Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
HRO Personnel sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
HRO Personnel, to wyspecjalizowana grupa profesjonalistów dostarczająca klientom najwyższej jakości usługi z zakresu rekrutacji, outsourcingu i pracy tymczasowej. Fachowa wiedza na temat rynku pracy, znajomość różnych branż, a także szybkość działania sprawiają, że nasi konsultanci oferują usługi dopasowane do potrzeb przedsiębiorstw z niemal każdego sektora gospodarki, pozwalając naszym klientom być zawsze krok przed konkurencją.
Specjalista ds. kadr i płac Warszawa Specjalista ds. obsługi klienta Warszawa Księgowy Warszawa Specjalista ds. Sprzedaży Warszawa Recepcjonistka Warszawa
hr / kadry obsługa klienta / call center księgowość / ekonomia sprzedaż / zakupy
Oferty pracy HRO Personnel Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Praca HRO Personnel Sp. z o.o.
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
KSIĘGOWA/MŁODSZA KSIĘGOWA
Biuro Rachunkowe Beata Imiołek- Warszawa
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
- 5 000-6 800 zł / mies.
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana -
Samodzielna/y Księgowa/y (Słupno k. Marek)
EMPIS & Sensum Mobile sp. zoo sp. kom- Warszawa
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- 10 000-14 000 zł / mies.
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Samodzielna Księgowa / Księgowy
RUDIGER BI P.S.A.- Warszawa
- umowa o pracę
- praca od zaraz
- 6 500-12 000 zł / mies.
Aplikuj szybkoPolecanaWygasa -
Samodzielna Księgowa / Samodzielny Księgowy
SMART-HR- Warszawa
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Wygasa -
-
Mapa HRO Personnel Sp. z o.o.
Siedziba główna
Oddział Kraków
HRO Personnel Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Praca HRO Personnel Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
SAMODZIELNA KSIĘGOWA / SAMODZIELNY KSIĘGOWY
HRO Personnel Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
HRO Personnel Sp. z o.o. to wyspecjalizowana grupa profesjonalistów dostarczająca klientom najwyższej jakości usługi z zakresu rekrutacji, outsourcingu i pracy tymczasowej. Fachowa wiedza na temat rynku pracy, znajomość różnych branż, a także szybkość działania sprawiają, że nasi konsultanci oferują usługi dopasowane do potrzeb przedsiębiorstw z niemal każdego sektora gospodarki, pozwalając naszym klientom być zawsze krok przed konkurencją.
Do Naszego działu Księgowości poszukujemy osoby na stanowisko SAMODZIELNA KSIĘGOWA / SAMODZIELNY KSIĘGOWY.
Zakres obowiązków
- księgowanie dokumentów (faktury zakupu i sprzedaży, PK, wyciągi bankowe)
- rozliczanie i księgowanie delegacji krajowych i zagranicznych oraz rozliczeń wydatków pracowniczych
- sporządzanie analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne spółki i instytucji zewnętrznych
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, US, GUS, bank)
- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
- uzgadnianie i sporządzanie deklaracji JPK, VAT
- tworzenie i księgowanie rezerw i rozliczeń międzyokresowych
Wymagania
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (minimum 2 lata)
- znajomość bieżących przepisów podatkowych, Ustawy o Rachunkowości
- mile widziana znajomość programu księgowego Optima
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
- znajomość pakietu MS Office
- wiedza z zakresu rozliczeń wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych
- bardzo dobra organizacja pracy
- umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
- wykształcenie minimum średnie kierunkowe
- mile widziane kursy certyfikujące zawód księgowego
Oferujemy
- umowę o pracę
- prywatną opiekę medyczną
- bonusy kwartalne
- benefity pozapłacowe
- dogodną lokalizację, blisko stacji Metra Wilanowska
- fantastyczną atmosferę pracy w zgranym zespole
-
Specjalista ds. Sprzedaży
HRO Personnel Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696).
