Znajdź wymarzoną
ofertę pracy i APLIKUJ

Pracodawca - Grupa Profesja sp z oo

  

Oferty pracy Grupa Profesja sp z oo

Grupa Profesja sp z oo

Koordynator ds. organizacji szkoleń i konferencji

Grupa Profesja sp z oo
Grupa Profesja sp z oo
Organizator usług/wydarzeń umowa o pracę pełny etat
planowanie i koordynowanie projektów eventowych zarówno offline, jak i online (m.in. konferencje, szkolenia); nawiązywanie i budowanie długofalowych relacji z prelegentami; pozyskiwanie i kontakt ...
Poznań
14-09-2021
Grupa Profesja sp z oo

Key Account Manager

Grupa Profesja sp z oo
Grupa Profesja sp z oo
Key Account Manager umowa o pracę pełny etat
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz sprzedaż usług, Obsługa realizowanych już projektów dla obecnych klientów, Budowanie bazy Klientów, Utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi ...
Poznań
03-09-2021
Grupa Profesja sp z oo

Młodszy księgowy

Grupa Profesja sp z oo
Grupa Profesja sp z oo
Księgowy umowa o pracę pełny etat
dekretacja księgowanie/ faktur sprzedażowych; księgowanie faktur kosztowych dot. transportu; rozliczanie i księgowanie delegacji kierowców; wprowadzanie danych do pliku analiz; wprowadzanie danych paliwowych  do tabeli; wprowadzanie w ...
Poznań
03-09-2021

Archiwalne ogłoszenia

Office Manager
Recepcjonistka   |  umowa o pracę
Poznań
Szczegóły

Grupa Profesja Sp. z o. o.- Jesteśmy firmą szkoleniowo-rekrutacyjną, ale nasze doświadczenia wykraczają mocno poza ramy typowych szkoleń i doradztwa personalnego. Aktywnie promujemy naukę i wspieramy przedsiębiorczość, a jednocześnie pracujemy dla dużych i znanych marek.

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy  Office Managera, który swoją wiedzą i doświadczeniem wesprze nas w nowym projekcie, inkubatorze biznesu – BusinessWell! Będzie to miejsce, w którym pomożemy odnieść sukces przedsiębiorcom, niezależnie od etapu rozwoju ich firm. Szczegóły projektu: https://businesswell.com/

Zakres obowiązków
  • pełna obsługa administracyjna firmy i zespołu,
  • zarządzanie kalendarzem firmy, korespondencją, skrzynkami mailowymi,
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych,
  • dbanie o coworkingową przestrzeń biurową i jej prawidłowe funkcjonowanie, a co za tym idzie - wsparcie także naszych klientów wynajmujących przestrzeń,
  • reprezentacja firmy w ramach pierwszego kontaktu oraz dbanie o pozytywny wizerunek firmy,
  • przygotowywanie raportów, researchu i dokumentów na potrzeby wewnętrzne firmy,
  • zarządzanie materiałami biurowymi, dostawami, zamówieniami i zakupami,
  • zarządzanie sprzętem biurowym (stany magazynowe, zamówienia, reklamacje) oraz współpraca z helpdeskiem,
  • współpraca z wykonawcami zewnętrznymi,
  • organizacja wyjazdów i eventów firmowych.
Wymagania
  • min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikację pisaną i mówioną,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • proaktywne podejście,
  • silne umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
  • duża dbałość o szczegóły,
  • doskonałe umiejętności organizacyjne, priorytetyzacja zadań.
Młodszy księgowy
Księgowy   |  umowa o pracę
Poznań
Szczegóły

GRUPA PROFESJA SP. Z O.O. - Jesteśmy firmą szkoleniowo-rekrutacyjną, ale nasze doświadczenia wykraczają mocno poza ramy typowych szkoleń i doradztwa personalnego. Działalność projektową prowadzimy równolegle z rekrutacjami i szkoleniami dla firm w całej Polsce.

Aktywnie promujemy naukę i wspieramy przedsiębiorczość, a jednocześnie pracujemy dla dużych i znanych marek.

Dla naszego Klienta – firmy zajmująca się transportem krajowym i międzynarodowym od ponad 20 lat - poszukujemy osoby chcącej rozwijać się w obszarze księgowości.

