Pracodawca - "CARREFOUR POLSKA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

          

Oferty pracy Carrefour

Menedżer ds. Optymalizacji Procesów Biznesowych

Carrefour
Inny umowa o pracę
Twoje zadania:prowadzisz projekty wdrożeniowe wykorzystując metodologię Lean,wprowadzasz nowe rozwiązania biznesowe i koordynujesz wdrażane projekty,wspierasz obecnie funkcjonujące grupy projektowe,szkolisz ekipy w ...
Gdańsk
20-10-2021

Menedżer ds. Optymalizacji Procesów Biznesowych

Carrefour
Inny umowa o pracę
Twoje zadania:prowadzisz projekty wdrożeniowe wykorzystując metodologię Lean,wprowadzasz nowe rozwiązania biznesowe i koordynujesz wdrażane projekty,wspierasz obecnie funkcjonujące grupy projektowe,szkolisz ekipy w ...
Poznań
20-10-2021

Expert w Dziale CRM

Carrefour
Inny umowa o pracę
Twoje zadania:planujesz i wdrażasz kampanie wielokanałowe,przygotowujesz segmenty pod kampanie oraz tworzysz contenty dla kampanii CRM,monitorujesz i analizujesz wyniki kampanii, dokonujesz ...
Warszawa
19-10-2021

Specjalista ds. Infrastruktury IT

Carrefour
Inny umowa o pracę
Twoje zadania:przygotowujesz zamówienia i zlecenia,weryfikujesz i rozliczasz wykonywane prace,sprawujesz nadzór nad poprawnością faktur i protokołów,prowadzisz dokumentację,sprawujesz nadzór nad środkami trwałymi ...
Warszawa
19-10-2021

Expert ds. utrzymania technicznego galerii handlowych

Carrefour
Inny umowa o pracę
TWOJE ZADANIA:realizujesz zadania mające na celu zapewnienie właściwego funkcjonowania i ciągłości pracy podległych obiektów handlowych,sprawujesz nadzór nad planami inwestycyjnymi i ...
Rzeszów
16-10-2021

Expert ds. utrzymania technicznego galerii handlowych

Carrefour
Inny umowa o pracę
TWOJE ZADANIA:realizujesz zadania mające na celu zapewnienie właściwego funkcjonowania i ciągłości pracy podległych obiektów handlowych,sprawujesz nadzór nad planami inwestycyjnymi i ...
Lublin
16-10-2021

Specjalista ds. Sprzedaży i Komunikacji Online

Carrefour
Specjalista ds. e-commerce umowa o pracę
Twoje Zadania:wprowadzasz i opisujesz produkty na stronie (e-commerce) Carrefour,administrujesz bazą danych oferowanych produktów,konfigurujesz i rozliczasz promocje,dbasz o spójność komunikacji na ...
Warszawa
13-10-2021

Specjalista ds. Administracji w Dziale Convenience

Carrefour
Specjalista umowa o pracę
Twoje zadania:odpowiadasz za kreację sklepów w systemach informatycznych (czuwasz nad poprawnością i terminowością przebiegu procesu), administrujesz bazą danych oraz przygotowujesz zestawienia ...
Warszawa
12-10-2021

Specjalista ds. Analiz i Raportowania

Carrefour
Handlowiec-Doradca umowa o pracę
Twoje zadania:Generowanie raportów dziennych, tygodniowych, miesięcznych, ad hocZakładanie przecen i cen promocyjnychPrzesyłanie informacji do sklepówPrzesyłanie informacji do zaopatrzeniaŚcisła współpraca z ...
Warszawa
12-10-2021

Archiwalne ogłoszenia

Trener wewnętrzny – Ekspert w dziale szkoleń
Trener, szkoleniowiec   |  umowa o pracę
Gdańsk
Szczegóły
Zakres obowiązków

Twoje zadania:

  • Prowadzenie szkoleń i warsztatów dla małych i dużych grup w formie on-line i stacjonarnej.
  • Tworzenie programów, scenariuszy i materiałów szkoleniowych.
  • Rejestrowanie szkoleń w systemie.
  • Kompleksowe prowadzenie cross działowych projektów szkoleniowych: zbieranie i analiza potrzeb; współpraca z klientami wewnętrznymi; współpraca z firmami szkoleniowymi; tworzenie produktu szkoleniowego blended learning, ustalanie i mierzenie KPI.
  • Raportowanie postępów w projekcie.
Wymagania

Docenimy Cię za:

  • Doświadczenie - ukończoną Szkołę Trenerów lub min. 3 lata doświadczenia w pracy w charakterze trenera. Mile widziane dodatkowe udokumentowane kwalifikacje np. do prowadzenia coachingu, facylitacji spotkań, znajomości różnych metod szkoleniowych np. design thinking, action learning itp. Mile widziane również doświadczenie w tworzeniu contentu e-learningowego.
  • Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z kompetencji menedżerskich, z kompetencji miękkich tj. komunikacja, informacja zwrotna. Mile widziane doświadczenie w firmie z branży retail.
  • Znajomość różnorodnych form szkoleniowych (stacjonarnych i on-linowych) i umiejętność żonglowania nimi, dostosowywania do odbiorcy.
  • Rozwiniętą empatię, umiejętność dostrzegania potrzeb rozmówcy. Bardzo wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i interpersonalne.
  • Umiejętność aktywnego słuchania i proponowania rozwiązań.
  • Kreatywność. Umiejętność tworzenia krótkich filmików instruktażowych będzie dodatkowym atutem.
  • Otwartość na szukanie nowych rozwiązań, elastyczne podejście.
  • Znajomość j. angielskiego lub francuskiego w stopniu komunikatywnym na poziomie średniozaawansowanym
  • Mobilność - gotowość do częstych podróży do sklepów sieci Carrefour w celach szkoleniowych (głównie Polska Płn., Warszawa)
  • Prawo jazdy kat. B
Ekspert ds. Rozwoju Asortymentu PDK
Specjalista ds. Zarządzania   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły
Zakres obowiązków

Twoje zadania:

  • zarządzasz wprowadzaniem i wycofywaniem artykułów, rozpoznajesz bieżące potrzeby konsumenta i dostosowujesz ofertę;
  • negocjujesz zakupy, tworzysz i weryfikujesz struktury asortymentowe;
  • realizujesz warunki handlowe zgodnie z umowami;
  • pozyskujesz nowych dostawców, realizujesz punkty strategii Carrefour, szukasz możliwości ich implementacji w naszych placówkach, oraz sposobów dotarcia do klientów;
  • organizujesz i zarządzasz współpracą w zespole, komunikujesz się z innymi działami;
  • sporządzasz umowy handlowe, kontrolujesz obieg pomiędzy dostawcą a Carrefour;
  • monitorujesz oferty konkurencji;
  • odwiedzasz nasze placówki na terenie całego kraju;
  • współpracujesz z dostawcami, sklepami oraz działem operacyjnym;
  • odpierasz stres, wychodzisz ze skomplikowanych sytuacji z optymizmem i nowymi propozycjami;
  • projektujesz i promujesz kreatywne rozwiązania, których celem jest sprawna i angażująca komunikacja;
  • wspierasz otwarty dialog z naszymi interesariuszami.
Wymagania

Docenimy Cię za to, że:

  • wykazujesz się umiejętnościami analitycznymi, oraz budowaniem złożonych tabel i wyciągasz wnioski z opracowanych danych, tworzysz raporty, analizy, zestawienia;
  • posiadasz bardzo dobrą znajomość pakietu Office, w szczególności Excel ora Powerpoint;
  • cechuje Cię reaktywność, umiejętność zaproponowania i testowania nowych rozwiązań;
  • wiesz jak organizować swoją pracę samodzielnie, ale też umiesz współpracować w zespole;
  • jesteś dokładny(a), sumienny(a), odpowiedzialny(a);
  • wiesz, że posiadasz odporność na stres, umiejętność wychodzenia ze skomplikowanych sytuacji, optymizm;
  • nie boisz się kwestionowania "statusu quo", a nowości i innowacje napędzają Cię do działania;
  • władasz językiem angielskim w stopniu pozwalającym swobodnie komunikować się w międzynarodowym środowisku;
  • inspirujesz się nowinkami, analizujesz trendy rynkowe i wykorzystujesz je w swojej codziennej pracy;
  • posiadasz prawo jazdy kat. B;
  • możesz poszczycić się doświadczeniem pracy na podobnym stanowisku.
Ekspert ds. nieruchomości
Ekonomista   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły
Zakres obowiązków

