Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach

Czy to Twoja firma?

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach praca

Tychy
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
prawo i administracja państwowa administracja biurowa / praca biurowa

Oferty pracy Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach

Siedziba główna

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach

Profil firmy:
Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Tychy
  2. Bielsko-Biała
  3. Łódź
  4. Katowice
  5. Warszawa

Data aktualizacji: 01.04.2024

Praca Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - oferty archiwalne

  • Inspektor Nadzoru - Praca w Urzędzie

    Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
    • Tychy
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dyrektor Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach

      ogłasza nabór na 2 wolne stanowiska urzędnicze:

      Inspektor Nadzoru w Dziale Inwestycji i Zamówień Publicznych / Rejonie Obsługi Mieszkańców

      w wymiarze czasu pracy: 1 etat


      Wymagane dokumenty:

      • podpisany własnoręczny życiorys (cv) i list motywacyjny
      • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
      • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych

      Dokumenty aplikacyjne można składać w terminie do dnia 24.12.2021 r.:

      • w siedzibie Zakładu - Tychy, ul. Filaretów 31 (sekretariacie)
      • w skrzynce podawczej, pocztą na adres Zakładu
      • adres email: sekretariat@mzbm.tychy.pl

      Informacje dodatkowe:


      • dokumenty sładane w języku obcym powinny być złożone z tłumaczeniem na język polski
      • aplikacje niekopletne oraz złożone po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane

      Więcej informacji można uzyskać kontaktując się tel. (32) 227-40-91 z Działem Pracowniczo-Administracyjnym

      oraz na stronie internetowej zakładka praca - oferty pracy.



      Zakres obowiązków


      • w dziale inwestycji i zamówień publicznych:

      planowanie i nadzór nad inwestycjami prowadzonymi przez MZBM, w tym: sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla wykonania dokumentacji projektowej, bieżące uzgodnienia z projektantem, odbiór dokumentacji projektowej, sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych (przedmiary, kosztorysy, specyfikacje techniczne), opracowywanie planów finansowo-rzeczowych, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi, rozliczanie zrealizowanych robót,

      • w rejonie obsługi mieszkańców:

      koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców, opracowywanie planów finansowo – rzeczowych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi i inwestycjami, rozliczanie zrealizowanych robót, odbiór i sprawdzanie zlecanych projektów budowlanych, prowadzenie książki obiektu budowlanego itp.


      Wymagania


      niezbędne:

      • wykształcenie średnie lub wyższe budowlane
      • bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych: Excel , Word oraz programu przeznaczonego do kosztorysowania Norma lub Zuzia
      • staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - co najmniej 4 lata pracy w przypadku wykształcenia średniego - co najmniej 6 lat pracy
      • uprawnienia budowlane: w przypadku wykształcenia wyższego: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, w przypadku wykształcenia średniego: do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w zakresie wszelkich budynków i innych budowli o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych
      • umiejętność kosztorysowania
      • nieposzlakowana opinia
      • bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego
      • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej - Polskiej
      • dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumetem

      dodatkowe:

      • sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
      • sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
      • bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
      • umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
      • planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
      • postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
        o nieposzlakowaną opinię.

      Oferujemy


      Warunki zatrudnienia:

      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę zawartej na czas określony,
      • wymiar czasu pracy: pełny etat,
      • przyjazna i miła atmosfera.

  • Inspektor Nadzoru

    Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
    • Tychy
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dyrektor Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach

      ogłasza nabór na 2 wolne stanowiska urzędnicze:

      Inspektor Nadzoru w Dziale Inwestycji i Zamówień Publicznych / Rejonie Obsługi Mieszkańców

      w wymiarze czasu pracy: 1 etat


      Wymagane dokumenty:

      • podpisany własnoręczny życiorys (cv) i list motywacyjny
      • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
      • oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych

      Dokumenty aplikacyjne można składać w terminie do dnia 22.11.2021 r.:

      • w siedzibie Zakładu - Tychy, ul. Filaretów 31 (sekretariacie)
      • w skrzynce podawczej, pocztą na adres Zakładu
      • adres email: sekretariat@mzbm.tychy.pl

      Informacje dodatkowe:


      • dokumenty sładane w języku obcym powinny być złożone z tłumaczeniem na język polski
      • aplikacje niekopletne oraz złożone po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane

      Więcej informacji można uzyskać kontaktując się tel. (32) 227-40-91 z Działem Pracowniczo-Administracyjnym

      oraz na stronie internetowej zakładka praca - oferty pracy.



      Zakres obowiązków


      • w dziale inwestycji i zamówień publicznych:

      planowanie i nadzór nad inwestycjami prowadzonymi przez MZBM, w tym: sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla wykonania dokumentacji projektowej, bieżące uzgodnienia z projektantem, odbiór dokumentacji projektowej, sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych (przedmiary, kosztorysy, specyfikacje techniczne), opracowywanie planów finansowo-rzeczowych, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi, rozliczanie zrealizowanych robót,

      • w rejonie obsługi mieszkańców:

      koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców, opracowywanie planów finansowo – rzeczowych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi i inwestycjami, rozliczanie zrealizowanych robót, odbiór i sprawdzanie zlecanych projektów budowlanych, prowadzenie książki obiektu budowlanego itp.


