Czy to Twoja firma?

Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku praca

Płock
drogownictwo
Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
inżynieria / technologia / technika hr / kadry

Oferty pracy Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Praca Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku - oferty archiwalne

  • Podinspektor ds. zamówień publicznych w sekcji technicznej

    Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku
    • Płock
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      a) przygotowywanie kompletnej dokumentacji postępowania i prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych lub wewnętrznym regulaminem udzielania zamówień;
      b) sporządzanie projektów umów w zakresie zamówień publicznych;
      c) prowadzenie rejestru zamówień publicznych;
      d) bieżąca współpraca z bazami drogowymi Zarządu Dróg Powiatowych w Płocku w sprawie udzielania zamówień publicznych;
      e) przygotowywanie sprawozdań i analiz dotyczących zamówień publicznych;
      f) bezpośrednia obsługa petentów, przyjmowanie korespondencji złożonej przez interesantów, udzielanie informacji o sposobie, trybie załatwiania spraw urzędowych.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
      • Inne wymagania: Osoba ubiegająca się o stanowisko Podinspektora w Sekcji Technicznej powinna spełniać następujące niezbędne wymagania: a) obywatelstwo polskie, b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, c) brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne, d) nieposzlakowana opinia, e) wykształcenie: wyższe I lub II stopnia, f) co najmniej 12 miesięczny staż pracy, g) znajomość zagadnień z zakresu drogownictwa, h) umiejętność komunikowania się w pracy i w zespole, i) umiejętność obsługi komputera (Windows), MS Office, Excel, j) posiadanie prawa jazdy kategorii B (czynne prawo jazdy kat. B). dodatkowe: a) znajomość przepisów prawa z zakresu: Prawo zamówień publicznych wraz z aktami wykonawczymi; b) znajomość Kodeksu cywilnego i Kodeksu postępowania administracyjnego; c) co najmniej 12 miesięczne doświadczenie w prowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień publicznych po stronie zamawiającego; d) znajomość specyfiki i prawa związanego z przygotowaniem przetargów na poziomie umożliwiającym samodzielne przygotowanie dokumentów i przeprowadzenie postępowania; e) samodzielność oraz odpowiedzialność za powierzone zadania; f) doświadczenie w pracy w administracji publicznej mile widziane; g) umiejętność pracy w zespole; h) umiejętność stosowania przepisów; i) dyspozycyjność i gotowość do podnoszenia kwalifikacji; j) wiedza w zakresie działalności samorządu terytorialnego.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 010 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Podinspektor w sekcji technicznej

    Zarząd Dróg Powiatowych w Płocku
    • Płock
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Do głównych zadań osób zatrudnionych na tych stanowiskach będzie należało między innymi:
      a) gromadzenie, przetwarzanie i udostępnianie informacji o drogach publicznych;
      b) prowadzenie ewidencji dróg, obiektów mostowych, tuneli, przepustów oraz udostępnianie ich na żądanie uprawnionym organom;
      c) opracowywanie projektów uchwał;
      d)zbieranie i przetwarzanie danych związanych z utrzymaniem dróg powiatowych e) prowadzenie bieżącej sprawozdawczości w zakresie powierzonych obowiązków
      f)przygotowywanie uzgodnień: projektów decyzji o warunkach zabudowy/ lokalizacji inwestycji celu publicznego, projektów planów zagospodarowania przestrzennego i projektów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego w zakresie kompetencji zarządu drogi
      g)wyjazdy w teren w ramach pełnienia obowiązków służbowych
      h) współpraca związana z zimowym utrzymaniem dróg
      i) przygotowanie materiałów do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę rozbudowę lub przebudowę dróg powiatowych
      j) współpraca związana z przygotowaniem wniosków o pozyskanie środków zewnetrznych
      k) współpraca związana z okresowymi pomiarami ruchu drogowego
      l) bezpośrednia obsługa petentów, przyjmowanie korespondencji złożonej przez interesantów, udzielanie informacji o sposobie, trybie załatwiania spraw urzedowych
      m) prowadzenie procedury związanej z wydawaniem zezwoleń w drodze decyzji administracyjnej na zajęcie pasa drogowego na cele niezwiązane z budową, przebudową, remontem, utrzymaniem i ochroną dróg
      n) prowadzenie procedury z wiązanej z wydawaniem zezwoleń dotyczących lokalizowania w czasie drogowym obiektów budowlanych lub urządzeń niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu drogowego.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak
      • Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B
      • Inne wymagania: Osoba ubiegająca się o stanowisko Podinspektora w Sekcji Technicznej powinna spełniać następujące niezbędne wymagania: a) obywatelstwo polskie, b) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, c) brak skazania za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe umyślne, d) nieposzlakowana opinia, e) wykształcenie: wyższe I lub II stopnia, f) co najmniej 12 miesięczny staż pracy, g) znajomość zagadnień z zakresu drogownictwa, h) umiejętność komunikowania się w pracy i w zespole, i) umiejętność obsługi komputera (Windows), MS Office, Excel, j) posiadanie prawa jazdy kategorii B (czynne prawo jazdy kat. B). dodatkowe: a) znajomość przepisów prawa z zakresu: Prawa budowlanego, Ustawy o drogach publicznych, Ustawy o samorządzie powiatowym i Kodeksu postępowania administracyjnego, b) doświadczenie w pracy w administracji publicznej mile widziane, c) znajomość zagadnień i doświadczenie zawodowe w zakresie stosowania Prawa zamówień publicznych mile widziane, d) biegła obsługa komputera (pakiety biurowe) oraz urządzeń biurowych, e) umiejętność pracy w zespole, f) umiejętność stosowania przepisów, g) dyspozycyjność i gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, h) komunikatywność, samodzielność, i) wiedza w zakresie działalności samorządu terytorialnego, j) zaangażowanie w wykonywane obowiązki, k) wykształcenie politechniczne/techniczne i uprawnienia budowlane mile widziane.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Pracodawcy w Płocku