Twoje Zadania:

  • Efektywnie zarządzanie portfelem nieruchomości spółki,
  • Zapewnienie kompletności i poprawności posiadanej dokumentacji prawnej i administracyjnej związanej z zarządzanymi nieruchomościami,
  • Przygotowanie i negocjowanie umów z partnerami spółki w tym umów najmów / dzierżawy / porozumień,
  • Analiza sytuacji na rynku nieruchomości z uwzględnieniem szans i zagrożeń wynikających dla spółki,
  • Utrzymywanie dobrych relacji z partnerami biznesowymi spółki,
  • Opracowywanie szczegółowych planów działań dla zarządzanych nieruchomości
Wymagania

Docenimy Cię za:

  • Znajomość rynku nieruchomości.
  • Znajomość zagadnień prawnych z dziedziny nieruchomości.
  • Doświadczenie w operacyjnym zarządzaniu portfelem nieruchomości.
  • Efektywną komunikację.
  • Umiejętność prowadzenia wielu projektów jednocześnie.
  • Umiejętność zarządzania priorytetami.
  • Dobrą organizację pracy.
  • Minimum 3 letnie doświadczenie w branży nieruchomości komercyjnych najlepiej na stanowisku Asset Managera
  • Dobrą znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie
  • Wykształcenie wyższe - prawo, ekonomia - specjalność nieruchomości. Mile widziana licencja zarządcy lub pośrednika nieruchomości.
 
Ekspert w dziale utrzymania technicznego
Elektromechanik   |  umowa o pracę
Zgorzelec
Szczegóły
Zakres obowiązków

TWOJE ZADANIA:

  • dbasz o bezpieczeństwo klientów i pracowników, zapewniając odpowiedni stan techniczny narzędzi, sprzętu i budynku,
  • naprawiasz awarie i usterki oraz pilnujesz przeglądów technicznych,
  • współpracujesz z serwisami, kontrolujesz i weryfikujesz zlecenia,
  • prowadzisz pełną dokumentację techniczną.
Wymagania

DOCENIAMY CIĘ, ZA TO, ŻE:

  • szybko reagujesz na sytuacje awaryjne,
  • chętnie podejmujesz inicjatywę i działasz odpowiedzialnie,
  • masz uprawnienia min. do 1 kV - świetnie, jeśli wyższe,
  • posiadasz uprawnienia na wózki jezdniowe unoszące, podnośnikowe z napędem elektrycznym i spalinowym,
  • swobodnie obsługujesz pakiet Ms Office.
Pracownik Techniczny
Pracownik fizyczny   |  umowa o pracę
Zamość
Szczegóły
Zakres obowiązków

TWOJE ZADANIA:

  • zapewniasz bezpieczeństwo klientom i pracownikom, dbając o stan techniczny narzędzi, sprzętu i budynku,
  • naprawiasz awarie i usterki oraz pilnujesz przeglądów technicznych,
  • współpracujesz z serwisami, kontrolujesz i weryfikujesz zlecenia.
Wymagania

DOCENIAMY CIĘ, ZA TO, ŻE:

  • jesteś "złotą rączką" i lubisz majsterkować,
  • posiadasz uprawnienia techniczne i masz doświadczenie w swoim zawodzie,
  • swobodnie obsługujesz pakiet Ms Office,
  • szybko reagujesz na sytuacje awaryjne.
Specjalista ds. Administracji w Dziale Convenience
Administrator IT   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły
Zakres obowiązków