Zakres obowiązków
  • dekretacja księgowanie/ faktur sprzedażowych;
  • księgowanie faktur kosztowych dot. transportu;
  • rozliczanie i księgowanie delegacji kierowców;
  • wprowadzanie danych do pliku analiz;
  • wprowadzanie danych paliwowych  do tabeli;
  • wprowadzanie w systemie faktur kosztowych przychodzących pocztą, e-mailem;
  • odbieranie telefonów;
  • obsługa factoringu;
  • przygotowywanie faktur kosztowych do zapłaty.
Wymagania
  • min 2 lata na podobnym stanowisku;
  • znajomość programu symfonia;
  • dobra organizacja pracy;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • odporność na stres;
  • uczciwość, rzetelność, sumienność;
  • mile widziany angielski lub niemiecki.
Kierownik działu eksportu
Manager/Specjalista ds. eksportu   |  umowa o pracę
Poznań
Szczegóły

GRUPA PROFESJA SP. Z O.O. - Jesteśmy firmą szkoleniowo-rekrutacyjną, ale nasze doświadczenia wykraczają mocno poza ramy typowych szkoleń i doradztwa personalnego. Działalność projektową prowadzimy równolegle z rekrutacjami i szkoleniami dla firm w całej Polsce.

Aktywnie promujemy naukę i wspieramy przedsiębiorczość, a jednocześnie pracujemy dla dużych i znanych marek.

Dla naszego Klienta - firmy produkcyjnej wysokiej jakości okien i drzwi PVC, działającej na rynku od ponad 25 lat; producenta, a zarazem dystrybutora okien i drzwi PCV najwyższej jakości - poszukujemy osoby chcącej rozwijać siebie i podległy zespół w obszarze sprzedaży na stanowisko:

Kierownik działu eksportu (rynek niemiecki)

Zakres obowiązków
  • ustalanie celów i kontrola pracy podległego zespołu;
  • opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży na rynku zagranicznym;
  • realizacja planów sprzedażowych;
  • raportowanie wyników sprzedaży do przełożonego;
  • samodzielne budowanie portfela klientów;
  • kompleksowa obsługa klienta;
  • zamawianie oraz monitorowanie towaru, koordynacja dostaw do klienta;
  • rozliczenia z klientami z wyłączeniem obiegu dokumentów, faktur i umowy;
  • wsparcie w obsłudze zgłoszonych reklamacji przez klientów;
  • organizacja wyjazdów serwisowych;
  • delegacje do Niemiec (w przyszłości);
  • tłumaczenia;
  • wsparcie w działaniach marketingowych.
Wymagania
  • doświadczenie w zarządzaniu działem eksportu;
  • wiedza branżowa i fachowość;
  • wysokorozwinięte umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne;
  • umiejętność współpracy z innymi działami;
  • budowanie długofalowych relacji z dealerami;
  • znajomość j. niemieckiego na zaawansowanym poziomie - warunek konieczny;
  • znajomość programu WH-okna;
  • bardzo dobra znajomość programu Excel i Word;
  • dokładność, sumienność i samodzielność;
  • odporność na stres.
Key Account Manager
Key Account Manager   |  umowa o pracę
Poznań
Szczegóły

GRUPA PROFESJA SP. Z O.O. – Jesteśmy firmą szkoleniowo-rekrutacyjną, ale nasze doświadczenia wykraczają mocno poza ramy typowych szkoleń i doradztwa personalnego. Działalność projektową prowadzimy równolegle z rekrutacjami i szkoleniami dla firm w całej Polsce.

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby, która wesprze nas w pozyskiwaniu nowych klientów oraz szeroko rozumianych działaniach sprzedażowych.

Zakres obowiązków
  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz sprzedaż usług,
  • Obsługa realizowanych już projektów dla obecnych klientów,
  • Budowanie bazy Klientów,
  • Utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi (dostawcami usług szkoleniowych: trenerzy, doradcy, coache),
  • Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o potrzeby Klientów i standardy organizacji,
  • Prowadzenie negocjacji handlowych z Partnerami,
  • Zawieranie umów, ustalanie harmonogramu działań, kosztorysu prac i raportu podsumowującego projekt,
  • Analiza rynku pod kątem potencjału rozwoju sprzedaży,
  • Monitorowanie działań konkurencji,
  • Zrozumienie kluczowych potrzeb i wymagań klientów,
  • Dbanie o wizerunek firmy na rynku,
  • Reprezentowanie firmy podczas eventów: targi, kongresy przedsiębiorczości, konferencje.
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe,
  • Min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Doświadczenie w realizacji projektów sprzedażowych związanych z pozyskiwaniem nowych klientów,
  • Skuteczność w działaniu i orientacji na wyniki,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjnych
  • Chęć do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem w zespole, otwartość i przejmowanie odpowiedzialności,
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • Mile widziana znajomość usług szkoleniowo-doradczych.
Key Account Manager
Key Account Manager   |  umowa o pracę
Poznań
Szczegóły

