HRO Personnel Sp. z o.o.

Czy to Twoja firma?

HRO Personnel sp. z o.o. praca

Warszawa

HRO Personnel, to wyspecjalizowana grupa profesjonalistów dostarczająca klientom najwyższej jakości usługi z zakresu rekrutacji, outsourcingu i pracy tymczasowej. Fachowa wiedza na temat rynku pracy, znajomość różnych branż, a także szybkość działania sprawiają, że nasi konsultanci oferują usługi dopasowane do potrzeb przedsiębiorstw z niemal każdego sektora gospodarki, pozwalając naszym klientom być zawsze krok przed konkurencją.

HRO Personnel Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
hr / kadry obsługa klienta / call center księgowość / ekonomia sprzedaż / zakupy

Oferty pracy HRO Personnel Sp. z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca HRO Personnel Sp. z o.o.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa HRO Personnel Sp. z o.o.

Siedziba główna

Oddział Kraków

HRO Personnel Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Praca HRO Personnel Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • SAMODZIELNA KSIĘGOWA / SAMODZIELNY KSIĘGOWY

    HRO Personnel Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • HRO Personnel Sp. z o.o. to wyspecjalizowana grupa profesjonalistów dostarczająca klientom najwyższej jakości usługi z zakresu rekrutacji, outsourcingu i pracy tymczasowej. Fachowa wiedza na temat rynku pracy, znajomość różnych branż, a także szybkość działania sprawiają, że nasi konsultanci oferują usługi dopasowane do potrzeb przedsiębiorstw z niemal każdego sektora gospodarki, pozwalając naszym klientom być zawsze krok przed konkurencją.

      Do Naszego działu Księgowości poszukujemy osoby na stanowisko SAMODZIELNA KSIĘGOWA / SAMODZIELNY KSIĘGOWY.

      Zakres obowiązków

      - księgowanie dokumentów (faktury zakupu i sprzedaży, PK, wyciągi bankowe)

      - rozliczanie i księgowanie delegacji krajowych i zagranicznych oraz rozliczeń wydatków pracowniczych

      - sporządzanie analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne spółki i instytucji zewnętrznych

      - współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, US, GUS, bank)

      - potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami

      - uzgadnianie i sporządzanie deklaracji JPK, VAT

      - tworzenie i księgowanie rezerw i rozliczeń międzyokresowych

      Wymagania

      - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (minimum 2 lata)

      - znajomość bieżących przepisów podatkowych, Ustawy o Rachunkowości

      - mile widziana znajomość programu księgowego Optima

      - znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie

      - znajomość pakietu MS Office

      - wiedza z zakresu rozliczeń wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych

      - bardzo dobra organizacja pracy

      - umiejętność analitycznego i logicznego myślenia

      - wykształcenie minimum średnie kierunkowe

      - mile widziane kursy certyfikujące zawód księgowego

      Oferujemy

      - umowę o pracę

      - prywatną opiekę medyczną

      - bonusy kwartalne

      - benefity pozapłacowe

      - dogodną lokalizację, blisko stacji Metra Wilanowska

      - fantastyczną atmosferę pracy w zgranym zespole

  • Specjalista ds. Sprzedaży

    HRO Personnel Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696).
      Aktualnie dla Naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds. Sprzedaży

      Zakres obowiązków

      -Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientami firmy
      -Bieżąca pomoc Klientowi, wyjaśnianie niezgodności
      -Współpraca z innymi działami w firmie w celu aktywnego wsparcia i obsługi Klienta
      -Prace administracyjne związane z funkcjonowaniem działu
      -Praca na systemie sprzedażowym CRM

      Wymagania

      -Doświadczenie w działach sprzedaży telefonicznej lub customer service
      -Znajomość języka angielskiego (poziom min. B2)
      -Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
      -Łatwość nawiązywania kontaktów
      -Znajomość MS Office
      -Doskonała organizacja pracy własnej

      Oferujemy

      -Umowę o pracę
      -Możliwość uczenia się i zdobywania doświadczenia w ciekawej firmie
      -Bardzo dobrą atmosferę pracy w zespole nastawionym na współpracę i wsparcie
      -Szkolenia przygotowujące do pełnienia obowiązków
      -Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie

  • Samodzielny/a Księgowy/a

    HRO Personnel Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Do Naszego wewnętrznego działu Kadr i Płac w HRO Personnel poszukujemy osoby na stanowisko Samodzielny/a Księgowy/a.