Aktualnie dla Naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds. SprzedażyZakres obowiązków
-Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientami firmy
-Bieżąca pomoc Klientowi, wyjaśnianie niezgodności
-Współpraca z innymi działami w firmie w celu aktywnego wsparcia i obsługi Klienta
-Prace administracyjne związane z funkcjonowaniem działu
-Praca na systemie sprzedażowym CRMWymagania
-Doświadczenie w działach sprzedaży telefonicznej lub customer service
-Znajomość języka angielskiego (poziom min. B2)
-Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
-Łatwość nawiązywania kontaktów
-Znajomość MS Office
-Doskonała organizacja pracy własnejOferujemy
-Umowę o pracę
-Możliwość uczenia się i zdobywania doświadczenia w ciekawej firmie
-Bardzo dobrą atmosferę pracy w zespole nastawionym na współpracę i wsparcie
-Szkolenia przygotowujące do pełnienia obowiązków
-Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie
-
Samodzielny/a Księgowy/a
HRO Personnel Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Do Naszego wewnętrznego działu Kadr i Płac w HRO Personnel poszukujemy osoby na stanowisko Samodzielny/a Księgowy/a.
Zakres obowiązków
- księgowanie dokumentów (faktury zakupu i sprzedaży, PK, wyciągi bankowe)
- rozliczanie i księgowanie delegacji krajowych i zagranicznych oraz rozliczeń wydatków pracowniczych
- sporządzanie analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne spółki i instytucji zewnętrznych
- współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, US, GUS, bank)
- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
- uzgadnianie i sporządzanie deklaracji JPK, VAT
- tworzenie i księgowanie rezerw i rozliczeń międzyokresowyWymagania
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (minimum 2 lata)
- znajomość bieżących przepisów podatkowych, Ustawy o Rachunkowości
- mile widziana znajomość programu księgowego Optima
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
- znajomość pakietu MS Office
- wiedza z zakresu rozliczeń wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych
- bardzo dobra organizacja pracy
- umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
- wykształcenie minimum średnie kierunkowe
- mile widziane kursy certyfikujące zawód księgowegoOferujemy
- umowę o pracę
- prywatną opiekę medyczną
- bonusy kwartalne
- benefity pozapłacowe – MyBenefit
- dogodną lokalizację, blisko stacji Metra Wilanowska
- fantastyczną atmosferę pracy w zgranym zespole
-
Asystent/-tka w Dziale Kadr i Płac
HRO Personnel Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
HRO Personnel specjalizuje się w rekrutacji na stanowiska w obszarze IT, finansów oraz SSC/BPO. Oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, takich jak outsourcing kadrowo-płacowy, RPO i media service. Ściśle współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej. To co wyróżnia nas na rynku to to, że zawsze jesteśmy "o krok przed naszymi konkurentami"!
Zakres obowiązków
-Wsparcie administracyjno-biurowe działu kadr i płac
-Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym
-Wsparcie w przygotowywaniu raportów kadrowo płacowych
-Pomoc w prowadzeniu, weryfikacji i archiwizacji dokumentacji pracowniczej
-Bieżące wspieranie zespołu w zadaniach związanych z obsługą pracowników
-Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
-Branie udziału w przygotowaniu rozliczeń podatkowych PIT
-Monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracyWymagania
-Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
-Mile widziane doświadczenie w dziale kadr i płac
-Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
-Chęć ciągłego pogłębiania swojej wiedzy
-Sumienność, zaangażowanie
-Umiejętność planowania pracy własnejOferujemy
-Umowa o pracę
-Prywatna opieka medyczna
-Bonusy kwartalne
-Benefity pozapłacowe – MyBenefit
-Systematyczne szkolenia z zakresu kadr i płac
-Szkolenia z języka angielskiego
-Jasna ścieżka rozwoju
-Dogodna lokalizację, blisko stacji Metra Wilanowska
-Fantastyczna atmosfera pracy w zgranym zespole
-
Specjalistka ds. Kadr i Płac / Specjalista ds. Kadr i Płac
HRO Personnel Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
HRO Personnel to prężnie rozwijająca się agencja HR, która specjalizuje się w rekrutacji głównie do sektora IT, finansów oraz SSC/BPO, a także outsourcingu usług. Naszym klientom oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, takich jak outsourcing, RPO i usługi medialne za pośrednictwem naszych partnerów cyfrowych. Ściśle współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej.