GRUPA PROFESJA SP. Z O.O. – Jesteśmy firmą szkoleniowo-rekrutacyjną, ale nasze doświadczenia wykraczają mocno poza ramy typowych szkoleń i doradztwa personalnego. Działalność projektową prowadzimy równolegle z rekrutacjami i szkoleniami dla firm w całej Polsce.

Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby, która wesprze nas w pozyskiwaniu nowych klientów oraz szeroko rozumianych działaniach sprzedażowych.

Zakres obowiązków
  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów oraz sprzedaż usług,
  • Obsługa realizowanych już projektów dla obecnych klientów,
  • Budowanie bazy Klientów,
  • Utrzymywanie długotrwałych relacji z partnerami biznesowymi (dostawcami usług szkoleniowych: trenerzy, doradcy, coache),
  • Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o potrzeby Klientów i standardy organizacji,
  • Prowadzenie negocjacji handlowych z Partnerami,
  • Zawieranie umów, ustalanie harmonogramu działań, kosztorysu prac i raportu podsumowującego projekt,
  • Analiza rynku pod kątem potencjału rozwoju sprzedaży,
  • Monitorowanie działań konkurencji,
  • Zrozumienie kluczowych potrzeb i wymagań klientów,
  • Dbanie o wizerunek firmy na rynku,
  • Reprezentowanie firmy podczas eventów: targi, kongresy przedsiębiorczości, konferencje.
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe,
  • Min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Doświadczenie w realizacji projektów sprzedażowych związanych z pozyskiwaniem nowych klientów,
  • Skuteczność w działaniu i orientacji na wyniki,
  • Prawo jazdy kat. B,
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne i komunikacyjnych
  • Chęć do dzielenia się wiedzą i doświadczeniem w zespole, otwartość i przejmowanie odpowiedzialności,
  • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
  • Mile widziana znajomość usług szkoleniowo-doradczych.
Specjalista ds. eksportu
Manager/Specjalista ds. eksportu   |  kontrakt B2B
Niepruszewo
Szczegóły

GRUPA PROFESJA SP. Z O.O. - Jesteśmy firmą szkoleniowo-rekrutacyjną, ale nasze doświadczenia wykraczają mocno poza ramy typowych szkoleń i doradztwa personalnego. Działalność projektową prowadzimy równolegle z rekrutacjami i szkoleniami dla firm w całej Polsce.

Aktywnie promujemy naukę i wspieramy przedsiębiorczość, a jednocześnie pracujemy dla dużych i znanych marek.

Dla naszego Klienta poszukujemy osoby chcącej rozwijać się w obszarze sprzedaży na stanowisku Specjalisty ds. eksportu.

Profil pracodawcy: firma produkcyjna, która od 20 lat prężnie działa na rynku stolarki okiennej PCV. Proponuje szeroki wachlarz usług dla swoich Klientów. W swojej ofercie posiada okna PCV, drzwi, parapety, rolety i bramy garażowe. Korzysta z najnowszych, innowacyjnych technologii, kładąc nacisk na energooszczędność i bezpieczeństwo oferowanych systemów.

Zakres obowiązków
  • Pozyskiwanie nowych klientów dla firmy, jak i obsługa obecnych;
  • Profesjonalne doradztwo w zakresie oferowanych produktów;
  • Budowanie długotrwałych relacji z Klientem;
  • Realizowanie wyznaczonych celów sprzedażowych;
  • Dbanie o pozytywny wizerunek Firmy;
  • Wyjazdy służbowe (max 2 razy w miesiącu).
Wymagania
  • Preferowane wykształcenie techniczne;
  • Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku;
  • Umiejętności negocjacyjne oraz wysokie umiejętności interpersonalne;
  • Biegła obsługa komputera, znajomość MS Office;
  • Bardzo dobra znajomość j. niemieckiego w mowie i piśmie;
  • Prawo jazdy kat. B;
  • Mile widziana obsługa programu WH Okna lub innego programu do projektowania okien.
  • Samodzielność, komunikatywność, zaangażowanie, odporność na stres.
Kierownik budowy / Koordynator
Kierownik   |  kontrakt B2B
Poznań
Szczegóły

GRUPA PROFESJA SP. Z O.O.

