Twoje wsparcie w rekrutacji
Znajdź wymarzoną
ofertę pracy i APLIKUJ

Pracodawca - FUNDACJA AKTYWIZACJA

    

Oferty pracy Fundacja Aktywizacja

Specjalista ds. Planowania Strategicznego

Zawód: specjalista ds. finansów Rodzaj: umowa o pracę
Fundacja Aktywizacja
Przygotowywanie raportów Opracowywanie analiz
Poznań
26-11-2020

Referent ds. Sprawozdawczości Skonsolidowanej

Zawód: ekonomista Rodzaj: umowa o pracę
Fundacja Aktywizacja
Przygotowywanie raportów Opracowywanie danych Tworzenie analiz
Poznań
26-11-2020

Specjalista ds. Skarbu

Zawód: specjalista ds. analizy i statystyki Rodzaj: umowa o pracę
Fundacja Aktywizacja
Raportowanie, analizy, wykonywanie prognoz w ramach Dz. Skarbu Kontakt z dostawcami w zakresie rozliczeń Przygotowywanie dokumentacji bankowych Utrzymywanie relacji z bankami oraz instytucjami ...
Poznań
26-11-2020

Archiwalne ogłoszenia

Referent ds. Obsługi Klientów
Zawód: specjalista ds. obsługi klienta   |  Rodzaj: umowa o pracę
Sulęcin
Szczegóły

JESTEŚMY FUNDACJĄ, która od 1990 roku działa na rzecz promocji dostępności i aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Nasze działania prowadzimy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski.

 

DLA NASZEGO KLIENTA, W RAMACH DZIAŁAŃ PROJEKTOWYCH „AKTYWUJ PRACĘ”, POSZUKUJEMY OSÓB Z ORZECZENIEM O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI ZAINTERESOWANYCH PODJĘCIEM PRACY NA STANOWISKU:

 

Referent ds. Obsługi Klientów

Miejsce pracy : Sulęcin

 

Przewidywany termin zatrudnienia: listopad/grudzień 2020r.

 

 

Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem.

 

Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. W ciągu dwóch tygodni otrzymasz od nas na e-maila informację o wyniku rekrutacji.

 

Projekt „Aktywuj pracę” realizowany w ramach pilotażowego programu „Praca-Integracja” jest finansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych.

 

Zakres obowiązków
  • Przygotowywanie i zawieranie/aktualizacja umów sprzedaży, dystrybucyjnych i umów kompleksowych
  • Rozwiązywanie umów sprzedaży, dystrybucyjnych i umów kompleksowych
  • Realizacja działań marketingowych
  • Składanie ofert sprzedaży energii, usług kompleksowych i usług   dodatkowych  w zakresie   przyznawanych kompetencji oraz określonych zadań
  • Utrzymywanie pozytywnych kontaktów z Klientami w celu realizacji zakładanych wskaźników ilościowych i jakościowych
  • Zapewnienie jak najwyższej jakości obsługi Klientów oraz ich satysfakcji
  • Udzielenie odpowiedzi na zapytania Klientów w zakresie ofert i usług
  • Wyjaśnienie kwestii związanych ze świadczoną Klientowi usługą oraz płatnościami,
  • Przestrzeganie właściwego i zgodnego z procedurami obiegu dokumentów poprzez przygotowywanie dokumentów
  • Przyjmowanie i udzielanie odpowiedzi na reklamacje, skargi, zgłoszenia i wnioski dot. świadczenia usług dystrybucji zgłaszane przez Klientów
  • Przyjęcie dokumentów (wniosków, oświadczeń, zgłoszeń) ich weryfikacja oraz przekazanie do realizacji
Wymagania
  • Praktyczna znajomość technik sprzedaży
  • Orientacja na realizację celów sprzedażowych
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Komunikatywność
  • Pozytywne nastawienie
  • Odporność na stres
  • Orzeczenie o niepełnosprawności (projekt aktywizacji zawodowej)
  • Mile widziane doświadczenie w bezpośredniej obsłudze klienta i/ lub sprzedaży produktów
  • Wykształcenie minimum średnie.
Specjalista ds. Kontroli i Audytu
Zawód: specjalista ds. finansów   |  Rodzaj: umowa o pracę
Poznań
Szczegóły

JESTEŚMY FUNDACJĄ, która od 1990 roku działa na rzecz promocji dostępności i aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami, wspierając ich w świadomym zarządzaniu swoim potencjałem na rynku pracy. Nasze działania prowadzimy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski.

