Zakres obowiązków
Numer Referencyjny HR/2020/01
Miejsce Pracy: Tczew
Zakres obowiązków:
- Obsługa kadrowa pracowników: prowadzenie akt osobowych, sporządzanie dokumentacji związanej z nawiązywaniem/kontynuacją/rozwiązaniem stosunku pracy
- Aktualizacja danych w systemie czasu pracy, kontrola czasu pracy w systemie Skalmex
- Współpraca z kadrą kierowniczą (pomoc przy organizacji podróży służbowych, rozwiązywanie codziennych wyzwań)
- Obsługa recepcji (przyjmowanie gości, współorganizacja spotkań, monitoring ruchu kołowego przez bramy wjazdowe)
- Odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentacji (korespondencja, faktury, etc.), ewidencjonowanie faktur w systemie MediusFlow
Od kandydatów oczekujemy:
- Minimum dwuletniego doświadczenia w wprowadzeniu dokumentacji kadrowo - płacowej (np. akta osobowe, rozliczanie delegacji)
- Umiejętności poruszania się w strukturach firmy międzynarodowej
- Swobodnej komunikacji w języku angielskim (B2)
- Umiejętności organizacji pracy własnej i utrzymania porządku w dokumentach, ładnego pisma
- Sumienności, dokładności, rzetelności i terminowości
- Biegłej obsługi komputera (Word, Excel, PowerPoint)
-Znajomość programu CDN Optima będzie dodatkowym atutem
Co oferujemy:
- Zatrudnienie w wymiarze pełnego etatu na umowę o pracę na zestępstwo (ok. 2 lata) w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie ze skandynawskim kapitałem i wysoką kulturą pracy
- Pracę w najlepszej na rynku fabryce w produkcji sprzętu ułatwiającego poruszanie się osób niepełnosprawnych
- Możliwość rozwoju zawodowego w obszarze HR (czas pracy, dokumentacja pracownicza)
- Możliwość wzięcia udziału w procesie tworzenia struktur i polityki firmy
- Prywatną opiekę medyczną, pyszną kawę
- Parking bezpośrednio przy fabryce w Tczewie
- Początek zatrudnienia możliwy już od listopada 2020r.
Jeśli jesteś zainteresowana/y tym stanowiskie pracy w Tczewie, zgłoś się na praca@etac.com załączając numer referencyjny w temacie wiadomości: Numer HR/2020/01. Informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Wymagania
Wykształcenia:
średnie ogólnokształcące, brak
Inne wymagania:
Od kandydatów oczekujemy:
-Minimum dwuletniego doświadczenia w wprowadzeniu dokumentacji kadrowo - płacowej (np. akta osobowe, rozliczanie delegacji)
-Umiejętności poruszania się w strukturach firmy międzynarodowej
-Swobodnej komunikacji w języku angielskim (B2)
-Umiejętności organizacji pracy własnej i utrzymania porządku w dokumentach, ładnego pisma
-Sumienności, dokładności, rzetelności i terminowości
-Biegłej obsługi komputera (Word, Excel, PowerPoint)
-Znajomość programu CDN Optima będzie dodatkowym atutem
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
NIE