Telbridge Poland

Telbridge Poland

Specjalizujemy się w outsourcingu procesów sprzedaży w sektorach business-to-customer i business-to-business. 
www.telbridge.pl

TelbridgeSp. z o.o. Sp. k. jest firmą o ugruntowanej pozycji na outsourcingowym rynku call centers, specjalizującą się głównie w sektorze ubezpieczeń i telekomunikacji. Działamy od 2005 roku wyłącznie na bazie polskiego kapitału. Aktualnie zatrudniamy ponad 1000 pracowników w 7 oddziałach: Częstochowie, Radomiu, Toruniu, Warszawie, Kielcach, Olsztynie oraz Bukareszcie.

Telbridge Poland najczęściej poszukuje kandydatów
w kategoriach zawodowych:
doradztwo / konsulting / audyt obsługa klienta / call center

Oferty pracy Telbridge Poland

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Telbridge Poland

Wybrane oferty innych pracodawców

Mapa Telbridge Poland

Siedziba główna

Telbridge Poland poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe i kontaktowe - Telbridge Poland

Pełna nazwa
TELBRIDGE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Adres rejestrowy
ul. Zagnańska 49 25-528 Kielce
NIP
9591530986
REGON
292667491
KRS
0000788347
Forma prawna
spółka komandytowa
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
28.05.2019
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o firmie Telbridge Poland

3.6

Na podstawie 89 ocen z Google.

Marek Rópąts

Marek Rópąts

"Miła obsługa dużo możliwości rozwoju"

3 miesiące temu

Rafal Smęda

Rafal Smęda

"Jak na pierwszą pracę dla studentów to polecam - szczególnie projekt na 2 piętrze ut b2b, b2c Jeżeli na samym początku zaznaczysz ilość godzin która chcesz przepracowac - tak zostanie. Jak w każdej pracy zaangażowanie jest istotne które powodują różne udogodnienia. Jedyny minus to niekiedy coach podnosi głos co dla mnie nie powinno mieć miejsca."

3 lata temu

Radek Kuchta

Radek Kuchta

"Bartek Wrzosek to najlepszy konsultant na świecie"

2 miesiące temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.

Praca Telbridge Poland - oferty archiwalne

  • Praca OD ZARAZ w biurze z przyuczeniem!

    Telbridge Poland
    • Radom
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Chciałbyś pracować w miłej atmosferze, łącząc pracę ze studiami/szkołą czy też z innymi obowiązkami? A może po prostu chcesz zmienić dotychczasową pracę lub szukasz dodatkowego zajęcia? Nasza oferta jest dla Ciebie!

      Zapraszamy do współpracy na stanowisku konsultanta ds. obsługi Klienta.

      Zakres obowiązków

      Twoja praca będzie polegać na:

      • profesjonalnej obsłudze naszych stałych Klientów oraz doradztwie w zakresie oferowanych usług,
      • budowaniu pozytywnych i trwałych relacji z Klientami.

      Wymagania

      • wykształcenie min. średnie
      • dyspozycyjność do pracy min. 25h w tygodniu
      • znajomość obsługi komputera na poziomie min. dobrym
      • sumienność i odpowiedzialność, zangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie
      • gwarantowana stawkę godzinową 19,70 zł/h brutto + premie
      • elastyczny czas pracy
      • profesjonalne szkolenie wstępne, które przygotuje Cię do pracy
      • możliwość rozwoju zawodowego
      • pracę w zgranym zespole
      • wsparcie przełożonego i kolegów z grupy
      • możliwość korzystania z karty MultiSport
      • możliwość dołączenia do grupowego ubezpieczenia dla Pracowników
  • PRACA OD ZARAZ! Konsultant telefoniczny, elastyczny grafik.

    Telbridge Poland
    • Radom
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • Jesteś osobą komunikatywną, otwartą, uśmiechniętą DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU, a resztę NAUCZYMY CIĘ MY ! Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.

      Zakres obowiązków

      Poszukujemy osób na stanowisko: telefonicznego doradcy Klienta.


      NA CZYM POLEGA PRACA ?