      Wymagania


      niezbędne:

      • wykształcenie średnie lub wyższe budowlane
      • bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych: Excel , Word oraz programu przeznaczonego do kosztorysowania Norma lub Zuzia
      • staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - co najmniej 4 lata pracy w przypadku wykształcenia średniego - co najmniej 6 lat pracy
      • uprawnienia budowlane: w przypadku wykształcenia wyższego: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, w przypadku wykształcenia średniego: do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót w zakresie wszelkich budynków i innych budowli o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych
      • umiejętność kosztorysowania
      • nieposzlakowana opinia
      • bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego
      • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej - Polskiej
      • dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumetem

      dodatkowe:

      • sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
      • sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
      • bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
      • umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
      • planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
      • postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
        o nieposzlakowaną opinię.

      Oferujemy


      Warunki zatrudnienia:

      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę zawartej na czas określony,
      • wymiar czasu pracy: pełny etat,
      • przyjazna i miła atmosfera.

  • Inspektor Nadzoru

    Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
    • Tychy
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dyrektor

      Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach

      ogłasza nabór na dwa wolne stanowiska urzędnicze:

      Inspektor Nadzoru

      w Dziale Inwestycji i Zamówień Publicznych/Rejonie Obsługi Mieszkańców

      w wymiarze czasu pracy: 1 etat

      Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 21.10.2021 r. w siedzibie Zakładu
      w Tychach przy ul. Filaretów 31 w sekretariacie (I piętro) lub w skrzynce podawczej
      lub przesłać pocztą na adres Zakładu. Dokumenty składane w języku obcym powinny być złożone z tłumaczeniem na język polski. Aplikacje (dokumenty), które wpłyną
      do Zakładu ( sekretariatu ) po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane. Dokumenty uważać się będzie za dostarczone w terminie, jeżeli wpłyną na wskazany powyżej adres w terminie do dnia 21.10.2021 r.

      Inne informacje:

      Postępowanie rekrutacyjne przeprowadzi komisja rekrutacyjna. Przy wyborze na wolne stanowisko urzędnicze przewiduje się zastosowanie techniki naboru polegającej na analizie dokumentów (aplikacji) min. pod względem formalno - prawnym, sprawdzianie praktycznym (test) i rozmowie kwalifikacyjnej (wywiad). Lista kandydatów zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego (spełniających wymagania formalno – prawne) dostępna będzie w terminie do piątego dnia roboczego po zakończeniu naboru ofert w Dziale Pracowniczo – Administracyjnym (budynek Dyrekcji, pok. Nr 20, II piętro) . Informację o zakwalifikowaniu uzyskać będzie można również telefonicznie pod numerem : (32) 227-40-91 w.123.W przypadku nie spełnienia przez kandydatów do pracy wymagań pracodawcy żadna z ofert pracy nie zostanie wybrana.

      Informacja o terminie i miejscu postępowania rekrutacyjnego zostanie podana
      na stronie Biuletynu Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zakładu
      (I piętro).Oferty pracy kandydatów po zakończeniu rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (32) 227-40-91 w. 123

      * w załączeniu informacja o przetwarzaniu danych osobowych przy procesie rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.

      Zakres obowiązków


      • Główne obowiązki:
      • między innymi:

        • w dziale inwestycji i zamówień publicznych:

        planowanie i nadzór nad inwestycjami prowadzonymi przez MZBM, w tym: sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla wykonania dokumentacji projektowej, bieżące uzgodnienia z projektantem, odbiór dokumentacji projektowej, sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych (przedmiary, kosztorysy, specyfikacje techniczne), opracowywanie planów finansowo-rzeczowych, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi, rozliczanie zrealizowanych robót,

        • w rejonie obsługi mieszkańców:

        koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców, opracowywanie planów finansowo – rzeczowych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi i inwestycjami, rozliczanie zrealizowanych robót, odbiór i sprawdzanie zlecanych projektów budowlanych, prowadzenie książki obiektu budowlanego itp.

        • Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
        • Stanowisko związane z pracą przy komputerze i w terenie. Praca ma charakter indywidulany, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi.

          • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
          • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MZBM Tychy w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej

            I społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

            • Wymagane dokumenty i oświadczenia:
              • podpisany własnoręcznie życiorys (cv) i list motywacyjny (ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega)
              • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
              • oświadczenie kandydata o:

              - wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

              - korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich

              - o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe

              - pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych

              • osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania
                o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

      Wymagania



      Wykształcenie:

      • średnie – technik budownictwa lub wyższe budowlane

      niezbędne:

      • bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych: Excel , Word oraz programu przeznaczonego do kosztorysowania Norma lub Zuzia
      • staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - co najmniej 4 lata pracy w przypadku wykształcenia średniego - co najmniej 6 lat pracy
      • uprawnienia budowlane:

      - w przypadku wykształcenia wyższego: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,

      - w przypadku wykształcenia średniego: do kierowania, nadzorowania
      i kontrolowania budowy i robót w zakresie wszelkich budynków i innych budowli
      o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych

      • dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem
      • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej - Polskiej
      • bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego
      • nieposzlakowana opinia
      • umiejętność kosztorysowania

      dodatkowe:

      • sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
      • sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
      • bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
      • umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
      • planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
      • postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
        o nieposzlakowaną opinię.

      Wymagane dokumenty i oświadczenia:

      • podpisany własnoręcznie życiorys (cv) i list motywacyjny (ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega)
      • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
      • oświadczenie kandydata o:

      - wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

      - korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich

      - o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe

      - pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych

      • osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania
        o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.


