Twoje wsparcie w rekrutacji
Znajdź wymarzoną
ofertę pracy i APLIKUJ

Pracodawca - MAJOREL POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Oferty pracy MAJOREL POLSKA SP. Z O.O. oddz. Szczecin/ Nestrino Investments sp. z o.o.

Aktualnie brak ofert pracy od tego pracodawcy

Archiwalne ogłoszenia

JUNIOR TEAM MANAGER/MŁODSZY KIEROWNIK ZESPOŁU
Zawód: pracownik biurowy   |  Rodzaj: umowa o pracę
Poznań
Szczegóły
Zakres obowiązków
koordynacja i nadzór pracy grupy, zarządzanie zespołem, dokumentacja pracy, realizacja zleceń oraz projektów, obsługa klientów rosyjskojęzycznych
Wymagania
Wykształcenia:
średnie ogólnokształcące, brak
Języki:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia:
doświadczenie - 1 rok
Inne wymagania:
1 rok doświadczenia pracy w call center z klientem z branży płatniczej, biegła znajomość obsługi komputera, w tym narzędzi typowych dla call center, wiedza na temat funkcjonowania call center,
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
NIE
JUNIOR HELPDESK SPECIALIST/ MŁODSZY SPECJALISTA DS. POMOCY TECHNICZNEJ
Zawód: pracownik biurowy   |  Rodzaj: umowa o pracę
Poznań
Szczegóły
Zakres obowiązków
monitorowanie połączeń mailowych, monitorowanie problemowych połączeń, monitorowanie pracowników sali czy są zalogowani i czy mieli przerwę, obsługa klientów rosyjskojęzycznych
Wymagania
Wykształcenia:
średnie ogólnokształcące, brak
Języki:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia:
doświadczenie - 1 rok
Inne wymagania:
1 rok doświadczenia pracy w call center z klientem z branży płatniczej, biegła znajomość obsługi komputera, w tym narzędzi typowych dla call center, wiedza na temat funkcjonowania call center,
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
NIE
SPECJALISTA DS. USŁUG PŁATNICZYCH
Zawód: analityk   |  Rodzaj: umowa o pracę
Poznań
Szczegóły
Zakres obowiązków
udzielanie wsparcia merytorycznego i uczestnictwo w konsultacjach z innymi specjalistami, identyfikacja i rozwiązywanie problemów klienta, odbieranie połączeń telefonicznych przychodzących i wychodzących, maili, chata, realizowanie powierzonych zadań zawodowych zgodnie z obowiązującymi regulacjami dotyczącymi utrzymywania najwyższej jakości świadczonych usług, obsługa klientów rosyjskojęzycznych
Wymagania
Wykształcenia:
średnie ogólnokształcące, brak
Języki:
rosyjski, w mowie - C2 - biegły, w piśmie - C2 - biegły
Uprawnienia:
doświadczenie - 1 rok
Inne wymagania:
1 rok doświadczenia pracy w call center z klientem z branży płatniczej, biegła znajomość obsługi komputera, w tym narzędzi typowych dla call center, wiedza na temat funkcjonowania call center,
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy:
NIE

Adres

Aleje Jerozolimskie 65 / 79
00-697 Warszawa
województwo mazowieckie
powiat Warszawa
gmina Śródmieście

Dodatkowe informacje

NIP: 5272849893
REGON: 380045376
KRS: 0000729336
Data wpisu do Rejestru Przedsiębiorców: 25-04-2018
Źródło: GUS, KRS

Pracodawcy z miasta Poznań

Popularni pracodawcy z województwa: Wielkopolskie

Adecco Poland
Display Print
Work Service
GJ
GJ