Twoje wsparcie w rekrutacji
Znajdź wymarzoną
ofertę pracy i APLIKUJ

Pracodawca - BROEKMAN LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Oferty pracy Broekman Logistics Sp. z o. o.

Aktualnie brak ofert pracy od tego pracodawcy

Archiwalne ogłoszenia

ASYSTENT SPECJALISTY W DZIALE ADMINISTRACJI
Zawód: pracownik biurowy   |  Rodzaj: praca tymczasowa
Gdynia
Szczegóły
Zakres obowiązków
Przyjmowanie poczty, ewidencja dokumentów.
Zawożenie i odbieranie dokumentów z biur armatorskich (auto gwarantowane na w/w zadania), zamawianie kuriera, dokonywanie zamówień dotyczących artykułów biurowych do firmy, archiwizacja dokumentów, weryfikacja zgodności faktur kosztowych, wprowadzanie kosztów do pliku excel , wykonywanie innych prac administracyjnych.
Wymagania
Wykształcenia:
średnie ogólnokształcące, brak, kierunek: Administracja
Inne wymagania:
Wymagana znajomość programu EXCEL oraz 6 miesięcy doświadczenia. Praca w godzinach od 09:00 do 14:00. Znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym mile widziana.
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
NIE
ADMINISTRATION SPECJALIST
Zawód: pracownik biurowy   |  Rodzaj: praca tymczasowa
Gdynia
Szczegóły
Zakres obowiązków
Przyjmowanie poczty, ewidencja dokumentów.
Zawożenie i odbieranie dokumentów z biur armatorskich (auto gwarantowane na w/w zadania), zamawianie kuriera, dokonywanie zamówień dotyczących artykułów biurowych do firmy, archiwizacja dokumentów, weryfikacja zgodności faktur kosztowych, wprowadzanie kosztów do pliku excel , wykonywanie innych prac administracyjnych.
Wymagania
Wykształcenia:
średnie ogólnokształcące, brak, kierunek: Administracja
Inne wymagania:
Wymagana znajomość programu EXCEL oraz 6 miesięcy doświadczenia. Praca w godzinach od 09:00 do 13:00. Znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym mile widziana.
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
NIE
ADMINISTRATION SPECJALIST
Zawód: pracownik biurowy   |  Rodzaj: praca tymczasowa
Gdynia
Szczegóły
Zakres obowiązków
Przyjmowanie poczty, ewidencja dokumentów.
Zawożenie i odbieranie dokumentów z biur armatorskich (auto gwarantowane na w/w zadania), zamawianie kuriera, dokonywanie zamówień dotyczących artykułów biurowych do firmy, archiwizacja dokumentów, weryfikacja zgodności faktur kosztowych, wprowadzanie kosztów do pliku excel , wykonywanie innych prac administracyjnych.
Wymagania
Wykształcenia:
średnie ogólnokształcące, brak, kierunek: Administracja
Języki:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Inne wymagania:
Wymagana znajomość programu EXCEL oraz 6 miesięcy doświadczenia. Praca w godzinach od 09:00 do 13:00.
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
NIE

Adres

ul. Piekary 6 / 8
61-823 Poznań
województwo wielkopolskie
powiat Poznań
gmina Poznań-Stare Miasto

Dodatkowe informacje

NIP: 7811851793
REGON: 301450300
KRS: 0000361292
Data wpisu do Rejestru Przedsiębiorców: 27-07-2010
Źródło: GUS, KRS

Pracodawcy z miasta Poznań