Inne wymagania:
kilkuletnie doświadczenie w pracy w zakresie marketingu i promocji, doświadczenie w zarządzaniu podległym zespołem, umiejętność planowania i realizacji budżetu, wysokie kompetencje interpersonalne, kreatywność i komunikatywność oraz swoboda wystąpień publicznych, bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją czasu, mile widziana znajomość języka rosyjskiego, ukraińskiego lub białoruskiego na poziomie komunikatywnym, praktyczna umiejętność tworzenia i wdrażania strategii promocyjnych i komunikacyjnych oraz planowania i realizacji kampanii marketingowych B2B i B2C, w tym event marketing w Polsce i zagranicą, doświadczenie w zakresie prowadzenia PR instytucji, w tym doświadczenie we współpracy z mediami, dobra znajomość rynku mediów w Polsce oraz zagranicą, umiejętność redagowania tekstów prasowych, promocyjnych, internetowych, swobodne poruszanie się w świecie PR oraz marketingu: on-line, content, wideo, brand, social media, e-mail itd., znajomość narzędzi do monitoringu Internetu oraz do analizy statystyk serwisów www i mediów społecznościowych, znajomość trendów dotyczących marketingu, reklamy, PR i umiejętne korzystanie z wiedzy w codziennej pracy, znajomość CMS i podstaw HTML, podstawowe umiejętności obróbki graficznej i video, doskonała orientacja się w zjawiskach zachodzących na rynku pracy oraz warunkach i możliwościach zatrudnienia na rynku pracy, dostępnej ofercie szkoleniowej i kształceniowej, znajomość w zakresie stosownych regulacji prawnych, znajomość zagadaniem związanych z planowaniem kariery zawodowej