To co wyróżnia nas na rynku to to, że zawsze jesteśmy „o krok przed naszymi konkurentami”!Zakres obowiązków
Praca polega na obsłudze klientów Pracodawcy w ramach oferowanych przez Pracodawcę usług pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego, innych usług świadczonych przez Pracodawcę
-Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, zaświadczenia, aneksy, porozumienia, grafiki czasu pracy, itp.)
-Ewidencja czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich
-Przygotowywanie raportów kadrowo płacowych
-Prowadzenie dokumentacji pracowniczej
-Monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracy
-Przygotowanie rozliczeń podatkowych PIT
-Archiwizacja dokumentów
-Wprowadzanie i aktualizowanie danych w programie kadrowo – płacowym
-Administracja procesów płacowych (outsourcing, praca tymczasowa) dla Klientów (fakturowanie i rozliczanie)
-Bieżące wspieranie zespołu w zadaniach związanych z obsługą pracowników
-Naliczanie listy płac zgodnie z przepisami prawa i kontrola wyników ich naliczania
-Współpraca z instytucjami zewnętrznymi - sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON
-Kontakt z Klientami firmy
-Udzielenie odpowiedzi na pytania Klientów z zakresu HR i prawa pracy
-Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
-Obsługa systemu bankowego w celu wysyłania przelewów do pracowników
-Monitorowanie zmian legislacyjnych dotyczących spraw kadrowo – płacowych
-Wykonywanie innych poleceń przełożonego bezpośrednio związanych z wykonywaną pracąWymagania
-Minimum 3letnie doświadczenie pracy na stanowisku specjalistycznym
-Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
-Mile widziana znajomość programu Optima
-Chęć ciągłego pogłębiania swojej wiedzy
-Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
-Sumienność, zaangażowanie
-Umiejętność planowania pracy własnejOferujemy
- Umowę o pracę
- Prywatną opiekę medyczną
- Jasną ścieżkę rozwoju
- Bonusy kwartalne
- Benefity pozapłacowe – MyBenefit
- Systematyczne szkolenia z zakresu kadr i płac
- Szkolenia z języka angielskiego
- Jasną ścieżkę rozwoju
- Dogodną lokalizację, blisko stacji Metra Wilanowska
- Fantastyczną atmosferę pracy w zgranym zespole
-
Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej
HRO Personnel Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- 3 000-9 000 zł / mies.
-
HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży TelefonicznejZakres obowiązków
-
Kontaktowanie klientów z obszernej bazy dobrze znanej firmy finansowej, prężnie działającej na polskim rynku
-
Realizowanie miesięcznego planu poprzez aktywną sprzedaż
-
Pełna kontrola nad dokumentacją wliczając przygotowywanie oraz skanowanie
-
Oferowanie jak najwyższej jakości obsługi klienta
Wymagania
-
Wyższe lub średnie wykształcenie
-
Doświadczenie w pracy w call center
-
Umiejętność obsługi komputera i znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
-
Otwartość na naukę oraz rozwój
Oferujemy
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
Bardzo atrakcyjny system bonusowy oraz comiesięczną podstawę
-
Rozwój w firmie o stabilnej pozycji na rynku
-
Opieka medyczna
-
-
Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. księgowości
HRO Personnel Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, w tym usługi rekrutacyjne na stanowiska średniego i wyższego szczebla, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko: Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. księgowości
Zakres obowiązków
- prowadzenie rejestru banków
- księgowanie wyciągów bankowych - dekretacja dokumentów bankowych i wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego
- przygotowanie dokumentacji: polecenie zapłaty DIRECT – DEBIT
- analiza i uzgadnianie kont bankowych, przedpłat
- przygotowywanie gwarancji bankowych – współpraca z bankiem
- przygotowywanie oświadczeń do umów długoterminowych
- przygotowywanie raportów i analiz na zakończenie miesiąca i roku zgodnie z wytycznymi przełożonego
- zastępowanie w czasie nieobecności innych księgowych zgodnie z przygotowaną organizacją pracy przez przełożonego (w tym zastępstwo w zakresie przygotowywania gwarancji bankowych)
- przygotowywanie dokumentacji dla audytorów
- uczestniczenie w archiwizacji dokumentów w terminach wyznaczonych przez przełożonegoWymagania
- studia kierunkowe: finanse/ rachunkowość
- doświadczenie w obszarze księgowości i rozliczeń
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- otwartość na nową wiedzę i chęć do jej zdobywania
- znajomość narzędzi biurowych MS Office (w szczególności Excel)
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność, dokładność, sumiennośćOferujemy
- pracę od poniedziałku do piątku
- możliwość podwyższania kwalifikacji
- jasną ścieżkę rozwoju
- fantastyczną atmosferę pracy w zgranym zespole
-
Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej
HRO Personnel Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- 3 000-9 000 zł / mies.