      Oferujemy


      • umowa o pracę,
      • pełny etat.

  • Inspektor Nadzoru

    Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
    • Tychy
    • umowa o pracę
    • Dyrektor

      Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach

      ogłasza nabór na dwa wolne stanowiska urzędnicze:

      Inspektor Nadzoru

      w Dziale Inwestycji i Zamówień Publicznych/Rejonie Obsługi Mieszkańców

      w wymiarze czasu pracy: 1 etat

      Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 31.08.2021 r. w siedzibie Zakładu
      w Tychach przy ul. Filaretów 31 w sekretariacie (I piętro) lub w skrzynce podawczej
      lub przesłać pocztą na adres Zakładu. Dokumenty składane w języku obcym powinny być złożone z tłumaczeniem na język polski. Aplikacje (dokumenty), które wpłyną
      do Zakładu ( sekretariatu ) po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane. Dokumenty uważać się będzie za dostarczone w terminie, jeżeli wpłyną na wskazany powyżej adres w terminie do dnia 31.08.2021 r.

      Inne informacje:

      Postępowanie rekrutacyjne przeprowadzi komisja rekrutacyjna. Przy wyborze na wolne stanowisko urzędnicze przewiduje się zastosowanie techniki naboru polegającej na analizie dokumentów (aplikacji) min. pod względem formalno - prawnym, sprawdzianie praktycznym (test) i rozmowie kwalifikacyjnej (wywiad). Lista kandydatów zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego (spełniających wymagania formalno – prawne) dostępna będzie w terminie do piątego dnia roboczego po zakończeniu naboru ofert w Dziale Pracowniczo – Administracyjnym (budynek Dyrekcji, pok. Nr 20, II piętro) . Informację o zakwalifikowaniu uzyskać będzie można również telefonicznie pod numerem : (32) 227-40-91 w.123.W przypadku nie spełnienia przez kandydatów do pracy wymagań pracodawcy żadna z ofert pracy nie zostanie wybrana.

      Informacja o terminie i miejscu postępowania rekrutacyjnego zostanie podana
      na stronie Biuletynu Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zakładu
      (I piętro).Oferty pracy kandydatów po zakończeniu rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (32) 227-40-91 w. 123

      * w załączeniu informacja o przetwarzaniu danych osobowych przy procesie rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.

      Zakres obowiązków


      • Główne obowiązki:
      • między innymi:

        • w dziale inwestycji i zamówień publicznych:

        planowanie i nadzór nad inwestycjami prowadzonymi przez MZBM, w tym: sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla wykonania dokumentacji projektowej, bieżące uzgodnienia z projektantem, odbiór dokumentacji projektowej, sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych (przedmiary, kosztorysy, specyfikacje techniczne), opracowywanie planów finansowo-rzeczowych, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi, rozliczanie zrealizowanych robót,

        • w rejonie obsługi mieszkańców:

        koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców, opracowywanie planów finansowo – rzeczowych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi i inwestycjami, rozliczanie zrealizowanych robót, odbiór i sprawdzanie zlecanych projektów budowlanych, prowadzenie książki obiektu budowlanego itp.

        • Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
        • Stanowisko związane z pracą przy komputerze i w terenie. Praca ma charakter indywidulany, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi.

          • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
          • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MZBM Tychy w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej

            I społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

            • Wymagane dokumenty i oświadczenia:
              • podpisany własnoręcznie życiorys (cv) i list motywacyjny (ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega)
              • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
              • oświadczenie kandydata o:

              - wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

              - korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich

              - o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe

              - pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych

              • osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania
                o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

      Wymagania



      Wykształcenie:

      • średnie – technik budownictwa lub wyższe budowlane

      niezbędne:

      • bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych: Excel , Word oraz programu przeznaczonego do kosztorysowania Norma lub Zuzia
      • staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - co najmniej 4 lata pracy w przypadku wykształcenia średniego - co najmniej 6 lat pracy
      • uprawnienia budowlane:

      - w przypadku wykształcenia wyższego: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,

      - w przypadku wykształcenia średniego: do kierowania, nadzorowania
      i kontrolowania budowy i robót w zakresie wszelkich budynków i innych budowli
      o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych

      • dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem
      • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej - Polskiej
      • bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego
      • nieposzlakowana opinia
      • umiejętność kosztorysowania

      dodatkowe:

      • sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
      • sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
      • bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
      • umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
      • planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
      • postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
        o nieposzlakowaną opinię.

      Wymagane dokumenty i oświadczenia:

      • podpisany własnoręcznie życiorys (cv) i list motywacyjny (ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega)
      • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
      • oświadczenie kandydata o:

      - wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

      - korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich

      - o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe

      - pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych

      • osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania
        o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.


      Oferujemy


      • umowa o pracę,
      • pełny etat.

  • Inspektor Nadzoru w Dziale Techniczno-Eksploatacyjnym/Rejonie Obsługi Mieszkańców

    Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
    • Tychy
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dyrektor

      Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach

      ogłasza nabór na dwa wolne stanowiska urzędnicze:

      Inspektor Nadzoru

      w Dziale Techniczno-Eksploatacyjnym/Rejonie Obsługi Mieszkańców

      w wymiarze czasu pracy: 1 etat

      Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 09.08.2021 r. w siedzibie Zakładu
      w Tychach przy ul. Filaretów 31 w sekretariacie (I piętro) lub w skrzynce podawczej
      lub przesłać pocztą na adres Zakładu. Dokumenty składane w języku obcym powinny być złożone z tłumaczeniem na język polski. Aplikacje (dokumenty), które wpłyną
      do Zakładu ( sekretariatu ) po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane. Dokumenty uważać się będzie za dostarczone w terminie, jeżeli wpłyną na wskazany powyżej adres w terminie do dnia 09.08.2021 r.