      Zakres obowiązków

      - księgowanie dokumentów (faktury zakupu i sprzedaży, PK, wyciągi bankowe)
      - rozliczanie i księgowanie delegacji krajowych i zagranicznych oraz rozliczeń wydatków pracowniczych
      - sporządzanie analiz i raportów na potrzeby wewnętrzne spółki i instytucji zewnętrznych
      - współpraca z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, US, GUS, bank)
      - potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami
      - uzgadnianie i sporządzanie deklaracji JPK, VAT
      - tworzenie i księgowanie rezerw i rozliczeń międzyokresowy

      Wymagania

      - doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (minimum 2 lata)
      - znajomość bieżących przepisów podatkowych, Ustawy o Rachunkowości
      - mile widziana znajomość programu księgowego Optima
      - znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
      - znajomość pakietu MS Office
      - wiedza z zakresu rozliczeń wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych
      - bardzo dobra organizacja pracy
      - umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
      - wykształcenie minimum średnie kierunkowe
      - mile widziane kursy certyfikujące zawód księgowego

      Oferujemy

      - umowę o pracę
      - prywatną opiekę medyczną
      - bonusy kwartalne
      - benefity pozapłacowe – MyBenefit
      - dogodną lokalizację, blisko stacji Metra Wilanowska
      - fantastyczną atmosferę pracy w zgranym zespole

  • Asystent/-tka w Dziale Kadr i Płac

    HRO Personnel Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • HRO Personnel specjalizuje się w rekrutacji na stanowiska w obszarze IT, finansów oraz SSC/BPO. Oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, takich jak outsourcing kadrowo-płacowy, RPO i media service. Ściśle współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej. To co wyróżnia nas na rynku to to, że zawsze jesteśmy "o krok przed naszymi konkurentami"!

      Zakres obowiązków

      -Wsparcie administracyjno-biurowe działu kadr i płac
      -Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym
      -Wsparcie w przygotowywaniu raportów kadrowo płacowych
      -Pomoc w prowadzeniu, weryfikacji i archiwizacji dokumentacji pracowniczej
      -Bieżące wspieranie zespołu w zadaniach związanych z obsługą pracowników
      -Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
      -Branie udziału w przygotowaniu rozliczeń podatkowych PIT
      -Monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracy

      Wymagania

      -Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
      -Mile widziane doświadczenie w dziale kadr i płac
      -Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
      -Chęć ciągłego pogłębiania swojej wiedzy
      -Sumienność, zaangażowanie
      -Umiejętność planowania pracy własnej

      Oferujemy

      -Umowa o pracę
      -Prywatna opieka medyczna
      -Bonusy kwartalne
      -Benefity pozapłacowe – MyBenefit
      -Systematyczne szkolenia z zakresu kadr i płac
      -Szkolenia z języka angielskiego
      -Jasna ścieżka rozwoju
      -Dogodna lokalizację, blisko stacji Metra Wilanowska
      -Fantastyczna atmosfera pracy w zgranym zespole

  • Specjalistka ds. Kadr i Płac / Specjalista ds. Kadr i Płac

    HRO Personnel Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • HRO Personnel to prężnie rozwijająca się agencja HR, która specjalizuje się w rekrutacji głównie do sektora IT, finansów oraz SSC/BPO, a także outsourcingu usług. Naszym klientom oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, takich jak outsourcing, RPO i usługi medialne za pośrednictwem naszych partnerów cyfrowych. Ściśle współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej.
      To co wyróżnia nas na rynku to to, że zawsze jesteśmy „o krok przed naszymi konkurentami”!

