Pracodawca - MIEJSKI ZARZĄD BUDYNKÓW MIESZKALNYCH ZAKŁAD BUDŻETOWY

Oferty pracy Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach

Inspektor Nadzoru

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
Inspektor umowa o pracę pełny etat
Główne obowiązki: między innymi: w dziale inwestycji i zamówień publicznych: planowanie i nadzór nad inwestycjami prowadzonymi przez MZBM, w tym: sporządzanie ...

POLECANA
Tychy
20-10-2021 POLECANA

Archiwalne ogłoszenia

Inspektor Nadzoru
Inspektor   |  umowa o pracę
Tychy
Szczegóły

Dyrektor

Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach

ogłasza nabór na dwa wolne stanowiska urzędnicze:

Inspektor Nadzoru

w Dziale Inwestycji i Zamówień Publicznych/Rejonie Obsługi Mieszkańców

w wymiarze czasu pracy: 1 etat

Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 31.08.2021 r. w siedzibie Zakładu
w Tychach przy ul. Filaretów 31 w sekretariacie (I piętro) lub  w skrzynce podawczej
lub przesłać pocztą na adres Zakładu. Dokumenty składane w języku obcym powinny być złożone z tłumaczeniem na język polski. Aplikacje (dokumenty), które wpłyną
do Zakładu ( sekretariatu ) po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane. Dokumenty uważać się będzie za dostarczone w terminie, jeżeli wpłyną na wskazany powyżej adres w terminie do dnia 31.08.2021 r.

Inne informacje:

Postępowanie rekrutacyjne przeprowadzi komisja rekrutacyjna. Przy wyborze na wolne stanowisko urzędnicze przewiduje się zastosowanie techniki naboru polegającej na analizie dokumentów (aplikacji) min. pod względem formalno - prawnym, sprawdzianie praktycznym (test) i rozmowie kwalifikacyjnej (wywiad). Lista kandydatów zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego (spełniających wymagania formalno – prawne) dostępna będzie w terminie do piątego dnia roboczego po zakończeniu naboru ofert w Dziale Pracowniczo – Administracyjnym (budynek Dyrekcji, pok. Nr 20, II piętro) . Informację o zakwalifikowaniu uzyskać będzie można również telefonicznie pod numerem : (32) 227-40-91 w.123.W przypadku nie spełnienia przez kandydatów do pracy wymagań pracodawcy żadna z ofert pracy nie zostanie wybrana.

Informacja o terminie i miejscu postępowania rekrutacyjnego zostanie podana
na stronie Biuletynu Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zakładu
(I piętro).Oferty pracy kandydatów po zakończeniu rekrutacji  zostaną komisyjnie zniszczone. Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (32) 227-40-91 w. 123

* w załączeniu informacja o przetwarzaniu danych osobowych przy procesie rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.

Zakres obowiązków

  1. Główne obowiązki:

między innymi:

  • w dziale inwestycji i zamówień publicznych:

planowanie i nadzór nad inwestycjami prowadzonymi przez MZBM, w tym: sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla wykonania dokumentacji projektowej, bieżące uzgodnienia z projektantem, odbiór dokumentacji projektowej, sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych (przedmiary, kosztorysy, specyfikacje techniczne), opracowywanie planów finansowo-rzeczowych, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi, rozliczanie zrealizowanych robót,

  • w rejonie obsługi mieszkańców:

koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców, opracowywanie planów finansowo – rzeczowych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi i inwestycjami, rozliczanie zrealizowanych robót, odbiór i sprawdzanie zlecanych projektów budowlanych, prowadzenie książki obiektu budowlanego itp.

 

  1. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Stanowisko związane z pracą przy komputerze i w terenie. Praca ma charakter indywidulany, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi.

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MZBM Tychy w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej 

I społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

 

  1. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • podpisany własnoręcznie życiorys (cv) i list motywacyjny (ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega)
  • kserokopie  dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
  • oświadczenie kandydata o:

- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

- korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich

- o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe

- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych

  • osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania
    o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

Wymagania

Wykształcenie:

  • średnie – technik budownictwa lub wyższe budowlane

Wymagania  niezbędne:

  •  bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych: Excel , Word oraz programu przeznaczonego do kosztorysowania Norma lub Zuzia
  • staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - co najmniej 4 lata pracy w przypadku wykształcenia średniego - co najmniej 6 lat pracy
  • uprawnienia budowlane:

- w przypadku wykształcenia wyższego: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,

- w przypadku wykształcenia średniego: do kierowania, nadzorowania
i kontrolowania budowy i robót w zakresie wszelkich budynków i innych budowli
o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych

  • dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem
  • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej - Polskiej
  • bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego
  • nieposzlakowana opinia
  • umiejętność kosztorysowania

Wymagania dodatkowe:

  • sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
  • sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
  • bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
  • umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
  • planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
  • postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
    o nieposzlakowaną opinię.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • podpisany własnoręcznie życiorys (cv) i list motywacyjny (ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega)
  • kserokopie  dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
  • oświadczenie kandydata o:

- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

- korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich

- o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe

- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych

  • osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania
    o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

Inspektor Nadzoru w Dziale Techniczno-Eksploatacyjnym/Rejonie Obsługi Mieszkańców
Inspektor   |  umowa o pracę
Tychy
Szczegóły

Dyrektor

Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach

ogłasza nabór na dwa wolne stanowiska urzędnicze:

Inspektor Nadzoru

w Dziale Techniczno-Eksploatacyjnym/Rejonie Obsługi Mieszkańców

w wymiarze czasu pracy: 1 etat

Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 09.08.2021 r. w siedzibie Zakładu
w Tychach przy ul. Filaretów 31 w sekretariacie (I piętro) lub  w skrzynce podawczej
lub przesłać pocztą na adres Zakładu. Dokumenty składane w języku obcym powinny być złożone z tłumaczeniem na język polski. Aplikacje (dokumenty), które wpłyną
do Zakładu ( sekretariatu ) po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane. Dokumenty uważać się będzie za dostarczone w terminie, jeżeli wpłyną na wskazany powyżej adres w terminie do dnia 09.08.2021 r.

Inne informacje:

Postępowanie rekrutacyjne przeprowadzi komisja rekrutacyjna. Przy wyborze na wolne stanowisko urzędnicze przewiduje się zastosowanie techniki naboru polegającej na analizie dokumentów (aplikacji) min. pod względem formalno - prawnym, sprawdzianie praktycznym (test) i rozmowie kwalifikacyjnej (wywiad). Lista kandydatów zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego (spełniających wymagania formalno – prawne) dostępna będzie w terminie do piątego dnia roboczego po zakończeniu naboru ofert w Dziale Pracowniczo – Administracyjnym (budynek Dyrekcji, pok. Nr 20, II piętro) . Informację o zakwalifikowaniu uzyskać będzie można również telefonicznie pod numerem : (32) 227-40-91 w.123.W przypadku nie spełnienia przez kandydatów do pracy wymagań pracodawcy żadna z ofert pracy nie zostanie wybrana.

Informacja o terminie i miejscu postępowania rekrutacyjnego zostanie podana
na stronie Biuletynu Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zakładu
(I piętro).Oferty pracy kandydatów po zakończeniu rekrutacji  zostaną komisyjnie zniszczone. Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (32) 227-40-91 w. 123

* w załączeniu informacja o przetwarzaniu danych osobowych przy procesie rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.

Zakres obowiązków
  1. Główne obowiązki:

między innymi:

  • w dziale techniczno – eksploatacyjnym:

planowanie i nadzór nad inwestycjami prowadzonymi przez MZBM, w tym: sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla wykonania dokumentacji projektowej, bieżące uzgodnienia z projektantem, odbiór dokumentacji projektowej, sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych (przedmiary, kosztorysy, specyfikacje techniczne), opracowywanie planów finansowo-rzeczowych, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi, rozliczanie zrealizowanych robót,

  • w rejonie obsługi mieszkańców:

koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców, opracowywanie planów finansowo – rzeczowych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi i inwestycjami, rozliczanie zrealizowanych robót, odbiór i sprawdzanie zlecanych projektów budowlanych, prowadzenie książki obiektu budowlanego itp.

 

  1. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Stanowisko związane z pracą przy komputerze i w terenie. Praca ma charakter indywidulany, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi.