Od 2004 roku prowadzimy Agencję Zatrudnienia i Doradztwa Personalnego (certyfikat 947 i 947/1a), która wspiera pracodawców w realizacji kompleksowych procesów szkoleniowych i rekrutacyjnych, mających na celu zatrudnienie pracowników z niepełnosprawnościami, zarządzanie zespołem różnorodnym, wdrażanie i optymalizację projektów z obszaru CSR.

 

#AKTYWUJPRACĘ

ROZWIJAJ SWOJĄ KARIERĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA I PRACUJ Z PASJĄ

 

Aktualnie poszukujemy kandydatów zainteresowanych udziałem w projekcie skierowanym do osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności, przygotowującym do podjęcia pracy na stanowisku:

 

Specjalista ds. Kontroli i Audytu

Miejsce pracy: Poznań, ul. Górecka 1

 

 

W ramach współpracy otrzymasz:

  • racjonalne usprawnienia (min. specjalistyczne oprogramowanie komputerowe, dostosowanie miejsca pracy itp.),
  • dodatki motywacyjne do kwoty 600,00 zł netto (wypłacane przez 6 m-cy),
  • stabilne zatrudnienie,
  • umowę o pracę,
  • stabilne wynagrodzenie,
  • atrakcyjny system premiowy,
  • dofinansowanie do wypoczynku, wydarzeń kulturalnych.

 

 

Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy, w sposób szczególny do kandydowania zachęcamy osoby wywodzące się z tej grupy

Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem.

Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV!

APLIKUJ

Masz pytania? Zadzwoń: 789 204 181

 

Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO.

 

Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. W ciągu dwóch tygodni otrzymasz od nas na e-maila informację o wyniku rekrutacji.

Projekt „Aktywuj pracę” realizowany w ramach pilotażowego programu „Praca-Integracja” jest finansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

 

 

Zakres obowiązków
  • Prowadzenie kontroli i audytów
  • Sporządzanie raportów 
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunkowe z zakresu Finanse, Zarządzanie, Prawo, Audyt, Kontrola Wewnętrzna)
  • Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z audytem
  • Pożądane doświadczenie w obszarze prawnym, rachunkowości, zamówień publicznych
  • Certyfikaty zawodowe i zaświadczenia potwierdzające uprawnienia do wykonywania pracy kontrolera lub audytora (pożądane: CIA, ACCA, CFE)
  • Znajomość programu MS Excel i MS PowerPoint w stopniu przynajmniej średniozaawansowanym
  • Znajomość sytemu SAP – mile widziana
  • Umiejętność redagowania sprawdzań i raportów 
  • Umiejętność weryfikacji danych pod względem ich jakości
  • Umiejętność radzenia sobie ze stresem i wpływem innych
  • Umiejętność współpracy wewnątrzgrupowej, dążenie do realizacji celów, samodzielność w działaniu, nastawienie na klienta 
  • Prawo jazdy kat. B
  • Jeżyk angielski poziom średni
  • Dyspozycyjność
  • Dobra organizacja czasu pracy
  • Umiejętność radzenia sobie z presją czasu i dotrzymania terminów
  • Orzeczenie o niepełnosprawności (projekt aktywizacji zawodowej)
Specjalista ds. Skarbu
Zawód: specjalista ds. analizy i statystyki   |  Rodzaj: umowa o pracę
Poznań
Szczegóły

JESTEŚMY FUNDACJĄ, która od 1990 roku działa na rzecz promocji dostępności i aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami, wspierając ich w świadomym zarządzaniu swoim potencjałem na rynku pracy. Nasze działania prowadzimy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski.

Od 2004 roku prowadzimy Agencję Zatrudnienia i Doradztwa Personalnego (certyfikat 947 i 947/1a), która wspiera pracodawców w realizacji kompleksowych procesów szkoleniowych i rekrutacyjnych, mających na celu zatrudnienie pracowników z niepełnosprawnościami, zarządzanie zespołem różnorodnym, wdrażanie i optymalizację projektów z obszaru CSR.