      Inne informacje:

      Postępowanie rekrutacyjne przeprowadzi komisja rekrutacyjna. Przy wyborze na wolne stanowisko urzędnicze przewiduje się zastosowanie techniki naboru polegającej na analizie dokumentów (aplikacji) min. pod względem formalno - prawnym, sprawdzianie praktycznym (test) i rozmowie kwalifikacyjnej (wywiad). Lista kandydatów zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego (spełniających wymagania formalno – prawne) dostępna będzie w terminie do piątego dnia roboczego po zakończeniu naboru ofert w Dziale Pracowniczo – Administracyjnym (budynek Dyrekcji, pok. Nr 20, II piętro) . Informację o zakwalifikowaniu uzyskać będzie można również telefonicznie pod numerem : (32) 227-40-91 w.123.W przypadku nie spełnienia przez kandydatów do pracy wymagań pracodawcy żadna z ofert pracy nie zostanie wybrana.

      Informacja o terminie i miejscu postępowania rekrutacyjnego zostanie podana
      na stronie Biuletynu Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zakładu
      (I piętro).Oferty pracy kandydatów po zakończeniu rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (32) 227-40-91 w. 123

      * w załączeniu informacja o przetwarzaniu danych osobowych przy procesie rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.

      Zakres obowiązków

      • Główne obowiązki:
      • między innymi:

        • w dziale techniczno – eksploatacyjnym:

        planowanie i nadzór nad inwestycjami prowadzonymi przez MZBM, w tym: sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla wykonania dokumentacji projektowej, bieżące uzgodnienia z projektantem, odbiór dokumentacji projektowej, sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych (przedmiary, kosztorysy, specyfikacje techniczne), opracowywanie planów finansowo-rzeczowych, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi, rozliczanie zrealizowanych robót,

        • w rejonie obsługi mieszkańców:

        koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców, opracowywanie planów finansowo – rzeczowych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi i inwestycjami, rozliczanie zrealizowanych robót, odbiór i sprawdzanie zlecanych projektów budowlanych, prowadzenie książki obiektu budowlanego itp.

        • Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
        • Stanowisko związane z pracą przy komputerze i w terenie. Praca ma charakter indywidulany, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi.

          • Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
          • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MZBM Tychy w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej

            I społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

            • Wymagane dokumenty i oświadczenia:
              • podpisany własnoręcznie życiorys (cv) i list motywacyjny (ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega)
              • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
              • oświadczenie kandydata o:

              - wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

              - korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich

              - o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe

              - pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych

              • osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania
                o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

      Wymagania


      Wykształcenie:

      • średnie – technik budownictwa lub wyższe budowlane

      niezbędne:

      • bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych: Excel , Word oraz programu przeznaczonego do kosztorysowania Norma lub Zuzia
      • staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - co najmniej 4 lata pracy w przypadku wykształcenia średniego - co najmniej 6 lat pracy
      • uprawnienia budowlane:

      - w przypadku wykształcenia wyższego: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,

      - w przypadku wykształcenia średniego: do kierowania, nadzorowania
      i kontrolowania budowy i robót w zakresie wszelkich budynków i innych budowli
      o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych

      • dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem
      • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej - Polskiej
      • bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego
      • nieposzlakowana opinia
      • umiejętność kosztorysowania

      dodatkowe:

      • sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
      • sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
      • bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
      • umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
      • planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
      • postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
        o nieposzlakowaną opinię.

      Wymagane dokumenty i oświadczenia:

      • podpisany własnoręcznie życiorys (cv) i list motywacyjny (ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega)
      • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
      • oświadczenie kandydata o:

      - wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

      - korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich

      - o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe

      - pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych

      • osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania
        o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

      Oferujemy



      • umowa o pracę,
      • pełny etat.


  • Inspektor Nadzoru

    Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
    • Tychy
    • umowa o pracę
    • Dyrektor

      Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach

      ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

      Inspektor Nadzoru

      w Dziale Techniczno-Eksploatacyjnym

      w wymiarze czasu pracy: 1 etat

      Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 07.07.2021 r. w siedzibie Zakładu w Tychach przy ul. Filaretów 31 w sekretariacie (I piętro) lub w skrzynce podawczej lub przesłać pocztą na adres Zakładu. Dokumenty składane w języku obcym powinny być złożone z tłumaczeniem na język polski. Aplikacje (dokumenty), które wpłyną do Zakładu ( sekretariatu ) po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane. Dokumenty uważać się będzie za dostarczone w terminie, jeżeli wpłyną na wskazany powyżej adres w terminie do dnia 07.07.2021 r.


      Inne informacje:

      Postępowanie rekrutacyjne przeprowadzi komisja rekrutacyjna.

      Przy wyborze na wolne stanowisko urzędnicze przewiduje się zastosowanie techniki naboru polegającej na analizie dokumentów (aplikacji) min. pod względem formalno - prawnym, sprawdzianie praktycznym (test) i rozmowie kwalifikacyjnej (wywiad).