      • prowadzenie rozmów telefonicznych z potencjalnymi Klientami,
      • przedstawianie bieżącej oferty ubezpieczeniowej,
      • dbanie o dobry wizerunek firmy.

      Wymagania

      • chęci do pracy,
      • umiejętności obsługi komputera,
      • wykształcenia minimum średniego,
      • pełnoletności.

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie,
      • stałe wynagrodzenie: 19,70 zł brutto/h (dla uczniów/studentów 19,70 zł/netto "na rękę"),
      • umowa zlecenie ze składkami ZUS,
      • atrakcyjne premie,
      • elastyczny grafik - pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-20, soboty w godzinach 9-15. Sam ustalasz jak i ile godzin pracujesz,
      • zwrot za udział w szkoleniu,
      • konkursy motywacyjne,
      • możliwość skorzystania z Karty Multisport,
      • ciągłe wsparcie merytoryczne na całym etapie współpracy,
      • możliwość rozwoju i awansu,
      • przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole,
      • możliwość pracy zdalnej po wcześniejszym wdrożeniu stacjonarnym oraz osiągnięciu samodzielności.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Telbridge Poland
    • Radom
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • 2 800-3 200 zł / mies.
    • W związku z rozwojem firmy, poszukujemy osób pełnoletnich, otwartych i chętnych do działania.

      Na stanowisku Doradcy Klienta Twoim głównym zadaniem będzie wykonywanie połączeń do Klientów znanej sieci telekomunikacyjnej i przedstawienie oferty dodatkowej oraz obsługa wewnętrznego systemu teleinformatycznego.

      Zakres obowiązków

      • telefoniczna obsługa klienta,
      • przedstawianie oferty,
      • aktywacja usług,
      • wprowadzanie danych do systemu.

      Wymagania

      Wymagamy:

      • umiejętności obsługi komputera,
      • nienagannej dykcji,
      • wykształcenia średniego,
      • pełnoletności.

      Oferujemy

      • 18,30 zł na godzinę pracy oraz premie, dzięki którym stawka za godzinę może wzrosnąć nawet do 21 zł / godzinę!
      • W pełni odpłatne przerwy (40 minut).
      • Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8-20, 2 soboty.
      • Umowę zlecenie z pełnymi składkami (ZUS, chorobowe, rentowe).
      • Wypłatę na konto 10 - tego dnia miesiąca.
      • Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia
      • ZNIŻKI PRACOWNICZE I KARTĘ MULTISPORT!
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Telbridge Poland
    • Radom
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • 2 800-3 200 zł / mies.
    • W związku z rozwojem firmy, poszukujemy osób pełnoletnich, otwartych i chętnych do działania.

      Na stanowisku Doradcy Klienta Twoim głównym zadaniem będzie wykonywanie połączeń do Klientów znanej sieci telekomunikacyjnej i przedstawienie oferty dodatkowej oraz obsługa wewnętrznego systemu teleinformatycznego.

      Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • telefoniczna obsługa klienta,
      • przedstawianie oferty,
      • aktywacja usług,
      • wprowadzanie danych do systemu.

      Wymagania

      Wymagamy:

      • umiejętności obsługi komputera,
      • nienagannej dykcji,
      • wykształcenia średniego,
      • pełnoletności.

      Oferujemy

      • 18,30 zł na godzinę pracy oraz premie, dzięki którym stawka za godzinę może wzrosnąć nawet do 21 zł / godzinę!
      • W pełni odpłatne przerwy (40 minut).
      • Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8-20, 2 soboty.
      • Umowę zlecenie z pełnymi składkami (ZUS, chorobowe, rentowe).
      • Wypłatę na konto 10 - tego dnia miesiąca.
      • Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia
      • ZNIŻKI PRACOWNICZE I KARTĘ MULTISPORT!
  • Infolinia z językiem fińskim

    Telbridge Poland
    • Radom
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • Jesteśmy jednym z największych multijęzykowych contact center, od 16 lat pracujemy

      dla Partnerów z branży telekomunikacyjnej i finansowej. Specjalizujemy się w outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, zatrudniamy ponad 1000 pracowników w 6 oddziałach w Polsce.


