualizacja danych kontaktowych
- Udzielanie informacji o fakturach, gwarancjach, zmianie i wycofaniu zamówienia
- Odpowiadanie na pytania techniczne i dotyczące dostawy
Wymagania
- Znajomość języka hiszpańskiego na poziomie C1
- Znajomość języka polskiego na poziomie B1
- Dostępność do pracy w pełnym etacie (min. 150 godzin miesięcznie)
- Dyspozycyjność także w weekendy i święta
- Bardzo dobra obsługa komputera
- Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi
- Szybkość reakcji, zdolność adaptacji i elastyczność
- Silny duch zespołowy
Specjalista ds. obsługi posprzedażowej z j. niemieckim
Zawód: specjalista ds. obsługi klienta
| Rodzaj: umowa zlecenie
Dołącz do zespołu jednego z francuskich liderów w branży DYI dla domu i ogrodu. Misją firmy jest ułatwianie realizacji projektów DIY od pierwszego pomysłu do ostatniego obrotu śruby. Swoje produkty i rozwiązania firma oferuje poprzez platformę internetową. Naszą rolą jest wsparcie klientów i partnerów handlowych w 6 krajach Europy.
Zakres obowiązków
- Udzielanie informacji o przygotowaniu zamówienia, braku w magazynie, opóźnieniu wysyłki
- Przekazywanie informacji na temat wysyłki, problemów z przewoźnikiem lub opóźnienia wysyłki
- Przyjmowanie informacji w związku z otrzymaniem przesyłki, niekompletności dostawy, wadliwego produktu lub jego niezgodności z zamówieniem
- Zmiana i aktualizacja danych kontaktowych
- Udzielanie informacji o fakturach, gwarancjach, zmianie i wycofaniu zamówienia
- Odpowiadanie na pytania techniczne i dotyczące dostawy
Wymagania
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1
- Znajomość języka polskiego na poziomie B1
- Dostępność do pracy w pełnym etacie (min. 150 godzin miesięcznie)
- Dyspozycyjność także w weekendy i święta
- Bardzo dobra obsługa komputera
- Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi
- Szybkość reakcji, zdolność adaptacji i elastyczność
- Silny duch zespołowy
Specjalista ds. posprzedażowej obsługi z j. włoskim
Zawód: specjalista ds. obsługi klienta
| Rodzaj: umowa zlecenie
Dołącz do zespołu jednego z francuskich liderów w branży DYI dla domu i ogrodu. Misją firmy jest ułatwianie realizacji projektów DIY od pierwszego pomysłu do ostatniego obrotu śruby. Swoje produkty i rozwiązania firma oferuje poprzez platformę internetową. Naszą rolą jest wsparcie klientów i partnerów handlowych w 6 krajach Europy.
Jeśli spełniasz wymagania - wyślij swoje CV. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami i zaprosimy na rozmowę skype.
Zakres obowiązków
- Udzielanie informacji o przygotowaniu zamówienia, braku w magazynie, opóźnieniu wysyłki
- Przekazywanie informacji na temat wysyłki, problemów z przewoźnikiem lub opóźnienia wysyłki
- Przyjmowanie informacji w związku z otrzymaniem przesyłki, niekompletności dostawy, wadliwego produktu lub jego niezgodności z zamówieniem
- Zmiana i aktualizacja danych kontaktowych
- Udzielanie informacji o fakturach, gwarancjach, zmianie i wycofaniu zamówienia
- Odpowiadanie na pytania techniczne i dotyczące dostawy
Wymagania
- Znajomość języka włoskiego na poziomie C1
- Znajomość języka polskiego na poziomie B1
- Dostępność do pracy w pełnym etacie (min. 150 godzin miesięcznie)
- Dyspozycyjność także w weekendy i święta
- Bardzo dobra obsługa komputera
- Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi
- Szybkość reakcji, zdolność adaptacji i elastyczność
- Silny duch zespołowy