      Lista kandydatów zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego (spełniających wymagania formalno – prawne) dostępna będzie w terminie do piątego dnia roboczego po zakończeniu naboru ofert w Dziale Pracowniczo – Administracyjnym (budynek Dyrekcji, pok. Nr 20, II piętro) . Informację o zakwalifikowaniu uzyskać będzie można również telefonicznie pod numerem : (32) 227-40-91 w.123.W przypadku nie spełnienia przez kandydatów do pracy wymagań pracodawcy żadna z ofert pracy nie zostanie wybrana.


      Informacja o terminie i miejscu postępowania rekrutacyjnego zostanie podana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zakładu (I piętro). Oferty pracy kandydatów po zakończeniu rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (32) 227-40-91 w. 123

      * w załączeniu informacja o przetwarzaniu danych osobowych przy procesie rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.

      Zakres obowiązków

      Główne obowiązki:

      między innymi: planowanie i nadzór nad inwestycjami prowadzonymi przez MZBM, w tym: sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla wykonania dokumentacji projektowej, bieżące uzgodnienia z projektantem, odbiór dokumentacji projektowej, sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych (przedmiary, kosztorysy, specyfikacje techniczne), opracowywanie planów finansowo-rzeczowych, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi, rozliczanie zrealizowanych robót.


      Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

      Stanowisko związane z pracą przy komputerze i w terenie. Praca ma charakter indywidulany, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi.

      Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

      W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MZBM Tychy w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej

      I społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

      Wymagania

      Wykształcenie:

      • średnie – technik budownictwa lub wyższe budowlane

      niezbędne:

      • bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych: Excel , Word oraz programu przeznaczonego do kosztorysowania Norma lub Zuzia
      • staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - co najmniej 4 lata pracy w przypadku wykształcenia średniego - co najmniej 6 lat pracy
      • uprawnienia budowlane:

      - w przypadku wykształcenia wyższego: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,

      - w przypadku wykształcenia średniego: do kierowania, nadzorowania
      i kontrolowania budowy i robót w zakresie wszelkich budynków i innych budowli
      o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych

      • dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem
      • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej - Polskiej
      • bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego
      • nieposzlakowana opinia
      • umiejętność kosztorysowania

      dodatkowe:

      • sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
      • sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
      • bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
      • umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
      • planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
      • postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
        o nieposzlakowaną opinię.

      Wymagane dokumenty i oświadczenia:

      • podpisany własnoręcznie życiorys (cv) i list motywacyjny (ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega)
      • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
      • oświadczenie kandydata o:

      - wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

      - korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich

      - o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe

      - pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych

      • osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania
        o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

      Oferujemy

      • umowa o pracę,
      • pełny etat.
  • Inspektor Nadzoru

    Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
    • Tychy
    • umowa o pracę
    • Dyrektor

      Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach

      ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

      Inspektor Nadzoru

      w Dziale Techniczno-Eksploatacyjnym

      w wymiarze czasu pracy: 1 etat

      Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 23.06.2021 r. w siedzibie Zakładu w Tychach przy ul. Filaretów 31 w sekretariacie (I piętro) lub w skrzynce podawczej lub przesłać pocztą na adres Zakładu. Dokumenty składane w języku obcym powinny być złożone z tłumaczeniem na język polski. Aplikacje (dokumenty), które wpłyną do Zakładu ( sekretariatu ) po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane. Dokumenty uważać się będzie za dostarczone w terminie, jeżeli wpłyną na wskazany powyżej adres w terminie do dnia 23.06.2021 r.


      Inne informacje:

      Postępowanie rekrutacyjne przeprowadzi komisja rekrutacyjna.

      Przy wyborze na wolne stanowisko urzędnicze przewiduje się zastosowanie techniki naboru polegającej na analizie dokumentów (aplikacji) min. pod względem formalno - prawnym, sprawdzianie praktycznym (test) i rozmowie kwalifikacyjnej (wywiad).


      Lista kandydatów zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego (spełniających wymagania formalno – prawne) dostępna będzie w terminie do piątego dnia roboczego po zakończeniu naboru ofert w Dziale Pracowniczo – Administracyjnym (budynek Dyrekcji, pok. Nr 20, II piętro) . Informację o zakwalifikowaniu uzyskać będzie można również telefonicznie pod numerem : (32) 227-40-91 w.123.W przypadku nie spełnienia przez kandydatów do pracy wymagań pracodawcy żadna z ofert pracy nie zostanie wybrana.


      Informacja o terminie i miejscu postępowania rekrutacyjnego zostanie podana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zakładu (I piętro). Oferty pracy kandydatów po zakończeniu rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (32) 227-40-91 w. 123

      * w załączeniu informacja o przetwarzaniu danych osobowych przy procesie rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.

      Zakres obowiązków

      Główne obowiązki:

      między innymi: planowanie i nadzór nad inwestycjami prowadzonymi przez MZBM, w tym: sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla wykonania dokumentacji projektowej, bieżące uzgodnienia z projektantem, odbiór dokumentacji projektowej, sporządzanie opisów przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych (przedmiary, kosztorysy, specyfikacje techniczne), opracowywanie planów finansowo-rzeczowych, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi, rozliczanie zrealizowanych robót.


      Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

      Stanowisko związane z pracą przy komputerze i w terenie. Praca ma charakter indywidulany, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi.

      Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

      W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MZBM Tychy w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej

      I społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

      Wymagania

      Wykształcenie:

      • średnie – technik budownictwa lub wyższe budowlane

      niezbędne:

      • bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych: Excel , Word oraz programu przeznaczonego do kosztorysowania Norma lub Zuzia
      • staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - co najmniej 4 lata pracy w przypadku wykształcenia średniego - co najmniej 6 lat pracy
      • uprawnienia budowlane:

      - w przypadku wykształcenia wyższego: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,

      - w przypadku wykształcenia średniego: do kierowania, nadzorowania
      i kontrolowania budowy i robót w zakresie wszelkich budynków i innych budowli
      o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych

      • dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem
      • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej - Polskiej
      • bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego
      • nieposzlakowana opinia
      • umiejętność kosztorysowania

      dodatkowe:

      • sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
      • sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
      • bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
      • umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
      • planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
      • postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
        o nieposzlakowaną opinię.

      Wymagane dokumenty i oświadczenia:

      • podpisany własnoręcznie życiorys (cv) i list motywacyjny (ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega)
      • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
      • oświadczenie kandydata o:

      - wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

      - korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich

      - o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe

      - pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych

      • osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania
        o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

      Oferujemy

      • umowa o pracę,
      • pełny etat.
  • Inspektor Nadzoru

    Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
    • Tychy
    • umowa o pracę
    • Dyrektor

      Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach

      ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

      Inspektor Nadzoru

      w Rejonie Obsługi Mieszkańców

      w wymiarze czasu pracy: 1 etat


      Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 31.05.2021 r. w siedzibie Zakładu
      w Tychach przy ul. Filaretów 31 w sekretariacie (I piętro) lub w skrzynce podawczej
      lub przesłać pocztą na adres Zakładu. Dokumenty składane w języku obcym powinny być złożone z tłumaczeniem na język polski. Aplikacje (dokumenty), które wpłyną do Zakładu ( sekretariatu ) po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane. Dokumenty uważać się będzie za dostarczone w terminie, jeżeli wpłyną na wskazany powyżej adres w terminie do dnia 31.05.2021 r.


      Inne informacje:

      Postępowanie rekrutacyjne przeprowadzi komisja rekrutacyjna.

      Przy wyborze na wolne stanowisko urzędnicze przewiduje się zastosowanie techniki naboru polegającej na analizie dokumentów (aplikacji) min. pod względem formalno - prawnym, sprawdzianie praktycznym (test) i rozmowie kwalifikacyjnej (wywiad).

      Lista kandydatów zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego (spełniających wymagania formalno – prawne) dostępna będzie w terminie do piątego dnia roboczego po zakończeniu naboru ofert w Dziale Pracowniczo – Administracyjnym (budynek Dyrekcji, pok. Nr 20, II piętro) . Informację o zakwalifikowaniu uzyskać będzie można również telefonicznie pod numerem : (32) 227-40-91 w.123.W przypadku nie spełnienia przez kandydatów do pracy wymagań pracodawcy żadna z ofert pracy nie zostanie wybrana.

      Informacja o terminie i miejscu postępowania rekrutacyjnego zostanie podana
      na stronie Biuletynu Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zakładu
      (I piętro).Oferty pracy kandydatów po zakończeniu rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (32) 227-40-91 w. 123

      * w załączeniu informacja o przetwarzaniu danych osobowych przy procesie rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.

      Zakres obowiązków

      Główne obowiązki:

      między innymi: koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców, opracowywanie planów finansowo – rzeczowych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi
      i inwestycjami, rozliczanie zrealizowanych robót, odbiór i sprawdzanie zlecanych projektów budowlanych, prowadzenie książki obiektu budowlanego itp.

      Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

      Stanowisko związane z pracą przy komputerze i w terenie. Praca ma charakter indywidulany, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi.

      Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

      W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MZBM Tychy w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

      Wymagane dokumenty i oświadczenia:

      • podpisany własnoręcznie życiorys (cv) i list motywacyjny (ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega)
      • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
      • oświadczenie kandydata o:

      - wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

      - korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich

      - o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe

      - pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych

      • osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania
        o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

      Wymagania

      Wykształcenie:

      • średnie – technik budownictwa lub wyższe budowlane

      niezbędne:

      • bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych: Excel , Word oraz programu przeznaczonego do kosztorysowania Norma lub Zuzia
      • staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - co najmniej 4 lata pracy w przypadku wykształcenia średniego - co najmniej 6 lat pracy
      • uprawnienia budowlane:

      - w przypadku wykształcenia wyższego: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,

      - w przypadku wykształcenia średniego: do kierowania, nadzorowania
      i kontrolowania budowy i robót w zakresie wszelkich budynków i innych budowli
      o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych

      • dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem
      • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej - Polskiej
      • bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego
      • nieposzlakowana opinia
      • umiejętność kosztorysowania

      dodatkowe:

      • sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
      • sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
      • bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
      • umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
      • planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
      • postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
        o nieposzlakowaną opinię.

