Znajdź wymarzoną
ofertę pracy i APLIKUJ

Pracodawca - CCPORTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

We are an out-sourcing company, we support our clients in business and sales activities, adapting our services to individual requirements.

We operate in Poland and over 20 foreign markets.

Oferty pracy CCPORTER Sp. z o. o.

CCPORTER Sp. z o. o.

Specjalista ds. Telesprzedaży

CCPORTER Sp. z o. o.
CCPORTER Sp. z o. o.
Specjalista ds. Sprzedaży umowa zlecenie pełny etat
Do głównych zadań Specjalisty ds. Telesprzedaży należeć będzie: Aktywna sprzedaż produktów przez kanał telefoniczny Obsługa klienta w procesie zakupu jak i po ...
Warszawa
22-09-2021
CCPORTER Sp. z o. o.

Młodszy Specjalista ds. Reklamacji

CCPORTER Sp. z o. o.
CCPORTER Sp. z o. o.
Specjalista ds. Zakupów / Zaopatrzenia kontrakt B2B pełny etat
Za co będziesz odpowiedzialny/a: rozpatrywanie reklamacji zgodnie z przyjętymi standardami realizację napływających zgłoszeń, odpowiedzi na pytania klienta współpracę z innymi działami w firmie ...
Warszawa
14-09-2021

Archiwalne ogłoszenia

Młodszy Specjalista ds. Reklamacji
Specjalista ds. Zakupów / Zaopatrzenia   |  kontrakt B2B
Warszawa
Szczegóły

W CCPORTER zajmujemy się profesjonalnym wsparciem firm w zakresie rozwoju biznesu, umożliwiając połączenie różnych usług outsourcingowych. Oferujemy usługi profesjonalnego contact - center, zapewniając naszym Klientom rozwiązania dostosowane do ich indywidualnych potrzeb.

Dołącz do zespołu Reklamacji jako:

Młodszy Specjalista ds. Reklamacji / Junior Claims Specialist

Zakres obowiązków

Za co będziesz odpowiedzialny/a:

  • rozpatrywanie reklamacji zgodnie z przyjętymi standardami
  • realizację napływających zgłoszeń, odpowiedzi na pytania klienta
  • współpracę z innymi działami w firmie w zakresie zbierania informacji oraz konsultacji przy redagowaniu odpowiedzi
  • rejestrację przyjmowanych zgłoszeń oraz raportowanie ich ilości  
Wymagania

To właśnie Ciebie szukamy, jeśli:

  • język polski jest Twoim językiem ojczystym
  • swobodnie posługujesz się językiem angielskim (wymagany poziom min B2)
  • potrafisz redagować odpowiedzi na reklamacje, wiesz jak powinna wyglądać komunikacja biznesowa
  • dobrze znasz pakiet MS Office, przede wszystkim Excel
  • cechuje Cię kultura osobista i dbasz o wysoką jakość obsługi
  • jesteś dyspozycyjny/a na pełny etat
  • nie boisz się wyzwań i potrafisz wykazać inicjatywę
  • jesteś precyzyjny i uważny i wiesz jak analizować pisma od klientów i podmiotów prawnych
  • student/ka prawa lub kierunku prawno-administracyjnego (mile widziane)
Specjalista ds. Telesprzedaży
Specjalista ds. Sprzedaży   |  umowa zlecenie
Warszawa
Szczegóły

W CCPORTER zajmujemy się profesjonalnym wsparciem firm w zakresie rozwoju biznesu, umożliwiając połączenie różnych usług outsourcingowych. Oferujemy usługi wynajmu powierzchni biurowych, coworkingu oraz profesjonalnego contact-center, zapewniając naszym Klientom rozwiązania dostosowane do ich indywidualnych potrzeb.

 

 

Poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Specjalisty ds. Telesprzedaży

 

Lubisz sprzedawać? Potrafisz? Chcesz pracować z domu? Jeśli tak, dołącz do nas i pracuj z nami!