-
HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży TelefonicznejZakres obowiązków
-
Kontaktowanie klientów z obszernej bazy dobrze znanej firmy finansowej, prężnie działającej na polskim rynku
-
Realizowanie miesięcznego planu poprzez aktywną sprzedaż
-
Pełna kontrola nad dokumentacją wliczając przygotowywanie oraz skanowanie
-
Oferowanie jak najwyższej jakości obsługi klienta
Wymagania
-
Wyższe lub średnie wykształcenie
-
Doświadczenie w pracy w call center
-
Umiejętność obsługi komputera i znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
-
Otwartość na naukę oraz rozwój
Oferujemy
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
Bardzo atrakcyjny system bonusowy oraz comiesięczną podstawę
-
Rozwój w firmie o stabilnej pozycji na rynku
-
Opieka medyczna
-
-
Specjalistka ds. Kadr i Płac / Specjalista ds. Kadr i Płac
HRO Personnel Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
HRO Personnel to prężnie rozwijająca się agencja HR, która specjalizuje się w rekrutacji głównie do sektora IT, finansów oraz SSC/BPO, a także outsourcingu usług. Naszym klientom oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, takich jak outsourcing, RPO i usługi medialne za pośrednictwem naszych partnerów cyfrowych. Ściśle współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej.
To co wyróżnia nas na rynku to to, że zawsze jesteśmy „o krok przed naszymi konkurentami”!Zakres obowiązków
Praca polega na obsłudze klientów Pracodawcy w ramach oferowanych przez Pracodawcę usług pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego, innych usług świadczonych przez Pracodawcę
-Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, zaświadczenia, aneksy, porozumienia, grafiki czasu pracy, itp.)
-Ewidencja czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich
-Przygotowywanie raportów kadrowo płacowych
-Prowadzenie dokumentacji pracowniczej
-Monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracy
-Przygotowanie rozliczeń podatkowych PIT
-Archiwizacja dokumentów
-Wprowadzanie i aktualizowanie danych w programie kadrowo – płacowym
-Administracja procesów płacowych (outsourcing, praca tymczasowa) dla Klientów (fakturowanie i rozliczanie)
-Bieżące wspieranie zespołu w zadaniach związanych z obsługą pracowników
-Naliczanie listy płac zgodnie z przepisami prawa i kontrola wyników ich naliczania
-Współpraca z instytucjami zewnętrznymi - sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON
-Kontakt z Klientami firmy
-Udzielenie odpowiedzi na pytania Klientów z zakresu HR i prawa pracy
-Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
-Obsługa systemu bankowego w celu wysyłania przelewów do pracowników
-Monitorowanie zmian legislacyjnych dotyczących spraw kadrowo – płacowych
-Wykonywanie innych poleceń przełożonego bezpośrednio związanych z wykonywaną pracąWymagania
-Minimum 3letnie doświadczenie pracy na stanowisku specjalistycznym
-Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
-Mile widziana znajomość programu Optima
-Chęć ciągłego pogłębiania swojej wiedzy
-Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
-Sumienność, zaangażowanie
-Umiejętność planowania pracy własnejOferujemy
-Umowę o pracę
-Prywatną opiekę medyczną
-Jasną ścieżkę rozwoju
-Fantastyczną atmosferę pracy w zgranym zespole
-
Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Kadr i Płac
HRO Personnel Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
HRO Personnel to prężnie rozwijająca się agencja HR, która specjalizuje się w rekrutacji do sektora IT, finansów oraz SSC/BPO, a także outsourcingu personalnym. Naszym klientom oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, takich jak outsourcing, RPO i usługi medialne za pośrednictwem naszych partnerów cyfrowych. Ściśle współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej.