 

#AKTYWUJPRACĘ

ROZWIJAJ SWOJĄ KARIERĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA I PRACUJ Z PASJĄ

 

Aktualnie poszukujemy kandydatów zainteresowanych udziałem w projekcie skierowanym do osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności, przygotowującym do podjęcia pracy na stanowisku:

 

Specjalista ds. Skarbu

Miejsce pracy: Poznań, ul. Górecka 1

 

W ramach projektu zapewnimy Ci:

  • wsparcie job craftera, który przeprowadzi Cię przez cały okres uczestnictwa w projekcie,
  • konsultacje z doradcą zawodowym, który pomoże Ci stworzyć skuteczne dokumenty aplikacyjne i z którym przygotujesz się do rozmowy kwalifikacyjnej,
  • wsparcie psychologa, który zadba o odpowiedni poziom Twojej motywacji i pomoże Ci zapanować nad stresem,
  • konsultacje z prawnikiem, który pomoże Ci zinterpretować zawiłe przepisy prawa i przygotować odpowiednie pisma,
  • kursy i szkolenia podnoszące Twoje kwalifikacje zawodowe.

  

Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy, w sposób szczególny do kandydowania zachęcamy osoby wywodzące się z tej grupy

Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem.

Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV!

APLIKUJ

Masz pytania? Zadzwoń: 789 204 181

 

Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO.

 

Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. W ciągu dwóch tygodni otrzymasz od nas na e-maila informację o wyniku rekrutacji.

Projekt „Aktywuj pracę” realizowany w ramach pilotażowego programu „Praca-Integracja” jest finansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

 

Zakres obowiązków
  • Raportowanie, analizy, wykonywanie prognoz w ramach Dz. Skarbu
  • Kontakt z dostawcami w zakresie rozliczeń
  • Przygotowywanie dokumentacji bankowych
  • Utrzymywanie relacji z bankami oraz instytucjami finansowymi
  • Udział we wdrażaniu nowych usług oraz realizacji nowych projektów w ramach Działu Skarbu
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe
  • Podstawowa wiedza z zakresu zarządzania płynnością oraz ryzykiem płynności, w tym sporządzania planów przepływów pieniężnych
  • Podstawowa znajomość produktów oraz usług bankowych, w tym umiejętność analizy dokumentacji bankowej
  • Znajomość mechanizmów działania podstawowych instrumentów finansowych dedykowanych do zabezpieczenia ekspozycji  na ryzyko walutowe oraz ryzyko stopy procentowej
  • Mile widziana znajomość zagadnień dot. udzielania zabezpieczeń korporacyjnych oraz zabezpieczeń w postaci gwarancji bankowych, akredytyw itd.
  • Podstawowa umiejętność analizy sprawozdań finansowych
  • Podstawowa umiejętność pracy z dokumentacją bankową oraz umowami maklerskimi.
  • Mile widziane certyfikaty ukończenia szkoleń /kursów w zakresie finansów lub zarządzania ryzykiem
  • Język angielski – podstawowy
  • Znajomość pakietu MS Office w szczególności MS Exel
  • Zdolności analityczne, zamiłowanie do pracy z liczbami
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, terminowość i kompletność realizowanych zadań 
  • Orzeczenie o niepełnosprawności (projekt aktywizacji zawodowej)
Referent ds. Sprawozdawczości Skonsolidowanej
Zawód: ekonomista   |  Rodzaj: umowa o pracę
Poznań
Szczegóły

JESTEŚMY FUNDACJĄ, która od 1990 roku działa na rzecz promocji dostępności i aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami, wspierając ich w świadomym zarządzaniu swoim potencjałem na rynku pracy. Nasze działania prowadzimy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski.

Od 2004 roku prowadzimy Agencję Zatrudnienia i Doradztwa Personalnego (certyfikat 947 i 947/1a), która wspiera pracodawców w realizacji kompleksowych procesów szkoleniowych i rekrutacyjnych, mających na celu zatrudnienie pracowników z niepełnosprawnościami, zarządzanie zespołem różnorodnym, wdrażanie i optymalizację projektów z obszaru CSR.