Jesteśmy firmą szkoleniowo-rekrutacyjną, ale nasze doświadczenia wykraczają mocno poza ramy typowych szkoleń i doradztwa personalnego. Działalność projektową prowadzimy równolegle z rekrutacjami i szkoleniami dla firm w całej Polsce. 

Aktywnie promujemy naukę i wspieramy przedsiębiorczość, a jednocześnie pracujemy dla dużych firm i znanych marek. Dla jednej z nich poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Kierownik budowy / Koordynator

miejsce pracy: Poznań i okolice

Zakres obowiązków
  • Kontakt z kierownikami budów
  • Doglądanie /koordynacja inwestycji pod względem projektowym i technicznym
  • Szukanie i rozliczanie wykonawców
  • Zamawianie materiałów
  • Stały kontakt z klientami i urzędami
  • Nadzorowanie robót wykończeniowych w zakresie deweloperskim
  • Kontrola jakości prac
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe techniczne (budowlane)
  • Doświadczenie minimum 2 kwartały
  • Uprawnienia budowlane, znajomość CAD, MS Projekt mile widziane
  • Prawo jazdy kat. B
  • Samodzielność , zorganizowanie , komunikatywność
Kierownik działu eksportu
Manager/Specjalista ds. eksportu   |  umowa o pracę
Poznań
Szczegóły

GRUPA PROFESJA SP. Z O.O. - Jesteśmy firmą szkoleniowo-rekrutacyjną, ale nasze doświadczenia wykraczają mocno poza ramy typowych szkoleń i doradztwa personalnego. Działalność projektową prowadzimy równolegle z rekrutacjami i szkoleniami dla firm w całej Polsce.

Aktywnie promujemy naukę i wspieramy przedsiębiorczość, a jednocześnie pracujemy dla dużych i znanych marek.

Dla naszego Klienta - firmy produkcyjnej wysokiej jakości okien i drzwi PVC, działającej na rynku od ponad 25 lat; producenta, a zarazem dystrybutora okien i drzwi PCV najwyższej jakości - poszukujemy osoby chcącej rozwijać siebie i podległy zespół w obszarze sprzedaży na stanowisko:

Kierownik działu eksportu (rynek niemiecki)

Zakres obowiązków
  • ustalanie celów i kontrola pracy podległego zespołu;
  • opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży na rynku zagranicznym;
  • realizacja planów sprzedażowych;
  • raportowanie wyników sprzedaży do przełożonego;
  • samodzielne budowanie portfela klientów;
  • kompleksowa obsługa klienta;
  • zamawianie oraz monitorowanie towaru, koordynacja dostaw do klienta;
  • rozliczenia z klientami z wyłączeniem obiegu dokumentów, faktur i umowy;
  • wsparcie w obsłudze zgłoszonych reklamacji przez klientów;
  • organizacja wyjazdów serwisowych;
  • delegacje do Niemiec (w przyszłości);
  • tłumaczenia;
  • wsparcie w działaniach marketingowych.
Wymagania
  • doświadczenie w zarządzaniu działem eksportu;
  • wiedza branżowa i fachowość;
  • wysokorozwinięte umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne;
  • umiejętność współpracy z innymi działami;
  • budowanie długofalowych relacji z dealerami;
  • znajomość j. niemieckiego na zaawansowanym poziomie - warunek konieczny;
  • znajomość programu WH-okna;
  • bardzo dobra znajomość programu Excel i Word;
  • dokładność, sumienność i samodzielność;
  • odporność na stres.
Młodszy księgowy
Księgowy   |  umowa o pracę
Poznań
Szczegóły

GRUPA PROFESJA SP. Z O.O. - Jesteśmy firmą szkoleniowo-rekrutacyjną, ale nasze doświadczenia wykraczają mocno poza ramy typowych szkoleń i doradztwa personalnego. Działalność projektową prowadzimy równolegle z rekrutacjami i szkoleniami dla firm w całej Polsce.

Aktywnie promujemy naukę i wspieramy przedsiębiorczość, a jednocześnie pracujemy dla dużych i znanych marek.

Dla naszego Klienta – firmy zajmująca się transportem krajowym i międzynarodowym od ponad 20 lat - poszukujemy osoby chcącej rozwijać się w obszarze księgowości.