To co wyróżnia nas na rynku to to, że zawsze jesteśmy „o krok przed naszymi konkurentami”!Zakres obowiązków
-Praca polegająca na obsłudze klientów Pracodawcy w ramach oferowanych przez Pracodawcę usług pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego, innych usług świadczonych przez Pracodawcę
-Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, zaświadczenia, aneksy, porozumienia, grafiki czasu pracy, itp.)
-Ewidencja czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich
-Przygotowywanie raportów kadrowo płacowych
-Prowadzenie dokumentacji pracowniczej
-Monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracy
-Przygotowanie rozliczeń podatkowych PIT
-Archiwizacja dokumentów
-Wprowadzanie i aktualizowanie danych w programie kadrowo – płacowym
-Administracja procesów płacowych (outsourcing, praca tymczasowa) dla Klientów (fakturowanie i rozliczanie)
-Bieżące wspieranie zespołu w zadaniach związanych z obsługą pracowników
-Naliczanie listy płac zgodnie z przepisami prawa i kontrola wyników ich naliczania
-Współpraca z instytucjami zewnętrznymi - sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON
-Kontakt z Klientami firmy
-Udzielanie odpowiedzi na pytania Klientów z zakresu HR i prawa pracy
-Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
-Obsługa systemu bankowego w celu wysyłania przelewów do pracowników
-Monitorowanie zmian legislacyjnych dotyczących spraw kadrowo – płacowych
-Wykonywanie innych poleceń przełożonego bezpośrednio związanych z wykonywana pracąWymagania
-Minimum roczne doświadczenie pracy na stanowisku specjalistycznym
-Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
-Mile widziana znajomość programu Optima
-Chęć ciągłego pogłębiania swojej wiedzy
-Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
-Sumienność, zaangażowanie
-Umiejętność planowania pracy własnejOferujemy
-Umowa o pracę
-Prywatna opieka medyczna
-Jasna ścieżka rozwoju
-Fantastyczna atmosfera pracy w zgranym zespole
-
Asystent/-tka w Dziale Kadr i Płac
HRO Personnel Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
HRO Personnel specjalizuje się w rekrutacji na stanowiska w obszarze IT, finansów oraz SSC/BPO. Oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, takich jak outsourcing kadrowo-płacowy, RPO i media service. Ściśle współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej. To co wyróżnia nas na rynku to to, że zawsze jesteśmy "o krok przed naszymi konkurentami"!
Zakres obowiązków
-Wsparcie administracyjno-biurowe działu kadr i płac
-Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym
-Wsparcie w przygotowywaniu raportów kadrowo płacowych
-Pomoc w prowadzeniu, weryfikacji i archiwizacji dokumentacji pracowniczej
-Bieżące wspieranie zespołu w zadaniach związanych z obsługą pracowników
-Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
-Branie udziału w przygotowaniu rozliczeń podatkowych PIT
-Monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracyWymagania
-Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
-Mile widziane doświadczenie w dziale kadr i płac
-Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
-Chęć ciągłego pogłębiania swojej wiedzy
-Sumienność, zaangażowanie
-Umiejętność planowania pracy własnejOferujemy
-Umowa o pracę
-Prywatna opieka medyczna
-Bonusy kwartalne
-Benefity pozapłacowe – MyBenefit
-Systematyczne szkolenia z zakresu kadr i płac
-Szkolenia z języka angielskiego
-Jasna ścieżka rozwoju
-Dogodna lokalizację, blisko stacji Metra Wilanowska
-Fantastyczna atmosfera pracy w zgranym zespole
-
Asystent/-tka w Dziale Kadr i Płac
HRO Personnel Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
HRO Personnel to prężnie rozwijająca się agencja HR, która specjalizuje się w rekrutacji głównie do sektora IT, finansów oraz SSC/BPO, a także outsourcingu usług. Naszym klientom oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, takich jak outsourcing, RPO i usługi medialne za pośrednictwem naszych partnerów cyfrowych. Ściśle współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej.
