Pracodawca - HRO PERSONNEL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

HRO Personnel, to wyspecjalizowana grupa profesjonalistów dostarczająca klientom najwyższej jakości usługi z zakresu rekrutacji, outsourcingu i pracy tymczasowej. Fachowa wiedza na temat rynku pracy, znajomość różnych branż, a także szybkość działania sprawiają, że nasi konsultanci oferują usługi dopasowane do potrzeb przedsiębiorstw z niemal każdego sektora gospodarki, pozwalając naszym klientom być zawsze krok przed konkurencją.

Oferty pracy HRO Personnel Sp. z o.o.

Aktualnie brak ofert pracy od tego pracodawcy.

Archiwalne ogłoszenia

Asystent/-tka w Dziale Kadr i Płac
Specjalista ds. kadr i płac   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły

HRO Personnel specjalizuje się w rekrutacji na stanowiska w obszarze IT, finansów oraz SSC/BPO. Oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, takich jak outsourcing kadrowo-płacowy, RPO i media service. Ściśle współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej. To co wyróżnia nas na rynku to to, że zawsze jesteśmy "o krok przed naszymi konkurentami"!

Zakres obowiązków

-Wsparcie administracyjno-biurowe działu kadr i płac
-Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym
-Wsparcie w przygotowywaniu raportów kadrowo płacowych
-Pomoc w prowadzeniu, weryfikacji i archiwizacji dokumentacji pracowniczej
-Bieżące wspieranie zespołu w zadaniach związanych z obsługą pracowników
-Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
-Branie udziału w przygotowaniu rozliczeń podatkowych PIT
-Monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracy

Wymagania

-Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
-Mile widziane doświadczenie w dziale kadr i płac
-Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
-Chęć ciągłego pogłębiania swojej wiedzy
-Sumienność, zaangażowanie
-Umiejętność planowania pracy własnej

Specjalistka ds. Kadr i Płac / Specjalista ds. Kadr i Płac
Specjalista ds. kadr i płac   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły

HRO Personnel to prężnie rozwijająca się agencja HR, która specjalizuje się w rekrutacji głównie do sektora IT, finansów oraz SSC/BPO, a także outsourcingu usług. Naszym klientom oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, takich jak outsourcing, RPO i usługi medialne za pośrednictwem naszych partnerów cyfrowych. Ściśle współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej.
To co wyróżnia nas na rynku to to, że zawsze jesteśmy „o krok przed naszymi konkurentami”!

Zakres obowiązków

Praca polega na obsłudze klientów Pracodawcy w ramach oferowanych przez Pracodawcę usług pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego, innych usług świadczonych przez Pracodawcę
-Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, zaświadczenia, aneksy, porozumienia, grafiki czasu pracy, itp.)
-Ewidencja czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich
-Przygotowywanie raportów kadrowo płacowych
-Prowadzenie dokumentacji pracowniczej
-Monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracy
-Przygotowanie rozliczeń podatkowych PIT
-Archiwizacja dokumentów
-Wprowadzanie i aktualizowanie danych w programie kadrowo – płacowym
-Administracja procesów płacowych (outsourcing, praca tymczasowa) dla Klientów (fakturowanie i rozliczanie)
-Bieżące wspieranie zespołu w zadaniach związanych z obsługą pracowników
-Naliczanie listy płac zgodnie z przepisami prawa i kontrola wyników ich naliczania
-Współpraca z instytucjami zewnętrznymi - sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON
-Kontakt z Klientami firmy
-Udzielenie odpowiedzi na pytania Klientów z zakresu HR i prawa pracy
-Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
-Obsługa systemu bankowego w celu wysyłania przelewów do pracowników
-Monitorowanie zmian legislacyjnych dotyczących spraw kadrowo – płacowych
-Wykonywanie innych poleceń przełożonego bezpośrednio związanych z wykonywaną pracą

Wymagania

-Minimum 3letnie doświadczenie pracy na stanowisku specjalistycznym
-Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
-Mile widziana znajomość programu Optima
-Chęć ciągłego pogłębiania swojej wiedzy
-Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
-Sumienność, zaangażowanie
-Umiejętność planowania pracy własnej

Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej
Specjalista ds. obsługi klienta   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły

HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej

Zakres obowiązków
  • Kontaktowanie klientów z obszernej bazy dobrze znanej firmy finansowej, prężnie działającej na polskim rynku
  • Realizowanie miesięcznego planu poprzez aktywną sprzedaż
  • Pełna kontrola nad dokumentacją wliczając przygotowywanie oraz skanowanie
  • Oferowanie jak najwyższej jakości obsługi klienta
Wymagania
  • Wyższe lub średnie wykształcenie
  • Doświadczenie w pracy w call center
  • Umiejętność obsługi komputera i znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
  • Otwartość na naukę oraz rozwój
Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. księgowości
Księgowy   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły

HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, w tym usługi rekrutacyjne na stanowiska średniego i wyższego szczebla, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko: Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. księgowości

Zakres obowiązków

- prowadzenie rejestru banków
- księgowanie wyciągów bankowych - dekretacja dokumentów bankowych i wprowadzanie danych do systemu finansowo-księgowego
- przygotowanie dokumentacji: polecenie zapłaty DIRECT – DEBIT
- analiza i uzgadnianie kont bankowych, przedpłat
- przygotowywanie gwarancji bankowych – współpraca z bankiem
- przygotowywanie oświadczeń do umów długoterminowych
- przygotowywanie raportów i analiz na zakończenie miesiąca i roku zgodnie z wytycznymi przełożonego
- zastępowanie w czasie nieobecności innych księgowych zgodnie z przygotowaną organizacją pracy przez przełożonego (w tym zastępstwo w zakresie przygotowywania gwarancji bankowych)
- przygotowywanie dokumentacji dla audytorów
- uczestniczenie w archiwizacji dokumentów w terminach wyznaczonych przez przełożonego

Wymagania

- studia kierunkowe: finanse/ rachunkowość
- doświadczenie w obszarze księgowości i rozliczeń
- komunikatywna znajomość języka angielskiego
- otwartość na nową wiedzę i chęć do jej zdobywania
- znajomość narzędzi biurowych MS Office (w szczególności Excel)
- umiejętność pracy w zespole
- komunikatywność, dokładność, sumienność

Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej
Specjalista ds. obsługi klienta   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły

HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi, w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej

Zakres obowiązków
  • Kontaktowanie klientów z obszernej bazy dobrze znanej firmy finansowej, prężnie działającej na polskim rynku
  • Realizowanie miesięcznego planu poprzez aktywną sprzedaż
  • Pełna kontrola nad dokumentacją wliczając przygotowywanie oraz skanowanie
  • Oferowanie jak najwyższej jakości obsługi klienta
Wymagania
  • Wyższe lub średnie wykształcenie
  • Doświadczenie w pracy w call center
  • Umiejętność obsługi komputera i znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
  • Otwartość na naukę oraz rozwój
Specjalistka ds. Kadr i Płac / Specjalista ds. Kadr i Płac
Specjalista ds. kadr i płac   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły

HRO Personnel to prężnie rozwijająca się agencja HR, która specjalizuje się w rekrutacji głównie do sektora IT, finansów oraz SSC/BPO, a także outsourcingu usług. Naszym klientom oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, takich jak outsourcing, RPO i usługi medialne za pośrednictwem naszych partnerów cyfrowych. Ściśle współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej.
To co wyróżnia nas na rynku to to, że zawsze jesteśmy „o krok przed naszymi konkurentami”!

Zakres obowiązków

Praca polega na obsłudze klientów Pracodawcy w ramach oferowanych przez Pracodawcę usług pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego, innych usług świadczonych przez Pracodawcę
-Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, zaświadczenia, aneksy, porozumienia, grafiki czasu pracy, itp.)
-Ewidencja czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich
-Przygotowywanie raportów kadrowo płacowych
-Prowadzenie dokumentacji pracowniczej
-Monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracy
-Przygotowanie rozliczeń podatkowych PIT
-Archiwizacja dokumentów
-Wprowadzanie i aktualizowanie danych w programie kadrowo – płacowym
-Administracja procesów płacowych (outsourcing, praca tymczasowa) dla Klientów (fakturowanie i rozliczanie)
-Bieżące wspieranie zespołu w zadaniach związanych z obsługą pracowników
-Naliczanie listy płac zgodnie z przepisami prawa i kontrola wyników ich naliczania
-Współpraca z instytucjami zewnętrznymi - sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON
-Kontakt z Klientami firmy
-Udzielenie odpowiedzi na pytania Klientów z zakresu HR i prawa pracy
-Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
-Obsługa systemu bankowego w celu wysyłania przelewów do pracowników
-Monitorowanie zmian legislacyjnych dotyczących spraw kadrowo – płacowych
-Wykonywanie innych poleceń przełożonego bezpośrednio związanych z wykonywaną pracą

