Katarzyna Dziadkowska Skills in Motion

Czy to Twoja firma?

Kids Inspirations Sp. z o.o. praca

Poznań

Witaj, jestem Katarzyna Dziadkowska, założycielka firmy Skills In Motion, która od 2015 roku dynamicznie rozwija się w Poznaniu, sercu Wielkopolski. Nasza pasja i zaangażowanie w pośrednictwo pracy, public relations, edukację oraz działalność artystyczną i literacką, pozwoliły nam na stworzenie marki rozpoznawalnej w całej Polsce.


Nasza historia zaczęła się 12 marca 2015 roku, kiedy to postanowiłam przekształcić moją wizję w rzeczywistość. Od tego czasu nieustannie poszerzamy nasze horyzonty, co potwierdza wpis do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia uzyskany w 2018 roku. To dla nas nie tylko formalność, ale przede wszystkim dowód na to, że działamy zgodnie z najwyższymi standardami.

Nasze usługi są tak różnorodne jak potrzeby naszych klientów. Od handlu po edukację, od public relations po sztukę – każdy aspekt naszej działalności jest przemyślany i dostosowany do wymogów współczesnego rynku. Działamy na terenie całego kraju, od Podkarpacia po Pomorze, od Warmii po Śląsk, co świadczy o naszej elastyczności i umiejętności dostosowania się do lokalnych potrzeb.

W Skills In Motion stawiamy na komunikację i relacje międzyludzkie. Rozumiemy, że za każdym sukcesem stoją ludzie – ich talent, zaangażowanie i ciężka praca. Dlatego też nasze podejście jest zawsze osobiste, a każdego klienta i partnera traktujemy z indywidualnym podejściem, które pozwala nam lepiej zrozumieć i spełnić ich oczekiwania.

Choć nie mogę dzielić się informacjami dotyczącymi naszej misji czy wartości, które przyświecają naszej firmie, mogę zapewnić, że każdy dzień w Skills In Motion to krok naprzód w dążeniu do doskonałości i innowacji. Nasza historia to nie tylko lata na rynku, ale przede wszystkim ludzie, których rozwój wspieramy, i sukcesy, które wspólnie odnosimy.

Zapraszam do współpracy z Skills In Motion – razem możemy więcej.

Katarzyna Dziadkowska Skills in Motion najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
sprzedaż / zakupy media / pr / reklama / marketing

Oferty pracy Katarzyna Dziadkowska Skills in Motion

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Katarzyna Dziadkowska Skills in Motion

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Katarzyna Dziadkowska Skills in Motion

Siedziba główna

Katarzyna Dziadkowska Skills in Motion poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach

Profil firmy:
Katarzyna Dziadkowska Skills in Motion
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Warszawa

Data aktualizacji: 01.04.2024

Praca Katarzyna Dziadkowska Skills in Motion - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. marketingu (branża artykułów dla dzieci)

    Kids Inspirations Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • 5 000-6 000 zł / mies.
    • O nas


      Kids’ Inspirations sp. z o.o. to uznana, szybko rozwijająca się firma działająca w branży artykułów dla dzieci.

      Naszą specjalnością jest dystrybucja starannie wybranych, wysokiej jakości produktów, które gwarantują wartościową i bezpieczną zabawę, zapewniają rozwój zdolności manualnych, poznawczych i kształtują poczucie estetyki dzieci. Zależy nam również, aby nasze produkty były wsparciem dla mam i ojców w codziennych wyzwaniach związanych z rodzicielstwem Zwracamy także uwagę, aby nasze produkty były wytwarzane w sposób jak najbardziej neutralny dla środowiska naturalnego.


      Takie właśnie produkty oferują marki Little Dutch, Auzou, Baby Livia, Barrutoys, La Nina, Swim Essentials, Bebe-Jou, Tiamo oraz Lanco, których jesteśmy wyłącznym dystrybutorem w Polsce.