Twoje zadania:

  • odpowiadasz za kreację sklepów w systemach informatycznych (czuwasz nad poprawnością i terminowością przebiegu procesu), 
  • administrujesz bazą danych oraz przygotowujesz zestawienia na potrzeby działu, 
  • sporządzasz pisma oraz inne dokumenty prawne  zlecone przez przełożonego, 
  • dbasz o poprawność obiegu dokumentów w dziale (archiwizacja, skanowanie,  kopiowanie dokumentów,  obsługa korespondencji),
  • wspierasz zespół w zleconych zadaniach administracyjnych. 
Wymagania

Doceniamy Cię, za to, że:

  • dobrze posługujesz się Pakietem MS Office,
  • potrafisz wziąć odpowiedzialność za powierzone Ci zadnia,
  • charakteryzuje Cię skrupulatność, dokładność i dbałość o szczegóły,
  • umiesz pracować pod presją czasu,
  • jesteś osobą komunikatywną i lubisz pracę w zespole.
Ekspert ds. Asortymentu (Non-Food)
Product manager   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły
Zakres obowiązków

Twoje zadania:

  • współpracujesz z Kupcami kategorii w zakresie wyboru artykułów do asortymentu stałego i promocyjnego,
  • przygotowujesz planogramy dla podległych kategorii oraz planujesz ekspozycje w sklepach,
  • analizujesz i planujesz promocje (udział w przygotowywaniu gazetek, materiałów promocyjnych),
  • obserwujesz rynek, badasz konkurencję bezpośrednią,
  • kontrolujesz poziom stoku i sprzedaży,
  • przeprowadzasz estymacje produktów.
Wymagania

Doceniamy Cię za to, że:

  • posiadasz doświadczenie w planowaniu ekspozycji i przygotowywaniu planogramów, 
  • znasz j.angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (min. B1),
  • myślisz w sposób analityczny i lubisz pracę z liczbami,
  • biegle posługujesz się pakietem MS Office - w szczególności Excel, 
  • jesteś samodzielny/a i dobrze zorganizowany/a,
  • umiesz pracować pod presją czasu,
  • jesteś osobą komunikatywną i lubisz pracę w zespole.
Specjalista ds. Budowania Doświadczeń Klienta
Specjalista ds. badań i rozwoju   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły
Zakres obowiązków
Wymagania
  • Kreatywność
  • analityczne myślenie
  • Angielski
Specjalista ds. Pozyskiwania i Rozwoju Talentów
Specjalista ds. HR   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły
Zakres obowiązków
Wymagania
  • Rekrutacja
  • EBI MOBILE
Doradca klienta powierzchni sprzedaży/kasy
Kasjer   |  umowa o pracę
Tczew
Szczegóły
Zakres obowiązków

DOCENIAMY CIĘ ZA TO, ŻE:

  • lubisz ludzi,
  • obsługa kasy fiskalnej nie jest dla Ciebie przeszkodą (chętnie Cię nauczymy),
  • działasz odpowiedzialnie,
  • wolisz, gdy ’ciągle coś się dzieje’,
  • dobrze organizujesz swoją pracę.
Wymagania

TWOJE ZADANIA:

  • wykonujesz różnorodne prace - u nas każdy dzień jest inny,
  • dbasz o wygląd sklepu i dostępność produktów na półkach,
  • zapewniasz komfort zakupów i dobrą obsługę klientów,
  • tworzysz przyjazną atmosferę.

Adres

ul. Targowa 72
03-734 Warszawa
województwo mazowieckie
powiat Warszawa
gmina Praga-Północ

Dodatkowe informacje

NIP: 9370008168
REGON: 070569406
KRS: 0000020710

Dyrektor generalny

Christophe Emmanuel Rabatel
Data wpisu do Rejestru Przedsiębiorców: 18-07-2001
Źródło: GUS, KRS

Pracodawcy z miasta Warszawa