      Oferujemy

      • umowa o pracę,
      • pełny etat.
  • REFERENT/INSPEKTOR/SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH

    Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
    • Tychy
    • umowa o pracę
    • Dyrektor

      Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach

      ogłasza nabór na 2 wolne stanowiska urzędnicze:

      Referent/Inspektor/Specjalista ds. Finansowo-Księgowych Wspólnot Mieszkaniowych

      w wymiarze czasu pracy: 1 etat

      Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 07.05.2021 r. w siedzibie Zakładu w Tychach przy ul. Filaretów 31 w sekretariacie ( I piętro ) lub w skrzynce podawczej lub przesłać pocztą na adres Zakładu. Dokumenty składane w języku obcym powinny być złożone z tłumaczeniem na język polski. Aplikacje (dokumenty), które wpłyną do Zakładu ( sekretariatu ) po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane. Dokumenty uważać się będzie za dostarczone w terminie, jeżeli wpłyną na wskazany powyżej adres w terminie do dnia 07.05.2021 r.


      Inne informacje:

      Postępowanie rekrutacyjne przeprowadzi komisja rekrutacyjna.


      Przy wyborze na wolne stanowisko urzędnicze przewiduje się zastosowanie techniki naboru polegającej na analizie dokumentów (aplikacji) m.in. pod względem formalno - prawnym, sprawdzianie praktycznym (test) i rozmowie kwalifikacyjnej (wywiad).

      Lista kandydatów zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego (spełniających wymagania formalno – prawne) dostępna będzie w terminie do piątego dnia roboczego po zakończeniu naboru ofert w Dziale Pracowniczo – Administracyjnym ( budynek Dyrekcji, pok. Nr 20, II piętro ) . Informację o zakwalifikowaniu uzyskać będzie można również telefonicznie pod numerem : (32) 227-40-91 w.123. W przypadku nie spełnienia przez kandydatów do pracy wymagań pracodawcy żadna z ofert pracy nie zostanie wybrana.

      I

      nformacja o terminie i miejscu postępowania rekrutacyjnego zostanie podana na stronie Biuletynu Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zakładu ( I piętro ).Oferty pracy kandydatów po zakończeniu rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (32) 227-40-91 w. 123

      * w załączeniu informacja o przetwarzaniu danych osobowych przy procesie rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze

      Zakres obowiązków

      1. Główne obowiązki:

      między innymi: dekretowanie i księgowanie faktur, rachunków oraz pozostałych dokumentów oraz sprawdzanie poprawności wszystkich księgowań w poszczególnych Wspólnotach Mieszkaniowych, księgowanie wynikające z zawartych umów kredytowych przez poszczególne wspólnoty mieszkaniowe, w tym również umów związanych z korzystaniem ze środków unijnych (np. program ELENA), rozliczanie podatku dochodowego od osób prawnych dla każdej wspólnoty mieszkaniowej, sporządzanie odpowiednich deklaracji (CIT-8, CIT-8/O) oraz wysyłanie ich drogą elektroniczną do właściwego Urzędu Skarbowego, prowadzenie rejestrów zakupu i sprzedaży VAT dla poszczególnych wspólnot mieszkaniowych, rozliczanie podatku VAT dla poszczególnych wspólnot mieszkaniowych, sporządzanie odpowiednich deklaracji (VAT-7K) oraz wysyłanie ich drogą elektroniczną do właściwego Urzędu Skarbowego, inwentaryzacja aktywów i pasywów danej Wspólnoty Mieszkaniowej, analiza przychodów i kosztów każdej Wspólnoty Mieszkaniowej, rozliczenie zaliczek na koszty zarządu nieruchomością wspólną i opłat związanych z utrzymaniem lokali wyodrębnionych oraz udział w sporządzaniu rocznych sprawozdań z działalności administratora, sporządzanie zaświadczeń o niezaleganiu w opłatach przez właścicieli lokali wyodrębnionych, uzupełnianie danych w załącznikach do zleceń/umów na wykonanie robót ujętych w planach gospodarczych na dany rok (pod względem finansowania).


      2. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

      Stanowisko związane z pracą przy komputerze.


      3. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

      W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MZBM Tychy w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.


      4. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

      • podpisany własnoręcznie życiorys ( cv ) i list motywacyjny ( ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega )
      • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
      • oświadczenie kandydata o:

      - wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

      - korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich

      - o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe

      - pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych

      • osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania
        o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

      Wymagania

      1. Wykształcenie:

      • średnie lub wyższe
      • bardzo dobra znajomość programów komputerowych: excel, word
      • staż pracy: na stanowisku Referent: nie wymagany

      2. niezbędne:

      na stanowisku Inspektor:
      - w przypadku wykształcenia wyższego – co najmniej 1 rok pracy

      - w przypadku wykształcenia średniego – co najmniej 3 lata pracy

      na stanowisku Specjalista:

      - w przypadku wykształcenia wyższego – co najmniej 2 lata pracy

      - w przypadku wykształcenia średniego – co najmniej 3 lata pracy

      • bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie spraw finansowo – księgowych niezbędnych dla prawidłowej obsługi wspólnot mieszkaniowych
      • nieposzlakowana opinia
      • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej – Polskiej
      • dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem
      • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
      • niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie oraz umyślne przestępstwa skarbowe
      • sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
      • sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
      • bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
      • umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
      • planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
      • postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
        o nieposzlakowaną opinię

      3. dodatkowe:

      • sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
      • sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
      • bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
      • umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
      • planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
      • postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
        o nieposzlakowaną opinię

      Oferujemy

      • umowe o prace,
      • cały etat.
  • INSPEKTOR NADZORU

    Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
    • Tychy
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dyrektor

      Miejskiego Zarządu Budynków Mieszkalnych w Tychach

      ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:

      Inspektor Nadzoru

      w Rejonie Obsługi Mieszkańców

      w wymiarze czasu pracy: 1 etat


      Dokumenty należy złożyć w terminie do dnia 04.05.2021 r. w siedzibie Zakładu
      w Tychach przy ul. Filaretów 31 w sekretariacie (I piętro) lub w skrzynce podawczej
      lub przesłać pocztą na adres Zakładu. Dokumenty składane w języku obcym powinny być złożone z tłumaczeniem na język polski. Aplikacje (dokumenty), które wpłyną do Zakładu ( sekretariatu ) po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane. Dokumenty uważać się będzie za dostarczone w terminie, jeżeli wpłyną na wskazany powyżej adres w terminie do dnia 04.05.2021 r.