      W związku z rozwojem firmy poszukujemy komunikatywnych osób

      ze znajomością języka fińskiego

      Zakres obowiązków

      Będziesz odpowiedzialny za:

      • obsługę Klientów infolinii (połączenia przychodzące)
      • udzielanie informacji oraz wprowadzanie zgłoszeń do systemu
      • budowanie pozytywnych relacji z Klientami

      Wymagania

      Oczekujemy:
      • bardzo dobrej znajomości języka fińskiego
      • podstawowej znajomości pakietu MS Office
      • komunikatywności i zaangażowania

      Oferujemy

      W zamian oferujemy:

      • możliwość rozwoju zawodowego
      • profesjonalne szkolenia podnoszące kwalifikacje
      • stabilne zatrudnienie i przyjazną atmosferę pracy
      • atrakcyjne wynagrodzenie

      • pracę od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 16:00

      • kartę Multisport i prywatną opiekę medyczną

  • Infolinia - język włoski

    Telbridge Poland
    • Radom
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • 25 zł / godz.
    • Jesteśmy jednym z największych multijęzykowych contact center, od 17 lat pracujemy dla Partnerów z branży telekomunikacyjnej i finansowej. Specjalizujemy się w outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, zatrudniamy ponad 1000 pracowników w 6 oddziałach w Polsce i za granicą.


      W związku z rozwojem firmy poszukujemy komunikatywnych osóbze znajomością języka włoskiego.

      Zakres obowiązków

      Będziesz odpowiedzialny za:
      • obsługę Klientów infolinii (połączenia przychodzące, wychodzące)
      • udzielanie informacji oraz wprowadzanie zgłoszeń do systemu
      • budowanie pozytywnych relacji z Klientami

      Wymagania

      Oczekujemy:
      • bardzo dobrej znajomości języka włoskiego
      • podstawowej znajomości pakietu MS Office
      • komunikatywności i zaangażowania

      Oferujemy

      W zamian oferujemy:
      • możliwość rozwoju zawodowego
      • profesjonalne szkolenia podnoszące kwalifikacje
      • stabilne zatrudnienie i przyjazną atmosferę pracy
      • atrakcyjne wynagrodzenie
      • pracę od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 18:00
      • kartę Multisport i prywatną opiekę medyczną


      Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV lub kontakt telefoniczny
      monika.matracka(małpa)telbridge.pl
      661 610 862

  • Infolinia - język włoski

    Telbridge Poland
    • Radom
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • 25 zł / godz.
    • Jesteśmy jednym z największych multijęzykowych contact center, od 17 lat pracujemy dla Partnerów z branży telekomunikacyjnej i finansowej. Specjalizujemy się w outsourcingu obsługi klienta i sprzedaży, zatrudniamy ponad 1000 pracowników w 6 oddziałach w Polsce i za granicą.


      W związku z rozwojem firmy poszukujemy komunikatywnych osóbze znajomością języka włoskiego.

      Zakres obowiązków

      Będziesz odpowiedzialny za:
      • obsługę Klientów infolinii (połączenia przychodzące, wychodzące)
      • udzielanie informacji oraz wprowadzanie zgłoszeń do systemu
      • budowanie pozytywnych relacji z Klientami

      Wymagania

      Oczekujemy:
      • bardzo dobrej znajomości języka włoskiego
      • podstawowej znajomości pakietu MS Office
      • komunikatywności i zaangażowania

      Oferujemy

      W zamian oferujemy:
      • możliwość rozwoju zawodowego
      • profesjonalne szkolenia podnoszące kwalifikacje
      • stabilne zatrudnienie i przyjazną atmosferę pracy
      • wynagrodzenie: od 25 zł/h + premie
      • pracę od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 18:00
      • kartę Multisport i prywatną opiekę medyczną


      Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie swojego CV lub kontakt telefoniczny
      monika.matracka(małpa)telbridge.pl
      661 610 862

Pracodawcy w Radomiu