Zakres obowiązków
  • dekretacja księgowanie/ faktur sprzedażowych;
  • księgowanie faktur kosztowych dot. transportu;
  • rozliczanie i księgowanie delegacji kierowców;
  • wprowadzanie danych do pliku analiz;
  • wprowadzanie danych paliwowych  do tabeli;
  • wprowadzanie w systemie faktur kosztowych przychodzących pocztą, e-mailem;
  • odbieranie telefonów;
  • obsługa factoringu;
  • przygotowywanie faktur kosztowych do zapłaty.
Wymagania
  • min 2 lata na podobnym stanowisku;
  • znajomość programu symfonia;
  • dobra organizacja pracy;
  • umiejętność pracy pod presją czasu;
  • odporność na stres;
  • uczciwość, rzetelność, sumienność;
  • mile widziany angielski lub niemiecki.
Kierownik Inwestycji - Project Manager
Project Manager   |  umowa o pracę
Poznań
Szczegóły

GRUPA PROFESJA SP. Z O.O. - Jesteśmy firmą szkoleniowo-rekrutacyjną, ale nasze doświadczenia wykraczają mocno poza ramy typowych szkoleń i doradztwa personalnego. Działalność projektową prowadzimy równolegle z rekrutacjami i szkoleniami dla firm w całej Polsce.

Aktywnie promujemy naukę i wspieramy przedsiębiorczość, a jednocześnie pracujemy dla dużych i znanych marek.

Dla naszego Klienta – firmy z branży nieruchomości, z ugruntowaną pozycją na wielkopolskim rynku - poszukujemy osoby doskonale zorganizowanej, z wizją i aspiracjami do zarządzania kilkoma projektami jednocześnie.

Zakres obowiązków
  • Kompleksowa realizacja i zarządzanie powierzonymi projektami zgodnie z postanowieniami umowy kontraktowej. W szczególności praca z budżetem, harmonogramem oraz planami sprzedaży;
  • Nadzór nad procesem uzyskiwania koniecznych pozwoleń oraz procedur administracyjnych związanych z procesem realizacji inwestycji;
  • Nadzór prac biura projektowego, generalnego wykonawcy i podwykonawców robót budowlanych, inspektorów nadzoru;
  • Zarządzanie podległym zespołem oraz współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w ramach realizacji powierzonych zadań;
  • Udział w naradach koordynacyjnych na prowadzonych budowach;
  • Raportowanie wyników i czynny udział w rozwiązywaniu napotkanych problemów;
  • Ofertowanie poszczególnych prac budowlanych, poszukiwanie potencjalnych wykonawców, negocjowanie cen i warunków umowy z wykonawcami;
  • Współudział w odbiorach wykonanych robót i w rozliczaniu przerobów miesięcznych;
  • Kontrole jakościowe prowadzonych prac;
  • Gromadzenie dokumentacji budowy, nadzorowanie przechowywania i obiegu dokumentów oraz przygotowywanie dokumentacji powykonawczej;
  • Organizowanie, koordynowanie i nadzorowanie działań wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego;
  • Współpraca przy realizacji kontraktu z kierownikiem budowy oraz z zespołem biorącym udział w realizacji procesu budowlanego;
  • Współpraca z Zarządem oraz wszystkimi zaangażowanymi działami spółki;
  • Uczestnictwo w pozyskiwaniu nowych inwestycji.
Wymagania
  • 5-letniego doświadczenie w projektach deweloperskich lub rewitalizacjach kamienic;
  • Wykształcenie wyższego, techniczne o profilu budowlanym;
  • Znajomość specyfiki oraz procedur zarządzania i pracy na budowie;
  • Umiejętność zarządzania zespołem;
  • Umiejętność oceny stanu budowy pod względem poziomu wykonania prac, realizacji i planowania harmonogramów, kosztów i niezbędnych zasobów ludzkich;
  • Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń;
  • Znajomość procesu inwestycyjnego i przepisów BHP;
  • Wysoki poziom umiejętności organizacyjnych, planowania i efektywność w działaniu;
  • Umiejętność obsługi pakietu Microsoft Office oraz AutoCAD;
  • Wysokie kompetencje interpersonalne: umiejętność pracy w zespole i budowania relacji, zdolności negocjacyjne.
Grupa Profesja sp z oo
60-163 Poznań
Sieradzka 4c

Pracodawcy z miasta Poznań