Wymagania

-Minimum 3letnie doświadczenie pracy na stanowisku specjalistycznym
-Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
-Mile widziana znajomość programu Optima
-Chęć ciągłego pogłębiania swojej wiedzy
-Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
-Sumienność, zaangażowanie
-Umiejętność planowania pracy własnej

Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Kadr i Płac
Specjalista ds. kadr i płac   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły

HRO Personnel to prężnie rozwijająca się agencja HR, która specjalizuje się w rekrutacji do sektora IT, finansów oraz SSC/BPO, a także outsourcingu personalnym. Naszym klientom oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, takich jak outsourcing, RPO i usługi medialne za pośrednictwem naszych partnerów cyfrowych. Ściśle współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej.
To co wyróżnia nas na rynku to to, że zawsze jesteśmy „o krok przed naszymi konkurentami”!

Zakres obowiązków

-Praca polegająca na obsłudze klientów Pracodawcy w ramach oferowanych przez Pracodawcę usług pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego, innych usług świadczonych przez Pracodawcę
-Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, zaświadczenia, aneksy, porozumienia, grafiki czasu pracy, itp.)
-Ewidencja czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich
-Przygotowywanie raportów kadrowo płacowych
-Prowadzenie dokumentacji pracowniczej
-Monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracy
-Przygotowanie rozliczeń podatkowych PIT
-Archiwizacja dokumentów
-Wprowadzanie i aktualizowanie danych w programie kadrowo – płacowym
-Administracja procesów płacowych (outsourcing, praca tymczasowa) dla Klientów (fakturowanie i rozliczanie)
-Bieżące wspieranie zespołu w zadaniach związanych z obsługą pracowników
-Naliczanie listy płac zgodnie z przepisami prawa i kontrola wyników ich naliczania
-Współpraca z instytucjami zewnętrznymi - sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON
-Kontakt z Klientami firmy
-Udzielanie odpowiedzi na pytania Klientów z zakresu HR i prawa pracy
-Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
-Obsługa systemu bankowego w celu wysyłania przelewów do pracowników
-Monitorowanie zmian legislacyjnych dotyczących spraw kadrowo – płacowych
-Wykonywanie innych poleceń przełożonego bezpośrednio związanych z wykonywana pracą

Wymagania

-Minimum roczne doświadczenie pracy na stanowisku specjalistycznym
-Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
-Mile widziana znajomość programu Optima
-Chęć ciągłego pogłębiania swojej wiedzy
-Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
-Sumienność, zaangażowanie
-Umiejętność planowania pracy własnej

Asystent/-tka w Dziale Kadr i Płac
Specjalista ds. kadr i płac   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły

HRO Personnel specjalizuje się w rekrutacji na stanowiska w obszarze IT, finansów oraz SSC/BPO. Oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, takich jak outsourcing kadrowo-płacowy, RPO i media service. Ściśle współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej. To co wyróżnia nas na rynku to to, że zawsze jesteśmy "o krok przed naszymi konkurentami"!