Zakres obowiązków

Do głównych zadań Specjalisty ds. Telesprzedaży należeć będzie:

  • Aktywna sprzedaż produktów przez kanał telefoniczny
  • Obsługa klienta w procesie zakupu jak i po nim
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów
  • Realizacja zadań sprzedażowych na różnych kampaniach
Wymagania

Oczekujemy:

  • Doświadczenie w sprzedaży przez telefon – mile widziane
  • Pewność siebie w rozmowach telefonicznych z klientami
  • Dbałość o wysoką jakość obsługi
  • Komunikatywność i zaangażowanie w realizację celu
  • Otwartość na zmiany i elastyczność
  • Dyspozycyjność minimum 30h/tyg.
  • Dyspozycyjność w jedną sobotę w miesiącu
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym (8:00-19:00)
Młodszy Specjalista ds. Reklamacji/Junior Claims Specialist
Specjalista ds. Zakupów / Zaopatrzenia   |  kontrakt B2B
Warszawa
Szczegóły

W CCPORTER zajmujemy się profesjonalnym wsparciem firm w zakresie rozwoju biznesu, umożliwiając połączenie różnych usług outsourcingowych. Oferujemy usługi profesjonalnego contact - center, zapewniając naszym Klientom rozwiązania dostosowane do ich indywidualnych potrzeb.

Dołącz do zespołu Reklamacji jako:

Młodszy Specjalista ds. Reklamacji / Junior Claims Specialist

Zakres obowiązków

Za co będziesz odpowiedzialny/a:

  • rozpatrywanie reklamacji zgodnie z przyjętymi standardami
  • realizację napływających zgłoszeń, odpowiedzi na pytania klienta
  • współpracę z innymi działami w firmie w zakresie zbierania informacji oraz konsultacji przy redagowaniu odpowiedzi
  • rejestrację przyjmowanych zgłoszeń oraz raportowanie ich ilości  
Wymagania

To właśnie Ciebie szukamy, jeśli:

  • język polski jest Twoim językiem ojczystym
  • swobodnie posługujesz się językiem angielskim (wymagany poziom min B2)
  • potrafisz redagować odpowiedzi na reklamacje, wiesz jak powinna wyglądać komunikacja biznesowa
  • dobrze znasz pakiet MS Office, przede wszystkim Excel
  • cechuje Cię kultura osobista i dbasz o wysoką jakość obsługi
  • jesteś dyspozycyjny/a na pełny etat
  • nie boisz się wyzwań i potrafisz wykazać inicjatywę
  • jesteś precyzyjny i uważny i wiesz jak analizować pisma od klientów i podmiotów prawnych
  • student/ka prawa lub kierunku prawno-administracyjnego (mile widziane)
Junior Recruiter (Junior Talent Sourcer) with English
Specjalista ds. HR   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły

W CCPORTER zajmujemy się profesjonalnym wsparciem firm w zakresie rozwoju biznesu, umożliwiając połączenie różnych usług outsourcingowych. Oferujemy usługi profesjonalnego contact-center, zapewniając naszym Klientom rozwiązania dostosowane do ich indywidualnych potrzeb.

 

Do naszego Zespołu HR poszukujemy osoby do współpracy jako:

 

Junior Recruiter (Junior Talent Sourcer) with English

 

Dołączając do nas, będziesz odpowiedzialny/a za wsparcie Rekrutera oraz Hiring Managera w prowadzeniu procesów rekrutacyjnych w Polsce oraz w 16 innych krajach europejskich.

Zakres obowiązków

Do Twoich głównych obowiązków należeć będzie:

 

  • Wyszukiwanie efektywnych kanałów dotarcia do kandydatów
  • Redagowanie i umieszczanie ogłoszeń na portalach polskich i zagranicznych
  • Bezpośrednie kontaktowanie się z kandydatami poprzez Facebook, LinkedIn, Goldenline
  • Selekcja i ocena CV oraz przeprowadzanie screeningów telefonicznych
  • Umawianie spotkań rekrutacyjnych i zarządzanie grafikami spotkań
  • Współpraca z Biurami Karier i firmami wspierającymi pozyskiwanie talentów
  • Budowanie marki pracodawcy w social mediach, prowadzenie profilu pracodawcy
  • Administrowanie wewnętrzną bazą danych i obsługą posiadanego systemu ATS
  • Przygotowywanie raportów i analiz rekrutacyjnych
Wymagania

Aplikuj jeśli:

  • Posiadasz przynajmniej półroczne doświadczenie na takim lub podobnym stanowisku
  • Jesteś biegła/y w wykorzystywaniu social mediów do promowania ofert pracy lub profilu pracodawcy, oraz w komunikowaniu się z potencjalnymi kandydatami
  • Znasz język angielski w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację z kandydatami oraz wewnątrz organizacji
  • Potrafisz wykorzystywać narzędzia informatyczne do zwiększania zasięgu postów i ogłoszeń
  • Posługujesz się na Canvą lub pokrewnymi programami, do tworzenia grafiki
  • Jesteś osobą zorganizowaną i kreatywną oraz posiadasz „zmysł marketingowca”
  • Masz podstawową wiedzę na temat Employer Brandingu
  • Dobrze czujesz się w organizacji o niekorporacyjnej kulturze i międzynarodowym środowisku
Specjalista ds. Telesprzedaży
Specjalista ds. Sprzedaży   |  umowa zlecenie
Warszawa
Szczegóły

W CCPORTER zajmujemy się profesjonalnym wsparciem firm w zakresie rozwoju biznesu, umożliwiając połączenie różnych usług outsourcingowych. Oferujemy usługi wynajmu powierzchni biurowych, coworkingu oraz profesjonalnego contact-center, zapewniając naszym Klientom rozwiązania dostosowane do ich indywidualnych potrzeb.

 

 

Poszukujemy obecnie osoby na stanowisko Specjalisty ds. Telesprzedaży

 

Lubisz sprzedawać? Potrafisz? Chcesz pracować z domu? Jeśli tak, dołącz do nas i pracuj z nami!

Zakres obowiązków

Do głównych zadań Specjalisty ds. Telesprzedaży należeć będzie:

  • Aktywna sprzedaż produktów przez kanał telefoniczny
  • Obsługa klienta w procesie zakupu jak i po nim
  • Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klientów
  • Realizacja zadań sprzedażowych na różnych kampaniach
Wymagania

Oczekujemy:

  • Doświadczenie w sprzedaży przez telefon – mile widziane
  • Pewność siebie w rozmowach telefonicznych z klientami
  • Dbałość o wysoką jakość obsługi
  • Komunikatywność i zaangażowanie w realizację celu
  • Otwartość na zmiany i elastyczność
  • Dyspozycyjność minimum 30h/tyg.
  • Dyspozycyjność w jedną sobotę w miesiącu
  • Gotowość do pracy w systemie zmianowym (8:00-19:00)
Sales Supervisor with French
Specjalista ds. Sprzedaży   |  umowa zlecenie
Warszawa
Szczegóły

An international company offers great Career Path for French speaking Sales Supervisor who:

· Feels confident in sales

· Acquires outstanding sales skills and techniques

· Has experience in leading the team or consider herself/himself as a Team Leader.

 

How does Sales Supervisor Careers Path look like :

 

First few weeks you get to know the system, make calls to our existing French customers in order to sell company’s product.

Zakres obowiązków

When you acquire this knowledge you will be sharing this with your team as an official Team Leader and also:

 

· Report sales results and find ways of improving them

· Mentor and lead the team of sales consultants

· Develop and coach your team to success

· Assist with recruitment of the new team members

· Support and teach new team members to be excellent in sales

· Verify the quality and efficiency of consultants’ services

Wymagania

If you possess:

 

· Fluent command of French language

· Very good English language (min. B2)

· Min. 2 years of experience in tele-sales or direct sales position

· Good command of Excel

· Ambition and high sense of ownership

· Experience in team management as a plus

Sales Specialist with Spanish
Specjalista ds. e-commerce   |  umowa zlecenie
Warszawa
Szczegóły

We are looking for a person who will join Contact Center Team as:

 

Sales Specialist with Spanish

Zakres obowiązków

Your tasks:

 

  • Active selling and promoting company’s products by phone to existing customers from Spanish market
  • Being responsible for phone and e-mail communication with existing customers
  • Confirming orders from the customers and upgrading the value of the order made by our customers
  • Cooperating closely with Back Office Team in solving incoming inquires of clients
Wymagania

We expect:

 

  • Excellent command of Spanish
  • Good English language – for internal communication in the company
  • Ability to work min. 35 hours a week and attending a 5 days paid online training
  • Self-confidence and great communication skills
  • Experience in a position related to the sales and customer services is always appreciated

 