      Zakres obowiązków

      Praca polega na obsłudze klientów Pracodawcy w ramach oferowanych przez Pracodawcę usług pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego, innych usług świadczonych przez Pracodawcę
      -Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, zaświadczenia, aneksy, porozumienia, grafiki czasu pracy, itp.)
      -Ewidencja czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich
      -Przygotowywanie raportów kadrowo płacowych
      -Prowadzenie dokumentacji pracowniczej
      -Monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracy
      -Przygotowanie rozliczeń podatkowych PIT
      -Archiwizacja dokumentów
      -Wprowadzanie i aktualizowanie danych w programie kadrowo – płacowym
      -Administracja procesów płacowych (outsourcing, praca tymczasowa) dla Klientów (fakturowanie i rozliczanie)
      -Bieżące wspieranie zespołu w zadaniach związanych z obsługą pracowników
      -Naliczanie listy płac zgodnie z przepisami prawa i kontrola wyników ich naliczania
      -Współpraca z instytucjami zewnętrznymi - sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON
      -Kontakt z Klientami firmy
      -Udzielenie odpowiedzi na pytania Klientów z zakresu HR i prawa pracy
      -Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
      -Obsługa systemu bankowego w celu wysyłania przelewów do pracowników
      -Monitorowanie zmian legislacyjnych dotyczących spraw kadrowo – płacowych
      -Wykonywanie innych poleceń przełożonego bezpośrednio związanych z wykonywaną pracą

      Wymagania

      -Minimum 3letnie doświadczenie pracy na stanowisku specjalistycznym
      -Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
      -Mile widziana znajomość programu Optima
      -Chęć ciągłego pogłębiania swojej wiedzy
      -Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
      -Sumienność, zaangażowanie
      -Umiejętność planowania pracy własnej

      Oferujemy

      - Umowę o pracę
      - Prywatną opiekę medyczną
      - Jasną ścieżkę rozwoju
      - Bonusy kwartalne
      - Benefity pozapłacowe – MyBenefit
      - Systematyczne szkolenia z zakresu kadr i płac
      - Szkolenia z języka angielskiego
      - Jasną ścieżkę rozwoju
      - Dogodną lokalizację, blisko stacji Metra Wilanowska
      - Fantastyczną atmosferę pracy w zgranym zespole

  • Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej

    HRO Personnel Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 3 000-9 000 zł / mies.
    • HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
      Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej

      Zakres obowiązków

      • Kontaktowanie klientów z obszernej bazy dobrze znanej firmy finansowej, prężnie działającej na polskim rynku
      • Realizowanie miesięcznego planu poprzez aktywną sprzedaż
      • Pełna kontrola nad dokumentacją wliczając przygotowywanie oraz skanowanie
      • Oferowanie jak najwyższej jakości obsługi klienta

      Wymagania

      • Wyższe lub średnie wykształcenie
      • Doświadczenie w pracy w call center
      • Umiejętność obsługi komputera i znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
      • Otwartość na naukę oraz rozwój

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Bardzo atrakcyjny system bonusowy oraz comiesięczną podstawę
      • Rozwój w firmie o stabilnej pozycji na rynku
      • Opieka medyczna
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. księgowości

    HRO Personnel Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, w tym usługi rekrutacyjne na stanowiska średniego i wyższego szczebla, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko: Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. księgowości

      Zakres obowiązków

      - prowadzenie rejestru banków
      - księgowanie wyciągów bankowych - dekretacja dokumentów bankowych i wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego
      - przygotowanie dokumentacji: polecenie zapłaty DIRECT – DEBIT
      - analiza i uzgadnianie kont bankowych, przedpłat
      - przygotowywanie gwarancji bankowych – współpraca z bankiem
      - przygotowywanie oświadczeń do umów długoterminowych
      - przygotowywanie raportów i analiz na zakończenie miesiąca i roku zgodnie z wytycznymi przełożonego
      - zastępowanie w czasie nieobecności innych księgowych zgodnie z przygotowaną organizacją pracy przez przełożonego (w tym zastępstwo w zakresie przygotowywania gwarancji bankowych)
      - przygotowywanie dokumentacji dla audytorów
      - uczestniczenie w archiwizacji dokumentów w terminach wyznaczonych przez przełożonego