  1. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MZBM Tychy w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej 

I społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

 

  1. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
  • podpisany własnoręcznie życiorys (cv) i list motywacyjny (ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega)
  • kserokopie  dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
  • oświadczenie kandydata o:

- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

- korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich

- o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe

- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych

  • osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania
    o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
Wymagania

Wykształcenie:

  • średnie – technik budownictwa lub wyższe budowlane

Wymagania  niezbędne:

  •  bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych: Excel , Word oraz programu przeznaczonego do kosztorysowania Norma lub Zuzia
  • staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - co najmniej 4 lata pracy w przypadku wykształcenia średniego - co najmniej 6 lat pracy
  • uprawnienia budowlane:

- w przypadku wykształcenia wyższego: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,

- w przypadku wykształcenia średniego: do kierowania, nadzorowania
i kontrolowania budowy i robót w zakresie wszelkich budynków i innych budowli
o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych

  • dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem
  • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej - Polskiej
  • bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego
  • nieposzlakowana opinia
  • umiejętność kosztorysowania

Wymagania dodatkowe:

  • sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
  • sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
  • bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
  • umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
  • planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
  • postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
    o nieposzlakowaną opinię.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • podpisany własnoręcznie życiorys (cv) i list motywacyjny (ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega)
  • kserokopie  dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
  • oświadczenie kandydata o:

- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

- korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich

- o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe

- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych

  • osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania
    o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

Inspektor Nadzoru
Inspektor   |  umowa o pracę
Tychy
Szczegóły

Dyrektor

Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

Inspektor Nadzoru

w Dziale Techniczno-Eksploatacyjnym

w wymiarze czasu pracy: 1 etat

Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 07.07.2021 r. w siedzibie Zakładu w Tychach przy ul. Filaretów 31 w sekretariacie (I piętro) lub  w skrzynce podawczej lub przesłać pocztą na adres Zakładu. Dokumenty składane w języku obcym powinny być złożone z tłumaczeniem na język polski. Aplikacje (dokumenty), które wpłyną do Zakładu ( sekretariatu ) po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane. Dokumenty uważać się będzie za dostarczone w terminie, jeżeli wpłyną na wskazany powyżej adres w terminie do dnia 07.07.2021 r.

Inne informacje:

Postępowanie rekrutacyjne przeprowadzi komisja rekrutacyjna.

Przy wyborze na wolne stanowisko urzędnicze przewiduje się zastosowanie techniki naboru polegającej na analizie dokumentów (aplikacji) min. pod względem formalno - prawnym, sprawdzianie praktycznym (test) i rozmowie kwalifikacyjnej (wywiad).

Lista kandydatów zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego (spełniających wymagania formalno – prawne) dostępna będzie w terminie do piątego dnia roboczego po zakończeniu naboru ofert w Dziale Pracowniczo – Administracyjnym (budynek Dyrekcji, pok. Nr 20, II piętro) . Informację o zakwalifikowaniu uzyskać będzie można również telefonicznie pod numerem : (32) 227-40-91 w.123.W przypadku nie spełnienia przez kandydatów do pracy wymagań pracodawcy żadna z ofert pracy nie zostanie wybrana.

Informacja o terminie i miejscu postępowania rekrutacyjnego zostanie podana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń  w siedzibie Zakładu (I piętro). Oferty pracy kandydatów po zakończeniu rekrutacji  zostaną komisyjnie zniszczone. Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (32) 227-40-91 w. 123

* w załączeniu informacja o przetwarzaniu danych osobowych przy procesie rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.

Zakres obowiązków

Główne obowiązki:

między innymi: planowanie i nadzór nad inwestycjami prowadzonymi przez MZBM, w tym: sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla wykonania dokumentacji projektowej, bieżące uzgodnienia z projektantem, odbiór dokumentacji projektowej, sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych (przedmiary, kosztorysy, specyfikacje techniczne), opracowywanie planów finansowo-rzeczowych, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi, rozliczanie zrealizowanych robót.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Stanowisko związane z pracą przy komputerze i w terenie. Praca ma charakter indywidulany, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MZBM Tychy w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej 

I społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

 

Wymagania

Wykształcenie:

  • średnie – technik budownictwa lub wyższe budowlane

Wymagania  niezbędne:

  •  bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych: Excel , Word oraz programu przeznaczonego do kosztorysowania Norma lub Zuzia
  • staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - co najmniej 4 lata pracy w przypadku wykształcenia średniego - co najmniej 6 lat pracy
  • uprawnienia budowlane:

- w przypadku wykształcenia wyższego: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,

- w przypadku wykształcenia średniego: do kierowania, nadzorowania
i kontrolowania budowy i robót w zakresie wszelkich budynków i innych budowli
o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych

  • dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem
  • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej - Polskiej
  • bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego
  • nieposzlakowana opinia
  • umiejętność kosztorysowania

Wymagania dodatkowe:

  • sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
  • sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
  • bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
  • umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
  • planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
  • postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
    o nieposzlakowaną opinię.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • podpisany własnoręcznie życiorys (cv) i list motywacyjny (ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega)
  • kserokopie  dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
  • oświadczenie kandydata o:

- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

- korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich

- o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe

- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych

  • osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania
    o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

 

Inspektor Nadzoru
Inspektor   |  umowa o pracę
Tychy
Szczegóły

Dyrektor

Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

Inspektor Nadzoru

w Dziale Techniczno-Eksploatacyjnym

w wymiarze czasu pracy: 1 etat

Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 23.06.2021 r. w siedzibie Zakładu w Tychach przy ul. Filaretów 31 w sekretariacie (I piętro) lub  w skrzynce podawczej lub przesłać pocztą na adres Zakładu. Dokumenty składane w języku obcym powinny być złożone z tłumaczeniem na język polski. Aplikacje (dokumenty), które wpłyną do Zakładu ( sekretariatu ) po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane. Dokumenty uważać się będzie za dostarczone w terminie, jeżeli wpłyną na wskazany powyżej adres w terminie do dnia 23.06.2021 r.

Inne informacje:

Postępowanie rekrutacyjne przeprowadzi komisja rekrutacyjna.

Przy wyborze na wolne stanowisko urzędnicze przewiduje się zastosowanie techniki naboru polegającej na analizie dokumentów (aplikacji) min. pod względem formalno - prawnym, sprawdzianie praktycznym (test) i rozmowie kwalifikacyjnej (wywiad).

Lista kandydatów zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego (spełniających wymagania formalno – prawne) dostępna będzie w terminie do piątego dnia roboczego po zakończeniu naboru ofert w Dziale Pracowniczo – Administracyjnym (budynek Dyrekcji, pok. Nr 20, II piętro) . Informację o zakwalifikowaniu uzyskać będzie można również telefonicznie pod numerem : (32) 227-40-91 w.123.W przypadku nie spełnienia przez kandydatów do pracy wymagań pracodawcy żadna z ofert pracy nie zostanie wybrana.

Informacja o terminie i miejscu postępowania rekrutacyjnego zostanie podana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń  w siedzibie Zakładu (I piętro). Oferty pracy kandydatów po zakończeniu rekrutacji  zostaną komisyjnie zniszczone. Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (32) 227-40-91 w. 123

* w załączeniu informacja o przetwarzaniu danych osobowych przy procesie rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.

Zakres obowiązków

Główne obowiązki:

między innymi: planowanie i nadzór nad inwestycjami prowadzonymi przez MZBM, w tym: sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla wykonania dokumentacji projektowej, bieżące uzgodnienia z projektantem, odbiór dokumentacji projektowej, sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych (przedmiary, kosztorysy, specyfikacje techniczne), opracowywanie planów finansowo-rzeczowych, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi, rozliczanie zrealizowanych robót.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Stanowisko związane z pracą przy komputerze i w terenie. Praca ma charakter indywidulany, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi.

 

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MZBM Tychy w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej 

I społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

 

Wymagania

Wykształcenie:

  • średnie – technik budownictwa lub wyższe budowlane

Wymagania  niezbędne:

  •  bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych: Excel , Word oraz programu przeznaczonego do kosztorysowania Norma lub Zuzia
  • staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - co najmniej 4 lata pracy w przypadku wykształcenia średniego - co najmniej 6 lat pracy
  • uprawnienia budowlane:

- w przypadku wykształcenia wyższego: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,

- w przypadku wykształcenia średniego: do kierowania, nadzorowania
i kontrolowania budowy i robót w zakresie wszelkich budynków i innych budowli
o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych

  • dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem
  • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej - Polskiej
  • bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego
  • nieposzlakowana opinia
  • umiejętność kosztorysowania

Wymagania dodatkowe:

  • sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
  • sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
  • bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
  • umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
  • planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
  • postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
    o nieposzlakowaną opinię.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • podpisany własnoręcznie życiorys (cv) i list motywacyjny (ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega)
  • kserokopie  dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
  • oświadczenie kandydata o:

- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

- korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich

- o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe

- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych

  • osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania
    o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

 

Inspektor Nadzoru
Inspektor   |  umowa o pracę
Tychy
Szczegóły

Dyrektor

Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

Inspektor Nadzoru

w Rejonie Obsługi Mieszkańców

w wymiarze czasu pracy: 1 etat

Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 31.05.2021 r. w siedzibie Zakładu
w Tychach przy ul. Filaretów 31 w sekretariacie (I piętro) lub  w skrzynce podawczej
lub przesłać pocztą na adres Zakładu. Dokumenty składane w języku obcym powinny być złożone z tłumaczeniem na język polski. Aplikacje (dokumenty), które wpłyną do Zakładu ( sekretariatu ) po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane. Dokumenty uważać się będzie za dostarczone w terminie, jeżeli wpłyną na wskazany powyżej adres w terminie do dnia 31.05.2021 r.

Inne informacje:

Postępowanie rekrutacyjne przeprowadzi komisja rekrutacyjna.

Przy wyborze na wolne stanowisko urzędnicze przewiduje się zastosowanie techniki naboru polegającej na analizie dokumentów (aplikacji) min. pod względem formalno - prawnym, sprawdzianie praktycznym (test) i rozmowie kwalifikacyjnej (wywiad).

Lista kandydatów zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego (spełniających wymagania formalno – prawne) dostępna będzie w terminie do piątego dnia roboczego po zakończeniu naboru ofert w Dziale Pracowniczo – Administracyjnym (budynek Dyrekcji, pok. Nr 20, II piętro) . Informację o zakwalifikowaniu uzyskać będzie można również telefonicznie pod numerem : (32) 227-40-91 w.123.W przypadku nie spełnienia przez kandydatów do pracy wymagań pracodawcy żadna z ofert pracy nie zostanie wybrana.

Informacja o terminie i miejscu postępowania rekrutacyjnego zostanie podana
na stronie Biuletynu Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zakładu
(I piętro).Oferty pracy kandydatów po zakończeniu rekrutacji  zostaną komisyjnie zniszczone. Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (32) 227-40-91 w. 123

* w załączeniu informacja o przetwarzaniu danych osobowych przy procesie rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.

Zakres obowiązków

Główne obowiązki:

między innymi: koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców, opracowywanie planów finansowo – rzeczowych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi
i inwestycjami, rozliczanie zrealizowanych robót, odbiór i sprawdzanie zlecanych projektów budowlanych, prowadzenie książki obiektu budowlanego itp.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Stanowisko związane z pracą przy komputerze i w terenie. Praca ma charakter indywidulany, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MZBM Tychy w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

 Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • podpisany własnoręcznie życiorys (cv) i list motywacyjny (ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega)
  • kserokopie  dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
  • oświadczenie kandydata o:

- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

- korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich

- o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe

- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych

  • osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania
    o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
Wymagania

Wykształcenie:

  • średnie – technik budownictwa lub wyższe budowlane

Wymagania  niezbędne:

  •  bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych: Excel , Word oraz programu przeznaczonego do kosztorysowania Norma lub Zuzia
  •  staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - co najmniej 4 lata pracy w przypadku wykształcenia średniego - co najmniej 6 lat pracy
  • uprawnienia budowlane:

- w przypadku wykształcenia wyższego: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,

- w przypadku wykształcenia średniego: do kierowania, nadzorowania
i kontrolowania budowy i robót w zakresie wszelkich budynków i innych budowli
o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych

  • dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem
  • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej - Polskiej
  • bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego
  • nieposzlakowana opinia
  • umiejętność kosztorysowania

Wymagania dodatkowe:

  • sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
  • sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
  • bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
  • umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
  • planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
  • postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
    o nieposzlakowaną opinię.
REFERENT/INSPEKTOR/SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH
Pracownik administracyjno - biurowy   |  umowa o pracę
Tychy
Szczegóły

Dyrektor

Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach

ogłasza nabór na 2 wolne stanowiska urzędnicze:

Referent/Inspektor/Specjalista ds. Finansowo-Księgowych Wspólnot Mieszkaniowych

w wymiarze czasu pracy: 1 etat

Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 07.05.2021 r. w siedzibie Zakładu w Tychach przy ul. Filaretów 31 w sekretariacie ( I piętro ) lub  w skrzynce podawczej lub przesłać pocztą na adres Zakładu. Dokumenty składane w języku obcym powinny być złożone z tłumaczeniem na język polski. Aplikacje (dokumenty), które wpłyną do Zakładu ( sekretariatu ) po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane. Dokumenty uważać się będzie za dostarczone w terminie, jeżeli wpłyną na wskazany powyżej adres w terminie do dnia 07.05.2021 r.

