Znajdź wymarzoną
ofertę pracy i APLIKUJ

Pracodawca - ARMATIS-LC POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Armatis-lc Polska jest firmą należącą do grupy francuskiego lidera rynku outsourcingowego. Na rynku polskim specjalizujemy się w telesprzedaży, Customer Care (również w ramach wielojęzycznych platform paneuropejskich), świadczymy usługi doradcze w zakresie zarządzania relacjami z klientem, zarządzamy kompleksowo komunikacją naszych klientów w środowisku mediów społecznościowych oraz oferujemy profesjonalne usługi i narzędzia do mierzenia poziomu zadowolenia konsumentów.

Oferty pracy Armatis-lc

Armatis-lc

Młodszy specjalista ds infolinii z j. francuskim - obsługa pasażerów

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa zlecenie
Armatis-lc
Armatis-lc
Obsługa czatów internetowych w języku francuskim Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów Udzielanie informacji odnośnie przewozu bagaży, zmiany terminów lotów, zamawiania ...
4200-4700 zł
UoP brutto/mies.
Warszawa
18-01-2021
4200-4700 zł
UoP brutto/mies.
Armatis-lc

Młodszy specjalista ds. obsługi infolinii w j. włoskim

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa zlecenie
Armatis-lc
Armatis-lc
Obsługa czatów internetowych w języku włoskim Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych Odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów Udzielanie informacji odnośnie przewozu bagaży, zmiany terminów lotów, zamawiania ...
3600-4000 zł
UoP brutto/mies.
Warszawa
18-01-2021
3600-4000 zł
UoP brutto/mies.

Archiwalne ogłoszenia

Konsultant ds. obsługi infolinii z j. niemieckim
Zawód: specjalista ds. obsługi klienta   |  Rodzaj: umowa zlecenie
Warszawa
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • Obsługa czatów internetowych w języku niemieckim
  • Obsługa zgłoszeń reklamacyjnych
  • Odbieranie połączeń przychodzących
  • Udzielanie informacji odnośnie statusu przesyłki
  • Obsługa programów i aplikacji
Wymagania
  • Dobra znajomość języka niemieckiego min. poziom C1 (w mowie oraz w piśmie)
  • Znajomość języka polskiego w stopniu komunikatywnym (szkolenie w języku polskim)
  • Umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym
Specjalista ds. obsługi przesyłek w j. niemieckim
Zawód: specjalista ds. obsługi klienta   |  Rodzaj: umowa zlecenie
Warszawa
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • obsługa czatów internetowych w języku niemieckim
  • obsługa zgłoszeń reklamacyjnych
  • odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów
  • udzielanie informacji odnośnie statusu przesyłki
  • obsługa programów i aplikacji
Wymagania
  • dobra znajomość języka niemieckiego min. poziom C1 (w mowie oraz w piśmie)
  • znajomość języka polskiego w stopniu komunikatywnym (szkolenie w języku polskim)
  • umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym
  • dyspozycyjność do pracy od 150 godzin/msc
Specjalista ds. obsługi posprzedażowej z j. francuskim
Zawód: specjalista ds. obsługi klienta   |  Rodzaj: umowa zlecenie
Warszawa
Szczegóły

Dołącz do zespołu jednego z francuskich liderów w branży DYI dla domu i ogrodu. Misją firmy jest ułatwianie realizacji projektów DIY od pierwszego pomysłu do ostatniego obrotu śruby. Swoje produkty i rozwiązania firma oferuje poprzez platformę internetową. Naszą rolą jest wsparcie klientów i partnerów handlowych w 6 krajach Europy.​ Pracuj z nami jako:

Specjalista ds. posprzedażowej obsługi klienta z j. francuskim

Zakres obowiązków
  • Udzielanie informacji o przygotowaniu zamówienia, braku w magazynie, opóźnieniu wysyłki
  • Przekazywanie informacji na temat wysyłki, problemów z przewoźnikiem lub opóźnienia wysyłki
  • Przyjmowanie informacji w związku z otrzymaniem przesyłki, niekompletności dostawy, wadliwego produktu lub jego niezgodności z zamówieniem
  • Zmiana i aktualizacja danych kontaktowych
  • Udzielanie informacji o fakturach, gwarancjach, zmianie i wycofaniu zamówienia
  • Odpowiadanie na pytania techniczne i dotyczące dostawy
Wymagania
  • Znajomość języka francuskiego na poziomie C1
  • Znajomość języka polskiego na poziomie B1
  • Dostępność do pracy w pełnym etacie (min. 150 godzin miesięcznie)
  • Dyspozycyjność także w weekendy i święta
  • Bardzo dobra obsługa komputera
  • Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi
  • Szybkość reakcji, zdolność adaptacji i elastyczność
  • Silny duch zespołowy
Specjalista ds. posprzedażowej obsługi z j. włoskim
Zawód: specjalista ds. obsługi klienta   |  Rodzaj: umowa zlecenie
Warszawa
Szczegóły

Dołącz do zespołu jednego z francuskich liderów w branży DYI dla domu i ogrodu. Misją firmy jest ułatwianie realizacji projektów DIY od pierwszego pomysłu do ostatniego obrotu śruby. Swoje produkty i rozwiązania firma oferuje poprzez platformę internetową. Naszą rolą jest wsparcie klientów i partnerów handlowych w 6 krajach Europy.

Jeśli spełniasz wymagania - wyślij swoje CV. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami i zaprosimy na rozmowę skype.

Zakres obowiązków
  • Udzielanie informacji o przygotowaniu zamówienia, braku w magazynie, opóźnieniu wysyłki
  • Przekazywanie informacji na temat wysyłki, problemów z przewoźnikiem lub opóźnienia wysyłki
  • Przyjmowanie informacji w związku z otrzymaniem przesyłki, niekompletności dostawy, wadliwego produktu lub jego niezgodności z zamówieniem
  • Zmiana i aktualizacja danych kontaktowych
  • Udzielanie informacji o fakturach, gwarancjach, zmianie i wycofaniu zamówienia
  • Odpowiadanie na pytania techniczne i dotyczące dostawy
Wymagania
  • Znajomość języka włoskiego na poziomie C1
  • Znajomość języka polskiego na poziomie B1
  • Dostępność do pracy w pełnym etacie (min. 150 godzin miesięcznie)
  • Dyspozycyjność także w weekendy i święta
  • Bardzo dobra obsługa komputera
  • Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi
  • Szybkość reakcji, zdolność adaptacji i elastyczność
  • Silny duch zespołowy
Specjalista ds. obsługi posprzedażowej z j. niemieckim
Zawód: specjalista ds. obsługi klienta   |  Rodzaj: umowa zlecenie
Warszawa
Szczegóły

Dołącz do zespołu jednego z francuskich liderów w branży DYI dla domu i ogrodu. Misją firmy jest ułatwianie realizacji projektów DIY od pierwszego pomysłu do ostatniego obrotu śruby. Swoje produkty i rozwiązania firma oferuje poprzez platformę internetową. Naszą rolą jest wsparcie klientów i partnerów handlowych w 6 krajach Europy.​

Zakres obowiązków
  • Udzielanie informacji o przygotowaniu zamówienia, braku w magazynie, opóźnieniu wysyłki
  • Przekazywanie informacji na temat wysyłki, problemów z przewoźnikiem lub opóźnienia wysyłki
  • Przyjmowanie informacji w związku z otrzymaniem przesyłki, niekompletności dostawy, wadliwego produktu lub jego niezgodności z zamówieniem
  • Zmiana i aktualizacja danych kontaktowych
  • Udzielanie informacji o fakturach, gwarancjach, zmianie i wycofaniu zamówienia
  • Odpowiadanie na pytania techniczne i dotyczące dostawy
Wymagania
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1
  • Znajomość języka polskiego na poziomie B1
  • Dostępność do pracy w pełnym etacie (min. 150 godzin miesięcznie)
  • Dyspozycyjność także w weekendy i święta
  • Bardzo dobra obsługa komputera
  • Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi
  • Szybkość reakcji, zdolność adaptacji i elastyczność
  • Silny duch zespołowy
Specjalista ds. posprzedażowej obsługi z j. hiszpańskim
Zawód: specjalista ds. obsługi klienta   |  Rodzaj: umowa zlecenie
Warszawa
Szczegóły