      Kim są nasi klienci? To właściciele sklepów z zabawkami i akcesoriami dla dzieci na terenie Polski –są to zarówno duże wyspecjalizowane sklepy jak i niewielkie butiki, prowadzone przez ludzi, dla których praca w tej branży jest olbrzymią pasją.

      Chcąc dalej się rozwijać, wykorzystać w pełni potencjał naszych obecnych i przyszłych marek oraz coraz lepiej komunikować się z naszymi klientami, potrzebujemy wzmocnić nasz zespół – w związku z tym poszukujemy osoby na stanowisko SPECJALISTY DS. MARKETINGU.

      Te liczby mogą Ciebie zainteresować:

      • Branża artykułów dla dzieci nieustannie rośnie – 4-5% rok do roku, wartość rynku zabawek wynosi obecnie ok. 3 mld złotych – to powoduje, że nasz biznes jest przewidywalny i stabilny.
      • Kategoria „zabawki i artykuły dziecięce” jest ósmą najpopularniejszą kategorią produktową w Polsce. Zabawki cieszą się większym powodzeniem niż np. urządzenia mobilne, meble i części samochodowe.
      • Nasza firma osiąga rok do roku od 6 już lat dwucyfrowe wzrosty.
      • Rozwijamy portfolio naszych marek, rocznie poszerzamy je o 1-2 marki, koncentrując się na tych, które są spójne z naszą wizją i wartościami.
      • A przede wszystkim cieszymy się dobrymi relacjami z naszymi klientami, z którymi współpracujemy długofalowo i którzy wracają do nas z kolejnymi zamówieniami.

      Nasz proces rekrutacji

      Mamy przygotowany przejrzysty i prosty proces rekrutacji, który będzie przebiegał następująco:

      • zaprosimy Ciebie do wypełnienia krótkiego formularza rekrutacyjnego (10-15min.)
      • spotkamy się na rozmowie online w gronie Ty i rekruter (45-60min.)
      • przekażemy Ci do wykonania zadanie
      • spotkamy się stacjonarnie na drugiej rozmowie w gronie Ty, rekruter i przyszły przełożony, w trakcie której omawiamy przygotowane zadanie (45-60min.)
      • otrzymasz informację zwrotną i ofertę zatrudnienia

      Zakres obowiązków

      Twoja praca:

      Jest to samodzielne stanowisko, na którym powierzymy Tobie zadania związane z:

      • opracowywaniem i wdrażaniem strategii komunikacyjnej z wykorzystaniem mediów społecznościowych
      • przygotowywaniem bieżącej komunikacji w kanałach takich jak Instagram, Facebook, blog firmowy (tworzenie postów, relacji, filmów);
      • tworzeniem treści na firmową stronę www;
      • opracowywaniem materiałów promocyjnych dla klientów hurtowych (materiały POS, reklamy, materiały drukowane, zarządzanie biblioteką zdjęć w Dropbox);
      • bliską współpracą z Działem Handlowym firmy;
      • analizowaniem trendów, poszukiwaniem i wdrażaniem niestandardowych rozwiązań komunikacyjnych w mediach społecznościowych;
      • koordynacją współpracy z influencerami,
      • przygotowywaniem raportów działań w social media.

      Wymagania

      Tego poszukujemy u Ciebie:

      W przyszłym pracowniku będzie dla nas ważne to, że:

      • podzielasz naszą misję biznesową, czujesz, że się z nią identyfikujesz i bliskie Ci są nasze wartości
      • masz wiedzę lub chcesz się nauczyć naszej branży, potrafisz ciekawie opowiadać o produktach dla dzieci, obecnych trendach – wiesz, gdzie szukać o tym informacji
      • masz „lekkie pióro”, potrafisz pisać dobre, poprawne językowo teksty
      • nie obce jest Tobie tworzenie prostych grafik np. w aplikacji Canva;
      • potrafisz analizować działania w Internecie. np. efekty kampanii w social media, znasz narzędzia np. Google Analytics, Google Search Console
      • znasz komunikatywnie język angielski – pozwoli Ci to korzystać z materiałów marketingowych udostępnionych przez producentów
      • cechuje Ciebie pomysłowość, zaangażowanie w pracę, proaktywność, ale i dobre kompetencje organizacyjne – jesteś uporządkowany i systematyczny
      • lubisz pracować samodzielnie.