 

#AKTYWUJPRACĘ

ROZWIJAJ SWOJĄ KARIERĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA I PRACUJ Z PASJĄ

 

Aktualnie poszukujemy kandydatów zainteresowanych udziałem w projekcie skierowanym do osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności, przygotowującym do podjęcia pracy na stanowisku:

 

Referent ds. Sprawozdawczości Skonsolidowanej

Miejsce pracy: Poznań, ul. Górecka 1

 

W ramach projektu zapewnimy Ci:

  • wsparcie job craftera, który przeprowadzi Cię przez cały okres uczestnictwa w projekcie,
  • konsultacje z doradcą zawodowym, który pomoże Ci stworzyć skuteczne dokumenty aplikacyjne i z którym przygotujesz się do rozmowy kwalifikacyjnej,
  • wsparcie psychologa, który zadba o odpowiedni poziom Twojej motywacji i pomoże Ci zapanować nad stresem,
  • konsultacje z prawnikiem, który pomoże Ci zinterpretować zawiłe przepisy prawa i przygotować odpowiednie pisma,
  • kursy i szkolenia podnoszące Twoje kwalifikacje zawodowe.

 

 

 

Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy, w sposób szczególny do kandydowania zachęcamy osoby wywodzące się z tej grupy

Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem.

Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV!

APLIKUJ

Masz pytania? Zadzwoń: 789 204 181

 

Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO.

 

Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. W ciągu dwóch tygodni otrzymasz od nas na e-maila informację o wyniku rekrutacji.

Projekt „Aktywuj pracę” realizowany w ramach pilotażowego programu „Praca-Integracja” jest finansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

 

 

Zakres obowiązków
  • Przygotowywanie raportów
  • Opracowywanie danych
  • Tworzenie analiz

Wymagania
  • Znajomość obsługi komputera w zakresie Pakietu MS Office
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Znajomość zagadnień finansowo-księgowych w tym MSSF
  • Dodatkowym atutem będzie znajomość systemu SAP
  • Dokładność
  • Komunikatywność
  • Inne: obowiązkowość, sumienność, dyspozycyjność
  • Orzeczenie o niepełnosprawności (projekt aktywizacji zawodowej)
Specjalista ds. Planowania Strategicznego
Zawód: specjalista ds. analizy i statystyki   |  Rodzaj: umowa o pracę
Poznań
Szczegóły

JESTEŚMY FUNDACJĄ, która od 1990 roku działa na rzecz promocji dostępności i aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami, wspierając ich w świadomym zarządzaniu swoim potencjałem na rynku pracy. Nasze działania prowadzimy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski.

Od 2004 roku prowadzimy Agencję Zatrudnienia i Doradztwa Personalnego (certyfikat 947 i 947/1a), która wspiera pracodawców w realizacji kompleksowych procesów szkoleniowych i rekrutacyjnych, mających na celu zatrudnienie pracowników z niepełnosprawnościami, zarządzanie zespołem różnorodnym, wdrażanie i optymalizację projektów z obszaru CSR.

 

#AKTYWUJPRACĘ

ROZWIJAJ SWOJĄ KARIERĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA I PRACUJ Z PASJĄ

 

Aktualnie poszukujemy kandydatów zainteresowanych udziałem w projekcie skierowanym do osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności, przygotowującym do podjęcia pracy na stanowisku:

 

Specjalista ds. Planowania Strategicznego

Miejsce pracy: Poznań, ul. Górecka 1

 

W ramach projektu zapewnimy Ci:

  • wsparcie job craftera, który przeprowadzi Cię przez cały okres uczestnictwa w projekcie,
  • konsultacje z doradcą zawodowym, który pomoże Ci stworzyć skuteczne dokumenty aplikacyjne i z którym przygotujesz się do rozmowy kwalifikacyjnej,
  • wsparcie psychologa, który zadba o odpowiedni poziom Twojej motywacji i pomoże Ci zapanować nad stresem,
  • konsultacje z prawnikiem, który pomoże Ci zinterpretować zawiłe przepisy prawa i przygotować odpowiednie pisma,
  • kursy i szkolenia podnoszące Twoje kwalifikacje zawodowe.

 

Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy, w sposób szczególny do kandydowania zachęcamy osoby wywodzące się z tej grupy

Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem.

Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV!

APLIKUJ

Masz pytania? Zadzwoń: 789 204 181

 

Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO.

 

Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. W ciągu dwóch tygodni otrzymasz od nas na e-maila informację o wyniku rekrutacji.