Dołącz do zespołu jednego z francuskich liderów w branży DYI dla domu i ogrodu. Misją firmy jest ułatwianie realizacji projektów DIY od pierwszego pomysłu do ostatniego obrotu śruby. Swoje produkty i rozwiązania firma oferuje poprzez platformę internetową. Naszą rolą jest wsparcie klientów i partnerów handlowych w 6 krajach Europy.

Zakres obowiązków
  • Udzielanie informacji o przygotowaniu zamówienia, braku w magazynie, opóźnieniu wysyłki
  • Przekazywanie informacji na temat wysyłki, problemów z przewoźnikiem lub opóźnienia wysyłki
  • Przyjmowanie informacji w związku z otrzymaniem przesyłki, niekompletności dostawy, wadliwego produktu lub jego niezgodności z zamówieniem
  • Zmiana i aktualizacja danych kontaktowych
  • Udzielanie informacji o fakturach, gwarancjach, zmianie i wycofaniu zamówienia
  • Odpowiadanie na pytania techniczne i dotyczące dostawy
Wymagania
  • Znajomość języka hiszpańskiego na poziomie C1
  • Znajomość języka polskiego na poziomie B1
  • Dostępność do pracy w pełnym etacie (min. 150 godzin miesięcznie)
  • Dyspozycyjność także w weekendy i święta
  • Bardzo dobra obsługa komputera
  • Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi
  • Szybkość reakcji, zdolność adaptacji i elastyczność
  • Silny duch zespołowy
Specjalista ds. obsługi przesyłek w j. niemieckim
Zawód: specjalista ds. obsługi klienta   |  Rodzaj: umowa zlecenie
Warszawa
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • obsługa czatów internetowych w języku niemieckim
  • obsługa zgłoszeń reklamacyjnych
  • odbieranie połączeń przychodzących od pasażerów
  • udzielanie informacji odnośnie statusu przesyłki
  • obsługa programów i aplikacji
Wymagania
  • dobra znajomość języka niemieckiego min. poziom C1 (w mowie oraz w piśmie)
  • znajomość języka polskiego w stopniu komunikatywnym (szkolenie w języku polskim)
  • umiejętność obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym
  • dyspozycyjność do pracy od 150 godzin/msc
Specjalista ds. posprzedażowej obsługi z j. hiszpańskim
Zawód: specjalista ds. obsługi klienta   |  Rodzaj: umowa zlecenie
Warszawa
Szczegóły

Dołącz do zespołu jednego z francuskich liderów w branży DYI dla domu i ogrodu. Misją firmy jest ułatwianie realizacji projektów DIY od pierwszego pomysłu do ostatniego obrotu śruby. Swoje produkty i rozwiązania firma oferuje poprzez platformę internetową. Naszą rolą jest wsparcie klientów i partnerów handlowych w 6 krajach Europy.

Zakres obowiązków
  • Udzielanie informacji o przygotowaniu zamówienia, braku w magazynie, opóźnieniu wysyłki
  • Przekazywanie informacji na temat wysyłki, problemów z przewoźnikiem lub opóźnienia wysyłki
  • Przyjmowanie informacji w związku z otrzymaniem przesyłki, niekompletności dostawy, wadliwego produktu lub jego niezgodności z zamówieniem
  • Zmiana i aktualizacja danych kontaktowych
  • Udzielanie informacji o fakturach, gwarancjach, zmianie i wycofaniu zamówienia
  • Odpowiadanie na pytania techniczne i dotyczące dostawy
Wymagania
  • Znajomość języka hiszpańskiego na poziomie C1
  • Znajomość języka polskiego na poziomie B1
  • Dostępność do pracy w pełnym etacie (min. 150 godzin miesięcznie)
  • Dyspozycyjność także w weekendy i święta
  • Bardzo dobra obsługa komputera
  • Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi
  • Szybkość reakcji, zdolność adaptacji i elastyczność
  • Silny duch zespołowy
Specjalista ds. obsługi posprzedażowej z j. niemieckim
Zawód: specjalista ds. obsługi klienta   |  Rodzaj: umowa zlecenie
Warszawa
Szczegóły