To co wyróżnia nas na rynku to to, że zawsze jesteśmy „o krok przed naszymi konkurentami”!Zakres obowiązków
-Wsparcie administracyjno-biurowe działu kadr i płac
-Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym
-Wsparcie w przygotowywaniu raportów kadrowo płacowych i rozliczeń
-Pomoc w prowadzeniu, weryfikacji i archiwizacji dokumentacji pracowniczej
-Monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracyWymagania
-Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
-Chęć ciągłego pogłębiania swojej wiedzy
-Mile widziane doświadczenie w dziale kadr i płac
-Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
-Sumienność, zaangażowanie
-Umiejętność planowania pracy własnejOferujemy
-Umowę o pracę
-Prywatną opiekę medyczną
-Możliwość podwyższania kwalifikacji
-Jasną ścieżkę rozwoju
-Fantastyczną atmosferę pracy w zgranym zespole
-
Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Kadr i Płac
HRO Personnel Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
HRO Personnel to prężnie rozwijająca się agencja HR, która specjalizuje się w rekrutacji do sektora IT, finansów oraz SSC/BPO, a także outsourcingu personalnym. Naszym klientom oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, takich jak outsourcing, RPO i usługi medialne za pośrednictwem naszych partnerów cyfrowych. Ściśle współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej.
To co wyróżnia nas na rynku to to, że zawsze jesteśmy „o krok przed naszymi konkurentami”!Zakres obowiązków
-Praca polegająca na obsłudze klientów Pracodawcy w ramach oferowanych przez Pracodawcę usług pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego, innych usług świadczonych przez Pracodawcę
-Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, zaświadczenia, aneksy, porozumienia, grafiki czasu pracy, itp.)
-Ewidencja czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich
-Przygotowywanie raportów kadrowo płacowych
-Prowadzenie dokumentacji pracowniczej
-Monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracy
-Przygotowanie rozliczeń podatkowych PIT
-Archiwizacja dokumentów
-Wprowadzanie i aktualizowanie danych w programie kadrowo – płacowym
-Administracja procesów płacowych (outsourcing, praca tymczasowa) dla Klientów (fakturowanie i rozliczanie)
-Bieżące wspieranie zespołu w zadaniach związanych z obsługą pracowników
-Naliczanie listy płac zgodnie z przepisami prawa i kontrola wyników ich naliczania
-Współpraca z instytucjami zewnętrznymi - sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON
-Kontakt z Klientami firmy
-Udzielanie odpowiedzi na pytania Klientów z zakresu HR i prawa pracy
-Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
-Obsługa systemu bankowego w celu wysyłania przelewów do pracowników
-Monitorowanie zmian legislacyjnych dotyczących spraw kadrowo – płacowych
-Wykonywanie innych poleceń przełożonego bezpośrednio związanych z wykonywana pracąWymagania
-Minimum roczne doświadczenie pracy na stanowisku specjalistycznym
-Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
-Mile widziana znajomość programu Optima
-Chęć ciągłego pogłębiania swojej wiedzy
-Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
-Sumienność, zaangażowanie
-Umiejętność planowania pracy własnejOferujemy
-Umowa o pracę
-Prywatna opieka medyczna
-Jasna ścieżka rozwoju
-Fantastyczna atmosfera pracy w zgranym zespole
-
Specjalistka ds. Kadr i Płac / Specjalista ds. Kadr i Płac
HRO Personnel Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
HRO Personnel to prężnie rozwijająca się agencja HR, która specjalizuje się w rekrutacji głównie do sektora IT, finansów oraz SSC/BPO, a także outsourcingu usług. Naszym klientom oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, takich jak outsourcing, RPO i usługi medialne za pośrednictwem naszych partnerów cyfrowych. Ściśle współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej.
