Twoje wsparcie w rekrutacji
Znajdź wymarzoną
ofertę pracy i APLIKUJ

Pracodawca - DOMINET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Dominet jest liderem lokalnego rynku usług telekomunikacyjnych. Jesteśmy zespołem energicznych, ambitnych, pozytywnie nastawionych do siebie i życia osób, które budują najnowocześniejszą sieć światłowodową oferując naszym klientom dostęp do najwyższej jakości usług telekomunikacyjnych.

Oferty pracy Dominet

Aktualnie brak ofert pracy od tego pracodawcy

Archiwalne ogłoszenia

Serwisant sieci
Zawód: serwisant   |  Rodzaj: umowa o pracę
Tychy
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • praca w zespole wsparcia użytkowników w nowoczesnej firmie telekomunikacyjnej świadczącej usługi światłowodowe FTTH
  • realizacja bieżących zgłoszeń, pomoc zdalna
  • usuwanie awarii u klientów końcowych
  • konfiguracja urządzeń sieciowych i osprzętu
Wymagania
  • znajomość tematyki sprzętu sieciowego
  • umiejętność rozpoznawania usterek sieci
  • dyspozycyjność
  • komunikatywność
  • samodzielność
  • znajomość systemu Windows
  • prawo jazdy kat. B
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie telekomunikacyjnej.
Doradca Klienta Biznesowego i Indywidualnego
Zawód: handlowiec-doradca   |  Rodzaj: umowa o pracę
Tychy
Szczegóły
Zakres obowiązków

W związku ze stałą rozbudową swojej infrastruktury i uzupełnieniu oferty o telekomunikacyjne rozwiązania dla firm oraz Interaktywną Telewizję Cyfrową poszukuje kandydata na stanowisko Doradcy klientów biznesowych i indywidualnych

Wymagania
  • wykształcenie minimum średnie,
  • łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • umiejętność zarządzania czasem i dobra organizacja pracy,
  • konsekwencji w realizacji celów,
  • mile widziane doświadczenie na stanowisku przedstawiciela handlowego i/lub w obsłudze klienta,
  • prawo jazdy kat. B
  • podstawowe umiejętności obsługi pakietu MS Office znajomość zagadnień telekomunikacyjnych będzie dodatkowym atutem
Doradca Klienta D2D
Zawód: handlowiec-doradca   |  Rodzaj: praca stała
Tychy
Szczegóły
Zakres obowiązków
  • Jesteś osobą komunikatywną?
  • Potrafisz zaangażować się w wykonywanie swoich zadań?
  • Lubisz zagadnienia związane z Internetem i usługami telekomunikacyjnymi?

To świetnie! Pracuj z nami! 

Wymagania
  • Twój wiek nie ma znaczenia, liczy się chęć do pracy i nauki.
  • Efekty w 100% zależą od Twoich umiejętności i zaangażowania, dzięki czemu masz wpływ w pełni na swoje zarobki. Możesz wykonać plan minimum, ale też możesz zrobić target w ciągu tygodnia, a resztę miesiąca pracować tylko na wysoką prowizję.

Wymagania nasze nie są skomplikowane:

  • komunikatywność
  • chęci do zdobywania wiedzy w dziedzinie skutecznej sprzedaży
  • otwartość na nowe wyzwania
Specjalista ds. obsługi klienta
Zawód: specjalista ds. obsługi klienta   |  Rodzaj: umowa o pracę
Tychy
Szczegóły
Zakres obowiązków

Poszukujemy energicznego i sumiennego pracownika do biura firmy, będącej liderem branży telekomunikacyjnej na regionalnym rynku, zatrudniającej obecnie kilkunastu pracowników. Firma obsługuje zarówno klientów indywidualnych, jak i podmioty gospodarcze, stale podnosząc jakość usług oraz jakość obsługi klienta. 

Do zadań poszukiwanej osoby należeć będą przede wszystkim:

  • kompleksowa obsługa klientów,
  • analizowanie potrzeb klientów oraz dostosowywanie produktów i usług do ich potrzeb,
  • przygotowywanie niezbędnych dokumentacji i raportów.
Wymagania
  • wykształcenie co najmniej średnie,
  • umiejętność logicznego i technicznego myślenia wraz z chęcią rozwoju w zakresie nowych technologii,
  • dobra dykcja,
  • pogodne usposobienie,
  • umiejętność pracy zespołowej,
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta lub/i call center,
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w call center, na infolinii telekomunikacyjnej.

Adres

ul. Trzy Stawy 2B
43-100 Tychy
województwo śląskie
powiat Tychy
gmina Tychy

Dodatkowe informacje

NIP: 6462934444
REGON: 243608680
KRS: 0000516286

Dyrektor generalny

Sebastian Kijak
Data wpisu do Rejestru Przedsiębiorców: 09-07-2014
Źródło: GUS, KRS

Pracodawcy z miasta Tychy