      Wymagania

      - studia kierunkowe: finanse/ rachunkowość
      - doświadczenie w obszarze księgowości i rozliczeń
      - komunikatywna znajomość języka angielskiego
      - otwartość na nową wiedzę i chęć do jej zdobywania
      - znajomość narzędzi biurowych MS Office (w szczególności Excel)
      - umiejętność pracy w zespole
      - komunikatywność, dokładność, sumienność

      Oferujemy

      - pracę od poniedziałku do piątku

      - możliwość podwyższania kwalifikacji
      - jasną ścieżkę rozwoju
      - fantastyczną atmosferę pracy w zgranym zespole

  • Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej

    HRO Personnel Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 3 000-9 000 zł / mies.
    • HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
      Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej

      Zakres obowiązków

      • Kontaktowanie klientów z obszernej bazy dobrze znanej firmy finansowej, prężnie działającej na polskim rynku
      • Realizowanie miesięcznego planu poprzez aktywną sprzedaż
      • Pełna kontrola nad dokumentacją wliczając przygotowywanie oraz skanowanie
      • Oferowanie jak najwyższej jakości obsługi klienta

      Wymagania

      • Wyższe lub średnie wykształcenie
      • Doświadczenie w pracy w call center
      • Umiejętność obsługi komputera i znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
      • Otwartość na naukę oraz rozwój

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Bardzo atrakcyjny system bonusowy oraz comiesięczną podstawę
      • Rozwój w firmie o stabilnej pozycji na rynku
      • Opieka medyczna
  • Specjalistka ds. Kadr i Płac / Specjalista ds. Kadr i Płac

    HRO Personnel Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • HRO Personnel to prężnie rozwijająca się agencja HR, która specjalizuje się w rekrutacji głównie do sektora IT, finansów oraz SSC/BPO, a także outsourcingu usług. Naszym klientom oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, takich jak outsourcing, RPO i usługi medialne za pośrednictwem naszych partnerów cyfrowych. Ściśle współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej.
      To co wyróżnia nas na rynku to to, że zawsze jesteśmy „o krok przed naszymi konkurentami”!

      Zakres obowiązków

      Praca polega na obsłudze klientów Pracodawcy w ramach oferowanych przez Pracodawcę usług pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego, innych usług świadczonych przez Pracodawcę
      -Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, zaświadczenia, aneksy, porozumienia, grafiki czasu pracy, itp.)
      -Ewidencja czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich
      -Przygotowywanie raportów kadrowo płacowych
      -Prowadzenie dokumentacji pracowniczej
      -Monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracy
      -Przygotowanie rozliczeń podatkowych PIT
      -Archiwizacja dokumentów
      -Wprowadzanie i aktualizowanie danych w programie kadrowo – płacowym
      -Administracja procesów płacowych (outsourcing, praca tymczasowa) dla Klientów (fakturowanie i rozliczanie)
      -Bieżące wspieranie zespołu w zadaniach związanych z obsługą pracowników
      -Naliczanie listy płac zgodnie z przepisami prawa i kontrola wyników ich naliczania
      -Współpraca z instytucjami zewnętrznymi - sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON
      -Kontakt z Klientami firmy
      -Udzielenie odpowiedzi na pytania Klientów z zakresu HR i prawa pracy
      -Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
      -Obsługa systemu bankowego w celu wysyłania przelewów do pracowników
      -Monitorowanie zmian legislacyjnych dotyczących spraw kadrowo – płacowych
      -Wykonywanie innych poleceń przełożonego bezpośrednio związanych z wykonywaną pracą