To co wyróżnia nas na rynku to to, że zawsze jesteśmy „o krok przed naszymi konkurentami”!Zakres obowiązków
Praca polega na obsłudze klientów Pracodawcy w ramach oferowanych przez Pracodawcę usług pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego, innych usług świadczonych przez Pracodawcę
-Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, zaświadczenia, aneksy, porozumienia, grafiki czasu pracy, itp.)
-Ewidencja czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich
-Przygotowywanie raportów kadrowo płacowych
-Prowadzenie dokumentacji pracowniczej
-Monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracy
-Przygotowanie rozliczeń podatkowych PIT
-Archiwizacja dokumentów
-Wprowadzanie i aktualizowanie danych w programie kadrowo – płacowym
-Administracja procesów płacowych (outsourcing, praca tymczasowa) dla Klientów (fakturowanie i rozliczanie)
-Bieżące wspieranie zespołu w zadaniach związanych z obsługą pracowników
-Naliczanie listy płac zgodnie z przepisami prawa i kontrola wyników ich naliczania
-Współpraca z instytucjami zewnętrznymi - sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON
-Kontakt z Klientami firmy
-Udzielenie odpowiedzi na pytania Klientów z zakresu HR i prawa pracy
-Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
-Obsługa systemu bankowego w celu wysyłania przelewów do pracowników
-Monitorowanie zmian legislacyjnych dotyczących spraw kadrowo – płacowych
-Wykonywanie innych poleceń przełożonego bezpośrednio związanych z wykonywaną pracąWymagania
-Minimum 3letnie doświadczenie pracy na stanowisku specjalistycznym
-Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
-Mile widziana znajomość programu Optima
-Chęć ciągłego pogłębiania swojej wiedzy
-Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
-Sumienność, zaangażowanie
-Umiejętność planowania pracy własnejOferujemy
-Umowę o pracę
-Prywatną opiekę medyczną
-Jasną ścieżkę rozwoju
-Fantastyczną atmosferę pracy w zgranym zespole
-
Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej
HRO Personnel Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- 3 000-9 000 zł / mies.
-
HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży TelefonicznejZakres obowiązków
-
Kontaktowanie klientów z obszernej bazy dobrze znanej firmy finansowej, prężnie działającej na polskim rynku
-
Realizowanie miesięcznego planu poprzez aktywną sprzedaż
-
Pełna kontrola nad dokumentacją wliczając przygotowywanie oraz skanowanie
-
Oferowanie jak najwyższej jakości obsługi klienta
Wymagania
-
Wyższe lub średnie wykształcenie
-
Doświadczenie w pracy w call center
-
Umiejętność obsługi komputera i znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
-
Otwartość na naukę oraz rozwój
Oferujemy
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
Bardzo atrakcyjny system bonusowy oraz comiesięczną podstawę
-
Rozwój w firmie o stabilnej pozycji na rynku
-
Opieka medyczna
-
Pracodawcy w Warszawie
-
Randstad Polska Sp. z o.o.
Jesteśmy Randstad Polska – liderem w branży HR, który od ponad pół wieku kształtuje rynek pracy, oferując usługi doradzt...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 345
-
Michael Page International (Poland) sp....
Michael Page Finance & Human Resources - W centrum naszej działalności znajdują się tysiące ludzi, których ży...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 185
-
CT-CARD sp. z o.o.
Od ponad dwóch dekad jesteśmy pionierami w dziedzinie innowacji i jakości w branży chemicznej. Nasza historia rozpoczęła...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 123
-
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnym...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 42
-
BPO Network
Jesteśmy BPO Network Warszawa – Twoim zaufanym partnerem w dziedzinie Human Resources. Od naszego założenia w 2017 roku,...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 31
-
POLSKIE CENTRUM CERTYFIKACJI I BADAŃ JAK...
Z dumą przedstawiamy historię Polskiego Centrum Certyfikacji i Badań Jakości, instytucji z ponad sześćdziesięcioletnią t...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 24
-
Leroy Merlin Polska sp. z o.o.