Lider Zespołu Sprzedaży
Kierownik   |  umowa zlecenie
Warszawa
Szczegóły

 Do naszego zespołu poszukujemy osoby na stonowisko: Lider Zespołu Sprzedaży

Zakres obowiązków
  •  Praca na zupełnie nowym projekcie, będziesz mieć kluczową rolę w kreowaniu strategii sprzedażowej, kładziemy nacisk na pomysłowość i innowacyjność.
  • Praca z zespołem o rozproszonej strukturze: pracownicy zdalni, hybrydowi i biurowi
  • Codzienna motywacja pracowników do osiągania jak najlepszych wyników. Prowadzenie szkoleń, coachingów i spotkań.
  • Wsparcie w posprzedażowej obsłudze klienta, gotowość do kontaktu mailowego i telefonicznego z klientem
  • Ścisła współpraca z Projekt managerem i klientem zewnętrznym w ramach obsługi posprzedażowej
Wymagania
  • Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej i prowadzeniu zespołu sprzedażowego minimum rok
  • Umiejętność prowadzenia szkoleń sprzedażowych
  • Umiejętności przywódcze
  • Wytrwałość i zorientowanie na osiągnięcie celu
  • Umiejętność obsługi komputera i pakietu MS Office, szczególnie Excel
  • Elastyczność i otwartość na pracę w dynamicznie zmieniającym się środowisku
  • Pomysłowość i otwartość
JUNIOR SUPPORT SPECIALIST with English
Specjalista ds. obsługi klienta   |  umowa zlecenie
Warszawa
Szczegóły

Do naszego zespołu poszukujemy zmotywowanych osób do posprzedażowej obsługi klienta.

Zakres obowiązków
  • posprzedażową obsługę klientów – korespondencja mailowa
  • wsparcie w procesach
  • obsługa infolinii przychodzącej (max. raz w tygodniu)
  • współpraca z działem sprzedaży w zakresie obsługi klientów
  • zapewnienie wysokiego poziomu obsługi zgodnie ze standardami firmy
  • praca w środowisku ticketowym przez JIRA
Wymagania
  • posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym (min. B2)- warunek konieczny!
  • szukasz spokojnej pracy, w której możesz wykorzystać swoją dokładność i skrupulatność
  • potrafisz skupić się na szczegółach i zwracasz uwagę na detale
  • możesz pracować w pełnym wymiarze godzin (40h tygodniowo)
  • znasz dobrze Pakiet Office (w szczególności Excel)
  • masz wykształcenie minimum średnie
  • znajomość innego języka obcego będzie dodatkowym atutem
MŁODSZY SPECJALISTA IT HELPDESK
Administrator IT   |  umowa zlecenie
Warszawa
Szczegóły

Do naszego działu IT poszukujemy pasjonata informatyki, który stanie się częścią naszej międzynarodowej firmy.

Zakres obowiązków
  • Bieżące wsparcie technicznie (lokalne i zdalne) naszych pracowników pracujących w biurach oraz zdalnie
  • Dobór i instalacja oprogramowania firmowego
  • Przygotowanie, serwisowanie oraz wykonywanie bieżących napraw sprzętu IT i biurowego
  • Poszukiwanie rozwiązań optymalizujących wsparcie użytkowników w obszarze IT
  • Kontrola uprawnień do wewnętrznych systemów
  • Współpraca z zewnętrznymi dostawcami oprogramowania i sprzętu w celu rozwiązania problemów
  • Szkolenie pracowników z wykorzystywania systemów firmowych oraz bezpieczeństwa danych
Wymagania
  • Zainteresowanie tematyką z obszaru informatyki, nowych technologii, systemów contact-center
  • Pro-kliencka postawa i bardzo dobre zdolności interpersonalne
  • Chęć podejmowania nowych wyzwań zawodowych, otwartość na wiedzę i pozyskiwanie umiejętności
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację (obsługa użytkowników w języku angielskim)
  • Umiejętność korzystania z dokumentacji technicznej także w języku angielskim
  • Mile widziane
    - Doświadczenie w HelpDesk
    - Doświadczenie we wdrażaniu systemów / aplikacji
    - Doświadczenie w pracy w obszarze sprzedaży usług / oprogramowania IT

Adres

ul. Młynarska 42 / 115
01-171 Warszawa
województwo mazowieckie
powiat Warszawa
gmina Wola

Dodatkowe informacje

NIP: 5272898012
REGON: 383786073
KRS: 0000793289

Dyrektor generalny

Anna Mioduszewska
Data wpisu do Rejestru Przedsiębiorców: 03-07-2019
Źródło: GUS, KRS

Pracodawcy z miasta Warszawa