Projekt „Aktywuj pracę” realizowany w ramach pilotażowego programu „Praca-Integracja” jest finansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

 

Zakres obowiązków
  • Przygotowywanie raportów
  • Opracowywanie analiz
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe magisterskie, ekonomiczne lub techniczne
  • Znajomość sektora energetycznego w Polsce
  • Proaktywną postawę
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne
  • Umiejętność kreatywnego rozwiązywania problemów
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego na poziomie średniozaawansowanym
  • Orzeczenie o niepełnosprawności (projekt aktywizacji zawodowej)
Specjalista ds. Kontroli i Audytu
Zawód: specjalista ds. finansów   |  Rodzaj: umowa o pracę
Poznań
Szczegóły

JESTEŚMY FUNDACJĄ, która od 1990 roku działa na rzecz promocji dostępności i aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami, wspierając ich w świadomym zarządzaniu swoim potencjałem na rynku pracy. Nasze działania prowadzimy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski.

Od 2004 roku prowadzimy Agencję Zatrudnienia i Doradztwa Personalnego (certyfikat 947 i 947/1a), która wspiera pracodawców w realizacji kompleksowych procesów szkoleniowych i rekrutacyjnych, mających na celu zatrudnienie pracowników z niepełnosprawnościami, zarządzanie zespołem różnorodnym, wdrażanie i optymalizację projektów z obszaru CSR.

 

#AKTYWUJPRACĘ

ROZWIJAJ SWOJĄ KARIERĘ WSPÓLNIE Z FUNDACJĄ AKTYWIZACJA I PRACUJ Z PASJĄ

 

Aktualnie poszukujemy kandydatów zainteresowanych udziałem w projekcie skierowanym do osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności, przygotowującym do podjęcia pracy na stanowisku:

 

Specjalista ds. Kontroli i Audytu

Miejsce pracy: Poznań, ul. Górecka 1

 

 

W ramach współpracy otrzymasz:

  • racjonalne usprawnienia (min. specjalistyczne oprogramowanie komputerowe, dostosowanie miejsca pracy itp.),
  • dodatki motywacyjne do kwoty 600,00 zł netto (wypłacane przez 6 m-cy),
  • stabilne zatrudnienie,
  • umowę o pracę,
  • stabilne wynagrodzenie,
  • atrakcyjny system premiowy,
  • dofinansowanie do wypoczynku, wydarzeń kulturalnych.

 

 

Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy, w sposób szczególny do kandydowania zachęcamy osoby wywodzące się z tej grupy

Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem.

Jeśli nasza oferta Cię zainteresowała, wyślij nam swoje CV!

APLIKUJ

Masz pytania? Zadzwoń: 789 204 181

 

Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO.

 

Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami. W ciągu dwóch tygodni otrzymasz od nas na e-maila informację o wyniku rekrutacji.

Projekt „Aktywuj pracę” realizowany w ramach pilotażowego programu „Praca-Integracja” jest finansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

 

 

Zakres obowiązków
  • Prowadzenie kontroli i audytów
  • Sporządzanie raportów 
Wymagania
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunkowe z zakresu Finanse, Zarządzanie, Prawo, Audyt, Kontrola Wewnętrzna)
  • Minimum 5 lat doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z audytem
  • Pożądane doświadczenie w obszarze prawnym, rachunkowości, zamówień publicznych
  • Certyfikaty zawodowe i zaświadczenia potwierdzające uprawnienia do wykonywania pracy kontrolera lub audytora (pożądane: CIA, ACCA, CFE)
  • Znajomość programu MS Excel i MS PowerPoint w stopniu przynajmniej średniozaawansowanym
  • Znajomość sytemu SAP – mile widziana
  • Umiejętność redagowania sprawdzań i raportów 
  • Umiejętność weryfikacji danych pod względem ich jakości
  • Umiejętność radzenia sobie ze stresem i wpływem innych
  • Umiejętność współpracy wewnątrzgrupowej, dążenie do realizacji celów, samodzielność w działaniu, nastawienie na klienta 
  • Prawo jazdy kat. B
  • Jeżyk angielski poziom średni
  • Dyspozycyjność
  • Dobra organizacja czasu pracy
  • Umiejętność radzenia sobie z presją czasu i dotrzymania terminów
  • Orzeczenie o niepełnosprawności (projekt aktywizacji zawodowej)

Adres

ul. Tytusa Chałubińskiego 9 / 9A
02-004 Warszawa
województwo mazowieckie
powiat Warszawa
gmina Ochota

Dodatkowe informacje

NIP: 5271311973
REGON: 006229672
KRS: 0000049694

Dyrektor generalny

Przemysław Jan Żydok

Pracodawcy z miasta Poznań