Dołącz do zespołu jednego z francuskich liderów w branży DYI dla domu i ogrodu. Misją firmy jest ułatwianie realizacji projektów DIY od pierwszego pomysłu do ostatniego obrotu śruby. Swoje produkty i rozwiązania firma oferuje poprzez platformę internetową. Naszą rolą jest wsparcie klientów i partnerów handlowych w 6 krajach Europy.​

Zakres obowiązków
  • Udzielanie informacji o przygotowaniu zamówienia, braku w magazynie, opóźnieniu wysyłki
  • Przekazywanie informacji na temat wysyłki, problemów z przewoźnikiem lub opóźnienia wysyłki
  • Przyjmowanie informacji w związku z otrzymaniem przesyłki, niekompletności dostawy, wadliwego produktu lub jego niezgodności z zamówieniem
  • Zmiana i aktualizacja danych kontaktowych
  • Udzielanie informacji o fakturach, gwarancjach, zmianie i wycofaniu zamówienia
  • Odpowiadanie na pytania techniczne i dotyczące dostawy
Wymagania
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1
  • Znajomość języka polskiego na poziomie B1
  • Dostępność do pracy w pełnym etacie (min. 150 godzin miesięcznie)
  • Dyspozycyjność także w weekendy i święta
  • Bardzo dobra obsługa komputera
  • Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi
  • Szybkość reakcji, zdolność adaptacji i elastyczność
  • Silny duch zespołowy
Specjalista ds. posprzedażowej obsługi z j. włoskim
Zawód: specjalista ds. obsługi klienta   |  Rodzaj: umowa zlecenie
Warszawa
Szczegóły

Dołącz do zespołu jednego z francuskich liderów w branży DYI dla domu i ogrodu. Misją firmy jest ułatwianie realizacji projektów DIY od pierwszego pomysłu do ostatniego obrotu śruby. Swoje produkty i rozwiązania firma oferuje poprzez platformę internetową. Naszą rolą jest wsparcie klientów i partnerów handlowych w 6 krajach Europy.

Jeśli spełniasz wymagania - wyślij swoje CV. Skontaktujemy się z wybranymi kandydatami i zaprosimy na rozmowę skype.

Zakres obowiązków
  • Udzielanie informacji o przygotowaniu zamówienia, braku w magazynie, opóźnieniu wysyłki
  • Przekazywanie informacji na temat wysyłki, problemów z przewoźnikiem lub opóźnienia wysyłki
  • Przyjmowanie informacji w związku z otrzymaniem przesyłki, niekompletności dostawy, wadliwego produktu lub jego niezgodności z zamówieniem
  • Zmiana i aktualizacja danych kontaktowych
  • Udzielanie informacji o fakturach, gwarancjach, zmianie i wycofaniu zamówienia
  • Odpowiadanie na pytania techniczne i dotyczące dostawy
Wymagania
  • Znajomość języka włoskiego na poziomie C1
  • Znajomość języka polskiego na poziomie B1
  • Dostępność do pracy w pełnym etacie (min. 150 godzin miesięcznie)
  • Dyspozycyjność także w weekendy i święta
  • Bardzo dobra obsługa komputera
  • Zapewnienie wysokiego poziomu jakości obsługi
  • Szybkość reakcji, zdolność adaptacji i elastyczność
  • Silny duch zespołowy

Adres

ul. Cybernetyki 9
02-677 Warszawa
województwo mazowieckie
powiat Warszawa
gmina Mokotów

Dodatkowe informacje

NIP: 1080008960
REGON: 141670257
KRS: 0000329231

Dyrektor generalny

Sonia Serfaty
Data wpisu do Rejestru Przedsiębiorców: 13-05-2009
Źródło: GUS, KRS

Pracodawcy z miasta Warszawa