      Oferujemy

      Dlaczego warto do nas dołączyć?

      Tobie:

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub inną wybraną umowę o współpracy
      • stałe wynagrodzenie podstawowe
      • elastyczność w kształtowaniu godzin pracy
      • hybrydowy model pracy – nasze biuro mieści się w Warszawie na ul. Wiertniczej i chcielibyśmy spotykać się w nim w zależności od potrzeb, zazwyczaj jest to 2-3 razy w tygodniu
      • „ludzkie” podejście do zarządzania, dbanie o work-life balance
      • wszystkie potrzebne narzędzia pracy
      • pracę w firmie o płaskiej strukturze, niekorporacyjnym podejściu, z ludźmi, dla których ważne są wartości i biznesowa misja – to nie puste słowa! Oprócz tego, że dostarczamy produkty „z duszą”, to angażujemy się w działania CSR, wspierając zabawkami Fundację „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”
      • otwartość na Twoje pomysły, inicjatywę – chcemy zatrudnić Ciebie z uwagi na Twoje kompetencje, wiedzę i prawdziwie korzystać z Twoich rekomendacji.
  • Przedstawiciel handlowy (sprzedaż B2B w branży artykułów dziecięcych)

    Kids Inspirations Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • 6 000-7 000 zł / mies.
    • O nas

      Kids’ Inspirations sp. z o.o. to uznana, szybko rozwijająca się firma działająca w branży artykułów dla dzieci.

      Naszą specjalnością jest dystrybucja starannie wybranych, wysokiej jakości produktów, które gwarantują wartościową i bezpieczną zabawę, zapewniają rozwój zdolności manualnych, poznawczych i kształtują poczucie estetyki dzieci. Zależy nam również, aby nasze produkty były wsparciem dla mam i ojców w codziennych wyzwaniach związanych z rodzicielstwem Zwracamy także uwagę, aby nasze produkty były wytwarzane w sposób jak najbardziej neutralny dla środowiska naturalnego.


      Takie właśnie produkty oferują marki Little Dutch, Auzou, Baby Livia, Barrutoys, La Nina, Swim Essentials, Bebe-Jou, Tiamo oraz Lanco, których jesteśmy wyłącznym dystrybutorem w Polsce.

      Kim są nasi klienci? To właściciele sklepów z zabawkami i akcesoriami dla dzieci na terenie Polski –są to zarówno duże wyspecjalizowane sklepy jak i niewielkie butiki, prowadzone przez ludzi, dla których praca w tej branży jest olbrzymią pasją.

      Chcąc dalej się rozwijać, wykorzystać w pełni potencjał naszych obecnych i przyszłych marek oraz coraz lepiej komunikować się z naszymi klientami, potrzebujemy wzmocnić nasz zespół – w związku z tym poszukujemy osoby na stanowisko PRZEDSTAWICIELA HANDLOWEGO.


      Te liczby mogą Ciebie zainteresować:

      • Branża artykułów dla dzieci nieustannie rośnie – 4-5% rok do roku, wartość rynku zabawek wynosi obecnie ok. 3 mld złotych – to powoduje, że nasz biznes jest przewidywalny i stabilny.
      • Kategoria „zabawki i artykuły dziecięce” jest ósmą najpopularniejszą kategorią produktową w Polsce. Zabawki cieszą się większym powodzeniem niż np. urządzenia mobilne, meble i części samochodowe.
      • Nasza firma osiąga rok do roku od 6 już lat dwucyfrowe wzrosty.
      • Rozwijamy portfolio naszych marek, rocznie poszerzamy je o 1-2 marki, koncentrując się na tych, które są spójne z naszą wizją i wartościami.
      • A przede wszystkim cieszymy się dobrymi relacjami z naszymi klientami, z którymi współpracujemy długofalowo i którzy wracają do nas z kolejnymi zamówieniami.