Witaj w świecie Leroy Merlin Polska, gdzie każdy dzień to nowa możliwość, by pomóc naszym klientom stworzyć dom ich marz...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 18
-
ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W...
ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY MOKOTÓW M. ST. WARSZAWY
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 13
-
ASMO Solutions
Jesteśmy asmo solutions, częścią dynamicznie rozwijającej się grupy MAOBI. Od dekady z powodzeniem tworzymy mosty między...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 12
-
UDS S.A.
UDS S.A.od kilkudziesięciu lat jest partnerem największych światowych korporacji na bieżąco obserwującym i wdrażającym i...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 12
-
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
Jesteśmy Pocztą Polską, sercem komunikacji i logistyki w naszym kraju. Nasza historia sięga ponad 465 lat wstecz, co czy...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 11
-
mojestudio
Witaj w Mojestudio Warszawa, miejscu, gdzie pasja do piękna i doświadczenie splatają się, tworząc przestrzeń pełną stylu...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 10
-
ARMA SP Z O.O.
Od momentu naszego debiutu na rynku w 1999 roku, ARMA SP Z O.O. prężnie rozwija się w branży usług ochroniarskich i porz...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 9
-
Equinix
Equinix
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 9
-
SOLID SECURITY sp. z o.o.
Od ponad trzech dekad, Solid Security jest synonimem zaufania i niezawodności w polskim sektorze bezpieczeństwa. Nasza h...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 8
-
ManpowerGroup sp. z o.o.
ManpowerGroup Sp. zo.o.
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 8
-
GREEN CAPITAL S.A.
Green Capitalspółka akcyjna z siedzibą w Warszawie jest podmiotem inwestycyjnym, działającym na rynku kapitałowym...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 8
-
OEX Cursor S.A.
W świecie, gdzie każda interakcja z klientem ma kluczowe znaczenie, my w OEX Cursor S.A. rozumiemy, jak ważne jest, aby...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 8
-
iView Recruitment
Od ponad dekady iView Recruitment z Warszawy kreuje nową jakość w świecie rekrutacji. Jako eksperci od headhuntingu i ex...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 8
-
INWEMER SYSTEM sp. z o.o.
Od ponad trzydziestu lat, my, INWEMER System, jesteśmy dumni z tego, że możemy służyć mieszkańcom Warszawy i okolic nasz...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 7
-
STOWARZYSZENIE SOS WIOSKI DZIECIĘCE W PO...
W sercu Warszawy, gdzie troska o najmłodszych jest naszym codziennym zadaniem, znajduje się nasze Stowarzyszenie "SOS Wi...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 7
-
Early Stage Białołęka II
Jesteśmy firmą z ponad 29-letnim doświadczeniem na rynku edukacyjnym. Obecnie prowadzimy ponad 800 placówek w cał...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 7
-
Track Tec Koltram sp,. zo.o.
Z dumą stawiamy na pierwszym miejscu ponad stuletnią tradycję i doświadczenie w branży infrastruktury kolejowej. Jako Tr...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 7
-
SERIS KONSALNET SECURITY SP Z O.O.
Od ponad trzech dekad Seris Konsalnet Security Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie jest synonimem zaufania i innowacji w b...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 6
-
RUCH S.A
Od ponad wieku jesteśmy integralną częścią codziennego życia Polaków. Nasza historia rozpoczęła się w 1918 roku,...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 6
-
Centrum Terapii Promitis
Jesteśmy Centrum Terapii PROMITIS – miejscem, gdzie pasja do pomagania innym przeplata się z profesjonalizmem i innowacy...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 6
-
GoWork.pl
GoWork.pl to firma szkoleniowo – edukacyjna, istniejąca na rynku polskim od 2004 roku. Oferujemy szeroki zakres us...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 6
-
DWL JOB sp. z o.o. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Jesteśmy DWL-JOB, Twoim zaufanym partnerem w dziedzinie pozyskiwania talentów i zarządzania zasobami ludzkimi. Od ponad...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 5