      Inne informacje:

      Postępowanie rekrutacyjne przeprowadzi komisja rekrutacyjna.

      Przy wyborze na wolne stanowisko urzędnicze przewiduje się zastosowanie techniki naboru polegającej na analizie dokumentów (aplikacji) min. pod względem formalno - prawnym, sprawdzianie praktycznym (test) i rozmowie kwalifikacyjnej (wywiad).

      Lista kandydatów zakwalifikowanych do postępowania rekrutacyjnego (spełniających wymagania formalno – prawne) dostępna będzie w terminie do piątego dnia roboczego po zakończeniu naboru ofert w Dziale Pracowniczo – Administracyjnym (budynek Dyrekcji, pok. Nr 20, II piętro) . Informację o zakwalifikowaniu uzyskać będzie można również telefonicznie pod numerem : (32) 227-40-91 w.123.W przypadku nie spełnienia przez kandydatów do pracy wymagań pracodawcy żadna z ofert pracy nie zostanie wybrana.

      Informacja o terminie i miejscu postępowania rekrutacyjnego zostanie podana
      na stronie Biuletynu Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zakładu
      (I piętro).Oferty pracy kandydatów po zakończeniu rekrutacji zostaną komisyjnie zniszczone. Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach zastrzega sobie prawo unieważnienia naboru bez podania przyczyny. Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu: (32) 227-40-91 w. 123

      * w załączeniu informacja o przetwarzaniu danych osobowych przy procesie rekrutacji na wolne stanowisko urzędnicze.

      Zakres obowiązków

      Główne obowiązki:

      między innymi: koordynowanie pracy służb technicznych Rejonu Obsługi Mieszkańców, opracowywanie planów finansowo – rzeczowych, sporządzanie kosztorysów inwestorskich, prowadzenie nadzoru nad robotami budowlanymi
      i inwestycjami, rozliczanie zrealizowanych robót, odbiór i sprawdzanie zlecanych projektów budowlanych, prowadzenie książki obiektu budowlanego itp.

      Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

      Stanowisko związane z pracą przy komputerze i w terenie. Praca ma charakter indywidulany, wymaga jednak umiejętnego współdziałania z innymi.

      Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

      W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnika zatrudnienia osób niepełnosprawnych w MZBM Tychy w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

      Wymagane dokumenty i oświadczenia:

      • podpisany własnoręcznie życiorys (cv) i list motywacyjny (ze wskazaniem stanowiska na które się kandydat ubiega)
      • kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż i wymagane uprawnienia
      • oświadczenie kandydata o:

      - wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji oraz przetwarzanie szczególnych kategorii danych osobowych zgodnie z art. 9 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE

      - korzystaniu w pełni z praw cywilnych i obywatelskich

      - o tym, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe

      - pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu w pełni z praw publicznych

      • osoba zatrudniona powinna przedstawić oryginał aktualnego „zapytania o udzielenia informacji o osobie” z Krajowego Rejestru Karnego.

      Wymagania

      Wykształcenie:

      • średnie – technik budownictwa lub wyższe budowlane

      niezbędne:

      • bardzo dobra znajomość obsługi programów komputerowych: Excel , Word oraz programu przeznaczonego do kosztorysowania Norma lub Zuzia
      • staż pracy: w przypadku wykształcenia wyższego - co najmniej 4 lata pracy w przypadku wykształcenia średniego - co najmniej 6 lat pracy
      • uprawnienia budowlane:

      - w przypadku wykształcenia wyższego: do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,

      - w przypadku wykształcenia średniego: do kierowania, nadzorowania
      i kontrolowania budowy i robót w zakresie wszelkich budynków i innych budowli
      o powszechnie znanych rozwiązaniach konstrukcyjnych

      • dla obywateli z innych państw wymagana jest znajomość języka polskiego potwierdzona stosownym dokumentem
      • obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej oraz innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej - Polskiej
      • bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie prawa budowlanego
      • nieposzlakowana opinia
      • umiejętność kosztorysowania

      dodatkowe:

      • sumienność – wykonywanie obowiązków dokładnie, skrupulatnie i solidnie
      • sprawność – dbałość o szybkie, wydajne i efektywne realizowanie powierzonych zadań
      • bezstronność – obiektywne rozpoznawanie sytuacji
      • umiejętność stosowania odpowiednich przepisów – umiejętność wyszukiwania potrzebnych przepisów oraz ich właściwego zastosowania
      • planowanie i organizacja pracy – efektywne wykorzystywanie czasu pracy
      • postawa etyczna – wykonywanie obowiązków w sposób uczciwy i dbałość
        o nieposzlakowaną opinię.

      Oferujemy

      • umowa o pracę,
      • pełny etat.

Pracodawcy w Tychach