      Nasz proces rekrutacji

      Mamy przygotowany przejrzysty i prosty proces rekrutacji, który będzie przebiegał następująco:

      • zaprosimy Ciebie do wypełnienia krótkiego formularza rekrutacyjnego (10-15min.)
      • spotkamy się na rozmowie online w gronie Ty i rekruter (45-60min.)
      • przekażemy Ci do wykonania zadanie
      • spotkamy się stacjonarnie na drugiej rozmowie w gronie Ty, rekruter i przyszły przełożony, w trakcie której omawiamy przygotowane zadanie (45-60min.)
      • otrzymasz informację zwrotną i ofertę zatrudnienia

      Zakres obowiązków

      Twoja praca:


      Jest to samodzielne stanowisko, na którym powierzymy Tobie zadania związane z:

      • współpracą z naszymi klientami na terenie całej Polski – sklepami z artykułami dziecięcymi i zabawkami – prowadzenie prezentacji produktowych, informowanie o ofercie, doradztwo
      • identyfikowaniem i docieraniem do nowych klientów
      • budowaniem u klientów rozpoznawalności naszych marek, realizowaniem celów sprzedażowych związanych z poszczególnymi markami
      • rekomendowaniem działań zwiększających sprzedaż w terenie.


      Wymagania

      Tego poszukujemy u Ciebie:

      • masz doświadczenie w sprzedaży poparte sukcesami i lubisz pracować w tej roli
      • potrafisz bardzo dobrze komunikować się z ludźmi, budować długofalowe relacje oparte na rozumieniu potrzeb
      • znasz i rozumiesz branżę, albo chcesz się jej nauczyć
      • cechuje Ciebie pomysłowość, zaangażowanie w pracę, proaktywność, ale i dobre kompetencje organizacyjne – jesteś uporządkowany i systematyczny
      • w razie trudności skupiasz się na poszukiwaniu możliwych rozwiązań i przedstawiasz swoje rekomendacje
      • lubisz pracować samodzielnie
      • jesteś gotowy do pracy w terenie (cała Polska) i masz prawo jazdy kat. B
      • komunikujesz się w języku angielskim (mile widziane, przyda się w trakcie szkoleń z producentami czy wizyt na zagranicznych targach branżowych)

      Oferujemy

      Dlaczego warto do nas dołączyć?


      Tobie:

      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub inną wybraną umowę o współpracy
      • stałe wynagrodzenie podstawowe i premia
      • samodzielną rolę z pracą podzieloną na teren (4 dni w tygodniu) i pracę home office (1 dzień w tygodniu), raz w miesiącu chcielibyśmy spotkać się w naszym biurze w Warszawie
      • wszystkie potrzebne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy, komputer, telefon, budżet niezbędny do realizowania podróży służbowych
      • profesjonalne szkolenia sprzedażowe
      • „ludzkie” podejście do zarządzania, dbanie o work-life balance
      • pracę w firmie o płaskiej strukturze, niekorporacyjnym podejściu, z ludźmi, dla których ważne są wartości i biznesowa misja – to nie puste słowa! Oprócz tego, że dostarczamy produkty „z duszą”, to angażujemy się w działania CSR, wspierając na przykład zabawkami Fundację „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”
      • otwartość na Twoje pomysły, inicjatywę – chcemy zatrudnić Ciebie z uwagi na Twoje kompetencje, wiedzę i prawdziwie korzystać z tego!

Pracodawcy w Poznaniu