      Wymagania

      -Minimum 3letnie doświadczenie pracy na stanowisku specjalistycznym
      -Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
      -Mile widziana znajomość programu Optima
      -Chęć ciągłego pogłębiania swojej wiedzy
      -Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
      -Sumienność, zaangażowanie
      -Umiejętność planowania pracy własnej

      Oferujemy

      -Umowę o pracę
      -Prywatną opiekę medyczną
      -Jasną ścieżkę rozwoju
      -Fantastyczną atmosferę pracy w zgranym zespole

  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Kadr i Płac

    HRO Personnel Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • HRO Personnel to prężnie rozwijająca się agencja HR, która specjalizuje się w rekrutacji do sektora IT, finansów oraz SSC/BPO, a także outsourcingu personalnym. Naszym klientom oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, takich jak outsourcing, RPO i usługi medialne za pośrednictwem naszych partnerów cyfrowych. Ściśle współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej.
      To co wyróżnia nas na rynku to to, że zawsze jesteśmy „o krok przed naszymi konkurentami”!

      Zakres obowiązków

      -Praca polegająca na obsłudze klientów Pracodawcy w ramach oferowanych przez Pracodawcę usług pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego, innych usług świadczonych przez Pracodawcę
      -Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, zaświadczenia, aneksy, porozumienia, grafiki czasu pracy, itp.)
      -Ewidencja czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich
      -Przygotowywanie raportów kadrowo płacowych
      -Prowadzenie dokumentacji pracowniczej
      -Monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracy
      -Przygotowanie rozliczeń podatkowych PIT
      -Archiwizacja dokumentów
      -Wprowadzanie i aktualizowanie danych w programie kadrowo – płacowym
      -Administracja procesów płacowych (outsourcing, praca tymczasowa) dla Klientów (fakturowanie i rozliczanie)
      -Bieżące wspieranie zespołu w zadaniach związanych z obsługą pracowników
      -Naliczanie listy płac zgodnie z przepisami prawa i kontrola wyników ich naliczania
      -Współpraca z instytucjami zewnętrznymi - sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON
      -Kontakt z Klientami firmy
      -Udzielanie odpowiedzi na pytania Klientów z zakresu HR i prawa pracy
      -Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
      -Obsługa systemu bankowego w celu wysyłania przelewów do pracowników
      -Monitorowanie zmian legislacyjnych dotyczących spraw kadrowo – płacowych
      -Wykonywanie innych poleceń przełożonego bezpośrednio związanych z wykonywana pracą

      Wymagania

      -Minimum roczne doświadczenie pracy na stanowisku specjalistycznym
      -Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
      -Mile widziana znajomość programu Optima
      -Chęć ciągłego pogłębiania swojej wiedzy
      -Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
      -Sumienność, zaangażowanie
      -Umiejętność planowania pracy własnej

      Oferujemy

      -Umowa o pracę
      -Prywatna opieka medyczna
      -Jasna ścieżka rozwoju
      -Fantastyczna atmosfera pracy w zgranym zespole

  • Asystent/-tka w Dziale Kadr i Płac

    HRO Personnel Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • HRO Personnel specjalizuje się w rekrutacji na stanowiska w obszarze IT, finansów oraz SSC/BPO. Oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, takich jak outsourcing kadrowo-płacowy, RPO i media service. Ściśle współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej. To co wyróżnia nas na rynku to to, że zawsze jesteśmy "o krok przed naszymi konkurentami"!

      Zakres obowiązków

      -Wsparcie administracyjno-biurowe działu kadr i płac
      -Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym
      -Wsparcie w przygotowywaniu raportów kadrowo płacowych
      -Pomoc w prowadzeniu, weryfikacji i archiwizacji dokumentacji pracowniczej
      -Bieżące wspieranie zespołu w zadaniach związanych z obsługą pracowników
      -Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
      -Branie udziału w przygotowaniu rozliczeń podatkowych PIT
      -Monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracy

      Wymagania

      -Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
      -Mile widziane doświadczenie w dziale kadr i płac
      -Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
      -Chęć ciągłego pogłębiania swojej wiedzy
      -Sumienność, zaangażowanie
      -Umiejętność planowania pracy własnej

      Oferujemy

      -Umowa o pracę
      -Prywatna opieka medyczna
      -Bonusy kwartalne
      -Benefity pozapłacowe – MyBenefit
      -Systematyczne szkolenia z zakresu kadr i płac
      -Szkolenia z języka angielskiego
      -Jasna ścieżka rozwoju
      -Dogodna lokalizację, blisko stacji Metra Wilanowska
      -Fantastyczna atmosfera pracy w zgranym zespole

  • Asystent/-tka w Dziale Kadr i Płac

    HRO Personnel Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • HRO Personnel to prężnie rozwijająca się agencja HR, która specjalizuje się w rekrutacji głównie do sektora IT, finansów oraz SSC/BPO, a także outsourcingu usług. Naszym klientom oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, takich jak outsourcing, RPO i usługi medialne za pośrednictwem naszych partnerów cyfrowych. Ściśle współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej.
      To co wyróżnia nas na rynku to to, że zawsze jesteśmy „o krok przed naszymi konkurentami”!

      Zakres obowiązków

      -Wsparcie administracyjno-biurowe działu kadr i płac
      -Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym
      -Wsparcie w przygotowywaniu raportów kadrowo płacowych i rozliczeń
      -Pomoc w prowadzeniu, weryfikacji i archiwizacji dokumentacji pracowniczej
      -Monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracy

      Wymagania

      -Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
      -Chęć ciągłego pogłębiania swojej wiedzy
      -Mile widziane doświadczenie w dziale kadr i płac
      -Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
      -Sumienność, zaangażowanie
      -Umiejętność planowania pracy własnej

      Oferujemy

      -Umowę o pracę
      -Prywatną opiekę medyczną
      -Możliwość podwyższania kwalifikacji
      -Jasną ścieżkę rozwoju
      -Fantastyczną atmosferę pracy w zgranym zespole

  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Kadr i Płac

    HRO Personnel Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • HRO Personnel to prężnie rozwijająca się agencja HR, która specjalizuje się w rekrutacji do sektora IT, finansów oraz SSC/BPO, a także outsourcingu personalnym. Naszym klientom oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, takich jak outsourcing, RPO i usługi medialne za pośrednictwem naszych partnerów cyfrowych. Ściśle współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej.
      To co wyróżnia nas na rynku to to, że zawsze jesteśmy „o krok przed naszymi konkurentami”!

      Zakres obowiązków

      -Praca polegająca na obsłudze klientów Pracodawcy w ramach oferowanych przez Pracodawcę usług pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego, innych usług świadczonych przez Pracodawcę
      -Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, zaświadczenia, aneksy, porozumienia, grafiki czasu pracy, itp.)
      -Ewidencja czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich
      -Przygotowywanie raportów kadrowo płacowych
      -Prowadzenie dokumentacji pracowniczej
      -Monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracy
      -Przygotowanie rozliczeń podatkowych PIT
      -Archiwizacja dokumentów
      -Wprowadzanie i aktualizowanie danych w programie kadrowo – płacowym
      -Administracja procesów płacowych (outsourcing, praca tymczasowa) dla Klientów (fakturowanie i rozliczanie)
      -Bieżące wspieranie zespołu w zadaniach związanych z obsługą pracowników
      -Naliczanie listy płac zgodnie z przepisami prawa i kontrola wyników ich naliczania
      -Współpraca z instytucjami zewnętrznymi - sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON
      -Kontakt z Klientami firmy
      -Udzielanie odpowiedzi na pytania Klientów z zakresu HR i prawa pracy
      -Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
      -Obsługa systemu bankowego w celu wysyłania przelewów do pracowników
      -Monitorowanie zmian legislacyjnych dotyczących spraw kadrowo – płacowych
      -Wykonywanie innych poleceń przełożonego bezpośrednio związanych z wykonywana pracą