Inne informacje:

Postępowanie rekrutacyjne przeprowadzi komisja rekrutacyjna.

Przy wyborze na wolne stanowisko urzędnicze przewiduje się zastosowanie techniki naboru polegającej na analizie dokumentów (aplikacji) m.in. pod względem formalno - prawnym, sprawdzianie praktycznym (test) i rozmowie kwalifikacyjnej (wywiad).

Lista kandydatów zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego (spełniających wymagania formalno – prawne) dostępna będzie w terminie do piątego dnia roboczego po zakończeniu naboru ofert w Dziale Pracowniczo – Administracyjnym ( budynek Dyrekcji, pok. Nr 20, II piętro ) . Informację o zakwalifikowaniu uzyskać będzie można również telefonicznie pod numerem : (32) 227-40-91 w.123. W przypadku nie spełnienia przez kandydatów do pracy wymagań pracodawcy żadna z ofert pracy nie zostanie wybrana.

I

nformacja o terminie i miejscu postępowania rekrutacyjnego zostanie podana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zakładu ( I piętro ).Oferty pracy kandydatów po zakończeniu rekrutacji  zostaną komisyjnie zniszczone. Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (32) 227-40-91 w. 123

* w załączeniu informacja o przetwarzaniu danych osobowych przy procesie rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze

Zakres obowiązków

1.   Główne obowiązki:

między innymi: dekretowanie i księgowanie faktur, rachunków oraz pozostałych dokumentów oraz sprawdzanie poprawności wszystkich księgowań w poszczególnych Wspólnotach Mieszkaniowych, księgowanie wynikające z zawartych umów kredytowych przez poszczególne wspólnoty mieszkaniowe, w tym również umów związanych z korzystaniem ze środków unijnych (np. program ELENA), rozliczanie podatku dochodowego od osób prawnych dla każdej wspólnoty mieszkaniowej, sporządzanie odpowiednich deklaracji (CIT-8, CIT-8/O) oraz wysyłanie ich drogą elektroniczną do właściwego Urzędu Skarbowego, prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży VAT dla poszczególnych wspólnot mieszkaniowych, rozliczanie podatku VAT dla poszczególnych wspólnot mieszkaniowych, sporządzanie odpowiednich deklaracji (VAT-7K) oraz wysyłanie ich drogą elektroniczną do właściwego Urzędu Skarbowego, inwentaryzacja aktywów i pasywów danej Wspólnoty Mieszkaniowej, analiza przychodów i kosztów każdej Wspólnoty Mieszkaniowej, rozliczenie zaliczek na koszty zarządu nieruchomością wspólną i opłat związanych z utrzymaniem lokali wyodrębnionych oraz udział w sporządzaniu rocznych sprawozdań z działalności administratora, sporządzanie zaświadczeń o niezaleganiu w opłatach przez właścicieli lokali wyodrębnionych, uzupełnianie danych w załącznikach do zleceń/umów na wykonanie robót ujętych w planach gospodarczych na dany rok (pod względem finansowania).

2.   Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Stanowisko związane z pracą przy komputerze.

3.   Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MZBM Tychy w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

4.   Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • podpisany własnoręcznie życiorys ( cv ) i list motywacyjny ( ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega )
  • kserokopie  dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
  • oświadczenie kandydata o:

- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

- korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich

- o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe

- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych

  • osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania
    o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
Wymagania

1. Wykształcenie:

  • średnie lub wyższe
  • bardzo dobra znajomość programów komputerowych: excel, word
  • staż pracy: na stanowisku Referent: nie wymagany

2.   Wymagania niezbędne:

na stanowisku Inspektor:
- w przypadku wykształcenia wyższego – co najmniej 1 rok pracy

- w przypadku wykształcenia średniego – co najmniej 3 lata pracy

na stanowisku Specjalista:

- w przypadku wykształcenia wyższego – co najmniej 2 lata pracy

- w przypadku wykształcenia średniego – co najmniej 3 lata pracy

  • bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie spraw finansowo – księgowych niezbędnych dla prawidłowej obsługi wspólnot mieszkaniowych
  • nieposzlakowana opinia
  • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej – Polskiej
  • dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
  • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie oraz umyślne przestępstwa skarbowe
  • sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
  • sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
  • bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
  • umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
  • planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
  • postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
    o nieposzlakowaną opinię

3.   Wymagania dodatkowe:

  • sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
  • sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
  • bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
  • umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
  • planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
  • postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
    o nieposzlakowaną opinię
INSPEKTOR NADZORU
Inspektor   |  umowa o pracę
Tychy
Szczegóły

Dyrektor

Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

Inspektor Nadzoru

w Rejonie Obsługi Mieszkańców

w wymiarze czasu pracy: 1 etat

Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 04.05.2021 r. w siedzibie Zakładu
w Tychach przy ul. Filaretów 31 w sekretariacie (I piętro) lub  w skrzynce podawczej
lub przesłać pocztą na adres Zakładu. Dokumenty składane w języku obcym powinny być złożone z tłumaczeniem na język polski. Aplikacje (dokumenty), które wpłyną do Zakładu ( sekretariatu ) po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane. Dokumenty uważać się będzie za dostarczone w terminie, jeżeli wpłyną na wskazany powyżej adres w terminie do dnia 04.05.2021 r.

Inne informacje:

Postępowanie rekrutacyjne przeprowadzi komisja rekrutacyjna.

Przy wyborze na wolne stanowisko urzędnicze przewiduje się zastosowanie techniki naboru polegającej na analizie dokumentów (aplikacji) min. pod względem formalno - prawnym, sprawdzianie praktycznym (test) i rozmowie kwalifikacyjnej (wywiad).

Lista kandydatów zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego (spełniających wymagania formalno – prawne) dostępna będzie w terminie do piątego dnia roboczego po zakończeniu naboru ofert w Dziale Pracowniczo – Administracyjnym (budynek Dyrekcji, pok. Nr 20, II piętro) . Informację o zakwalifikowaniu uzyskać będzie można również telefonicznie pod numerem : (32) 227-40-91 w.123.W przypadku nie spełnienia przez kandydatów do pracy wymagań pracodawcy żadna z ofert pracy nie zostanie wybrana.

Informacja o terminie i miejscu postępowania rekrutacyjnego zostanie podana
na stronie Biuletynu Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zakładu
(I piętro).Oferty pracy kandydatów po zakończeniu rekrutacji  zostaną komisyjnie zniszczone. Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (32) 227-40-91 w. 123

* w załączeniu informacja o przetwarzaniu danych osobowych przy procesie rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.

Zakres obowiązków

Główne obowiązki:

między innymi: koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców, opracowywanie planów finansowo – rzeczowych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi
i inwestycjami, rozliczanie zrealizowanych robót, odbiór i sprawdzanie zlecanych projektów budowlanych, prowadzenie książki obiektu budowlanego itp.

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

Stanowisko związane z pracą przy komputerze i w terenie. Praca ma charakter indywidulany, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi.

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MZBM Tychy w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

 Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • podpisany własnoręcznie życiorys (cv) i list motywacyjny (ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega)
  • kserokopie  dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
  • oświadczenie kandydata o:

- wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

- korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich

- o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe

- pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych

  • osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.
Wymagania

Wykształcenie:

  • średnie – technik budownictwa lub wyższe budowlane

Wymagania  niezbędne:

  •  bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych: Excel , Word oraz programu przeznaczonego do kosztorysowania Norma lub Zuzia
  •  staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - co najmniej 4 lata pracy w przypadku wykształcenia średniego - co najmniej 6 lat pracy
  • uprawnienia budowlane:

- w przypadku wykształcenia wyższego: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,

- w przypadku wykształcenia średniego: do kierowania, nadzorowania
i kontrolowania budowy i robót w zakresie wszelkich budynków i innych budowli
o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych

  • dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem
  • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej - Polskiej
  • bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego
  • nieposzlakowana opinia
  • umiejętność kosztorysowania

Wymagania dodatkowe:

  • sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
  • sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
  • bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
  • umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
  • planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
  • postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
    o nieposzlakowaną opinię.

Adres

ul. Filaretów 31
43-100 Tychy
województwo śląskie
powiat Tychy
gmina Tychy

Dodatkowe informacje

NIP: 6460012522
REGON: 271176358

Pracodawcy z miasta Tychy