Zakres obowiązków

-Wsparcie administracyjno-biurowe działu kadr i płac
-Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym
-Wsparcie w przygotowywaniu raportów kadrowo płacowych
-Pomoc w prowadzeniu, weryfikacji i archiwizacji dokumentacji pracowniczej
-Bieżące wspieranie zespołu w zadaniach związanych z obsługą pracowników
-Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
-Branie udziału w przygotowaniu rozliczeń podatkowych PIT
-Monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracy

Wymagania

-Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
-Mile widziane doświadczenie w dziale kadr i płac
-Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
-Chęć ciągłego pogłębiania swojej wiedzy
-Sumienność, zaangażowanie
-Umiejętność planowania pracy własnej

Asystent/-tka w Dziale Kadr i Płac
Specjalista ds. kadr i płac   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły

HRO Personnel to prężnie rozwijająca się agencja HR, która specjalizuje się w rekrutacji głównie do sektora IT, finansów oraz SSC/BPO, a także outsourcingu usług. Naszym klientom oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, takich jak outsourcing, RPO i usługi medialne za pośrednictwem naszych partnerów cyfrowych. Ściśle współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej.
To co wyróżnia nas na rynku to to, że zawsze jesteśmy „o krok przed naszymi konkurentami”!

Zakres obowiązków

-Wsparcie administracyjno-biurowe działu kadr i płac
-Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowym
-Wsparcie w przygotowywaniu raportów kadrowo płacowych i rozliczeń
-Pomoc w prowadzeniu, weryfikacji i archiwizacji dokumentacji pracowniczej
-Monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracy

Wymagania

-Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
-Chęć ciągłego pogłębiania swojej wiedzy
-Mile widziane doświadczenie w dziale kadr i płac
-Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
-Sumienność, zaangażowanie
-Umiejętność planowania pracy własnej

Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Kadr i Płac
Specjalista ds. kadr i płac   |  umowa o pracę
Warszawa
Szczegóły

HRO Personnel to prężnie rozwijająca się agencja HR, która specjalizuje się w rekrutacji do sektora IT, finansów oraz SSC/BPO, a także outsourcingu personalnym. Naszym klientom oferujemy szeroki wachlarz rozwiązań, takich jak outsourcing, RPO i usługi medialne za pośrednictwem naszych partnerów cyfrowych. Ściśle współpracujemy z wieloma międzynarodowymi firmami z Polski i Europy Środkowo-Wschodniej.
To co wyróżnia nas na rynku to to, że zawsze jesteśmy „o krok przed naszymi konkurentami”!

Zakres obowiązków

-Praca polegająca na obsłudze klientów Pracodawcy w ramach oferowanych przez Pracodawcę usług pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego, innych usług świadczonych przez Pracodawcę
-Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników (umowy o pracę, umowy cywilno-prawne, zaświadczenia, aneksy, porozumienia, grafiki czasu pracy, itp.)
-Ewidencja czasu pracy, urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich
-Przygotowywanie raportów kadrowo płacowych
-Prowadzenie dokumentacji pracowniczej
-Monitorowanie szkoleń BHP i badań medycyny pracy
-Przygotowanie rozliczeń podatkowych PIT
-Archiwizacja dokumentów
-Wprowadzanie i aktualizowanie danych w programie kadrowo – płacowym
-Administracja procesów płacowych (outsourcing, praca tymczasowa) dla Klientów (fakturowanie i rozliczanie)
-Bieżące wspieranie zespołu w zadaniach związanych z obsługą pracowników
-Naliczanie listy płac zgodnie z przepisami prawa i kontrola wyników ich naliczania
-Współpraca z instytucjami zewnętrznymi - sporządzanie deklaracji do ZUS, GUS, PFRON
-Kontakt z Klientami firmy
-Udzielanie odpowiedzi na pytania Klientów z zakresu HR i prawa pracy
-Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach
-Obsługa systemu bankowego w celu wysyłania przelewów do pracowników
-Monitorowanie zmian legislacyjnych dotyczących spraw kadrowo – płacowych
-Wykonywanie innych poleceń przełożonego bezpośrednio związanych z wykonywana pracą

Wymagania

-Minimum roczne doświadczenie pracy na stanowisku specjalistycznym
-Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office
-Mile widziana znajomość programu Optima
-Chęć ciągłego pogłębiania swojej wiedzy
-Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
-Sumienność, zaangażowanie
-Umiejętność planowania pracy własnej

Adres

ul. Puławska 182
02-670 Warszawa
województwo mazowieckie
powiat Warszawa
gmina Mokotów

Dodatkowe informacje

NIP: 5272637671
REGON: 142614108
KRS: 0000364551
Data wpisu do Rejestru Przedsiębiorców: 10-09-2010
Źródło: GUS, KRS

Pracodawcy z miasta Warszawa