      Wymagania

      -Minimum roczne doświadczenie pracy na stanowisku specjalistycznym
      -Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
      -Mile widziana znajomość programu Optima
      -Chęć ciągłego pogłębiania swojej wiedzy
      -Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
      -Sumienność, zaangażowanie
      -Umiejętność planowania pracy własnej

      Oferujemy

      -Umowa o pracę
      -Prywatna opieka medyczna
      -Jasna ścieżka rozwoju
      -Fantastyczna atmosfera pracy w zgranym zespole

  • Specjalistka ds. Kadr i Płac / Specjalista ds. Kadr i Płac

    HRO Personnel Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • HRO Personnel to prężnie rozwijająca się agencja HR, która specjalizuje się w rekrutacji głównie do sektora IT, finansów oraz SSC/BPO, a także outsourcingu usług. Naszym klientom oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, takich jak outsourcing, RPO i usługi medialne za pośrednictwem naszych partnerów cyfrowych. Ściśle współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej.
      To co wyróżnia nas na rynku to to, że zawsze jesteśmy „o krok przed naszymi konkurentami”!

      Zakres obowiązków

      Praca polega na obsłudze klientów Pracodawcy w ramach oferowanych przez Pracodawcę usług pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego, innych usług świadczonych przez Pracodawcę
      -Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, zaświadczenia, aneksy, porozumienia, grafiki czasu pracy, itp.)
      -Ewidencja czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich
      -Przygotowywanie raportów kadrowo płacowych
      -Prowadzenie dokumentacji pracowniczej
      -Monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracy
      -Przygotowanie rozliczeń podatkowych PIT
      -Archiwizacja dokumentów
      -Wprowadzanie i aktualizowanie danych w programie kadrowo – płacowym
      -Administracja procesów płacowych (outsourcing, praca tymczasowa) dla Klientów (fakturowanie i rozliczanie)
      -Bieżące wspieranie zespołu w zadaniach związanych z obsługą pracowników
      -Naliczanie listy płac zgodnie z przepisami prawa i kontrola wyników ich naliczania
      -Współpraca z instytucjami zewnętrznymi - sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON
      -Kontakt z Klientami firmy
      -Udzielenie odpowiedzi na pytania Klientów z zakresu HR i prawa pracy
      -Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
      -Obsługa systemu bankowego w celu wysyłania przelewów do pracowników
      -Monitorowanie zmian legislacyjnych dotyczących spraw kadrowo – płacowych
      -Wykonywanie innych poleceń przełożonego bezpośrednio związanych z wykonywaną pracą

      Wymagania

      -Minimum 3letnie doświadczenie pracy na stanowisku specjalistycznym
      -Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
      -Mile widziana znajomość programu Optima
      -Chęć ciągłego pogłębiania swojej wiedzy
      -Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
      -Sumienność, zaangażowanie
      -Umiejętność planowania pracy własnej

      Oferujemy

      -Umowę o pracę
      -Prywatną opiekę medyczną
      -Jasną ścieżkę rozwoju
      -Fantastyczną atmosferę pracy w zgranym zespole

  • Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej

    HRO Personnel Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 3 000-9 000 zł / mies.
    • HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
      Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej

      Zakres obowiązków

      • Kontaktowanie klientów z obszernej bazy dobrze znanej firmy finansowej, prężnie działającej na polskim rynku
      • Realizowanie miesięcznego planu poprzez aktywną sprzedaż
      • Pełna kontrola nad dokumentacją wliczając przygotowywanie oraz skanowanie
      • Oferowanie jak najwyższej jakości obsługi klienta

      Wymagania

      • Wyższe lub średnie wykształcenie
      • Doświadczenie w pracy w call center
      • Umiejętność obsługi komputera i znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
      • Otwartość na naukę oraz rozwój

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Bardzo atrakcyjny system bonusowy oraz comiesięczną podstawę
      • Rozwój w firmie o stabilnej pozycji na rynku
      • Opieka medyczna

Pracodawcy w Warszawie